Oud 16-02-2017, 18:51
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Ik wil in de zomervakantie op mijn puch brommer gaan reizen, naar Frankrijk of Noorwegen ofzo. Heb ik daar toestemming voor nodig van mijn ouders? Rond die tijd heb ik mijn rijbewijs al en de brommer is gewoon verzekerd.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2017, 18:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat ligt eraan hoe oud je bent
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 19:22
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
16
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 20:27
Verwijderd
Je hebt wel toestemming nodig van je ouders, maar dat hoef je volgens mij niet altijd en overal bij je te hebben.

De regelgeving voor brommers verschilt nogal van land tot land. Zo heb ik in Denemarken geen rijbewijs nodig maar hier wel, vanwege m'n geboortejaar. En dat is niet het enige. In Frankrijk heb je verplichte alcoholtesters bijvoorbeeld, maar ik weet dan weer niet of dat geldt voor de brommer.

Soms worden scooters in het buitenland gezien als motoren. Tevens zijn scooters niet altijd even praktisch voor dit soort trips omdat het heel onhandig is om zelf kleine dingetjes te doen. Met een klassieke Puch is dit veel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 22:27
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Je hebt wel toestemming nodig van je ouders, maar dat hoef je volgens mij niet altijd en overal bij je te hebben.

De regelgeving voor brommers verschilt nogal van land tot land. Zo heb ik in Denemarken geen rijbewijs nodig maar hier wel, vanwege m'n geboortejaar. En dat is niet het enige. In Frankrijk heb je verplichte alcoholtesters bijvoorbeeld, maar ik weet dan weer niet of dat geldt voor de brommer.

Soms worden scooters in het buitenland gezien als motoren. Tevens zijn scooters niet altijd even praktisch voor dit soort trips omdat het heel onhandig is om zelf kleine dingetjes te doen. Met een klassieke Puch is dit veel makkelijker.
Zal wel moeilijk worden om mijn moeder te overtuigen, maar mijn stiefvader vindt zulke dingen wel leuk. Een Puch is inderdaad zeer geschikt voor zulke dingen, alles kan er makkelijk op en ze zijn simpel.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 23:49
Verwijderd
Vergeet niet gereedschap mee te nemen. Een heel klein combinatiesetje, schroevendraaier/doppensetcombinatie. En enkele reserveonderdelen. Minimaal 4 van elk lampje, als je een accu hebt, zorg dan voor een gloednieuwe accu en laadt dat ding eerst op zodat hij echt vól is.
Ik heb op mijn Tomos de high beams vervangen door LED-lampen. Op het platteland van Frankrijk is dat echt onmisbaar.

En natuurlijk: BANDENPLAKSET, en onderzoek ook een abonnement op de ANWB!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 16:24
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Vergeet niet gereedschap mee te nemen. Een heel klein combinatiesetje, schroevendraaier/doppensetcombinatie. En enkele reserveonderdelen. Minimaal 4 van elk lampje, als je een accu hebt, zorg dan voor een gloednieuwe accu en laadt dat ding eerst op zodat hij echt vól is.
Ik heb op mijn Tomos de high beams vervangen door LED-lampen. Op het platteland van Frankrijk is dat echt onmisbaar.

En natuurlijk: BANDENPLAKSET, en onderzoek ook een abonnement op de ANWB!
Ik ben al van plan led lampjes te gebruiken, maar de brommer is nog helemaal origineel dus daar twijfel ik nog over. Ik ga zeker gereedschap meenemen, met een 40 jarige mv50 weet je het maar nooit. Heb je trouwens toevallig een Tomos 4TL?
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 19:55
Verwijderd
Nee Quadro A35 E-Start! Fucking vet ding <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Minderjarig en toch annuleringskosten vakantie betalen?
nuclearwarfare
29 20-07-2011 21:23
Verhalen & Gedichten Spel IV
flyaway
198 09-04-2010 21:43
Verkeer & Vervoer BREVER wet, afstand
TheRedArrow
18 26-10-2005 15:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters, de regering moet nie zo zeiken
LinkinFre@k
317 29-10-2003 09:45
Drugs & Alcohol Wat is jouw vreemdste actie of genantste gebeurtenis door drank/drugs??
Billy_bob
45 17-11-2002 18:56
Psychologie Mijn horror vakantie.
DarkCat
24 04-02-2002 05:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.