Oud 14-09-2017, 09:25
Verwijderd
Vertel hier leuke, spannende, grappige of enge dromen die je gehad hebt en onthouden hebt!


Ik droomde vannacht dat ik een hele lieve pluizige straathond had En hij ging elke keer zo net iets te ver voor me uit rennen en op een gegeven moment was hij zo ver dat ik hem niet meer zag, toen moest ik hem roepen. En toen kwam hij met zo´n heel onschuldig ´ikhebnietsgedaan´hoofd om het hoekje lopen en toen gingen we heel hard knuffelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2017, 09:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Was dit niet een standaard kantinetopic?
Ik droom al een paar nachten over OITNB en over Ruby Rose, what can I say.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 09:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik had een hele rare nare droom over dat ik zwanger was. Mijn familie was super enthousiast (mijn moeder was er ook ineens bij - helemaal levend en kankervrij) en ik was echt super chagrijnig want ik wilde helemaal nog geen baby. Mijn pa zat me steeds veel betekenend aan te kijken en ik dacht maar "maar ik kan onmogelijk zwanger zijn!". Gelukkig duurde mijn gekke zwangerschap maar heel kort en was de bevalling super makkelijk, want het was echt een mini mensje ter grootte van mijn duim. Geen bloed of navelstring of wat dan ook, maar gewoon een heel klein kerngezond ademend kindje. Waar alle betrokkenen zich ook totaal niet over verbaasden. Volgens mij heb ik het kindje toen aan m'n moeder doorgegeven, terwijl ik nog steeds dacht "ik wil jou niet", maar dat vond ik nu niet netjes meer om hardop te zeggen.


In mijn volgende droom raakte ik mijn fotocamera kwijt en daar reageerde ik wel heel heftig op. De buschauffeur werd heel boos dat ik zoveel tassen en ook nog m'n skeelers bij me had en dat allemaal alleen moet uitladen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Was dit niet een standaard kantinetopic?
Ik droom al een paar nachten over OITNB en over Ruby Rose, what can I say.
Dat zou kunnen, daar kom ik nooit
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 12:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ben al vrij veel vergeten, maar het was wel een leuke.

Ik was in Slowakije met mijn vriendin en beste vrienden en we gingen met van die wingsuits van een berg naar beneden vliegen.
Daarna iets met snel inpakken en dat iemand besefte dat die nog papieren moest invullen zodat zijn hond zijn bodyguard kon worden. Een hele trip op een bus met rare mensen.
Daarna nog iets met gevechtsvliegtuigen en een dikke dog fight. Zag 2 mensen uit hun vliegtuig vallen een hun rug breken, maar ik kon net wegkomen en toen werd ik wakker.
Edit: oh ja en ik droomde dat mijn ingenieursvriend allemaal coole robots meehad. Eentje in de vorm van een spin enzo. Met van die losse onderdelen die ineens samen konden komen.
Edit2: Het begon denk ik allemaal omdat ik in een Belgische stad de Marokkaanse buurt wilde vinden voor wat eten. Dat deel is alleen super vaag.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 14-09-2017 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 15:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde over een springkussenpaleis waar kraampjes stonden met penisprotheses en packers en waar mijn vriendinnen uit Wenen cocktails aan het drinken waren.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2017, 08:23
Verwijderd
Ik had toch weer een vage droom

Ik was al een tijdje aan het daten met een dude, en toen was ik naar een plek gegaan waar hij vaak uithing of zo. En toen was hij daar niet maar wel al zijn vrienden. Die gingen mij een beetje testen maar op een gegeven moment werd het wel gezellig, al kwam die gast zelf dus niet meer. Je merkte wel dat ze vrij defensief waren, bang dat hun vriend gekwetst werd of zo. Maar ik had op dat feestje/borrel een goede klik met één meisje en op een gegeven moment na veel alcohol belandde ik met haar in bed en had ik voor het eerst soort van seks met een meisje. Toen werden we halverwege betrapt door een paar van die vrienden en was die date van mij er ineens ook en toen hing er echt een hele ongemakkelijke spanning in de lucht, gemengd met sommige mensen die het hilarisch vonden en anderen die pissig waren dat er nu hommeles was in hun heilige vriendengroep.

En toen werd ik wakker
Met citaat reageren
Oud 27-09-2017, 10:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik had toch weer een vage droom

Ik was al een tijdje aan het daten met een dude, en toen was ik naar een plek gegaan waar hij vaak uithing of zo. En toen was hij daar niet maar wel al zijn vrienden. Die gingen mij een beetje testen maar op een gegeven moment werd het wel gezellig, al kwam die gast zelf dus niet meer. Je merkte wel dat ze vrij defensief waren, bang dat hun vriend gekwetst werd of zo. Maar ik had op dat feestje/borrel een goede klik met één meisje en op een gegeven moment na veel alcohol belandde ik met haar in bed en had ik voor het eerst soort van seks met een meisje. Toen werden we halverwege betrapt door een paar van die vrienden en was die date van mij er ineens ook en toen hing er echt een hele ongemakkelijke spanning in de lucht, gemengd met sommige mensen die het hilarisch vonden en anderen die pissig waren dat er nu hommeles was in hun heilige vriendengroep.

En toen werd ik wakker
LESBOSEKS!!!!!!

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2017, 11:49
Verwijderd
Citaat:
LESBOSEKS!!!!!!

Ja het was in mijn droom ook best een succes!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2017, 12:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat mijn moeder me kwam helpen met lesgeven.
Een jongen had een meisje gepest en ik wilde dat hij zijn excuses aanbood. Hij deed dat niet, maar ik hield mijn poot stijf: 'jullie gaan niet naar huis tot jij jouw excuses hebt aangeboden'. Uiteindelijk was het 21:00 en we zaten te avondeten met die kinderen en die ouders stonden letterlijk voor de deur te wachten
Met citaat reageren
Oud 12-10-2020, 00:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik droomde dat ik geneukt heb xdxdxd haha seksjoke very grappig


Nou, ik vertel het wel morgen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2020, 02:02
Verwijderd
Ik droomde dat er een baby op de wereld kwam
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Chimpansaai #409
TopDrop
500 06-11-2008 08:14
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72
Verwijderd
493 15-10-2006 14:13
Psychologie Ik heb nu al 2 keer een duidelijke droom gehad, die me bang maakte
Eend
2 01-07-2004 17:46
Levensbeschouwing & Filosofie Lucid dreaming
Verwijderd
3 16-12-2003 00:27
Psychologie Droom
LamMuH_EiKoL
4 10-12-2003 18:43
Liefde & Relatie Dromen dat HIJ vreemdgaat...
Gup
13 18-04-2002 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.