Oud 29-03-2016, 12:41
Partygirlx
Partygirlx is offline
Ik ben 13 hoe kom ik aan drank?? (Wodka/bacardi/breezer/bier)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2016, 12:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het is niet zo verstandig om op jouw leeftijd alcoholische dranken te nuttigen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 13:07
Partygirlx
Partygirlx is offline
K weet dat t niet gezond is en al die blablabla maar ik heb er over na gedacht en wil het alsnog dus ontopic antwoorden alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 13:08
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik zou het als ik jou was bij shandy houden.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 13:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
K weet dat t niet gezond is en al die blablabla maar ik heb er over na gedacht en wil het alsnog dus ontopic antwoorden alsjeblieft
Waarom wil je dat zo graag?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 16:41
Verwijderd
Energyyy en fix anders dat iemands broer/neef wat voor je haalt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 18:13
Anon Ymous
Anon Ymous is offline
Oplossing van water, suiker en gist (eventueel een smaakstof), een weekje of 3 laten staan en dan lekker zuipen maar
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 18:33
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Je kan beter meteen mdma ofzo proberen
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 21:44
blaches
blaches is offline
On-topic:
Het is echt heel lastig om op jou leeftijd alcohol te krijgen. Je zou kunnen zeggen broer/zus maar ik hoop dat zij nog even wachten met alcohol voor jou halen. Ik zou ook kunnen zeggen 'oudere vrienden' maar ik mag hopen dat je vrienden niet 18 zijn. Je zou in geen één winkel meekrijgen als 13 jarige. Dus het is gewoon lastig.

Of-topic:
Oke, ik was ook net 14 toen ik begon met drinken, roken, blowen maar kijk mij nu is. 18 jaar en ik heb vrijwel alle leuke dingen met drinken en blowen mee gemaakt. Het is echt een stuk saaier als vroeger. Toch doe ik het nog met een aardige regelmaat.
Stel het alsjeblieft zo lang mogelijk uit...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 21:47
BLVCKY
BLVCKY is offline
Ik haal als sinds ik 12 ben bij avondwinkels drank en ben nu 17
Met citaat reageren
Oud 31-03-2016, 19:54
anoniem99
anoniem99 is offline
tegenwoordig krijg je het gewoon mee bij sommige winkels, gewoon de boys voor je laten halen en ze krijgen het nog ook
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 20:30
Skyle
Skyle is offline
Serieus, ik weet dat al dat gezeur van ouders irritant is, en dat je vaak zal horen dat het slecht voor je is op jou leeftijd etc etc etc. Maar, het heeft een reden. Het brengt echt schade aan, en zeker als je op jonge leeftijd begint zal je steeds meer gaan drinken. Nu drink ik nu en dan ook iets, en ga je van 1 glaasje niet dood, let een beetje op wat je doet oke? En zoals Eline al vroeg, waarom wil je het zo graag?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 20:41
Skyle
Skyle is offline
Ik ga nu trouwens even mijn mening geven, dus als je snel boos wordt lees het dan maar gewoon niet

Je vroeg waar je wodka of Bacardi kon krijgen. Als je nu en dan een klein glaasje bier of wijn drinkt is dat prima. Maar waar jij het over had is echt heel sterk, en als je daar op je 13de aan begint vind ik dat simpelweg dom. Je drinkt alleen als je alchohol lekker vindt, verder zijn er géén goede redenen. Als jij alchohol lekker vindt, drink dan gewoon iets wat minder sterks en begin niet op je 13de met wodka tenzij je je halve IQ wilt verliezen als je 20 bent. Er zij redenen dat er een minimum leeftijd is, en als je nu begint met wodka weet ik heel zeker dat je er spijt van zal krijgen. Denk er nog even over na voordat je je per ongeluk dronken drinkt. (Eerste keer dat ik dronk was ik 14, was 1 glas wijn en was hartstikke dronken.) Ook kan je veel minder alchohol aan de eerste keer, wodka is dan ook een heel slecht idee.

Hm, ik vind dat ik een beetje gemeen klonk, maar wodka op je 13de drinken heeft risico's, en die kan je maar beter weten :/
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 14:21
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Vrij simpel: vraag iemand die 18 is.

Ik raad je af om nu al te beginnen, maar jongeren experimenteren nou eenmaal graag..
In dat opzicht: zorg dat je niet te veel binnen krijgt.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 12:04
Partygirlx
Partygirlx is offline
Nou ondertussen ist 2 weken geleden dat t koningsdag was mr toen heb ik dus met nog 2 vriendinnen een hele fles wodka gedronken (ong 200 ml pp) Ik was flink aangeschoten en 1 vriendin was echt dronken en wist niet meer wat ze deed,voor een eerste x drinken was het een goede ervaring. Zelfs geen kater of iets!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 17:46
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Nou ondertussen ist 2 weken geleden dat t koningsdag was mr toen heb ik dus met nog 2 vriendinnen een hele fles wodka gedronken (ong 200 ml pp) Ik was flink aangeschoten en 1 vriendin was echt dronken en wist niet meer wat ze deed,voor een eerste x drinken was het een goede ervaring. Zelfs geen kater of iets!
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 24-05-2016, 19:52
xxawoo
Avatar van xxawoo
xxawoo is offline
Je kunt vanaf 12 jaar volgensmij alcoholvrij bier kopen
__________________
Don't let your dreams just be dreams
Met citaat reageren
Oud 24-05-2016, 19:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je kunt vanaf 12 jaar volgensmij alcoholvrij bier kopen
Ik ken geen wettelijke regel die een leeftijdsgrens bevat voor alcoholvrij bier. Sterker nog: er geldt geen leeftijdsgrens voor dranken met 0,5% alcohol of minder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-05-2016, 09:01
Verwijderd
Citaat:
K weet dat t niet gezond is en al die blablabla maar ik heb er over na gedacht en wil het alsnog dus ontopic antwoorden alsjeblieft
Citaat:
Ik ben 13 hoe kom ik aan drank?? (Wodka/bacardi/breezer/bier)
Kort om: NIET
Volgens de wet mag jij nog absoluut geen sterke dranken nuttigen. Hier is niet om heen te komen dus ga het ook niet proberen anders krijg je problemen. Vraag een aan je ouders of je radler 0,0% mag proberen of een klein slokje wodka of zo


Dit is ook mijn mening:
Citaat:
Ik ga nu trouwens even mijn mening geven, dus als je snel boos wordt lees het dan maar gewoon niet

Je vroeg waar je wodka of Bacardi kon krijgen. Als je nu en dan een klein glaasje bier of wijn drinkt is dat prima. Maar waar jij het over had is echt heel sterk, en als je daar op je 13de aan begint vind ik dat simpelweg dom. Je drinkt alleen als je alchohol lekker vindt, verder zijn er géén goede redenen. Als jij alchohol lekker vindt, drink dan gewoon iets wat minder sterks en begin niet op je 13de met wodka tenzij je je halve IQ wilt verliezen als je 20 bent. Er zij redenen dat er een minimum leeftijd is, en als je nu begint met wodka weet ik heel zeker dat je er spijt van zal krijgen. Denk er nog even over na voordat je je per ongeluk dronken drinkt. (Eerste keer dat ik dronk was ik 14, was 1 glas wijn en was hartstikke dronken.) Ook kan je veel minder alchohol aan de eerste keer, wodka is dan ook een heel slecht idee.

Hm, ik vind dat ik een beetje gemeen klonk, maar wodka op je 13de drinken heeft risico's, en die kan je maar beter weten :/
Met citaat reageren
Oud 26-05-2016, 09:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En als je toch drinkt, zorg dat je genoeg gegeten hebt die dag. Anders slaat de alcohol veel harder in.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 11:16
Partygirlx
Partygirlx is offline
Citaat:
En als je toch drinkt, zorg dat je genoeg gegeten hebt die dag. Anders slaat de alcohol veel harder in.
Ja ik heb gehoord dat dat werkt, toen ik ging drinken had k de hele dag nog niet gegeten
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 20:58
pronk
pronk is offline
Wie moet ik aanklagen omdat ik kanker heb gekregen van deze draad? Scholieren.com? Partygirlx? De wereld?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 21:16
Ploefke
Ploefke is offline
Drank is alleen maar de moeite waard tijdens feesten. Puur groepsgedrag. Je kunt wel drank lekker gaan vinden, maar dat is op langere termijn.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Wie moet ik aanklagen omdat ik kanker heb gekregen van deze draad? Scholieren.com? Partygirlx? De wereld?
Begin bij je zelf
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 18:33
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Citaat:
Wie moet ik aanklagen omdat ik kanker heb gekregen van deze draad? Scholieren.com? Partygirlx? De wereld?
XD begrijp er ook geen kut van!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2016, 07:03
hondenfreak
Avatar van hondenfreak
hondenfreak is offline
Ik zou inderdaad nog even wachten...
Ik hier in tegen drink heel soms wel eens een lekker flesje bier en meestal kopen we een hele bak omdat we met een hele klas zijn. En...we zijn 14-15, geen enkele winkel heeft ons al tegengehouden.

Maar over wodka en sterkere alcoholische dranken zou ik wel nog even wachten tot je ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2016, 14:05
ForeverStoned
ForeverStoned is offline
Hi.

Ook al is het sterk af te raden om zo jong al te gaan drinken, zeker zulke sterke drank.

Hier is het antwoord dat je wil: Nee het gaat je niet in een winkel lukken, op zo'n leeftijd gaat niemand geloven dat jij 18 bent. Je kan of iemand die ouder is vragen om het voor je te kopen, of als je dat liever niet doet kan je ook gewoon online kopen, daar heb je wel ideal voor nodig. Je kan bij drankdozijn.nl kiezen om het met pakje gemak te laten versturen dan sturen ze het naar een postkantoor dat je zelf kun kiezen, wel staat er heel groot op de doos dat het van drankdozijn is dus ondanks dat in theorie het postkantoor er niet over mag zeiken is de kans wel groot dat ze dat gaan doen, dan moet je maar iets lullen dat het kado'tje is voor je moeder/vader ofzo en dat je andere ouder hem niet zelf op kon halen.

Maar opnieuw met jouw leeftijd is het niet alleen heel moeilijk om er aan te komen maar ook zeer onverstandig, mijn advies is wacht een paar jaartjes en ga dan lekker los.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2016, 22:44
bosbesjuh_
bosbesjuh_ is offline
hay,
ik ben zelf ook13 en ik heb een ideetje
pak een sixpack 0.0 bier en vervang (voorzichtig) de middelste twee biertjes met echt bier.
de middelste kan je namelijk niet zien en ik denk dat ze dat ook niet gaan controleren...

je kan natuurlijk het ook altijd op thuisbezorgd.nl proberen...
succes!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 20:02
anoniem010203
anoniem010203 is offline
Hey

Ik ben 14 Jaar en heb alcohol gekocht en gedronken op mijn kamer met wat vrienden van 13 tot 16 jaar. Mijn ouders wisten dit niet en kwamen er achter ik wist dat ze er tegen waren maar goed.
Ik heb nu straf tot april. dat is dus ongeveer 5 maanden ik mag in die 5 maanden niet savonds meer afspreken of naar een feestje of festival gaan. ook afspreken met vrienden mag niet.
wat vinden jullie van deze straf ik vind 5 maanden wel erg lang.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 22:24
Pluisbal
Pluisbal is offline
Direct jack daniels gaan drinken...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 22:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Blijkbaar vinden je ouders het heel ernstig dat je stiekem alcohol hebt gedronken. Het is best een zware straf, maar dan moet je het voortaan maar niet meer doen. Dan krijg je ook geen straf meer.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 08:23
Verwijderd
Het is een belachelijk zware straf en iets niet meer doen "omdat je dan geen straf meer krijgt" is een dom argument.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2016, 00:22
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Het is een belachelijk zware straf en iets niet meer doen "omdat je dan geen straf meer krijgt" is een dom argument.
Je bent pas dom als je iets blijft doen terwijl je weet dat je er straf voor krijgt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2016, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Je bent pas dom als je iets blijft doen terwijl je weet dat je er straf voor krijgt.
Ook dit is een drogreden. Ik noemde jou niet dom, ik noemde je argument dom. En nu weer: je argument is dom.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 16:26
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
ik ben ook 13 maar drank is een van de midnere geestveruimende middelen. Ga beter een joint roken als je er aan toe bent. Wiet kan geen schade zolang je het maar puur rookt (dus zonder tabak). Van alcohol word je alleen amar agresief, een jointje relaxed je juist.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 11:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wiet roken is ook niet goed voor je.

En je wordt niet automatisch en altijd agressief van alcohol. Dit zou eerder kunnen gebeuren als je misschien niet lekker in je vel zit. En er gebeurt iets wat je triggert.

Ik ga al 15 jaar regelmatig in het weekend op stap met enkele vrienden en we zijn nog nooit in een agressieve situatie beland tussen ons. Tuurlijk hebben we wel eens een vechtpartij gezien. Maar je wordt heus niet altijd agressief. En natuurlijk is alcohol drinken ook niet goed voor je.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2017, 13:13
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Wiet roken is bewezen dat het geen kwaad kan, mensen die horen dat mensnen die blowen kanker krijgen denken dat dat soms komt door de wiet maar dan is niet zo. Veel mensen die wiet roken mixen de wiet met tabak en zo is het wel slecht, plus je rookt ook papier (de vloei) en de plakrand (lijm) en dat kan schadelijk zijn. Maar wiet is dat niet. En de wereld van wiet is wel minder aggrisiviteit dan in de kroeg.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 13:20
E2001
E2001 is offline
Gewoon mensen aan de bar vragen of ze een drankje voor je kunnen halen. Er zijn altijd aardige mensen en vaak zelfs de mensen aan de bar. Er is helemaal niks leuk aan om je vrienden keihard in hun gezicht te meppen omdat je dronken bent of om keihard te kotsen en je ouders bezorgd te laten worden, dus drink niet teveel.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2017, 09:07
bffamiracool
bffamiracool is offline
Citaat:
Wiet roken is ook niet goed voor je.

En je wordt niet automatisch en altijd agressief van alcohol. Dit zou eerder kunnen gebeuren als je misschien niet lekker in je vel zit. En er gebeurt iets wat je triggert.

Ik ga al 15 jaar regelmatig in het weekend op stap met enkele vrienden en we zijn nog nooit in een agressieve situatie beland tussen ons. Tuurlijk hebben we wel eens een vechtpartij gezien. Maar je wordt heus niet altijd agressief. En natuurlijk is alcohol drinken ook niet goed voor je.
lekker geloofwaardig "bierkoning!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.