Oud 10-08-2017, 18:47
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Paar weken geleden toen mijn moeder de was aan het opruimen was is er na onoplettendheid van haar een van haar Only spijkerbroeken in de kast van mijn broer. beland, kennelijk beviel die spijkerbroeken hem zo goed at hij steeds op rooftocht is langs onze kasten voor onze Only spijkerbroeken, andere laat hij ( nog) ongemoeid.
Ik vindt dit wel een beetje maf, zijn er meer jongens die dames/meiden jeans dragen?
En zouden wij hem eens mee nemen naar de winkel om daar zijn eigen Only spijkerbroeken te kopen of loopt mijn broer voor gek met meiden/dames jeans?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2017, 19:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik draag wel eens jongensjeans omdat ik een beetje een onhandige maat heb. Als hij die broeken fijn vindt en het staat hem goed, waarom dan niet?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 19:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat hij jullie broeken "steelt" is natuurlijk niet oké.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 22:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je geen kleding wilt uitlenen, dan moet hij inderdaad een eigen broek kopen.

Onderscheid tussen dameskleding/herenkleding vind ik verder niet zo boeiend, iedereen moet de kleren dragen die ze leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 23:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik draag zelf alleen maar herenjeans, want die zitten wat ruimer en de zakken zijn groter. Als hij graag damesjeans wil dragen, dan prima. Jeans zijn jeans, after all.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 17:12
SimoneH
SimoneH is offline
Mijn ex-vriendje had een broek van Only. We kwamen er pas later achter dat het een damesbroek was. Maargoed boeie, ik vond hem niet eens zo verkeerd bij hem staan.

Maar je broer moet natuurlijk niet gaan stelen van jullie, dan moet hij gewoon z'n eigen broeken kopen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 08:11
Verwijderd
Ik vind stelen wel een groot woord voor deze situatie

Hij moet dragen wat hij fijn vindt natuurlijk. Als het er niet uit ziet kun je hem dat zeggen en dan is het aan hem om daar wat mee te doen of niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 19:21
Verwijderd
Dit noem je tadimeren. Iets lenen zonder te vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.