Oud 17-03-2019, 11:12
Dejongen2002
Dejongen2002 is offline
Hallo
Ik ben 16jaar mijn ex vriendin ook wij hebben een goede relatie gehad van bijna 8maanden toen zei ze donderdag ineens ik maak het uit want ze wou vrij zijn ze was er nog niet aan toe om een vaste relatie te hebben.
Ik zei is goed maar is er nog kans op een relatie later is er nog liefde zegt ze nee dat is er niet ga verder met je leven en word gellukig, ik dacht van dat is niet de vriendin die ik heb gevraagd om een relatie zo'n raar antwoord dus ik zei na alles zo makkelijk ik snap dat niet zou je haast zeggen dat het nep was (zo voelde het voor mij op dat punt) ik zeg niet dat het zo is maar zo voeld het wel volgens haar was het niet nep maar ze wil gewoon vrij zijn ze zei dat ik het niet meer moest maken dan dat het is we zijn veel te jong ervoor.
Het toevallige was dat ik een paar dagen ervoor zat te typen met een andere meid die ik al kende voor haar en die zei tegen mij vind je vriendin het niet erg dat ik met je praat ik zei nee ze vertrouwt me wel want ik dacht dat ze dat ook deed want ik vertrouwde haar ook zei liep alleen maar tussen de jongens rond met haar opleiding enzo. Maar gister toen keek ik op spotify zag ik wat ze voor het laatst had geluisterd ik luister dat liedje eens en de tekst ging over waarom was je niet eerlijk vanaf het begin ik wist dat ze altijd van je hield houd van mij en laat niemand boven mij enzo terwijl dat nooit het geval is geweest maar ik denk als ik aan haar vraag als ze zo dacht dat ze toch nee zegt en dat ze zit van het gaat mij om mijn vrijheid wat ik eigenlijk best jammer vind van ik houd nog wel van haar ik wil haar graag te tijd geven maar ik heb het gevoel als ik dat doe en niet zeg dat als ze wel zo zou denken dat het niet zo is dat ze mischien ook niet meer terug komt dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen want het is voor mij net zoals voor haar ook nieuw.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2019, 11:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou doen wat zei zegt, doorgaan met je leven. Natuurlijk is het zuur als je relatie uitgaat, zeker als jij daar niet om gevraagd hebt. Maar je kunt het maar beter loslaten. Als zij vrijheid wil, dan wil zij alleen maar harder bij jou vandaan rennen als jij steeds weer aandacht en bevestiging vraagt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 17:43
Dejongen2002
Dejongen2002 is offline
Citaat:
Ik zou doen wat zei zegt, doorgaan met je leven. Natuurlijk is het zuur als je relatie uitgaat, zeker als jij daar niet om gevraagd hebt. Maar je kunt het maar beter loslaten. Als zij vrijheid wil, dan wil zij alleen maar harder bij jou vandaan rennen als jij steeds weer aandacht en bevestiging vraagt.
Thnx voor t reageren het probleem is ik ben een persoon die niet makkelijk mensen vertrouwt en/of dus makkelijk kan loslaten op het moment dat bijv dit gebeurt. Ik doe hard me best en ik hoop dat ze later ook gewoon vrienden wil zijn weer maar ik heb mijn twijfels dus mischien dat ik over een weekje of 2 een berichtje stuur vragen of ze wil gamen want dat deden we altijd veel eigenlijk elke dag gewoon en dan maar zien of ze dat wil ik weet niet of dat slim is om te doen??? Ik denk zelf van niet maar toch ook van wel ik weet het niet
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 17:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Thnx voor t reageren het probleem is ik ben een persoon die niet makkelijk mensen vertrouwt en/of dus makkelijk kan loslaten op het moment dat bijv dit gebeurt. Ik doe hard me best en ik hoop dat ze later ook gewoon vrienden wil zijn weer maar ik heb mijn twijfels dus mischien dat ik over een weekje of 2 een berichtje stuur vragen of ze wil gamen want dat deden we altijd veel eigenlijk elke dag gewoon en dan maar zien of ze dat wil ik weet niet of dat slim is om te doen??? Ik denk zelf van niet maar toch ook van wel ik weet het niet
Ik snap dat je heel graag je contact met haar in stand wil houden, maar ik denk dat het toch beter is om haar ruimte te geven.

Als ze er behoefte aan heeft, komt ze vanzelf wel weer naar jou toe. Tot die tijd, doorgaan met je leven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 17:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Thnx voor t reageren het probleem is ik ben een persoon die niet makkelijk mensen vertrouwt en/of dus makkelijk kan loslaten op het moment dat bijv dit gebeurt. Ik doe hard me best en ik hoop dat ze later ook gewoon vrienden wil zijn weer maar ik heb mijn twijfels dus mischien dat ik over een weekje of 2 een berichtje stuur vragen of ze wil gamen want dat deden we altijd veel eigenlijk elke dag gewoon en dan maar zien of ze dat wil ik weet niet of dat slim is om te doen??? Ik denk zelf van niet maar toch ook van wel ik weet het niet
Ik zou gewoon verder gaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2019, 23:03
Dejongen2002
Dejongen2002 is offline
Thnx voort reageren nogmaals ze heeft mij van de playstation verwijderd zag ik net dus ze wil dan ook niet meer gamen ik denk gewoon nooit wat met mij te maken hebben meer uberhaupt denk ik wat ik heel vreemd vind nog steeds dat je na een goede vriendschap en ook wel een goede relatie iemand gewoon wegbanned maar goed ik zal er mee moeten leven het scheelt dat ik een goede famillie en vrienden heb die me steunen en mijn trouwe hond natuurlijk😂 ik wil jullie bedanken voor het reageren en helpen als er ooit wat gebeurt weer weet ik waar ik moet wezen met vragen


Thnxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed?
HelpMePlease
107 08-01-2016 17:16
Liefde & Relatie Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug
SpeedyMartinos
25 16-12-2015 12:50
Liefde & Relatie Het is uit...
mediaROCKS
6 21-12-2014 00:02
Liefde & Relatie me vriendin uitgemaak omdat ze problemen heeft
DS-1992
20 21-01-2010 12:14
Liefde & Relatie Mijn vriendin heeft problemen
GideonGeileBink
29 07-09-2004 20:05
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.