Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2019, 09:55
JorissM
JorissM is offline
Hallo allemaal,


Ik zit met iets en jullie mening zou mij erg helpen.

Ik ben Joris en ik heb in april een superleuk meisje ontmoet. We hebben een aantal keer gedate en dat was heel gezellig! Helaas besefte ik me na 3 dates dat ik misschien op dit moment tóch niet opzoek ben naar iets vasts. Dit heb ik gewoon eerlijk met haar gedeeld en zij vond het heel erg jammer.

Na verloop van tijd merkte ik toch wel dat zij meer voor mij betekende dan dat ik dacht. In de tussentijd is ze begonnen met daten met iemand anders en dat heeft me doen beseffen dat ik gewoon wil dat ze van mij is. Ze heeft gezegd dat ze het vreselijk jammer vond en dat ze mij heel erg leuk vind, maar dat ze nu serieus aan het worden is met diegene.
Ik krijg haar nu niet meer uit m'n hoofd en ik haat mezelf dat ik haar heb laten gaan. Zoiets gaat mij nooit meer gebeuren..

Hebben jullie wellicht tips om hier mee om te gaan en misschien tips of ik nog voor haar moet vechten o.i.d.?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2019, 10:00
Verwijderd
Cognitieve gedragstherapie.

Een vrouw, een man, een relatie, een kind whatever is nooit een bezit.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 10:09
JorissM
JorissM is offline
Vanzelfsprekend. Ik bedoel natuurlijk ook niet dat zij mijn bezit is of whatever. Ik bedoel gewoon dat het mijn meisje is, als in, relatie en samen zijn i.p.v. dat er anderen in het spel zijn. I'm sure you get the point.

Thanks voor de reactie though!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 11:19
Verwijderd
Nou ja, ik snap je wel inderdaad. Maar het heeft geen zin om voor haar te vechten. Ze heeft aangegeven dat ze het heel jammer vindt, maar ze is nu serieus met een ander. Die gaat ze niet verlaten voor jou, zoals ik haar begrijp, dus zet haar uit je hoofd. Misschien komen jullie later nog een keer bij elkaar, misschien niet. Vooralsnog moet je haar met rust laten.

Verder zal je dit heus nog wel vaker gebeuren, dat een ander jou niet leuk genoeg vindt om een relatie mee te hebben of dat jij iemand niet leuk genoeg vindt om een relatie mee te hebben. That's life.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 17:21
JorissM
JorissM is offline
Verder nog iemand een opmerking of tip?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 20:22
bartus
bartus is offline
Hey man,

Ik zou gewoon zeggen dat je haar begrijpt maar nog eens vriendschappelijk met haar wil afspreken, gewoon even wat simpels, noem het bijpraten, weet ik veel.. maak daar maar wat moois van.

Wat je daarmee bereikt is dat je weer samen bent, zoals je al schrijft vind (of vond?) zij jou leuk dus als je tijd met elkaar doorbrengt, op welke simpele manier dan ook, dan gaat ze misschien terug naar die situatie (dat ze je weer leuk vind).

Je moet niks forceren, ze heeft nu iets met een ander dus als ze niks wil dan moet je daar gewoon respect voor tonen.. dit soort dingen gebeuren vaak, helaas. Iig: life goes on, maar misschien kan je met het bovenstaande nog iets bereiken.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 21:20
Verwijderd
Ja, vooral nog even aandringen op afspreken jaaaa! Maak je vrienden mee.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 21:46
bartus
bartus is offline
Ik ken de situatie natuurlijk niet.
Maar als je gewoon heel simpel iets gaat drinken, even kletsen, kan geen kwaad lijkt mij? Maar het hangt wel af van de situatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vrienden met voordelen
TOMMYHILFIGERRR
8 05-12-2013 21:00
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 107
moon
496 11-09-2007 15:07
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Liefde & Relatie Need some help.. (lang verhaal)
Fujitsu
30 31-10-2003 14:21
Liefde & Relatie ik hou teveel van hem om het uit te maken
*mystery*
20 16-09-2002 18:41
Liefde & Relatie Ik snap het even niet meer...
Mytana
7 18-03-2002 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.