Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2007, 15:22
Maarten_g
Maarten_g is offline
Hallo,

Ik was benieuwd hoe jullie het schoolexamen vonden voor frans 1.
Ik moet het volgende week doen en zit er erg tegenop, aangezien frans nou niet mijn sterkste punt is.

Reacties zijn zeer welkom!!!

Groet Maarten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2007, 15:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Moderne Talen
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 16:31
Verwijderd
Is dat een landelijk (centraal) SE?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 16:40
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-03-2007 @ 17:31 :
Is dat een landelijk (centraal) SE?
Volgens mij wordt Frans1/ Duits1 niet centraal geexamineerd.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 18:20
Maarten_g
Maarten_g is offline
Het is een schoolexamen net al bijvoorbeeld engels luisteren alleen is dit dan lezen. De scholen zijn niet verplicht om het landelijke schoolexamen af te nemen alleen doen veel scholen dit wel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 17:00
Verwijderd
Ok, dan vind ik dat dit topic open mag blijven
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 13:21
VZR17
VZR17 is offline
Heeft iemand dit schoolexamen al gehad? Of weet iemand de onderwerpen van de teksten....Zo ja, heeeel erg badankt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 16:20
Monco
Monco is offline
Ik heb het vandaag gehad. Ik zal niet al te veel op de zaken vooruit lopen, maar ik vond het heel goed te doen. Ik heb geoefend met de Frans 1,2 examens van vorig jaar, maar dit is een stuk makkelijker. Mocht je die dus moeilijk vinden, maak je niet al te veel zorgen, dit is makkelijker.

De meeste antwoorden zag ik meteen.. en ik twijfelde maar een paar keer.

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 18:55
roosje88
roosje88 is offline
heeyy,
Ik moet binnenkort Schoolexamen (cito) Frans doen en ik ben heel slecht in frans
Zou iemand mij de onderwerpen kunnen vertellen van de franse teksten en als je antwoorden weet, door bijvoorbeeld bespreking.....? (t zelfde trouwens voor duits )

Groetjes Roos
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 19:10
VZR17
VZR17 is offline
Ik heb het schoolexamen frans dinsdag gehad. Ik ben echt heeeeeeell slecht in frans en ik hoop dan ook dat ik een 2.9 heb, anders word ik uitgesloten van examen. Het schoolexamen was nog moeilijker dan normaal omdat ongeveer 50% van de toets open vragen zijn. Waar de teksten over gingen is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.

Tekst 1 ging over C&A (veel ontslagen bij C&A in Engeland, dit was een grote schok voor de werknemers, C&A heeft een oudbollig karakter vergeleken met gelijksoortige winkels)

Er was een tekst over koelkasten in de woonkamer ( In Japan of China ofso was het gebruikelijk om je koelkast in de woonkamer te zetten omdat het een sort statussymbool is (hele moeilijke tekst)

Er was nog een tekst over een hacker (kreeg erge hoge straf, werd documentaire over hem gemaakt, werd streng bewaakt)

Laatste 2 vragen waren (welke film krijgt de beste recensie, wist ik dus niet)

Ow..ja er was nog een tekst over een afslankproduct (waarom dit product werkte was de vraag , ik dacht dat je door dat afslankproduct minder honger kreeg en daarom minder ging eten en dus minder calorien en suikers binnen krijgt (weet niet zeker of dit goed is)

Bereid je voor op veel open vragen en gebrek aan tijd (100 minuten voor 30 vragen vond ik vrij kort)'

Succes ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 22:55
Monco
Monco is offline
Jij hebt duidelijke hele andere teksten gehad dan ik. Mijn eerste tekst ging bijvoorbeeld over sportschoenen. Ik had 27 vragen, waarvan... ik gok... 6 open waren.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 23:12
VZR17
VZR17 is offline
Ik heb het schoolexamen 2007 gehad..dat weet ik zeker. Jij hebt waarschijnlijk een toets gehad die even zwaar meetelde als het schoolexamen, anders weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 17:56
roosje88
roosje88 is offline
heey,
super bedankt! Ik moet een 5.5 halen (wij hebben maar 1 schoolexamen en daar hangt alles dus van af )

Groetjes Roos
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:19
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Mijne ging ook over onder andere sportschoenen.
Staan er al antwoorden op internet?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 16:26
Lilmissy
Lilmissy is offline
Krijgen jullie op vwo voor frans1 die vragen in het nederlands of frans voor die leestoets?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 08:46
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
de open vragen zijn in het nederlands, de multiple choice in het frans.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans 1 leesvaardigheid 2007 VWO
M0NE
2 22-06-2008 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.