Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2010, 15:49
rubenblom
Avatar van rubenblom
rubenblom is offline
ik ben benieuwd hoe dat was.
hou oud was je, hoe is het tot het bed gekomen?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 16:54
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Mijn eerste keer was met mijn eerste echte vriendje, ik was 15 en we waren al eerder met handwerk en mondwerk begonnen en die keer wilden we verder gaan. Alleen een beetje jammer dat we telkens dachten dat mn moeder eraan kwam, dus uiteindelijk vroegtijdig gestopt.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 21:29
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
we lagen op elkaar, en ik zei; ik wil je doen.
nou vond zij al voldoende (:
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 00:14
Rachelll
Rachelll is offline
nou ik was supper verlieft en we hadden al een maand ofzo. Heel kort eigelijk maar het voelde allemaal heel vertrouwd. ik was net 15 geworden, We waren beetje aan het zoenen enz. Open zij ik weetej laten we het doen. Mij boeide het niet ik was smoor verlieft en alles voelde goed! Uiteinderlijk het ik 7 maanden met hem gehad. Het was echt een geweldige relatie! maar de 1e keer deed super super pijn! daarna ook nog. Pas naar 6x voelde het beter XD
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 12:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ontzettend pijnlijk, maar wel met de goede persoon die lief voor me was. Ik was 16 toen en het was er gewoon tijd voor toen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 19:42
xxboyxx
Avatar van xxboyxx
xxboyxx is offline
niks ik heb het nog nooit gedaan ^^
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 20:19
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
we hadden voor de rest al handwerk en mondwerk gedaan, en we lagen een beetje te zoenen. en toen waren we er alle 2 klaar voor en dat wisten we ook, dus ik zei van zal ik maar alvast een condoom klaar leggen, en toen zei hij van als je zeker weet dat je het wilt moet je dat doen. en toen legde ik hem klaar, en toen kwam eht er dus van alleen het deed teveel pijn, dus toen zijn we gestopt. ander halve week later probeerde we het weer en toen deed het echt heel veel pijn en het bloedde ook. maar het lukte wel en ook de eerste 5 keer ofzeuh deed het nog pijn als hij erin ging. we hadden net geen maand, hij was 15 en ik 16.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 23:25
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
De eerste keer was niet zo'n succes.. Ik was 16, zij bijna 15, ze zei dat ze er klaar voor was en na een beetje sfeer gemaakt te hebben met kaarsjes en dingetjes is het allemaal gebeurd. Maar het deed voor haar best wel veel pijn en toen heb ik op een gegeven moment gezegd: nah weetje, ik vind het niet leuk dat je pijn hebt, dus ik vind het wel genoeg geweest. En daarna is het nog een paar keer zo gegaan tot het uiteindelijk voor haar geen pijn meer deed. Uiteindelijk in totaal ruim 2,5 jaar met haar gehad.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 23:28
Lyouknow
Avatar van Lyouknow
Lyouknow is offline
Citaat:
De eerste keer was niet zo'n succes.. Ik was 16, zij bijna 15, ze zei dat ze er klaar voor was en na een beetje sfeer gemaakt te hebben met kaarsjes en dingetjes is het allemaal gebeurd. Maar het deed voor haar best wel veel pijn en toen heb ik op een gegeven moment gezegd: nah weetje, ik vind het niet leuk dat je pijn hebt, dus ik vind het wel genoeg geweest. En daarna is het nog een paar keer zo gegaan tot het uiteindelijk voor haar geen pijn meer deed. Uiteindelijk in totaal ruim 2,5 jaar met haar gehad.
kijk! dat is nou lief!
__________________
- je weet pas hoe leuk iets is, als je het niet meer hebt'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 22:39
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Haha, is dat lief? Lijkt me niet meer dan logisch dat je rekening houdt met de persoon waar je om geeft?
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 08:24
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Haha Akhlys, was het maar zo'n feest. Heel goed dat het bij jou iets natuurlijks is .

Laten we het erop houden dat ik een bloedend rund was. Ik geloof dat mijn relatie met die persoon toen nog wel snor zat en dat ik in die tijd ook heb gezegd dat ik het met geen liever persoon had kunnen delen. Helaas kan ik me daar nu niet zoveel meer van herinneren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 23:34
serac
serac is offline
Ik was net 18 en student, vriendje nog geen 19, ook student, 150 kilometer uit elkaar, duzz alleen zaterdags/zondags. We hadden twee maand met elkaar, nou jah, alleen weekends, het was hartstikke leuk. Na twee maand wilde ik wel verder dan alleen zoenen en vrijen ; en vriendje sowieso (ach, een mannetje !). We sliepen al snel met elkaar, naakt, zonder dat er echt wat gebeurde. Wat fijn was : we raakten heel intiem aan elkaar gewend, ook aan elkaars orgasmes en zo, best heftig, altijd lief, zelfs zonder neuken. Na tien weken gebeurde het ineens, 's nachts, nog onverwachts. We sliepen net als altijd lepeltje, hij had me die nacht, toen ik sliep, al een hele tijd gevingerd en open gerekt. Ik was ontzettend sloom, geil, vrijerig, een paar keer klaar gekomen, weer in slaap gesukkeld, werd ineens wakker van een schelle pijn, hij zat met z'n eikel er in. Au, pauze, zoenen, lekker geil in elkaars armen, ineens weer zo pijn, heftiger, kwam toen hij doorstootte, hij ging ineens diep en dat was heftig. Hij kwam snel klaar, ik niet.Ik had wel gebloed, en zijn pik was helemaal rood, we deden het zonder condoom, dat was erg fijn, het was voor ons allebei de eerste keer sex.
Gedouched, gewassen, lief gezoend, in elkaars armen in slaap gevallen. Volgende ochtend deed t nog behoorlijk pijn met aanraken ; niks gebeurd. Nou, de week later was echt twee nachten feest, vrijdags/zondags, geen pijn, het was geweldig.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 08:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik was 15, hij 16. We hadden al 3 maanden en op een gegeven moment tijdens het zoenen besloten we naar boven te gaan. Ik was helemaal ontspannen dus het deed geen centje pijn. Hij was heel lief.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik was net 18 en student, vriendje nog geen 19, ook student, 150 kilometer uit elkaar, duzz alleen zaterdags/zondags. We hadden twee maand met elkaar, nou jah, alleen weekends, het was hartstikke leuk. Na twee maand wilde ik wel verder dan alleen zoenen en vrijen ; en vriendje sowieso (ach, een mannetje !). We sliepen al snel met elkaar, naakt, zonder dat er echt wat gebeurde. Wat fijn was : we raakten heel intiem aan elkaar gewend, ook aan elkaars orgasmes en zo, best heftig, altijd lief, zelfs zonder neuken. Na tien weken gebeurde het ineens, 's nachts, nog onverwachts. We sliepen net als altijd lepeltje, hij had me die nacht, toen ik sliep, al een hele tijd gevingerd en open gerekt. Ik was ontzettend sloom, geil, vrijerig, een paar keer klaar gekomen, weer in slaap gesukkeld, werd ineens wakker van een schelle pijn, hij zat met z'n eikel er in. Au, pauze, zoenen, lekker geil in elkaars armen, ineens weer zo pijn, heftiger, kwam toen hij doorstootte, hij ging ineens diep en dat was heftig. Hij kwam snel klaar, ik niet.Ik had wel gebloed, en zijn pik was helemaal rood, we deden het zonder condoom, dat was erg fijn, het was voor ons allebei de eerste keer sex.
Gedouched, gewassen, lief gezoend, in elkaars armen in slaap gevallen. Volgende ochtend deed t nog behoorlijk pijn met aanraken ; niks gebeurd. Nou, de week later was echt twee nachten feest, vrijdags/zondags, geen pijn, het was geweldig.
Whu ik begrijp dat jij je er heel goed bij voelt maar ik vind het echt een raar en naar idee als iemand dat in mijn slaap zou doen.

OT: Ja ik heb een beetje twee halve eerste keren geloof ik 1e poging was toen ik 16 was met mijn huidige vriendje. Hij was ook 16, we hadden 2 maand iets oid en ik was vooral nieuwsgierig, niet echt zo geil dat je denkt "jaaa ik wil een piemel". Vandaar ook dat het geen succes was - het deed ontzettend veel pijn en bloedde als een rund en hij ging er niet eens helemaal in. Het heeft echt een paar dagen gebloed geloof ik, echt vreselijk. Nou ja toen had ik het wel gehad met het hele idee dus ik heb hem gauw gedumpt en durfde het jaren niet meer te proberen. Bah, mannen zijn eng!

Tot ik 19 was, toen had ik namelijk weer een vriendje en toen leek het idee me opeens een stuk leuker Dat heeft dan ook niet lang geduurd, 3 weken ofzo voor het gebeurde. Herinner me eerlijk gezegd niet enorm veel van die eerste keer. Was een beetje bang dat het niet zou passen geloof ik, beetje wrikken en doen maar het ging wel, en ik vond het een vreemd maar tamelijk verslavend gevoel, die eerste keer al. Schijnbaar duurde het niet lang, daar maakte dat vriendje zich toen nog wel zorgen over, maar ik heb het helemaal niet in een bepaalde tijdsduur ervaren ofzo, zo heftig was het dus blijkbaar wel. Maar de daad op zich was niet een enorme ontdekking ofzo, het was meer dat die hele periode, die eerste paar maand van die relatie, één seksuele ontdekking was die mijn aandacht nogal beheerste
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 15:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was met mijn eerste vriendje, na twee weken mochten we eindelijk bij elkaar blijven slapen (dat duurde een eeuwigheid voor ons ja!) en ik kreeg nog een smsje van mijn moeder die avond: 'veel plezier, wel maagd blijven he! '. Dus die avond hebben wel heel braaf gezoend en een beetje gevoeld. Maar de volgende ochtend had ik zoiets van: ziezo, braaf mama gehoorzaamd, daar gaat hij dan! Ik durfde het condoom niet bij hem om te doen, dat moest hij zelf doen. Hij vroeg de hele tijd of ik het wel zeker wist maar ik vond het prima en ik was hartstikke verliefd op hem dus ik zag het probleem niet. Ik vond het wel heel lief dat hij dat zo zeker wilde weten. Het deed helemaal geen pijn en ik vond het best leuk maar wel een beetje raar. En ook niet speciaal lekker. En dat is eigenlijk altijd zo gebleven.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 12:48
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
Ik was 20, en het was slecht. Ontzettend veel pijn, bloed en uieindelijk vroegtijdig afgebroken. Volgende keer lukte het wel, maar ik snap de hype errond niet. Vond er niet veel aan en dacht meer "Schiet eens op".
'nuff said dat het 2 maanden later uit was.
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 14:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
19 jaar, eerste vriendje, verliep eigelijk heel soepel, deed geen pijn, geen bloed. Kan me niet bedenken hoe die keer beter had kunnen zijn, ik vond het wel bijzonder
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 09:35
VIYAN
VIYAN is offline
Nog steeds maagd..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 15:20
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Haha Akhlys, was het maar zo'n feest. Heel goed dat het bij jou iets natuurlijks is .


Ik was 18 en mijn vriend een jaar ouder. We kenden elkaar net een paar maanden en hadden pas sinds 1 of 2 weken een relatie. Herinner me er niet superveel meer van, wel dat het wat pijn deed (maar ook de keren erna nog, kwam er pas later, na meer vergelijkingsmateriaal gehad te hebben, achter dat hij inderdaad behoorlijk groot geschapen was).

Uiteindelijk was het gewoon een hele foute jongen, want hij geloofde achteraf niet dat het mijn 1e keer was geweest, omdat het volgens hem meer pijn had moeten doen als het echt mijn 1e keer geweest was. Al met al was de seks zelf niet zo pijnlijk/slecht als ik verwacht had, alleen jammer dat het met een ongelofelijke loser was.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 16:11
Verwijderd
ik was 15 zij ook, het was meer lust dan liefde, het condoom was te klein, het deed haar pijn, en we gaven het uiteindelijk op ~_~
gelukkig werd het daarna wel beter
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 16:13
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
omg... ik word gewoon bang als ik dit allemaal lees Maar is het niet zo dat als je het voordat je het met een jonge doet (als je een meisje bent natuurlijk ), met jezelf doet dat het dan geen pijn doet en ook niet gaat bloeden? of is dat vette bulshit?
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
omg... ik word gewoon bang als ik dit allemaal lees Maar is het niet zo dat als je het voordat je het met een jonge doet (als je een meisje bent natuurlijk ), met jezelf doet dat het dan geen pijn doet en ook niet gaat bloeden? of is dat vette bulshit?
Verschilt denk ik, bij mij heeft het niet zo uitgemaakt. Ik denk dat je er vooral ook rekening mee moet houden dat je lichaam nog groeit - iig dat maakte bij mij het verschil, op m'n 16e was alles nog een stuk krapper dan op m'n 19e, waardoor het op mijn 16e bloederig en pijnlijk was en op m'n 19e prima ging
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 16:59
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Verschilt denk ik, bij mij heeft het niet zo uitgemaakt. Ik denk dat je er vooral ook rekening mee moet houden dat je lichaam nog groeit - iig dat maakte bij mij het verschil, op m'n 16e was alles nog een stuk krapper dan op m'n 19e, waardoor het op mijn 16e bloederig en pijnlijk was en op m'n 19e prima ging
ja, dat zal inderdaad ook wel mee spelen.

Maar mijn vriendin die zegt dus dat je als je eerst je zelf vingert en dan zegmaar langzaam iets grotere dingen gaat gebruiken (Nee geen komkommers met een condoom ofzow) to je dus de grote van een piemel hebt berijt, dat je dan al gewend bent en zo...
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
ja, dat zal inderdaad ook wel mee spelen.

Maar mijn vriendin die zegt dus dat je als je eerst je zelf vingert en dan zegmaar langzaam iets grotere dingen gaat gebruiken (Nee geen komkommers met een condoom ofzow) to je dus de grote van een piemel hebt berijt, dat je dan al gewend bent en zo...
een klein beetje ruimte dat komt er wel ja, maar uiteindelijk moet je anatomie eerst veranderen(groeien dus)
de een is wat sneller dan de ander

t komt wel goed joh

Laatst gewijzigd op 27-05-2010 om 17:29.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 17:23
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
de een is wat sneller dan de ander

t komt wel goed joh
Als jij ut zegt, geloof ik je
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
ja, dat zal inderdaad ook wel mee spelen.

Maar mijn vriendin die zegt dus dat je als je eerst je zelf vingert en dan zegmaar langzaam iets grotere dingen gaat gebruiken (Nee geen komkommers met een condoom ofzow) to je dus de grote van een piemel hebt berijt, dat je dan al gewend bent en zo...
Nou ja je maakt het er allicht iets soepeler mee. Maar alleen maar grotere dingen gaan gebruiken omdat je wilt oefenen lijkt me echt niets, dan moet je het wel opwindend en lekker vinden.

En rekening houden met het feit dat 2 of 3 vingers wel minder omvang hebben dan een piemel, maar het toch anatomisch gezien een stuk minder vloeiend glijdt en lekker past.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 15:24
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
En rekening houden met het feit dat 2 of 3 vingers wel minder omvang hebben dan een piemel, maar het toch anatomisch gezien een stuk minder vloeiend glijdt en lekker past.
Wacht, die snap ik niet... Is een piemel 3 vingers breed dan
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 16:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
niet 3 vingers naast elkaar mar aals je ze een beetje opstapelt... dan is het wel minder dan een piemel ja, maar piemels zijn anatomisch afgesteld om in vagina's te gaan, vingers niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 17:06
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
niet 3 vingers naast elkaar mar aals je ze een beetje opstapelt... dan is het wel minder dan een piemel ja, maar piemels zijn anatomisch afgesteld om in vagina's te gaan, vingers niet
schrok gewoon ff van de maat... Maar het zal inderdaad wel zijn gemaakt om inelkaar te passen
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Wacht, die snap ik niet... Is een piemel 3 vingers breed dan
Sommige wel sommige niet
net zoals de personen waaraan ze vast zitten komen ze in alle vormen en maten
en hoe dan ook zal het vroeger of later altijd wel passen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 20:57
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Sommige wel sommige niet
net zoals de personen waaraan ze vast zitten komen ze in alle vormen en maten
en hoe dan ook zal het vroeger of later altijd wel passen
omg
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 17:13
alisonn
Avatar van alisonn
alisonn is offline
ik was 14.
we hadden het er al een tijdje over. maar ik wou nog niet
toen ik er klaar was wel. toen ik met mijn vriend 3 maand hadden.
het deed een beetje zeer, geen bloed. en geen seconde spijt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 06:50
Verwijderd
Citaat:
schrok gewoon ff van de maat... Maar het zal inderdaad wel zijn gemaakt om inelkaar te passen
Het bovenste stukje wel hè, als je je vingertoppen in een soort driehoekje tegen elkaar aan hebt liggen, niet naast elkaar (en ik heb dunne vingers) Maar wat ik zeg, dat past een stuk minder goed dan een piemel want die glijden beter en geven een beetje mee en hebben de goeie vorm voor die beweging
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 18:35
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Het bovenste stukje wel hè, als je je vingertoppen in een soort driehoekje tegen elkaar aan hebt liggen, niet naast elkaar (en ik heb dunne vingers) Maar wat ik zeg, dat past een stuk minder goed dan een piemel want die glijden beter en geven een beetje mee en hebben de goeie vorm voor die beweging
ja, okey, maar dan nog vind ik ut een beetje een scary gedachten... Je hebt toch zo'n film waar die piemel van die man een soort ET is?
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
ja, okey, maar dan nog vind ik ut een beetje een scary gedachten... Je hebt toch zo'n film waar die piemel van die man een soort ET is?
dan wil ik niet weten welke films jij kijkt

nee,hoor
de een is wat groter de ander is wat kleiner
maar met moedwil en beleid past nagenoeg alles
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 22:58
mikey0146
Avatar van mikey0146
mikey0146 is offline
ik dacht dat het heel wat voor zou stellen maar valt best mee
mijn handje blijf toch m'n beste maatje
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 09:52
angelieke
Avatar van angelieke
angelieke is offline
mijn 1e keer was echt klote. ik was net 14, hij was al 2 maandjes mn vriendje. had al hand en mondwerk gedaan en toen vonden we dat dat ook welis tijd werd. t deed kapot veel pijn en hij was wel lief, maar we zijn toch vroegtijdig gestopt. &t bloedde 3 dagen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 19:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat hebben er veel meiden pijn gehad hier

Ik was 14 en het was fijn. Helemaal geen pijn, alleen maar heel erg lekker (wel erg kort ). Hij was 18 en we waren 6 maanden samen. We hadden uiteraard al het een en ander gedaan. Volgens mij was het niet gepland of zo.. op een dag zijn we gewoon verder gegaan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 14:05
m113
m113 is offline
niks ik heb het nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 12:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan me er niet heel veel van herinneren, maar het was op m'n 20ste verjaardag in een hotelkamer met m'n Engelse Ex-dude en ik was best zenuwachtig en een beetje bang dat het pijn zou doen.
Dat was gelukkig absoluut niet zo. Ik voelde eigenlijk niet zo veel.
De 2e keer was een stuk beter en daar herinner ik me dan ook meer van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 00:14
Feem
Avatar van Feem
Feem is offline
Citaat:
Wat hebben er veel meiden pijn gehad hier

Ik was 14 en het was fijn. Helemaal geen pijn, alleen maar heel erg lekker (wel erg kort ). Hij was 18 en we waren 6 maanden samen. We hadden uiteraard al het een en ander gedaan. Volgens mij was het niet gepland of zo.. op een dag zijn we gewoon verder gegaan.
Is dat geen pedofilie?

Nog maagd trouwens, wel kansen gehad maar Ik ben waarschijnlijk iets te kieskeurig (GEEN goede eigenschap)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 00:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is dat geen pedofilie?
Nou, een leeftijdsverschil van 4 jaar noem ik geen pedofilie. Helemaal niet als de jongen zelf echt nét volwassen is.
Mijn ouders waren ook 14 en 18 toen ze elkaar leerden kennen, maar mijn moeder zag er toen echt niet uit als een kind...

btw: Kieskeurigheid is ALTIJD een goede eigenschap.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 09:14
mathijs12
Avatar van mathijs12
mathijs12 is offline
nog steeds maagd XD
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 10:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nou, een leeftijdsverschil van 4 jaar noem ik geen pedofilie. Helemaal niet als de jongen zelf echt nét volwassen is.
Mijn ouders waren ook 14 en 18 toen ze elkaar leerden kennen, maar mijn moeder zag er toen echt niet uit als een kind...

btw: Kieskeurigheid is ALTIJD een goede eigenschap.
het verschíl in leeftijd maakt je ook geen pedo, pedo's kicken op pre puberale meisjes (of jongens for that matter)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 14:07
ZitriN
ZitriN is offline
Ik was 16, had iets van drie maanden ermee gewacht en besloten dat hij de juiste persoon was. Toen het pijn begon te doen stopte hij en zijn we later die avond verder gegaan. Uiteindelijk deed het dus niet echt pijn, lekker vond ik het ook niet, maar hij was wel heel lief en dat vind ik belangrijker dan de kwaliteit van de seks op dat moment. Als ik nu achteraf terugkijk is die jongen natuurlijk een stuk minder leuk, dan ik toen dacht. Maar ik blijf erbij dat het de juiste persoon was, mijn eerste echte vriend en ik heb echt van hem gehouden. Ik praatte alleen nooit over seks met hem.
__________________
En we droomden in gedachten, maar we kwamen altijd thuis.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 12:18
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
k was 14 en gwn jah eerst al me handen enz gdaan bij elkaar mr jah soms wilde tog ietske verder gaan he
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 14:37
jeroen16
jeroen16 is offline
Ik was 14 jaar toen ik voor het eerst geneukt werd door een jongen en die jiongen heb ik ook geneukjt. Hij was ook 14 jaar.
Nu doen we het een paar keer per week.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 10:02
x_jetje_x
Avatar van x_jetje_x
x_jetje_x is offline
wij waren allebij net 16, we hadden ookal zo'n beetje alles gedaan behalfe echt seks. ik heb helemaal geen pijn gehad en kon er dus echt van genieten... alleen mijn vriendje die had wel pijn. die had een te kleine opening van zijn voorhuid dus die kon niet over zijn eikel glijden zonder heel veel pijn te hebben. na dat hij heel lang had geoefend onder de douche en als we vrijden ging het na een maand een stuk beter, en we hebben nu al 2 jaar echt geweldige seks.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 17:59
tweet123
tweet123 is offline
ik was 14 (bijna 15) hij 16, we lagen op bed, hadden het er die week al eens over gehad.. en het kwam er gewoon van, de sfeer was helemaal goed, geen spijt van (:
hij zei na het 'voorspel' ik heb nog ergens een condoom in mn zak,, en toen begonnen we,, het deed van begin tot einde pijn, kreunde ook van pijnxD maar het moest er ooit van komen, als je dan stopt, heb je het de keer erna weer ^^
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 18:37
kv-user
kv-user is offline
Citaat:
Ik was 14 jaar toen ik voor het eerst geneukt werd door een jongen en die jiongen heb ik ook geneukjt. Hij was ook 14 jaar.
Nu doen we het een paar keer per week.
En jij bent ook een jongen? Fantastisch, één van de weinige homoseksuelen die er zo over praat
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken leerplichtambtenaar-1e keer al boete?
silentbob
9 17-03-2010 22:24
Seksualiteit Gevoel eerste keer?
Suqeunse
72 17-05-2004 14:58
Seksualiteit 1e keer handwerk door ander: Top of flop?
Francesco
61 14-09-2003 18:33
Lichaam & Gezondheid Wenkbrauwpiercing nog een keer?
Larissa_86
4 30-11-2002 17:02
Lichaam & Gezondheid Voorhuid problemen (nr. veel)
emperor crono
10 11-10-2002 12:20
Seksualiteit 1e keer?
Eddy E
5 09-05-2002 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.