Oud 01-10-2013, 12:13
Verwijderd
Dat boksen in 1920 nogal hardcore was. En dat sportfans zich toen aanzienlijk beter kleedden.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2013, 12:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
emg
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 13:08
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben echt een muts, het kostte een trip naar Italië om me te realiseren waar bepaalde namen van Italiaanse gerechten vandaan komen.. zoals pasta bolognaise, pizza napolitana... nu is een ontdekking doen waarvan je denkt duhhhh: een pasta bolognaise!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 19:58
Verwijderd
Dat het Cadzand is en niet Katzand
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 10:40
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Ik ben echt een muts, het kostte een trip naar Italië om me te realiseren waar bepaalde namen van Italiaanse gerechten vandaan komen.. zoals pasta bolognaise, pizza napolitana... nu is een ontdekking doen waarvan je denkt duhhhh: een pasta bolognaise!
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 10:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben echt een muts, het kostte een trip naar Italië om me te realiseren waar bepaalde namen van Italiaanse gerechten vandaan komen.. zoals pasta bolognaise, pizza napolitana... nu is een ontdekking doen waarvan je denkt duhhhh: een pasta bolognaise!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Dat boksen in 1920 nogal hardcore was. En dat sportfans zich toen aanzienlijk beter kleedden.

[afbeelding]
Wat een heerlijke foto <3
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 16:19
Verwijderd
Dit is hoe het eruitziet als we praten.



Ewww.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 16:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 16:36
Verwijderd
Het doet me denken aan They're Made out of Meat. Kort sci-fi-verhaal van Terry Bisson.

Citaat:
"They actually do talk, then. They use words, ideas, concepts?"

"Oh, yes. Except they do it with meat."

"I thought you just told me they used radio."

"They do, but what do you think is on the radio? Meat sounds. You know how when you slap or flap meat, it makes a noise? They talk by flapping their meat at each other. They can even sing by squirting air through their meat."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 17:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 14:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit is hoe het eruitziet als we praten.

[afbeelding]


Ewww.
Oh wat gaaf! Meteen gedeeld op de zangersfacebook van het conservatorium
Met citaat reageren
Oud 31-10-2013, 16:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik leer net dat Pamela Adlon (oa Marcy Runkle in Californication) de stem doet van Bobby Hill in King Of The Hill.
Dafuq. My mind is blown! Waarom heb ik die link nooit eerder gelegd?!

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2013, 19:22
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik ben echt een muts, het kostte een trip naar Italië om me te realiseren waar bepaalde namen van Italiaanse gerechten vandaan komen.. zoals pasta bolognaise, pizza napolitana... nu is een ontdekking doen waarvan je denkt duhhhh: een pasta bolognaise!


Mn groep-6-leraar had t ons ooit verteld, dat blogonaisechips naar Bologna verwees.Wellicht dat ik het anders ook niet had beseft.

Ik besefte laatst pas dat het woord 'afleveren' in de mediaterm 'aflevering' zit. Dus een episode wordt gewoon een 'bezorging' genoemd. ;x
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 12:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ontdekte zojuist de herkomst van een liedje dat ik al jaaaaaaaren op mijn mp3 heb staan. Ik heb nooit geweten hoe ik aan dat nummer kwam, maar heb er altijd erg graag naar geluisterd. Het staat tussen mijn muziek als 'unknown' en de titel van het liedje is vrij duidelijk, maar ik had het nooit opgezocht. En nu luister ik naar een album van een door mij recent ontdekte band en komt het liedje zomaar voorbij Mindblow, hier.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 14:14
Verwijderd
Vandaag heb ik geleerd dat als de wifi eruit ligt, ik moet bidden tot st. Isidore van Seville.

Check al die heiligen dan.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 22:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
You might not know this, but in New York City, subway conductors are required to point their fingers once at a black-and-white sign above the platform of every single stop along their daily route. Why? It’s mainly just an ancient method of proving to whoever might be watching that they are, in fact, awake, alert and not simply going through the motions stop after stop.
http://www.pastemagazine.com/blogs/a...11/post-9.html
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 23:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dan hoort dat wijzen toch ook gewoon bij het going through the motions?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2013, 21:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan hoort dat wijzen toch ook gewoon bij het going through the motions?
nou ja, het is natuurlijk een raar concept, maar ze moeten echt de arm uit een raam steken. Beetje hetzelfde als de deadman's switch in de trein, maar dan een niet-technologische oplossing. Zal me niet verbazen dat het ook gewoon een stukje traditie is wat is blijven hangen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 22:45
Verwijderd
"Stukje traditie'', hu hu.
De dodenmansinrichting!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 22:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe, is dat de Nederlandse vertaling ja?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 23:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
overigens doel ik daarop hè, dat het wijzen een 'traditie' is die is blijven hangen, gezien al die metro's ook een technische dodemansinrichting hebben en 'vroeger' waarschijnlijk niet (of iets van die strekking)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
hehe, is dat de Nederlandse vertaling ja?
Jep.

Citaat:
overigens doel ik daarop hè, dat het wijzen een 'traditie' is die is blijven hangen, gezien al die metro's ook een technische dodemansinrichting hebben en 'vroeger' waarschijnlijk niet (of iets van die strekking)
Dat snap ik, maar ''stukje (...)'' is zo'n vreselijke woordcombinatie. Zoals ''stukje erkenning", *ril*.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 23:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
stukje aanstellerietus!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 23:20
Verwijderd
Stukje verdriet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2013, 23:23
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 22:54
Verwijderd
Het ochobo-stukje in Japan. En de gevolgen daarvan bij publiekelijk eten. En de oplossing die ze nu hebben bedacht.

Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 23:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat supercool
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 00:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nice inderdaad
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 22:16
Verwijderd
Bierblikjes zijn ideale campinggasjes.

http://www.realfarmacy.com/how-to-tu...camping-stove/
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Television was not introduced in South Africa until 1976 because the government viewed English programming as a threat to the Afrikaans language.

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 15:38. Reden: Wat een gek entergebruik heeft mijn telefoon toch
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 15:32
Verwijderd
Dat Randstad (het uitzendbureau) een multinational is met een omzet van 17,1 biljoen, met uiteraard kantoren door heel Europa, maar daarnaast ook in o.a. Amerika, India, Australië, Japan, China en Mozambique. Opgericht door Frits uit Diemen.

Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 15:42
Verwijderd
Die Frits uit Diemen is de op een na rijkste man van het land.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 15:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat Randstad (het uitzendbureau) een multinational is met een omzet van 17,1 biljoen, met uiteraard kantoren door heel Europa, maar daarnaast ook in o.a. Amerika, India, Australië, Japan, China en Mozambique. Opgericht door Frits uit Diemen.

Ik was idd erg verbaasd toen ik voor 't eerst in Engeland was en ik daar ineens langs een 'randstad' liep. Of nou ja, 'rendsted'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 21:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat Randstad (het uitzendbureau) een multinational is met een omzet van 17,1 biljoen, met uiteraard kantoren door heel Europa, maar daarnaast ook in o.a. Amerika, India, Australië, Japan, China en Mozambique. Opgericht door Frits uit Diemen.

Ik heb al laatst ontdekt dat Paranoide niet weet dat "billion" geen "biljoen" is, maar "miljard."

Ook heb ik vandaag geleerd dat Schrödingers kat helemaal niet door Schrödinger is bedacht, maar door Einstein.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al laatst ontdekt dat Paranoide niet weet dat "billion" geen "biljoen" is, maar "miljard."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2013, 13:48
Verwijderd
Dat een staart van een komeet een coma heet en dat daar het woord komma vandaan komt.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2013, 20:41
Verwijderd
De provincies Utrecht en Brabant grenzen niet aan elkaar.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2013, 20:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, dat wist ik ook niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2013, 21:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Een game voor de SNES (BioMetal) muziek van 2 Unlimited heeft.

__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 16:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Elmo is een grote neger

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 01:55
Verwijderd
Dat Julian Assange best een lul is

Citaat:
When they visit Switzerland to install a computer server, Daniel spends the rest of his money on supplies of Ovaltine to take home with him.

'I love the Swiss chocolate drink and for the rest of our tour I couldn't wait to get back home and make myself a huge cup of cocoa. But when we arrived back in Wiesbaden, the cocoa powder would be all gone. Julian had at some point torn open the packages and poured the contents straight into his mouth.'

(...)

Julian is forever taking more than his fair share of everything. 'If there were four slices of Spam, he would eat three and leave one for me.' Daniel often thinks: 'You could at least ask,' but doesn't like to say anything.

(...)

Julian picks up women and brings them back to their shared hotel room. 'One night I really needed to sleep. I was dead tired, and I asked him to let me crash in peace for once. A short time later, I heard Julian talking to a woman on the phone... Julian insisted she come to the hotel. My problem was that we shared not only a room but a large double bed.
Het kan zo in een tekenfilm. Julian Assange drinkt alle chocomel.



Julian Assange eet alle worstjes.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 20:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dat Bryan Cranston ook veel voiceacting gedaan heeft.



Hier krijgt Walter White dus klappen van Ryu
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 20:51
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Bryan Cranston is een held <3
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 02:14
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dat is een Daily Mail-artikel. De kans dat het waar is is niet bijzonder groot.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 02:20
Verwijderd
I want to believe, Turk

Daniel Domscheit-Berg heeft wel echt een dramatisch boek geschreven over Julian.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 02:30
Verwijderd
Hihi, scheitberg.

Citaat:
"We used to be best friends, Julian and I - or, at least, something like friends. Today, I'm not sure whether he even knows the concept. I'm not sure of anything anymore. Sometimes I hate him so much that I'm afraid I'd resort to physical violence if our paths ever cross again. Then I think that he needs my help. That's absurd, after everything that's happened. Never in my life have I known such an extreme person as Julian Assange.

So imaginative. So energetic. So brilliant.
So paranoid, so power-hungry, so megalomanic.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 15:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dat er Amerikanen zijn die hun kind Veruca noemen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 15:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat er Amerikanen zijn die hun kind Veruca noemen.
Weerwolven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2013, 15:41
Verwijderd
Of Roald Dahl ^^

Maar mij lijkt dat je zo je kind dan niet wil noemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
500 26-09-2013 16:47
Levensbeschouwing & Filosofie Allah en God
MaxiDirk
3 23-01-2011 22:10
De Kantine Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2
Verwijderd
110 08-07-2007 16:53
De Kantine Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
500 21-05-2007 22:12
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.