Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2001, 16:08
sannuh
sannuh is offline
haai allemaal, ik wou effe weten wat je zou doen als je ernstig ziek bent geweest, maar het toch al twee/bijna drie jaar geleden is gebeurt en nu wel goed behandeld bent. Stel je komt in een nieuwe klas, na die drie jaar (je bent ook een keer blijven zitten) zou je het toch nog vertellen.. kijk je vrienden zou khet zowieso vertellen. MAar effe aan vreemden... je moet ook af en toe voor controle naar het ziekenhuis... tell me!! Wat zuden jullie in dit geval doen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 16:12
Verwijderd
Als het ter sprake komt of belangrijk is dat ze het weten, vertellen. Anders weet ik het niet, zou ik het waarschijnlijk niet of aan een paar ofzo vertellen. Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt, niet wat ik of iemand anders zou doen.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (23-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 16:13
sannuh
sannuh is offline
oow...thnx...dat heb ik duzz ook al gedaan...mijn mentrix weet het, maar de rest niet, ik weet niet wat zij vind, of je het moet vertellen, dan!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 18:13
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Als het echt invloed heeft op je doen e.d. zou ik het wel vertellen, dan snappen zewaarom je op bepaalde situaties op een bepaalde manier reageerd. Het is idd wel handig als je mentrix ervan af weet. Ik zou het verder alleen aan echte vrienden vertellen..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Ben ik hier de enige die blij is dat het weer even afgelopen is met latijn????
girlspider
22 24-07-2007 11:47
Verhalen & Gedichten pure verveling
hap
4 10-10-2004 19:33
Lichaam & Gezondheid Nooit gedacht dat ik hier een vraag zou stellen maar toch...
Lolita
10 15-09-2004 21:22
Verhalen & Gedichten Verveling
hap
3 05-07-2004 20:09
Verhalen & Gedichten [verhaal]
.boris
14 04-02-2004 05:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.