Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2001, 14:42
in_paniek
in_paniek is offline
hey, ben een beetje in paniek. Ik heb al ongeveer een jaar slijm (geelachtig) in mijn slipje maar dat is normaal denk ik. Ik heb mijn maandstonden nog niet gehad. Maar enkele dagen geleden was dat slijm bruin. (echt donkerbruin) Ik heb dat tegen mijn moeder gezegd maar die denkt dat ik met bruin, rood bedoel en ze zegt dat het een beetje opgedroogd bloed is omdat ik weldra mijn maandstonden zal krijgen maar dan moet het toch rood zijn? En als ik een infectie had dan moet het toch lichtgroen ofzo zijn maar toch niet bruin??? Weet er iemand wat het is en of het normaal is? Mijn moeder wilt niet naar de donker want zegt (denkt?) dat het normaal is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:44
in_paniek
in_paniek is offline
het kan ook geen infectie zijn denk ik want ik heb mij nog nooit gevingerd of het gedaan ofzo...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:46
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan...?

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (19-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:48
in_paniek
in_paniek is offline
nee, daar heb ik niets aan. Want het is toch niet normaal dat die afscheiding bruin is???
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:55
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Bruine afscheiding is gewoon opgedroogd bloed. Niks aan de hand dus. Je menstruatie komt er wellicht snel aan!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:56
in_paniek
in_paniek is offline
ben je er zeker van?? Het is echt donkerbruin hé.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:58
in_paniek
in_paniek is offline
want als je bruine afscheiding hebt dan betekent 'afscheiding' dat het nog niet odgedroogd is, dan zou het rood moeten zijn hé. (als het bloed zou zijn)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 14:59
in_paniek
in_paniek is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Bruine afscheiding is gewoon opgedroogd bloed. Niks aan de hand dus. Je menstruatie komt er wellicht snel aan!
Heb je dat ook gehad of denk je dat maar?

Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 15:39
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Dit is gewoon ongesteldheid...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 15:41
in_paniek
in_paniek is offline
nee, want het is niet de hele tijd, gisteren had ik dat bv. niet (was gewoon gele afscheiding) maar eergisteren en vandaag is het bruin.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 15:47
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
in_paniek schreef:
nee, want het is niet de hele tijd, gisteren had ik dat bv. niet (was gewoon gele afscheiding) maar eergisteren en vandaag is het bruin.
Maar het betekent wel dat je ongesteld gaat worden. Ik had precies hetzelfde toen ik 12 was (beetje jong ja )
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 18:08
in_paniek
in_paniek is offline
ok, 'kben al wat gerustgesteld nu
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 22:47
Marylin
Marylin is offline
Luister, je hoeft absoluut niet in paniek te zijn! Ten eerste ben je op een leeftijd dat alles met je lichaam kan gebeuren waar je soms van schrikt... Normaal is afscheiding wit, doorzichtig of geel.. soms donkerrood na bijvoorbeeld menstruatie soms ook bruin of heeeeeel donkerbruin.. Zelf heb ik het nooit gehad maar k ben sinds kort aan de pil.. en mijn eerste stopweek bestond uit alleen maar bruine afscheiding, precies wat jij zegt..hier was niks mis mee, komt gewoon doordat je "baarmoedervlies" verliest.. dit brokkelt langzaam af.. hoe langer het erover doet voordat "het naar buiten komt" hoe donkerder het wordt.. DON't PANIC! okee you are hartstikke gezond! En anders ga je ter geruststelling gewoon een keertje naar de dokter! Die kan alles perfect uit leggen!
kusjes mij
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 06:16
Verwijderd
Citaat:
in_paniek schreef:
nee, daar heb ik niets aan. Want het is toch niet normaal dat die afscheiding bruin is???
Daarom kun je er nog wel wat aan hebben. Maar ik ben het met de rest eens dat het (net als in die andere topic ) waarschijnlijk een 'voorteken' van ongesteld zijn is.

Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 01:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.