Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 20:14
Verwijderd
uhm dat waren er 2:

1)oke robbert dis echt een probleem...we moeten ff nuchter denken (kwas ladderzat en ook nog btj stoned...(robbert ook btw) )

2)ja weet je...ik deed mee aan het nationaal kampioenschap skateboarden en toen was ik derde...blablabla...heel verhaal er om heen verzonnen, en die gozer geloofde het ook nog hehe
(ik moet hem vanavond maar ff uitlegge dat t bullshit was)
Advertentie
Oud 15-11-2002, 20:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
weet je wat gaaf is. Een meisje de hele avond wijs maken dat je Engels bent. Moet je wel een beetje bekakt engels kunnen.

Mijn probleem was dat ik toen met mijn zatte ballen ineens geen Engels meer kon en toen maar Nederlands begon te lullen. Zij vond dat niet tof.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 16-11-2002, 17:44
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ik was eens met een gast blowen
en toen hadden we het over touristen die er om vragen beroofd te worden...
:


'.....ja dan vraag je er om om beroofd te worden'
'nee?'
'jawél'



nouja, toen was het vetter!

hehehe
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Oud 17-11-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef:
tijdens t trippen:
"Of toch ook niet"

De zin die ik op iedere zin toe moest passen, omdat ie op zo'n beetje iedere zin die in me op kwam kon worden toegepast.
Jaha, dat ging wel een paar uurtjes door...
Een trip later had een vriend van me er last van.
ja weet je nog die reclame waarbij zo'n vent de hele tijd puntNL achter alles zegt, dat heb ik ook wel s een hele avond gedaan
Oud 17-11-2002, 21:16
Griller
Griller is offline
Wasup.... wasup with the wack playstation wazup!

Joey uit friends hahahah
__________________
Ik sta alleen!
Oud 18-11-2002, 12:45
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
meisje vraagt hoe laat het is:
het is half voor 4, euh 10 voor3, euh half kwart voor 4, euh... FOK ik heb geen horloge DOOS!!!!

ja was niet zo heel charmant, maar goed
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Oud 18-11-2002, 15:45
mario
Avatar van mario
mario is offline
Eergister ofzo ik was knetter wazig

Bel ik een vriend op: IK zat in Rotterdam vlak voor een voorstelling van Holiday ON Ice. Vraag ik zo van weet jij wat Holiday On Ice is. Zegt ie zo ja das schaatsen. IK zo shit man ik kan helemaal nie schaatsen
__________________
www.funing.nl
Oud 18-11-2002, 21:41
FDL
FDL is offline
......Hey d********...........

" huh...wat?.....

"Waarom hebben ze in die winkel allemaal de zelfde kleren aan??.............Hmmmm laat maar, snap t niet"

"wat bedoel je??....."

"Nee niks, laat maar....."
Oud 18-11-2002, 22:15
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik vergeet ze allemaal weer, ik vind zowiezo dat dat soort uitspraken op het moment zelf het best zijn
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 19-11-2002, 00:33
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik vind zowiezo dat dat soort uitspraken op het moment zelf het best zijn
Inderdaad, het gaat om het moment waarop...
__________________
'Eet nooit gele sneeuw.'
Oud 19-11-2002, 13:13
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
"Waar dwaal jij dan?"
Oud 19-11-2002, 13:37
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Olaf, ik HOU van je ( was fijn )
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 21-11-2002, 07:55
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
dude als er ier iemand meestal eindeloos zit te lullen zeide gij het echt wel
over uw apartement and stuff
altijd hetzelfde verhaaltje dat ik al zoveel keer heb gehoord
en verhaaltjes die veranderen naarmate er tijd over verstrijkt,
zoals eerst een trio gedaan, en daarna inneens niet meer gedaan maar ze wouden het wel???
dus niet zeggen dat ik oeverloos lul
ik lach nog altijd elke dag als ik smoor, inplaats van wat nutteloos te zeveren over wat ik allemaal heb en wat ik niet heb
ik hou gesprekken waar iedereen zich in kan vermengen, al geef ik toe dat ik soms lang praat
maar ze zijn altijd welcom voor mij te onderbreken
en het is zeer leuk dat je me zo'n beetje als nen belachelijke asshole doet overkomen op forums and shit
maar I don't give a fuck
ik amuseer me in mijn leventje
en meer heb ik niet nodig
voor de rest red ik het fantastisch en heb zelfs nog altijd het in me voor iets van men leven te maken
en zelfs nog goede punten voor school te halen al smoor ik elke dag (1 buis voor geschiedenis)
en het is niet omdat jij iets oeveloos gelul vind zoals je het zelf zegt
dat de meeste mensen dat ook vinden

als ik iets zegt, dan moet ik mijn zin niet beginne of men verhaal beginnen met iemand af te breken voor zelf hoger te komen staan if you know what I mean
en als je vind dat ik niet kan praten, wel luister dan ook niet naar wat ik te zeggen heb
maar als andere mensen wel luisteren, moet je het hen ook niet heel den tijd afraden om het te doen
ik doe zo'n dingen niet, ik laat mensen doen en denken over andere mensen wat ze willen zonder mezelf er in te moeien
kan jij dat dan ook niet doen?
al is het met mij alleen
maar yust give me a rest
waarschijnlijk krijg ik hier weer een reply van je op dat ik alles verkeerd begrepen heb, en dat ik geen inzicht heb in wat je te zeggen hebt
maar ik denk dat ik het goed genoeg versta

trouwens terug ontopic:
zijt gij blij? (ook een zinneke da veel word gebruikt)
Ik breek u niet af, maar gij vertoeft de hele tijd tussen 15- jarige trutjes, 18- jarige kerels die 14-jarige trutjes misbruiken, halfgare nitwits en aanverwanten. Ge -denkt- da ge altijd iets interessant te vertellen hebt....

Over Mira en haar hobby's, ook ni leuk. En u ideekes over 'nooit meer een lief willen', ook wreed amusant, maar niet echt geloofwaardig.

En 'oeverloos gelul', volgens mij doen wij er allemaal aan en hebben we het wel al allemaal eens toegegeven, als gij nut & diepgang in "ZiJt GiJ BlIjIjIj" en "shit vleermuizen" en "tram 4" enzo om da 5 seconden uitkramen vind, das u volste recht, maar ik vind het niet zo diep, eerder oeverloos gelul.

Gij zit op school ja, en ge geraakt er door alhoewel ge smoort... Maar ge hebt 20 lesuren op een week ofzo en ge zegt zelf constnat da 't super simpel is. We weten beiden da ge toch geen klop doet voor school & ge er nog trots op zijt ook. Hiervoor waart ge aan het "stoefen" over hoe slecht u punten wel waren.

Ik woon alleen ja, en ik praat er over omdat ik trots ben da 'k dat bereikt heb, dat ik m'n rekeningen kan betalen, dat ik en goei inkomen heb, ondanks alles wat ik doe. Ik heb me intussen al bewezen, ik kan mezelf redden. Ik kan verkopen, ben handig, ken wat van pc's, ...

Wa kunt gij?

Kuisvrouw spelen? In ziekenhuiske helpen? Ge weet nog niks nuttigs over pc's, ge kunt niet verkopen, ge hebt niks ervaring... Op u leeftijd verkocht ik keukens.

En ja ik praat over wat ik bereikt heb, sorry al ik u er jaloers mee maak, maar ik heb mezelf moeten maken & onderhouden, ik heb niks anders. En ja, ik wil gerust dan nog eens "diepzinnig" praten me u, ls ge het nog kunt tenminste...

Ik ga nu naar politieke discussies e.d., ik volg actualiteiten, beurs en wetenschap, heb al veel gelezen & gepraat over filosofie & psychologie... Kom dan praten he, en stop me zeiken.

ik zie u bijna enkel als ge nog is wilt komen smoren, voor de rest niks berichten, geen sms, geen msn, nix.

"vriend" ... ?
Oud 21-11-2002, 21:23
Brouwertje
Brouwertje is offline
Liepe in de zomervakantie door renesse lope we langs een "Discotheek" zeg tege me maat hoe heet die discotheek me maat zeg pinkeltje, ik zeg: Pinkeltje wat is dat nouw weer voor een naam voor een discotheek



Eerste bericht trouwens
Oud 21-11-2002, 23:12
Verwijderd
Eigenlijk was dit wel heel erg 'you had to be there', maar toch.

'Kijk uit of ik haal m'n pipa erbij en die doet 3 d6 critical damage'

Ben benieuwd of er mensen zijn die het snappen
Oud 22-11-2002, 13:14
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
zoals iedereen, vette filosofische gedachten bij het paddo'en...
maar deze die klopt echt, nu nog steeds...

je kan jezelf nooit zien, zoals jij andere mensen ziet.
want tegen jezelf kijk je anders aan dan tegen andere mensen, omdat je jezelf kent...
maar aan de andere kant, ken je ook andere mensen, maar op een andere manier, dus de enige die je niet kent, zoals jij anderen kent, dat ben jezelf...
anderen kennen jou daarentegen wel op die manier...

*prrrt*

staat in mijn dagboek, tijdens die trip geschreven, de dag erna las ik het, en nog eens... en nog eens, toen dacht ik... ik ben geniaal, alhoewel het bij nader inzien een logische redenering is
__________________
hieperdepiepp!
Oud 22-11-2002, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Eigenlijk was dit wel heel erg 'you had to be there', maar toch.

'Kijk uit of ik haal m'n pipa erbij en die doet 3 d6 critical damage'

Ben benieuwd of er mensen zijn die het snappen
Ik snap er g1 r**t van!!
Oud 22-11-2002, 14:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
'wil je dat raam weer op je hoofd zetten'

dat zei k vanmorgen in de les, k wilde t raam dicht en iemand moest z'n muts opzetten van mij
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-11-2002, 17:30
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Vriend 1 zat: 'Roep dan wat kut terugwijf.'

Vriend 2 volledig in een trip, uit 't niets 'NU KUNNEN WE WEL
INPAKKEN, NOU WORDT 'T OBJECTIEF!' En dat terwijl iedereen aan 't kwijlen en schreeuwen was

Ikzelf in trip, in gesprek met plafond
'Hey, dak tril es niet'
...
'Nouja als je wil trillen mag dat wel.'

Ikzelf in trip in de Albert Hein over advertentie voor konijn dat Knabbel heette
'Ik ben Knabbel, ik ben een gezellig zwart wit konijn. GODVERDOMME MAN. EEN KONIJN KAN TOCH HELEMAAL NIET SCHRIJVEN MAN!'
__________________
Project Mayhem
Oud 23-11-2002, 11:10
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Eigenlijk was dit wel heel erg 'you had to be there', maar toch.

'Kijk uit of ik haal m'n pipa erbij en die doet 3 d6 critical damage'

Ben benieuwd of er mensen zijn die het snappen
ja ik... maar dat telt zeker niet
Oud 23-11-2002, 18:46
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef:
ja ik... maar dat telt zeker niet
Uhm. Nee
Oud 24-11-2002, 21:17
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
- moet gij een gezicht in uw kussen hebben (en toen begon het kussengevecht )

- in smsje naar vriendin die niet mee was uitgegaan: "hey sofie, wij zyn ier allemaak redelijk scheef, maar ik kaan nog tuppen dus gddn probleen. "
(ook verstuurd naar Roeland en Bart, die waren nogal verward, ojee dat rijmt )
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 02-12-2002, 12:33
toto
Avatar van toto
toto is offline
zelf heb ik nooit van die mooie uitpsraken, wel gaan altijd andere tegen mij heel vaag zitten lullen (of ze lullen normaal maar snap ik het gewoon nie)... je kan die gesprekken eigenlijk ook nooit meer naderhand uitleggen
__________________
"ik geloof niet in sprookjes!'' zei ze en ze startte haar bezem
Oud 05-12-2002, 12:27
Verwijderd
afgelopen zaterdag, mooi gesprek over de instant-fisherman, dat hengeltje van tell-sell, dat als je in de file staat en je hebt zin om te vissen, of je bent op de golfbaan maar hebt zin om te vissen enz... en je kan er zelfs mee op haaien vissen
Oud 05-12-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
afgelopen zaterdag, mooi gesprek over de instant-fisherman, dat hengeltje van tell-sell, dat als je in de file staat en je hebt zin om te vissen, of je bent op de golfbaan maar hebt zin om te vissen enz... en je kan er zelfs mee op haaien vissen
Tell Sell reclames zijn echt zo fout, zeker als je stoned of dronken bent Ik heb een keer dubbel gelegen om die reclame voor zo'n draagbare naaimachine, prachtig. Staat er zo'n blonde vrouw met een Prodent-smile uit te leggen dat ze nu ooooveral kan naaien
Oud 06-12-2002, 07:25
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Eigenlijk was dit wel heel erg 'you had to be there', maar toch.

'Kijk uit of ik haal m'n pipa erbij en die doet 3 d6 critical damage'

Ben benieuwd of er mensen zijn die het snappen
Mjah, ik heb 'm door... Linke pipa heb jij... Hoewel... Hangt van je systeem af, maar dat zijn details... Mijn pijp doet alleen stunning damage



'k zat met een goeie vriend van me ergens onder een boom op een kleedje met een dikke joint... Springt er ineens een enorme Duitse Herder tevoorschijn... Zegt die vriend van me: "Check, een hash-hond..."
Toen zei ik: "Heeft die ff pech, 't is op...", en smeet het tippie weg...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Oud 06-12-2002, 19:49
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
"alles is nep maar dan van plastic"

"m'n tong proeft geel"

"ik heb het gevoel net alsof m'n tranen van glas zijn"

hm. lol
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Oud 06-12-2002, 21:35
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Je voelt je echt wel lekker van dat spul. (vandaag ephedra zoals ik al in een ander topic had gezet)
Jezus wat koel, alles is gewoon koel, die mensen zijn gewoon koel... jezus man ik ga nooit verhuizen... tis hier echt koel.
Oud 07-12-2002, 12:42
bratislava
Avatar van bratislava
bratislava is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
komt me wel bekend voor... dat gevoel dan... maar niet als ik stoned ben. Dan is het net of je je ... hoe zeg je dat... een soort van terugtrekt in je eigen lichaam kweet niet zo goed te verworden.

(je denkt nu vast... fuck... die was echt stoned toen ze dit typte)
nope, heb het ook vaak, dan lijkt de hele wereld om je heen opeens een film te worden ofzo, vriend van me vertelde dat dan je ogen het beeld van kleurvakken afbraken weer opbouwden uit polygonen ofzo, wel vaag maar hij weet er veel van dus ik geloof het wel.
Oud 08-12-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Mjah, ik heb 'm door... Linke pipa heb jij... Hoewel... Hangt van je systeem af, maar dat zijn details... Mijn pijp doet alleen stunning damage


Ja maar van jou wist ik al dat je het zou snappen, kwist alleen niet dat je hier nog steeds rondhing
Oud 09-12-2002, 22:48
Aéquitas
Aéquitas is offline
uhmmm zijn er mensen die trippen op ephedra??? ik gebruik dat spul altijd om vet lang te leren voor tentamens eventueel in combinatie met een beetje pep. Kan je gerust 3 uur achter elkaar geconcentreerd leren ipv afgeleid te worden door alles en nog wat. Krijg alleen hypergevoelige handen van maar das een adner verhaal
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Oud 10-12-2002, 18:30
clevergirl
clevergirl is offline
Tegen mn zusje, die kwaad op me was omdat ik onwijs stoned thuis was gekomen: "Whahaha, je lijkt op een aardbei, haahaha!!"

Jaja..
Oud 10-12-2002, 18:46
Verwijderd
Citaat:
clevergirl schreef:
Tegen mn zusje, die kwaad op me was omdat ik onwijs stoned thuis was gekomen: "Whahaha, je lijkt op een aardbei, haahaha!!"

Jaja..
hahah lol
Oud 10-12-2002, 22:13
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
*laaaaange stilte*
ik: O SHIT!! O SHIT!!
siem: waddiserdan?!
ik: ja dat ga ik niet aan jou vertellen ik ken je niet eens
(s mn buurjongen, al mn hele leven)

jezus, zie je dat?! mn ogen rollen langs mn benen...

(met zo'n vriendinnetje dat 'ook s wou proberen' )
zij: hihihi kijk nou je hebt helemaal geen schoenen aan
ik: welles, bruine
zij: niet joh, je hebt net over je blote voeten heengenekt..
__________________
If I look up I only trip over things.
Oud 10-12-2002, 22:36
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
na een gesprek op sinterklaasavond over raymzter met zen "goeie hasj verspreiden"

nes: die zwarte pieten verspreiden ook hasj
ik: nee man pepernoten
nes: wel man
ik: hoezo
nes: stoomboot!

mwoah hijs nu niet leuk meer
ben er ook echt veel vergeten trouwens
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 11-12-2002, 11:42
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
in school
"mevrouw welk jaar zijn we nu weer?"
wist het echt niet meer

toen een vriendin van me toen we naar de wolken waren aan het zien om te kijken wat we er van konden maken
"ik zie allemaal hakekruisjes"
(ze had american history x gezien)
Oud 11-12-2002, 15:08
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Ja maar van jou wist ik al dat je het zou snappen, kwist alleen niet dat je hier nog steeds rondhing
dan telt hij ook niet!

(*stomme tikfout)

Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 15:20.
Oud 11-12-2002, 15:59
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Ja maar van jou wist ik al dat je het zou snappen, kwist alleen niet dat je hier nog steeds rondhing
Hmmm... Ach ja, ik kom zo nu en dan nog wel eens langs...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Oud 11-12-2002, 16:43
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
uhm ik had een keycord aan me broek ennuh ik had paddo's op en toen zei ik blijkbaar dat t een zeeslang was en dat ik t net deed of een zeeslang was water over heen gooien enzo LOL
__________________
idw
Oud 12-12-2002, 19:46
Verwijderd
met paddo's op, zomer, recreatiepark, zondag, volgende dag gewoon school...

Nee! We zijn niet op vakantie...

(en dat 100x)
Oud 13-12-2002, 14:06
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik voel me net een kubus.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Oud 15-12-2002, 13:02
spitmymindout
spitmymindout is offline
*spuugt koekje uit*

aaaaaah ze zijn echt van stof ofzo!

(had een droge bek)

'hee, allemaal groene mannetjes'

(ik weet niet meer waarom ik dat zei)
__________________
today it all starts, tomorrow it ain't over yet
Oud 15-12-2002, 13:15
2young2live
2young2live is offline
(aangeschoten)

"Alles is kitty!!, en de stoep waar ik net vanaf viel was een chagerijnige kitty , maar wel kitty"

Don't ask
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Oud 15-12-2002, 15:02
Verwijderd
Vriend van me stond de hele tijd op en neer te springen terwijl ie iets mompelde over de aarde uit z'n baan schoppen, dus ik zei 'Nee gozer, je bent geen Chinezen.'
Hij vond het iig vrij grappig
Oud 15-12-2002, 15:56
mirthe
"ik ga naar de bierwinkel"
Oud 15-12-2002, 16:37
darkmark666
Avatar van darkmark666
darkmark666 is offline
op lowlands, toen een gast aan het jongleren was:

jong geleerd, jong geleurd

slaat helemaal nergens op, maar was echt ultiem grappig op dat moment
Oud 15-12-2002, 17:11
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
met paddos op kijkende naar een aparte huis met een vlaggemast ervoor met kerstlampjes eraan

ik: "heej das een zuurstok, fuck alles is van snoep, dit is het huis van hans en grietje!!!"
nes: "ja man, het dak is van speculaas"
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 17-12-2002, 18:13
Mad Ruda
Avatar van Mad Ruda
Mad Ruda is offline
...ik ben een God in het diepst van mijn gedachten...

maar dan moet je wel heel toeterknetter zijn
__________________
Ik zeg wadappez y'all?!? Zal ik je natte dot ff volblaffen met lauwe butt?? Legalize it!!
Oud 17-12-2002, 18:26
Apeklit
Avatar van Apeklit
Apeklit is offline
E paas mij die stick ff man, ohja fuck, kan niet door de telefoon, haaaah haaaaaaaaah haaaah hahaha, nou mazzel he.
__________________
My butt is on your lips, my butt is on your lips, and if you get lucky you just might give it a little kiss. KISS MY ASS!!!
Oud 17-12-2002, 20:49
'Big W'
'Big W' is offline
Hadden weer es wat mot met de politie toen we bezig waren.

Politieauto=Wauto (oppassen wannere je het zegt, waarderen ze niet zo!)

Ik ben in het buitenland geboren en toen wsa het van, PAS OP! vreemdelingenpolitie!

Mara ja, tis altijd leuker op dta moment hé!
mzzl
__________________
CONSUMIDO con PASSIÓN desde 1862
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.