Oud 22-10-2003, 13:42
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik vind dat het tijd wordt voor een meeting


waar? het liefst bij iemand thuis, zodat je gewoon om kunt vallen als je te wazig wordt...

wanneer? mijn voorkeur gaat in eerste instantie uit naar:
14 november
22 november
29 november


is er iemand die alleen thuis woont (of kraakpand ofzo) waar we met z'n allen terecht kunnen?

wat: alles wat met drugs en alcohol te maken heeft!



mensen die interesse hebben
- birthmark


mensen die een ruimte tot hun beschikking hebben
-
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Advertentie
Oud 22-10-2003, 13:51
Verwijderd
he bruut een meeting, alleen wie heb er zoooo'n groot huis waar veel mensen mogen komen en ook nog zo wazig zijn dat alles om gaat flikkeren?

Maaruh ik weet wel een chillll groot kraakpand, alleen ja als je er met veel mensen komt, moet je weer rekening houden met de politie. En er is geen stroom...hmm

en jah ik heb wel interesse en wanneer maakt niet uit en waar: in het midden van het land natuurlijk
Oud 22-10-2003, 14:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 22-10-2003 @ 13:51:
he bruut een meeting, alleen wie heb er zoooo'n groot huis waar veel mensen mogen komen en ook nog zo wazig zijn dat alles om gaat flikkeren?


spullen zijn gemaakt om te kunnen verplaatsen naar veilige ruimtes


en een groot huis valt wel mee, de helft komt vaak toch niet opdagen bij meetings... en zo'n grote groep vaste mensen komt hier niet.

en we kunnen ook ergens in een café gaan zitten waar je mag blowen oid.... en alleen erges slapen....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-10-2003, 14:44
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
mensen die interesse hebben
- birthmark
- Footprint


mensen die een ruimte tot hun beschikking hebben
-



maar ik heb geen id welke datums wel of niet of waar of zo
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 22-10-2003, 14:47
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
ik zou het ook wel zien zitten om naar een meeting te komen maar omdat ik opgenomen ben zal dat niet lukken.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Oud 22-10-2003, 14:56
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Ach ja, waarom niet. Ik wil deze mensen wel eens ontmoeten

mensen die interesse hebben
- birthmark
- Footprint
- Tsasil

Verdomd dat ik geen OV meer heb.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 22-10-2003, 15:20
Verwijderd
Ik ben er al een tijd mee bezig en telkens als ik er daadwerkelijk mee aan de slag wil, wordt het weer druk.

Dus, goed idee.
Maar: probleem1: we wonen erg verspreid
prob 2: het kan al niet meer buiten (veel te koud)
prob 3: waar binnen zodat iedereen binnen kan

Zondagen kan ik eigenlijk nooit, zaterdagen en vrijdagen zorgen voor vragen bij ouders.
Maandagen die geen vakantiedagen in België zijn, komen voor mij schitterend uit Maar ja...

Het grootste probleem voor mij is dat als het ver uit de buurt gaat zijn (ik denk aan Utrecht of nog erger, Amsterdam), ik met vervoer zit. Als mijn ouders er niet zijn, heb ik de auto, als mijn ouders er wel zijn, waarschijnlijk geen auto en een hoop vragen rond wat ik ga doen.
Openbaar vervoer: ik heb geen ov, daarbij woon ik best klote: dan moet ik eerst met de Belgische bus naar het dorp (als er al een Belgische bus rijdst), dan met de bus naar Tilburg/Breda en dan met de trein.
En dan mijn grootste probleem: ik ben bang van treinen .


Dus... Tilburg vond ik een interessant gebeuren, Eindhoven ook (Maastricht ook nog wel, maar dat is heel zuidelijk), Utrecht vind ik al wat klote, maar als ik de auto heb, geen probleem.

Mensen met interesse:
- Birthmark
- Omajunk
- Footprint
- Tsasil
- Mutant


(ik dacht dat cHa0s ook wel wou en Vlooi ook)

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 15:24.
Oud 22-10-2003, 15:22
Verwijderd
Trouwens, meer noordelijk vind ik Almere best (daar kan ik naartoe rijden) als ik de auto heb natuurlijk.
Oud 22-10-2003, 16:12
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
oeh jah, ik wil wel

de datum zal voor mij het grootste probleem worden, mijn ouders hebben me liever niet een poosje weg, dus het liefste ga ik als zij weg zijn. Eind november kan ik niet, dan hebben m'n vriend en ik een feest-ding.
ik heb school, dus ik kan of in de vakantie moeten zijn, of in een weekend. vrijdags kan ook wel, eventueel.

't lijkt mewel ruig.

De lokatie... het liefste in midden nederland.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 22-10-2003, 16:14
Verwijderd
AMSTERDAM....dé drugsstad
Oud 22-10-2003, 16:30
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
jaha, maar kan je daar bunken?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 22-10-2003, 16:33
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Mensen met interesse:
- Birthmark
- Omajunk
- Footprint
- Tsasil
- Mutant
- Vlooienband
- cHa0s

zo, lijstje ff bijgevijld...

datum maakt me geen fuck uit, plek al evenmin.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 22-10-2003, 16:54
Verwijderd
Mensen met interesse:
- Birthmark
- Omajunk
- Footprint
- Tsasil
- Mutant
- Vlooienband
- cHa0s
- Robo ( als ik kom, komt Fishy_NL vast ook wel mee )

Maarre, ik vind ut een cool plan zo'n meeting. maar maybe is het wel handig af te spreken wat wel en niet te gebruiken. Psychedelica lijkt me bijvoorbeeld niet handig. Gewoon om het feit dat je dan echt van de wereld bent en niet meer normaal met mensen kan praten ofzo.
maar wiet natuurlijk wel, en veel. En dingen als XTC, coke, etc. kan denk ik ook wel aangezien je dan nog wel normaal met mensen kan praten en je meestal neit al te gekke dingen wilt/gaat doen. Iemand nog suggesties hierover?
En jammer dat NeedleFreak niet kan. Hem had ik graag ontmoet in ut echt .
Oud 22-10-2003, 17:04
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
van xtc ga je je als 'n fucking hippie gedragen
dan is opeens iedereen zoooooo lief, enzo. kan nooit goed gaan
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 22-10-2003, 17:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 22-10-2003 @ 17:04:
van xtc ga je je als 'n fucking hippie gedragen
dan is opeens iedereen zoooooo lief, enzo. kan nooit goed gaan
misschien dat je dan eindelijk gaat strippen


en psychedelica, boeiend.... de vaste mensen heir weten toch wel hoe ver ze kunnen gaan...
ik zou best kunnen trippen met een aantal van hier denk ik, als we dan maar buiten zijn

(kut, moet pissen, maak dalijk post af)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-10-2003, 17:19
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 22-10-2003 @ 16:14:
AMSTERDAM....dé drugsstad

ik denk dat waar wij dan met z'n allen op pad zijn, dat dat in een keer dé drugsstad is.

en amsterdam vind ik best, maar ik wil wel een slaapplaats, of we moeten de hele nacht doorgaan...(dit kan wel eens nadelig zijn omdat ik soms te zat ben dan)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-10-2003, 17:31
Verwijderd
ja ok, je hebt wel gelijk dat iedereen weet hoe ver die kan gaan. Mja, ik zou igg geen psychedelica doen. maar dat ben ik dan. maar voor de rest ben ik helemaal voor als er maar wel een slaapplaats is. Want als er mensen zijn die ziek worden of het niet meer trekken is het wel handig als die kunnen pitten.
Oud 22-10-2003, 17:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 22-10-2003 @ 17:15:
misschien dat je dan eindelijk gaat strippen)
die afspraak heb ik met Geertje, niet met jou, latente homo
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Ads door Google
Oud 22-10-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 22-10-2003 @ 16:54:
Maarre, ik vind ut een cool plan zo'n meeting. maar maybe is het wel handig af te spreken wat wel en niet te gebruiken. Psychedelica lijkt me bijvoorbeeld niet handig. Gewoon om het feit dat je dan echt van de wereld bent en niet meer normaal met mensen kan praten ofzo.
maar wiet natuurlijk wel, en veel. En dingen als XTC, coke, etc. kan denk ik ook wel aangezien je dan nog wel normaal met mensen kan praten en je meestal neit al te gekke dingen wilt/gaat doen. Iemand nog suggesties hierover?
En jammer dat NeedleFreak niet kan. Hem had ik graag ontmoet in ut echt .
Ik denk dat we voor de 1e keer het beter 'legaal' kunnen houden. We zijn stiekem toch allemaal vreemden voor elkaar, en als er nu een tussen zit en fout gaat op zo'n moment, dat is een beetje te voor een 1e ontmoeting denk ik. Daarbij zullen er ook wel minderjarigen willen komen, en wiet/hash en alcohol, daar wil ik nog wel mee tegengehouden worden, maar al de rest heb ik liever niet op zak als er minderjarigen bij zijn. Een grote groep valt al snel op (natuurlijk niet als we bij iemand thuis zijn, maar wel als we in stad rondlopen) en met cHa0s trekt de aandacht, ik weet ook wel de aandacht te trekken en zo hebben we best een vaag stel bij elkaar . Nou weet ik niet wat ze in andere steden gewend zijn, maar in Breda en Tilburg voel ik me toch altijd al in de gaten gehouden...

Zeg Needlefreak, mag jij daar bezoek hebben? Anders komen we gewoon een keertje met zn allen af .
Oud 22-10-2003, 17:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-10-2003 @ 17:39:
en met cHa0s trekt de aandacht
*op z'n onschuldigst*
wie ik?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 22-10-2003, 17:48
Verwijderd
Ja jij Hanekam he, niet iedereen is daar zo gek op als wij

Zeg btw, **********, heb jij geen plek genoeg in je nieuwe woonst?
Oud 22-10-2003, 18:07
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Zeg Needlefreak, mag jij daar bezoek hebben? Anders komen we gewoon een keertje met zn allen af .
ja bezoek mag ik hebben maar ik vrees dat je met zo'n grote groep daar niet binnen geraakt. en zeker niet als jullie allemaal onder invloed zijn.
als ik op ontslag ben en weer alleen woon dan zal ik zeker eens naar een meeting komen. maar met mijn huidige situatie is het echt niet mogelijk.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Oud 22-10-2003, 18:08
Verwijderd
ik ben bijvoorbeeld nog minderjarig

ennuh ja een slaapplaats is handig, want als ik te zat ben val ik zowiezo wel in slaap...

ennuh robo om raar te doen heb ik geen tripzooi nodig...
Oud 22-10-2003, 18:18
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-10-2003 @ 17:48:
Ja jij Hanekam he, niet iedereen is daar zo gek op als wij
In A'dam zijn ze wel wat gewend hoor
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 22-10-2003, 18:26
Verwijderd
idd in amsterdam lopen alleen maar randdebielen rond
Advertentie
Oud 22-10-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-10-2003 @ 17:48:
Zeg btw, **********, heb jij geen plek genoeg in je nieuwe woonst?
Ik heb inderdaad wel ruimte.. maar meer dan 10 man gaat echt niet passen, en ik heb maar 5 stoelen (boeiend opzich ). Wat mij betreft kan het best voor onder/rond de 10 man, lokatie Breda pal naast het station. Alleen ik heb liever geen minderjarigen over de vloer die zwaar aan de trip zijn.. dus minimum leeftijd is toch wel een beetje 18 (sorry voor de rest, niks persoonlijks)

mensen die interesse hebben
- Birthmark
- Omajunk
- Footprint
- Tsasil
- Mutant
- Vlooienband
- cHa0s
- Robo ( als ik kom, komt Fishy_NL vast ook wel mee )
- **********

mensen die een ruimte tot hun beschikking hebben
- ********** (onder voorwaarden dus)

oja en 14 en 22 november kan ik niet

edit: en blijven slapen is ook geen probleem als je je eigen slaapzooi meesjouwt want die heb ik niet veel.

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 18:35.
Oud 22-10-2003, 20:00
Verwijderd
Ik slaap wel bij jou in bed

Nah, ik denk dat we eerst moeten zien hoe en waar en dan pas over data kunnen hebben...

En Needlefreak, dan kom ik wel es een keertje in mn eentje langs .
Oud 22-10-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 22-10-2003 @ 20:00:
Ik slaap wel bij jou in bed
hehe.. komt bekend voor

Citaat:
Mutant schreef op 22-10-2003 @ 20:00:
Nah, ik denk dat we eerst moeten zien hoe en waar en dan pas over data kunnen hebben...[/B]
Inderdaad.. en ik weet niet hoe groot die meeting moet worden maar veel meer mensen passen er gewoon niet in bij mij zodat het ook nog een enigszins relaxte drugsgebruikplek is
Oud 22-10-2003, 20:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ik wil wel maar het ligt eraan wanneer het is en waar het is, duh
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 22-10-2003, 20:17
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
je doet je kilt wel aan, huh cHa0s?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 22-10-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Vlooienband schreef op 22-10-2003 @ 20:17:
je doet je kilt wel aan, huh cHa0s?
hehe, anders heb ik er ook nog 1 liggen hier die we hem dan gewoon aantrekken
Oud 22-10-2003, 20:42
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 22-10-2003 @ 20:17:
je doet je kilt wel aan, huh cHa0s?
uiteraard. maar jij dan ook he.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 22-10-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 22-10-2003 @ 20:42:
uiteraard. maar jij dan ook he.
als ik de mijne dan ook aan doe en een netshirtje dan is punk in ieder geval redelijk vertegenwoordigt


maar ontopic:
wat vindt iedereen van de hoeveelheid mensen die moeten komen? op zich vind ik een stuk of 10 wel ok.. niet al te druk en chaotisch.
Oud 22-10-2003, 21:12
Verwijderd
opzich leuk idee...vielleicht

tenzij ik net iets te minderjarig ben?
wie kan ik omkopen?
Oud 22-10-2003, 21:36
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 22-10-2003 @ 21:12:
opzich leuk idee...vielleicht

tenzij ik net iets te minderjarig ben?
wie kan ik omkopen?
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 22-10-2003, 21:39
Verwijderd
hehe een zak geld wellicht? hehe of een nieuwe geavanceerde camera voor de spionage duif?
Ads door Google
Oud 22-10-2003, 21:45
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
hehe
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 22-10-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 22-10-2003 @ 21:12:
opzich leuk idee...vielleicht

tenzij ik net iets te minderjarig ben?
wie kan ik omkopen?
nouja, 17 kan ook wel I guess.. dat halve jaartje boeit dan ook niet zo, bovendien is het nog lang niet zeker dat het bij mij wordt natuurlijk
Oud 23-10-2003, 07:17
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
als t goed is ben ik dan al 18 dus dat valt mee, maar ik wil opzich wel komen lijkt me goed plan
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 23-10-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 22-10-2003 @ 21:12:
opzich leuk idee...vielleicht

tenzij ik net iets te minderjarig ben?
wie kan ik omkopen?
ik had t eigenlijk over de 15jarigen als we ons in het openbaar gaan begeven.

Is 10 niet wat weinig? (niet als we bij jou op de kamer willen zitten, maar in totaal van wie hier komt).
Artemis moet ook zeker komen BTW!!!
En ik denk aan Mafheid...
Oud 23-10-2003, 10:16
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 22-10-2003 @ 20:42:
uiteraard. maar jij dan ook he.
tuurlijk!
Met m'n pink panter shirtje erop?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 23-10-2003, 10:24
Verwijderd
ik wil ook een kilt...

Maar ik zal t wel houden op mijn megaflashy brede blauwe broek
Oud 23-10-2003, 11:08
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 22-10-2003 @ 18:08:
ik ben bijvoorbeeld nog minderjarig

ennuh ja een slaapplaats is handig, want als ik te zat ben val ik zowiezo wel in slaap...



als we niet actief zijn geld voor mij hetzelfde

Citaat:
choas schreef:
die afspraak heb ik met Geertje, niet met jou, latente homo
ik doe gewoon een druppel van mijn ultieme geilheidsdrankje in je bier....dan wordt je zo geil dat je een lantaarnpaal gaat berijden...

Citaat:
********** schreef:
verhaal max. 10 man e.d. zwamblaat
Dan houden we het toch gewoon bij een maximum van 10. desnoods kunnen we evt een reservelijst maken.
En de minderjarigen moeten zich maar beperken tot zuipen en blowen oid....

maar ik zie eigenlijk niet in waarom wij zo erg in de gaten worden gehouden.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-10-2003, 11:09
Verwijderd
ja kijk ik heb gewoon zo'n 16/17/18 vierkante meter tot m'n beschikking.. en als er op iedere vierkante meter 2 mensen zitten dan worden ze daar vast niet vrolijk van maar iets meer kan natuurlijk wel, alleen het blijven slapen is dan wat lastiger.
Artemis moet natuurlijk komen, da's de enige hier die m'n kamer al heeft gezien volgens mij (van dit forum tenminste)
Oud 23-10-2003, 11:11
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-10-2003 @ 09:57:
ik had t eigenlijk over de 15jarigen als we ons in het openbaar gaan begeven.

Is 10 niet wat weinig? (niet als we bij jou op de kamer willen zitten, maar in totaal van wie hier komt).
Artemis moet ook zeker komen BTW!!!
En ik denk aan Mafheid...
het probleem wordt dan al snel van, die wilt daarheen, die wilt dit doen e.d.....

naar mijn idee kunnen we het beste naar een kroeg gaan waar je kunt blowen en evt daarna ergens anders verder gaan trippen/spacen/raardoen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-10-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 23-10-2003 @ 11:08:
maar ik zie eigenlijk niet in waarom wij zo erg in de gaten worden gehouden.
Wie heeft het over in de gaten houden? Ik zou wel grotendeels wildvreemde mensen op m'n kamer hebben en dan maak ik er liever geen teringzooi van, misschien dat je je dat wel kan indenken? En het aantal mensen is puur een praktisch probleem, of je moet het niet erg vinden als we gaan stapelen.
Oud 23-10-2003, 11:20
Verwijderd
stapelen met jou vin ik ni erg

maar... ik denk dat het over de hd ging. Ik weet niet hoor... het lijkt mij toch niet zo'n goed idee om een hoop onbekende mensen bij elkaar te gooien en dan meteen met tripmiddelen beginnen ofzo. Het lijkt me gewoon niet verstandig voor een 1e keer. Lijkt me beter om elkaar 1st te leren kennen en dan eventueel een 2e keer verder te gaan...

maar ja, iedereen weet normaal wel zelf wat ie aankan.
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen...
Oud 23-10-2003, 11:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
********** schreef op 23-10-2003 @ 11:11:
Wie heeft het over in de gaten houden? Ik zou wel grotendeels wildvreemde mensen op m'n kamer hebben en dan maak ik er liever geen teringzooi van, misschien dat je je dat wel kan indenken? En het aantal mensen is puur een praktisch probleem, of je moet het niet erg vinden als we gaan stapelen.
ik had het over politie icm met grote groepen minderjarigen die straks staan oid...

ik vind behoorlijk logisch dat je geen teringzooi van je huis wilt maken.....

maar laten we eerst maar eens een lijst samenstellen met mensen die écht willen en dan ook komen...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-10-2003, 12:46
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Ik hoop dat ik niet te minderjarig ben. Tegen de tijd dat die meeting er zou zijn ben ik ook bijna 18.....

mensen die interesse hebben
- Birthmark
- Omajunk
- Footprint
- Tsasil
- Mutant
- Vlooienband
- cHa0s
- Robo ( als ik kom, komt Fishy_NL vast ook wel mee )
- **********
- Hypochondriac

mensen die een ruimte tot hun beschikking hebben
- ********** (onder voorwaarden dus)
__________________
Such a riposte is a scandalous impertinence | Anders nog iets?
Oud 23-10-2003, 15:08
Mir-idiotA
ik kom als het geld en de datum het toelaat..
maar dat fucked up geld altijd...(ik zie het deze meeting somber zitten..) en om nou te gaan sparen (gevolg: helemaal geen bier kunnen kopen) zie ik ook niet zo zitten...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie!
Isa
1 17-02-2003 18:53
Seksualiteit Het officiele Sexualiteit-Meeting topic
Koen
137 20-09-2002 23:55
Drugs & Alcohol D en A meeting
Internationalist
58 08-09-2002 19:17
Liefde & Relatie Duidelijkheid over de MEETING!!!
Verwijderd
116 31-05-2002 14:07
Seksualiteit Duidelijkheid over de MEETING!!!
Verwijderd
31 08-04-2002 15:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.