Oud 13-01-2020, 08:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2020, 08:59
Verwijderd
Help
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 09:00
Verwijderd
Ik kom veel te laat
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 10:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
help
Waarom?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 10:35
Verwijderd
F1
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:02
Verwijderd
Godverdomme dat vind ik zo kut als ik excel op escape wil rammen maar per ongeluk F1 doe. Dat helpmenu is zo traag met opstraten, voordat je het überhaupt kan wegklikken heb ik al een beroerte van de ergernis gehad.

Ik ben een chagrijn, maar dat wisten jullie natuurlijk al.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme dat vind ik zo kut als ik excel op escape wil rammen maar per ongeluk F1 doe. Dat helpmenu is zo traag met opstraten, voordat je het überhaupt kan wegklikken heb ik al een beroerte van de ergernis gehad.

Ik ben een chagrijn, maar dat wisten jullie natuurlijk al.
https://www.techwalla.com/articles/h...ble-the-f1-key
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:24
Verwijderd
Thanks

Go to the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\HELPCTR.EXE

Dat helpctr.exe staat er bij mij niet kan hem zo snel ook niet in een ander logisch mapje vinden maar goed natuurlijk sowieso een zee van mapjes daar.


Ik zit op laptop van mijn werk, is er nog iets logisch te bedenken waar dat zou kunnen staan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:27
Verwijderd
Oops das voor XP/Vista.
https://www.winhelponline.com/blog/d...lp-windows-10/ die doet het wel. Als het niet bestaat moet je de meuk aanmaken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:28
Verwijderd
https://superuser.com/questions/1102...-on-windows-10 Het antwoord met 12 upvotes. Let er even op dat die hyve (dat lange getal) kan verschillen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:48
Struilhuik
Struilhuik is offline
Dus een software fix voor de dikke worstenvingers aangedreven door beperkte motoriek van Jan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 11:49
Verwijderd
Ik heb er ook behoorlijk last van. Laptop een paar mm verschoven en bam En vroeger kan je met F1 de help in Office togglen, dat kan niet meer en je kan er met ESC ook niet uit maar je moet de muis bewegen enzo. Iehl.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 12:14
Verwijderd
Beperkte motoriek is een bizar groot eufemisme, ik ben gewoon officieel motorisch gestoord hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Oops das voor XP/Vista.
https://www.winhelponline.com/blog/d...lp-windows-10/ die doet het wel. Als het niet bestaat moet je de meuk aanmaken.
Lijkt te werken in het algemeen, nu nog in excel, maar dat kan ik natuurlijk met een macrootje in personal.xslb oplossen Thanks!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 12:32
Verwijderd
Grappig dat je daar allemaal bijkan op je werkcomputer
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 12:45
Verwijderd
Ik had ook verwacht dat ik een melding zou krijgen dat alleen admins dat konden. wordt wellicht bij de eerstvolgende update overschreven of zo. Zal wel zien.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 12:58
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Grappig dat je daar allemaal bijkan op je werkcomputer
Nou ik kan je verhalen vertellen over een niet nader te noemen universiteit die recentelijk nog de portemonnee heeft kunnen trekken voor een niet nader te noemen "cyberaanval" waar je oren van staan te klapperen. In het kader van "bij kunnen". Maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 13:05
Verwijderd
Mja, ransomware is toch wel een iets andere categorie. In principe is wat die cryptolockers doen niet "verboden" en het is ongelofelijk moeilijk om je er tegen te wapenen.

Wat een gotspe is, is dat er niet gewoon ff een backup teruggerold kan worden+reimage van de werkstations die het probleem ook hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2020, 13:06
Verwijderd
In dit geval is het HKCU dus aanpassen moet sowieso wel kunnen maar meestal is het importeren van registerbestanden én het starten van regedit uitgeschakeld. Daar ben ik verbaasd over.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 13:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Beperkte motoriek is een bizar groot eufemisme, ik ben gewoon officieel motorisch gestoord hoor.
Dispractisch

Dan mag je nu je papiertje gaan halen en krijg je ene half uurtje extra voor je examens.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 13:11
Verwijderd
Het is wel waar. Ik heb hem dingen zien opfucken waar ik van dacht "hoe dan?" Maar wel op een grappige manier
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 13:13
Verwijderd
Ik heb daar echt een officieel papiertje voor (medische indicatie zal een te groot woord zijn), zal thuis in een fotoboek zitten of zo. Heb een jaar lang oefeningen gedaan toen ik vijf was of zo en dat heeft wel genoeg geholpen om enigszins te functioneren maar het blijft altijd een kleine ramp

Maar heb er verder geen last van in het dagelijks leven. Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 13:15
Verwijderd
Na aanpassen personal.xlsb natuurlijk weer die stomme "personal.xlsb is locked for editing by Jan Marijnissen"-melding bij iedere excel die ik open.
Maar gelukkig mag ik ook dat bestandje gewoon zelf op read-only zetten dus priobleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 13:19
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ransomware is andere categorie, duidelijk, maar ik heb het hier over iets wat voor mij echt absoluut ondenkbaar is. Categorie "dan helpt ook je lieve moedertje niet meer, als dít de modus operandi is".
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 14:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb daar echt een officieel papiertje voor (medische indicatie zal een te groot woord zijn), zal thuis in een fotoboek zitten of zo. Heb een jaar lang oefeningen gedaan toen ik vijf was of zo en dat heeft wel genoeg geholpen om enigszins te functioneren maar het blijft altijd een kleine ramp

Maar heb er verder geen last van in het dagelijks leven. Boeiend.
Kameraad van mij ook. Heeft nog steeds duidelijk moeite met knippen of dingen snijden bv.
Doctoraat aan het doen in de logica. Dus ik denk dat zijn hersenen praktische skills hebben opgeofferd voor intellect
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2020, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ransomware is andere categorie, duidelijk, maar ik heb het hier over iets wat voor mij echt absoluut ondenkbaar is. Categorie "dan helpt ook je lieve moedertje niet meer, als dít de modus operandi is".
Tja. Wij zijn denk ik onderhand ook die richting op aan het gaan. Steeds meer uitbesteden en steeds minder controle. Ik zie gewoon dat de externe partijen zich niet aan de afspraken houden, changes doorvoeren zonder overleg of goedkeuring, daarna niet weten wat er mis is (vier weken geleden hebben ze twee scholen afgesloten van de rest omdat ze een core switch hetzelfde IP adres hadden gegeven als een of andere switch ergens in het gebouw en ze kregen het niet rechtgebreid, wij hadden het in 10 seconden kunnen herstellen middels onze centrale tools maar dat werd ons verboden), en het is een pak duurder ook nog.

Allemaal vanuit "we kunnen geen mensen krijgen".

Begin eens met mensen een marktconform salaris aan te bieden. We stoppen docenten die minder hoog opgeleid zijn vier hele schalen hoger. Echt bizar.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2020, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daar echt een officieel papiertje voor (medische indicatie zal een te groot woord zijn), zal thuis in een fotoboek zitten of zo. Heb een jaar lang oefeningen gedaan toen ik vijf was of zo en dat heeft wel genoeg geholpen om enigszins te functioneren maar het blijft altijd een kleine ramp

Maar heb er verder geen last van in het dagelijks leven. Boeiend.
Heb je ook probleme bij rukke dan hoe zit zat
Met citaat reageren
Oud 14-01-2020, 01:08
Verwijderd
Mvg Dvd1998
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sexy - foto topic 1
jonkje
2 29-06-2005 17:56
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39
Gothic
500 22-03-2005 12:22
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38
Mara
500 18-03-2005 14:17
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 17:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 17:24
Software & Hardware MSN Messenger
dafelix
498 15-04-2004 09:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.