Oud 08-11-2019, 23:15
lalalafleur
lalalafleur is offline
Hoiii,

Oké, dus ik ken zo’n jongen, laten we hem Bob noemen, al iets van 2 jaar. We hebben het altijd wel leuk gehad met lessen en hij was wel een vriend van me, maar een jaartje geleden soort van uit elkaar gegroeid. Nu dit jaar heb ik al iets van 6 keer met hem (Samen met vrienden dan ) afgesproken en ik merkte dat ik toch iets aantrekkelijks aan hem vond. Hij heeft mijn ideale muzieksmaak, en is heel rustig en vooral niet dramatisch dus gedoe met andere meisjes is dr ook niet. Maar hij is niet zo’n type die ook snel laat merken of hij iemand leuk vind of niet Ik ben al meerdere keren echt vet lang op school gebleven zodat ik vijf minuutjes met Bob kan fietsen, stiekem hopend dat we nog ff ergens stoppen om te praten. Ik krijg een soort sprongetje in mn hart als ik hem zie ook al heb ik deze gevoelens nog niet zo heel lang.. dus ik weet het even allemaal niet meer en ik ben een beetje bang dat het misschien niet wederzijds is.
Gister heb ik afgesproken met hem en 2 vrienden, die later zeiden dat ze merkte dat Bob me misschien wel leuk vond en dat ik ook wel liet merken dat ik hem leuk vond. Ik wil misschien binnenkort even alleen met hem afspreken om te kijken of mijn gevoelens maar is dit desperate?? Ik wil heel graag weten wat ie van mij vind want ik zit er zo erg meeeeee ))

Laatst gewijzigd op 08-11-2019 om 23:31. Reden: Toevoeging :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2019, 07:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Je zet goede stappen toch? Vraag hem een keer alleen mee. En kijk hoe dat gaat. En vraag het hem dan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 19:49
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
. Ik wil misschien binnenkort even alleen met hem afspreken om te kijken of mijn gevoelens maar is dit desperate?? Ik wil heel graag weten wat ie van mij vind want ik zit er zo erg meeeeee ))

Herken het gevoel!
Dat je moet en wil weten of hij je leuk vind!

Probeer niet te veel op te dringen waar daar gjng ik soms de fout in.
Als je alleen wilt afspreken en hij wilt het niet (betekend niet altijd zo) maar denkik dst hij meer intresse heeft in alleem vrienden zijn, het rustig aandoen of gewoon nog zelf in de waar zijn van of hij je leuk vind.

Als hij mee gaat kan het zijn dat hij je leuk vind maar ook dat hij alleen vrienden wil zijn.
En als je er over begint te praten doe het dan via een gesprek zodat het niet meteen is van vind je me leuk.


Bij de jonge die ik leuk vind gaat het alle kant op en dan kan het zijn dat hij je leuk vind maar het moeilijk vind, door heeft dat je hem leuk vind en zich niet comfortabel voelt, gewoon niet weet wat hij voeld, liever vrienden wil zijn maar ook weer niet of hij wilt je op een rare manier laten zien dat hij je leuk vind.

Verder ligt het aan jou om het hem te vragen en zn antwoord.

Grtjs ImQueer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 15:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.