Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 10:08
MasterJay
MasterJay is offline
Een beetje verdergaand op het topic over Fetishes: ik zag eergister op Health & Life Adult (sat. zender) een docu over fetishes met kleding.. m.a.w. opwindend vinden van bep. kleding bij je partner... ik kan zo gauw niet iets bedenken maar meeste jongens hebben dat toch al (denk aan strak kort rokje etc.)? Jullie mening erover?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:42
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik heb het alleen met extreem geile laarsjes waar de broek op de juiste manier overheen valt,
verder niet,
die rokjes niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:50
Verwijderd
Eh, nee. Kijk, een broek die mooi om het achterwerk valt is natuurlijk mooi om te zien (mits die broek om een meisje met een mooi achterste zit, natuurlijk ) maar een fetisj...nee. Bij de seks heb ik liever dat we allebei gewoon naakt zijn, lijkt me wel zo handig.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:57
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
een zuster pakje, met kort rokje strak topje.. geen slipje.. haren in 2 paardenstaartjes.. best wel geil ja..
zmzlzl
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:51
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Nee.. tuurlijk ik vind iemand aantrekkelijker als de kleding ook mooi is en zo maar daar houdt het ook mee op.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:56
Verwijderd
Bij dit soort dingen moet ik denken aan die aflevering van Sex And The City waar Charlotte een schoenenfetisjist krijgt: die komt klaar als hij haar dr schoenen aan mag doen... ik lag dubbel... Dat snap ik dus echt niet!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:13
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Bij dit soort dingen moet ik denken aan die aflevering van Sex And The City waar Charlotte een schoenenfetisjist krijgt: die komt klaar als hij haar dr schoenen aan mag doen... ik lag dubbel... Dat snap ik dus echt niet!

Jaaa
wat koel!
ik begrijp het wel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hmz, ik vind een (leuke) jongen in een leren broek of een camouflagebroek erg sexy, maar om dat nou een fetisj te noemen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:12
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hmz, ik vind een (leuke) jongen in een leren broek of een camouflagebroek erg sexy, maar om dat nou een fetisj te noemen...
Een leren broek? Dat zou ik dus never nooit aantrekken tenzij ik een fagget of vage alto/gothic combinatie was.

Bij een meisje vind ik het wel erg mooi staan zo'n leren broek maar kort rokje, kniehoge laarzen met hoge hakken en plateauzolen is natuurlijk ook geil

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:26
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Wederom niet echt een fetisj, maar een shirt zonder mouwen kan erg opwindend zijn (nu ja, degene in het shirt dan, natuurlijk). Een tuinbroek zonder shirt of wat dan ook kan hetzelfde effect hebben.
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:11
a new noise
a new noise is offline
l-a-t-e-x

en quite standaard : blousje, stropdas en kort donker haar (in scheiding)

etc. etc. kleding maakt de man ....geil
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:56
Deathflower
Deathflower is offline

shit, sounds like me

bij jongens heb ik dat niet echt, maar bij meisjes [ben bi] idd latex, veterlaarzen [tot kniën of hoger], korte rokjes [ze moet wel a nice ass hebben natuurlijk!], strakke leren broek [idem dito], kort haar [niet a la tondeuse!!!]

maar goed, zo zie ik er zelf dus ook ongeveer uit
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Een leren broek? Dat zou ik dus never nooit aantrekken tenzij ik een fagget of vage alto/gothic combinatie was.
Ja, maar daarom val ik ook altijd op 'faggets', dat vind ik lekker namelijk.
En dat jij zo'n broek niet aantrekt maakt de wereld er alleen maar mooier op.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 13:18
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
ik heb meer een fetish wet wat is zelf aan heb, kan dat ook?
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 13:30
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ja, maar daarom val ik ook altijd op 'faggets', dat vind ik lekker namelijk.
En dat jij zo'n broek niet aantrekt maakt de wereld er alleen maar mooier op.
Heuh, Right. Ik zou het zelf nooit doen nee en ik zou raar opkijken als ik een van m'n vrienden zie in een leren broek. Dat is dus puur mijn eigen mening. Maar als je een jongen in zo'n broek aantrekkelijk vind dan moet je dat toch lekker zelf weten?! Niet iedereen is hetzelfde..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 13:55
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Deathflower schreef:

shit, sounds like me
zeg zullen we dan maar eens gaan werken aan dat biologie project?
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:57
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Jongens/mannen met gemilimeterd haar en bakkebaarden (evt. een baardrandje langs de kaaklijk), wijde broek, strak T-shirt en een nonchalante blik: ......oeoeoeoeoeoehhh.......
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:58
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Rickjansen84 schreef:
een zuster pakje
Die kun je bij Intertoys kopen
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:10
Verwijderd
Ik heb geen echte fetish, maar..

Bij mij ligt het aan de persoon om wie het gaat. Bij mijn vriend kan ik helemaal warm worden als ie mooie zwarte kleding aanheeft.
Bij een meisje van mijn school vind ik spijkerbroeken met een strak truitje fantastisch, maar bij een ander meisje moet het allemaal wijd zijn..

Ik heb zegmaar niet een algemeen iets wat ik mooi/geil vind, dat is per persoon verschillend..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:31
wentie
wentie is offline
Liever naked !!!!!!!!!!!!!!!!!
adams kostuum haha :
__________________
me
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:32
Verwijderd
hmz, nou niet echt n fetish, maar als mn vriendin hoge hakken aan heeft krijg ik wel zin jah..maarja, die gaan dan toch uit...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:22
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Hm niet echt een fetisj, maar jongens met een strakke zwarte(lak/latex) broek,new rocks en een leukkig cyberdog of gatentruitje is wel ...aantrekkelijk ...oder etwas
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hmz, nou niet echt n fetish, maar als mn vriendin hoge hakken aan heeft krijg ik wel zin jah..maarja, die gaan dan toch uit...
Aan laten is spannender...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Aan laten is spannender...
jah als t aan mij ligt... maar denk nie dat mn vriendin da wil

wie offert zich op?!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 03:28
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
vond het altijd wel geil als me ex haar topje aan liet tijdens de sex. ze had grote borsten en die zagen er echt gweldig uit in haar topjes :>
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 03:29
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
alleen een regenjas aan :]
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 06:27
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Bij dit soort dingen moet ik denken aan die aflevering van Sex And The City waar Charlotte een schoenenfetisjist krijgt: die komt klaar als hij haar dr schoenen aan mag doen... ik lag dubbel... Dat snap ik dus echt niet!
same here
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:54
Beta-ark
Beta-ark is offline
hahah zon rode pumps met zon panty met jarretels en zwart superkort leren rokje (hooker-look)
__________________
Hardcore 4 Life(fuck meelopers)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 04:55
Lanfeust
Lanfeust is offline
Citaat:
MasterJay schreef:
Een beetje verdergaand op het topic over Fetishes: ik zag eergister op Health & Life Adult (sat. zender) een docu over fetishes met kleding.. m.a.w. opwindend vinden van bep. kleding bij je partner... ik kan zo gauw niet iets bedenken maar meeste jongens hebben dat toch al (denk aan strak kort rokje etc.)? Jullie mening erover?
Heel vaak wordt een fetisj gezien als "ik vind dit leuk". Natuurlijk vindt elke jongen strakke korte rokjes leuk, maar dat maakt het geen fetisj. Net zo min een naakt lichaam een fetisj is omdat je dat graag ziet. Is het strakke truitje leuk om het truitje of omdat de boezem van degene die het draagt dan zo mooi en prominent in beeld komt? En dan kun je op je klompen aanvoelen dat het het laatste is.

Naar mijn mening is een fetisj te omschrijven als deze quote:
Citaat:
Krummeltje schreef:
Dat snap ik dus echt niet!
Mensen snappen mijn fetisj niet en ik die van hen niet. Ik heb niks met schoenen, kan me ook niet voorstellen om daar opgewonden van te raken. Maar dat principe geldt voor veel (seksuele) voorkeuren. Als in luiers rondwandelen niet jouw ding is snap je niet waarom mensen dat wel doen. Wat is de erotiek achter een lichaamsdeel in het gips? Beats me.

Een fetisj is niet normaal, dus niemand biecht het op. Wat je dan krijgt zijn 'bekentenissen' van wat mensen leuk vinden. "Als een vrouw echt heel erg mooi is, dan is een strakke broek mijn fetisj" "een jongen moet er uitzien als David Charvet en als hij dan schoenen aanheeft vind ik hem echt heel erg leuk". Een fetisj is niet persoonsgebonden. Een wollen trui van die vrouw bij de bakker is net zo erotisch als wanneer je vriendin een wollen trui aanheeft. Nou vooruit bij iemand die je echt onknap vindt zal het wat minder zijn, maar je hoeft je niet aangetrokken te voelen tot een persoon om de kleding te adoreren.

Mijn eigen fetisj gaat wel verder dan mijn homepage doet vermoeden, elk kledingstuk onder de 40 denier volstaat Wanneer het begon, geen idee. Maar het was er en is er nog steeds. Het is door de jaren wel wat geëvolueerd van enkel kousen naar ook panty's en tenslotte de pantykousjes ook maar. En die fetisj hoeft niet in combinatie met een bepaalde lengte, haarkleur, cupmaat, levensvisie of andere (persoonsgebonde) verplichtingen. Nouja geslacht vrouwelijk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 08:55
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
fetisj gaat te ver..

maar een vrouw in een krijtstreeppak met zoals nare man aangaf de broek mooi om de mooie billen


count me in
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 11:56
martine17
martine17 is offline
MAN IN PAK!!! Dat is echt het opwindendste wat er is!

En Orion16 die zei :Bij een meisje vind ik het wel erg mooi staan zo'n leren broek maar kort rokje, kniehoge laarzen met hoge hakken en plateauzolen is natuurlijk ook geil

Waar wil je nog zo'n meisje vinden??? Plateauzolen zijn al 5 jaar uit de mode (thank god)!!!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
martine17 schreef:
Waar wil je nog zo'n meisje vinden??? Plateauzolen zijn al 5 jaar uit de mode (thank god)!!!
jah, dat is zó not-done!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 17:16
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
*steekt vingertje op* Ik draag nog steeds plateauzolen..
Wel hoge met gespjes enzo..dus geen hakken!bah!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:26
a new noise
a new noise is offline
zag vandaag nette jongedame met hockey-achtig-rokje
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:28
wortelQ
wortelQ is offline
Ik ken een meisje die er super geil uitziet als ze gewoon een strakke spijkerbroek aan heeft. Het maakt dan niet uit wat ze daar boven draagt, dikke wollen trui, of strak topje (liefst nix natuurlijk ). Maar ik blijf altijd naar dr staren. Wat een mooie meid is dat....
__________________
dat was het dan...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
jah als t aan mij ligt... maar denk nie dat mn vriendin da wil

wie offert zich op?!
Als je het me nooit vraagt kom je inderdaad nergens? Waarom vertel je me dit soort dingen niet gewoon?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:25
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Als je het me nooit vraagt kom je inderdaad nergens? Waarom vertel je me dit soort dingen niet gewoon?

omdat hij de hele dag forumt
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:34
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
martine17 schreef:
MAN IN PAK!!! Dat is echt het opwindendste wat er is!

En Orion16 die zei :Bij een meisje vind ik het wel erg mooi staan zo'n leren broek maar kort rokje, kniehoge laarzen met hoge hakken en plateauzolen is natuurlijk ook geil

Waar wil je nog zo'n meisje vinden??? Plateauzolen zijn al 5 jaar uit de mode (thank god)!!!
Nou, laarzen met plateauzolen / hoge hakken dan, whatever.. heb ik geen verstand van want ik heb nooit een meisje gehad die zoiets droeg
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
omdat hij de hele dag forumt
hé, fuck you!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:17
science
Avatar van science
science is offline
Nylon kousen *zwijmel* met de nadruk op kousen
hoge hakken met een bandje om de enkel *no meer zwijmel*

panties komen er sinds mijn vriendin hold-ups draagt echt niet meer in. langleve de kousen !!!
__________________
This is what happens Larry when you FUCK A STRANGER IN THE ASS
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 10:59
Beyoned
Beyoned is offline
lage broek string erboven uit kort truitje met harde tepels die je erdoor heen ziet zitten
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 15:35
Deathflower
Deathflower is offline
Citaat:
a new noise schreef:
zeg zullen we dan maar eens gaan werken aan dat biologie project?
*hmzzz* jammer...was ik al aan begonnen met mn vriend èn mn vriendin

volgende x beter?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben een crossdresser en heteroseksueel
AutistBoy
26 22-04-2020 12:17
Seksualiteit Ben ik ontmaagd?
Didinoelle
19 04-05-2017 18:05
Seksualiteit Wat is seks?
Dekaloog
49 03-08-2016 22:46
Seksualiteit gebruik/geld Fetish
Dennizz
40 15-03-2016 14:07
De Kantine Wat saaiseksueel zeg! #1680
Verwijderd
500 02-08-2012 10:56
Lifestyle hoe bevalt de emo stijl?
Verwijderd
66 12-10-2010 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.