Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2007, 12:37
Verwijderd
Een open relatie.

En dan niet een open relatie waarin je rond gaat sletten en wekelijks met een ander het bed in duikt, maar een open relatie waarbij, als de mogelijkheid zich voordoet, je de kans hebt er iets mee te doen.

Hoe kijk je hier tegenaan? Zou je het zelf kunnen?
Wat vind je van mensen die een open relatie hebben?
Ken je mensen die zo'n relatie hebben?
Deel je ervaringen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2007, 12:41
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ken zelfs een knakker met een open huwelijk.

Het is an sich wel mijn ding ja, al ben ik niet echt het relatietype.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Voor mij is het geen kwestie van kunnen, maar een kwestie van willen. Ik wil het niet, het lijkt me niks. Een wezenlijk deel van een liefdesrelatie is voor mij dat het er maar één is.
Andere mensen moeten doen waar ze gelukkig van worden.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:45
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Zit'm er vooral in in mijn ogen of je seks los kan koppelen van liefde.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:50
Verwijderd
Ik denk dat ik het wel zou kunnen, maar dan moet je wel goede afspraken maken.

Ik ken koppels die zeiden het te kunnen, en dat toen het gebeurde, was het hel op aarde
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:56
Nuck
Nuck is offline
Ik denk niet dat ik zo goed tegen het idee kan dat m'n vriendje bovenop een andere chick ligt. Ik wil hem niet delen .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 01-06-2007 @ 13:45 :
Zit'm er vooral in in mijn ogen of je seks los kan koppelen van liefde.
Ja, en daarbij geeft Myuki aan dat ze dat misschien wel kan maar niet wil




Ontopic: Ik weet het niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik denk niet dat ik het ooit *echt* zou willen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:58
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
grl schreef op 01-06-2007 @ 13:57 :
Ik weet het niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik denk niet dat ik het ooit *echt* zou willen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 12:59
flanke
flanke is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 01-06-2007 @ 13:45 :
Zit'm er vooral in in mijn ogen of je seks los kan koppelen van liefde.
Ben jij dan niet jaloers als er iemand anders met je vriendin ligt te neuken?
Of hoe ga je daar dan mee om?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:05
Verwijderd
Mijn vorige relatie was een open relatie. Maar hij was te jaloers, dus werd hij razend toen ik 1xje iets met iemand anders had gedaan.
In mijn relatie nu moet ik er niet aan denken dat een van ons het met een ander gaat liggen doen.
Dus kan ik wel begrijpen dan anderen mensen dat wel zouden kunnen. Want ik kon het ook.
Dus ik denk dat het te maken heeft met hoeveel je voor je partner voelt, of je het wel of niet kunt/wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Tyrande schreef op 01-06-2007 @ 13:37 :
Een open relatie.

1. Hoe kijk je hier tegenaan?
2. Zou je het zelf kunnen?
3. Wat vind je van mensen die een open relatie hebben?
4. Ken je mensen die zo'n relatie hebben?
Deel je ervaringen!
1. In theorie is er niet zoveel mis mee. Als mensen zich daar fijn bij voelen, waarom niet?

2. Nee. Ik kan dat absoluut niet. Persoonlijk vind ik juist het mooie van een relatie dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt. Dat maakt het voor mij juist speciaal en ik zou er niet mee kunnen leven als mijn vriendin er anders over zou denken.

3. Dat ze het zelf moeten weten? Ik heb geen idee..

4. Nope. De enkele keren dat ik hoorde dat mensen een open relatie hadden ging het vaak stuk op het moment dat ze er echt gebruik van maakten
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm heel lastig, in principe heb ik in het begin dat ik mijn vriend kende een soort van open relatie gehad, ware het niet dat hij nog een 'echte' vriendin had, en zowel hij als ik nog met anderen scharrelden. maargoed dat geldt niet echt.

Ik heb er wel eens over gedacht, want er is al het e.e.a. gebeurd in onze relatie waardoor je die keuze zou kunnen maken. Een van de voordelen zou ik vinden dat je er op voorbereid kan zijn, het is een mogelijkheid. Dit vergroot de openheid erover, en loop je minder het risico dat iemand het via via te weten komt en de relatie pijnlijk eindigt.
Een ander voordeel is dat, wanneer je seksueel op elkaar ben uitgekeken, of iets minder cru: wanneer het grote kampvuur nog maar een waakvlammetje is, je toch je behoeften kunt bevredigen zonder de warmte en het speciale van je partner te hoeven missen. Ik praat hier wel over wanneer je de 40 bent gepasseerd.

HET GEVAAR bestaat 'm in dat je partner een ander vindt waar hij verliefd op wordt. Want hoe kun je afspreken een open relatie te hebben, maar de liefde wel exclusief te laten en de seks niet. Ik denk wel dat ik er mee zou kunnen leven dat mijn vriend een andere vrouw zou neuken, maar niet dat hij haar zou liefhebben. Daar heb je namelijk wel wat meer voor nodig dan een lekker lijf, en als een andere vrouw hem dat kan geven...tja...jaloezie.....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Tyrande schreef op 01-06-2007 @ 13:37 :
Een open relatie.

En dan niet een open relatie waarin je rond gaat sletten en wekelijks met een ander het bed in duikt, maar een open relatie waarbij, als de mogelijkheid zich voordoet, je de kans hebt er iets mee te doen.

Hoe kijk je hier tegenaan? Zou je het zelf kunnen?
Wat vind je van mensen die een open relatie hebben?
Ken je mensen die zo'n relatie hebben?
Deel je ervaringen!
Oh, ik vind het wel oké, doet me een beetje denken aan het vrijheidblijheid gevoel. Ik denk dat ik het wel zou kunnen, zeg ook wel 'ns tegen mijn vriendje dat ie best een keer met een ander meisje mag zoenen. Persoonlijk lijkt die vrijheid mij wel wat, maar hij vindt het niet tof. Ik wil een een paar mensen die zoiets hadden met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 13:36
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Mn vorige relatie was open. Maar dan niet met sex, alleen met zoenen. Dit omdat ik nogal een verleden heb qua vreemdgaan. Het werkte wel, ik mocht zoenen met wie ik wou..maar omdat t mocht was er geen bal meer aan.

Ik vond t alleen zo vervelend om aan mensen te vertellen dat we een open relatie hadden, omdat heel veel mensen ontzettend bekrompen denken hierover. "Oh dan zal het wel niet serieus zijn'' etc.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 14:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 01-06-2007 @ 14:36 :
Mn vorige relatie was open. Maar dan niet met sex, alleen met zoenen. Dit omdat ik nogal een verleden heb qua vreemdgaan. Het werkte wel, ik mocht zoenen met wie ik wou..maar omdat t mocht was er geen bal meer aan.

Ik vond t alleen zo vervelend om aan mensen te vertellen dat we een open relatie hadden, omdat heel veel mensen ontzettend bekrompen denken hierover. "Oh dan zal het wel niet serieus zijn'' etc.
Oh, dat lijkt me inderdaad best wel geschikt. Ik vind zoenen sowieso een beetje op het randje zitten. Voor mij betekent het niet zo heel erg veel, een beetje net als flirten. Dan is zo'n oplossing wel fijn
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 14:16
Verwijderd
Ik zit even na te denken over wat het verschil dan is tussen een polygame relatie en een open relatie. Bij een open relatie is het alleen voor de lol en mag er van verliefdheid geen sprake zijn ofzo?

Ennieweei, Het zou helemaal niets voor mij zijn. Ik ben niet van plan mijn man met een ander te delen, op hem wil ik het 'alleen-recht' hebben om het maar zo te zeggen Voordeel is dat hij er hetzelfde over denkt. We moeten er allebei niet aan denken en hebben er ook geen behoefte aan.

En wat ik er verder van vindt: Mensen moeten gewoon lekker doen waar ze zin in hebben. Ik denk alleen wel dat je hele goede afspraken hierover moet maken, omdat ik wel het idee hebt dat je de ander snel kan kwetsen...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 01-06-2007 @ 15:16 :
Ik zit even na te denken over wat het verschil dan is tussen een polygame relatie en een open relatie. Bij een open relatie is het alleen voor de lol en mag er van verliefdheid geen sprake zijn ofzo?
Nee... bij polygamie heb je meerdere liefdesrelaties met verschillende personen (letterlijk ben je dan ook met meerdere personen getrouwd, maar dat kan niet). Bij een open relatie heb je 1 liefdesrelatie, maar kun je met meerdere mensen seksuele relaties hebben, er moet dus juist wel sprake van verliefdheid zijn in die ene relatie. Als er helemaal geen sprake van verliefdheid is, noem je het een seksrelatie.

Ik heb niets tegen open relaties, zo lang het niet die van mij is. Ik verwacht niet dat ik er mee om zou kunnen gaan maar belangrijker, wat Myuki ook al zei, ik wíl seks en liefde ook helemaal niet loskoppelen, want gekoppend vind ik ze juist zo leuk.
Ik ken wel wat mensen die halfopen relaties hebben gehád. Bv. dat het meisje wel seks mocht met andere meisjes, maar niet met andere jongens (de relatie was met een jongen). Of dat af en toe zoenen wel oke was. Maar op het moment niet.

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 01-06-2007 @ 13:56 :
Ik denk niet dat ik zo goed tegen het idee kan dat m'n vriendje bovenop een andere chick ligt. Ik wil hem niet delen .
Dat ja. Ik snap de theorie wel, hoor, maar als ik seks wil, dan kan dat met mijn vriendje doen. Het voegt wat mij betreft niets toe - de enige reden waarom ik écht iets met iemand anders zou willen, is als ik verliefd zou zijn op iemand anders. En dan zal ik een keuze moeten maken tussen vriendlief en die ander, want ik geloof niet dat hij het waardeert als ik er een ander op na houd. En andersom.

Nah, niets voor mij. Ik wil best met leuke jongens zoenen, maar niet als ik een relatie heb. Wij hebben niet het soort relatie dat stand kan houden bij dergelijke praktijken, denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2007, 15:51
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Niks voor mij. Ik heb een relatie om dingen te delen met 1 persoon.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 16:09
Estar
Estar is offline
Niks voor mij. Seks binnen de relatie vind ik een van de belangrijkste dingen. Als ik dat buiten de relatie vind dan stelt de relatie in mijn ogen helemaal niks voor.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 01-06-2007 @ 15:49 :
Bij een open relatie heb je 1 liefdesrelatie, maar kun je met meerdere mensen seksuele relaties hebben, er moet dus juist wel sprake van verliefdheid zijn in die ene relatie. Als er helemaal geen sprake van verliefdheid is, noem je het een seksrelatie.
Ik bedoelde eigenlijk: Verliefdheid naar de andere persoon toe is waarschijnlijk niet toegestaan. Is die er namelijk wel, dan neigt het volgens mij meer richting polygamie (indien het met toestemming is van de partner uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 01-06-2007 @ 17:19 :
Ik bedoelde eigenlijk: Verliefdheid naar de andere persoon toe is waarschijnlijk niet toegestaan. Is die er namelijk wel, dan neigt het volgens mij meer richting polygamie (indien het met toestemming is van de partner uiteraard)
Oh, op die manier. Ja, dat lijkt mij ook.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 16:42
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
grl schreef op 01-06-2007 @ 15:08 :
Oh, dat lijkt me inderdaad best wel geschikt. Ik vind zoenen sowieso een beetje op het randje zitten. Voor mij betekent het niet zo heel erg veel, een beetje net als flirten. Dan is zo'n oplossing wel fijn
precies, dat was bij ons ook het geval. hij gaf er net zo'n betekenis aan als bij flirten, niet zo heel veelzeggend dus. en dat heb ik ook wel, ik zoen met zoveel mensen of ik nou verliefd ben of niet. maar seks is wel iets anders vind ik..dan heb je ook nog het gedoe met geslachtsziektes natuurlijk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 17:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nee ik geloof niet in open relaties en zou het zelf ook niet willen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 17:15
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
Citaat:
Myuki schreef op 01-06-2007 @ 13:43 :
Voor mij is het geen kwestie van kunnen, maar een kwestie van willen. Ik wil het niet, het lijkt me niks. Een wezenlijk deel van een liefdesrelatie is voor mij dat het er maar één is.
Andere mensen moeten doen waar ze gelukkig van worden.
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2007, 17:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 01-06-2007 @ 17:42 :
precies, dat was bij ons ook het geval. hij gaf er net zo'n betekenis aan als bij flirten, niet zo heel veelzeggend dus. en dat heb ik ook wel, ik zoen met zoveel mensen of ik nou verliefd ben of niet. maar seks is wel iets anders vind ik..dan heb je ook nog het gedoe met geslachtsziektes natuurlijk.
Nou ja, daar hebben ze condooms voor uitgevonden

Maar inderdaad, seks vind ik een ander verhaal dan zoenen. Ik ga niet zomaar met iedereen naar bed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 17:31
Verwijderd
Ik ben te jaloers aangelegd om een open relatie te kunnen beginnen. Ik zou er onbewust en wedstrijd van gaan maken, 'oh, hij heeft met een meisje gerotzooit', 'dan moet ik zorgen dat ik ook ga rotzooien zodat ik niet "achter" ga lopen'. Of zo iets stoms.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 19:27
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
grl schreef op 01-06-2007 @ 13:57 :
Ik weet het niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik denk niet dat ik het ooit *echt* zou willen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 19:44
Verwijderd
Ik ben te jaloers en te bezitterig daarvoor.
Mijn vriend is mijn vriend. En no way dat iemand anders aan hem gaat zitten friemelen.

Een vriend van mij heeft t heel lang gehad, het is lastig. Je denkt dat je je vriend/in alles kan laten doen, maar na een tijdje gaat het toch te ver. En de ander vindt dan dat t wel moet kunnen en jij vindt van niet en veel ruzie enzovoorts.

Als je t wil, dan moet je stevige grenzen afspreken.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 20:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zou er niet tegenkunnen denk ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 20:21
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik zou er niet tegen kunnen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 21:30
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2007 @ 20:44 :
Ik ben te jaloers en te bezitterig daarvoor.
Mijn vriend is mijn vriend. En no way dat iemand anders aan hem gaat zitten friemelen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 23:25
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik heb er het vooroordeel over dat de vrouw in de relatie het eigenlijk alleen maar doet zo van 'nouja, dan wéét ik tenminste zeker dat hij het doet'

Maar dat is dus een vooroordeel.

Misschien dat ik het ooit ga doen als ik 20 jaar getrouwd ben ofzo, nu wordt ik al misselijk van het idee dat hij... met een ander meisje... *gruwt*

Ik zou ook constant willen weten waar hij is, en met wie hij is en of hij het al gedaan heeft en met wie en waarom niet want het mag toch... hij zou gek worden
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 00:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Luna schreef op 01-06-2007 @ 18:12 :
nee ik geloof niet in open relaties en zou het zelf ook niet willen.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 05:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nuck schreef op 01-06-2007 @ 13:56 :
Ik denk niet dat ik zo goed tegen het idee kan dat m'n vriendje bovenop een andere chick ligt. Ik wil hem niet delen .
Dit. Als ik een vriendje zou hebben that is
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 10:37
Crimson
Crimson is offline
werkt toch niet, want onbewust ga je er toch naar op zoek / andersom, als je vriend uitgaat zou ik elke keer denken, misschien zoent ie wel een ander meisje

dus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2007, 00:26
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Luna schreef op 01-06-2007 @ 18:12 :
nee ik geloof niet in open relaties en zou het zelf ook niet willen.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 03:18
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 12:25
love is life
love is life is offline
Citaat:
Nuck schreef op 01-06-2007 @ 13:56 :
Ik denk niet dat ik zo goed tegen het idee kan dat m'n vriendje bovenop een andere chick ligt. Ik wil hem niet delen .
volledig met je eens ...

en ik zou het niet kunnen met een ander eigenlijk ... ik hou daarvoor teveel van mijn vriendje
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 18:41
Verwijderd
een geheel open relatie lijkt me niks, maar gedeeltelijk kan wel leuk zijn denk ik.
meestal wordt toch één van de twee óf verliefd, óf jaloers, en dan gaat de relatie stuk. meestal werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 01-06-2007 @ 13:56 :
Ik denk niet dat ik zo goed tegen het idee kan dat m'n vriendje bovenop een andere chick ligt. Ik wil hem niet delen
Dat dus. Ik ben veelste jaloers en bezitterig om vriendlief te delen. Als ik niet echt van de persoon in kwestie houdt maar het meer een uitgebreide scharrel is ben ik wel in staat een soort van "open" relatie te hebben, anders niet. Simpelweg omdat ik dan niet zoveel om die persoon geef en het na 'n tijdje toch wel over is.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 09:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 01-06-2007 @ 13:45 :
Zit'm er vooral in in mijn ogen of je seks los kan koppelen van liefde.
Het is volgens mij meer een kwestie van je 'relatie' los kunnen koppelen van liefde.

Anyway, wat mij betreft ga je OF rondsletten (niks mis mee) en zonder commitments elke week met een ander, of je gaat gewoon voor mekaar. Ik vind een 'open relatie' een beetje iets voor mensen die geen keuze kunnen/durven maken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 12:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik vind monogamie een kleine moeite.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 12:17
Verwijderd
Ik denk dat het met scharrels e.d. kan werken maar als je toch echt op de lange termijn met iemand verder wil is t een beetje raar als je zo gauw al behoefte hebt aan iemand anders toch?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:03
Verwijderd
Niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:13
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik zou het niet willen. Ben zelf flink verliefd en kijk heus wel naar naar andere mannen maar hoef er niets mee. Dat verwacht ik van hem net zo. Ik denk dat er toch snel jaloezie bij komt kijken.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit open relatie
Mikado
57 14-01-2008 17:38
Liefde & Relatie open relatie
Woudschim
106 24-06-2005 21:10
Liefde & Relatie Open relaties.
Verwijderd
35 03-05-2005 21:51
Liefde & Relatie Wat voor relatie heb jij?
suzieQ
62 20-12-2004 19:19
Liefde & Relatie een open relatie
Verwijderd
39 08-01-2004 13:37
Liefde & Relatie pleaseeeeeeee ik heb hulp nodig mensen die een open relatie hebben lees please
blue_angel
4 04-02-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.