Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 16:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-11-2004 @ 17:41 :
BTW: AGH, nog wat meegekregen van het bovenstaande bericht?
Ja, ik heb het wel meegekregen al was het alleen via de telefoon.

Het krantenartikel klopt alleen van geen kant.
Toen Cambuur kwam (zoals elk jaar) zaten wij al in het stadion.
Twee seizoenen geleden kwamen ze pas in de tweede helft en kon iedereen nog over de gesloten hekken naar buiten klimmen. Daar had de politie, die op de hoogte was van de komst van de Cambuursupporters, dit jaar handig op ingespeeld en hadden elk hek vergezeld met politiehonden en paarden.
Kortom, het verhaal in dit artikel is enorm opgeblazen.
Cambuur stond zo’n vier kilometer van het stadion (bij de stadsgrens) en wij zaten in het stadion. Pas na de wedstrijd is er jacht gemaakt op kleine groepjes rondzwervende Friezen, waar nog wel wat klappen zijn gevallen.
Toen zat ik al chagrijnig voor de televisie, thuis.

Verder vind ik het een leuke poging van Cambuur.
De afgelopen vier jaar is de strijd losgebarsten tussen Cambuur en Go Ahead, omdat beide groepen de grootste van de eerste divisie willen zijn.
Die strijd is nog steeds onbeslist.
Cambuur kwam de afgelopen jaren continue met 25 goede jongens vooruit en werden jaarlijks weggeslagen. Wij hebben in Leeuwarden als groepzijnde geschitterd door afwezigheid.
Ik heb zelf nooit een Cambuur-uit overgeslagen, want wedstrijden tegen Cambuur staan jaarlijks toch wel weer garant voor gekkigheid. Bovendien kun je er goed stappen!
Advertentie
Oud 06-11-2004, 17:11
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-11-2004 @ 19:14 :
Natuurlijk is supportersgeweld niet echt waar ik op zit te wachten, maar zo van je club houden dat je er zelfs voor wil vechten, vind ik prachtig.
Als ik heel eerlijk ben staan de club en het voetbalgeweld voor mij los van elkaar.
Ik heb clubliefde, maar niet zozeer liefde dat ik er voor wil vechten.
Als één of andere trendy homofiel mijn vriendin aanspreekt, dan schop ik hem ook niet in vieren de kroeg uit.
De liefde voor de naam ‘Eagles-supporters en Deventer Hooligans’ daar is altijd om gevochten. Het maakt niet uit waar je bent, als je maar gezien wordt.
Zo is het spelletje een beetje.

Ik heb heel veel dingen meegemaakt waar wij echt een flater geslagen zouden hebben als wij niet de naam ‘Go Ahead’ meedroegen.
Een keer naar Groningen-uit bijvoorbeeld. Stonden we met 30 man op het station in Groningen en allemaal kleine jongens mee. Ik was toen zelf ook 17 ofzo.
Bang dat we waren!
Kregen we politiebegeleiding naar het stadion en achteraf had de hele Oosterparkbuurt respect voor ons, omdat we buiten de combi om vooruit waren geweest.

Van mij hoeft het niet zo heel nodig meer, al heb ik gisteren in Haarlem een leuke avond gehad. Als we vroeger geen groep op de been konden brengen gingen we gewoon met 10 man naar een uitwedstrijd en deden we ook altijd gigantisch gek.
Dat heb ik nu niet meer zo, ik ga het liefst anoniem.
Maar toch mis ik mijn levensstijl van drie/vier jaar geleden soms wel.


De rel op zich vind ik niets aan; ik hou niet van vechten.
Maar alles wat je tot dat moment brengt en alles wat daarna gebeurt blijft gewoon mooi. Het napraten is mooier dan het moment mee maken.
Ik ga naar de kroeg; nagenieten!
Oud 07-11-2004, 11:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Opmerkelijk de opstelling van Ajax:

Ajax
Vonk; Trabelsi, Grygera, Escudé, O'Brien, Pienaar, Van der Vaart, Maxwell; Rosales, Anastasiou, Boukhari

Wissels: Stekelenburg, Sneijder, De Jong, Mitea, De Ridder, Babel, Galásek


Heitinga en Sonck niet bij de eerste 18

En Ajax kiest wer voor de buitenlanders.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 07-11-2004, 17:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 07-11-2004 @ 12:34 :
Heitinga en Sonck niet bij de eerste 18
Heitinga is logisch. Die jongen speelt echt een zwak seizoen tot nu toe (zie het kansloze topic ).
Verder is de laatste tijd bij Ajax veel gesproken over de links-back positie, wie moet die innemen? Grygera en De Jong zijn geen echte links backs en Maxwell komt op het middenveld veel beter tot zijn recht. Van de week dacht ik nog even: "John O'Brien, die heeft een tijdje lang goed links achterin bij Ajax gespeeld. Waar is die in vredesnaam gebleven?" Nou, zie hier dus. Maar je hoort zijn naam dus maanden lang niet, terwijl het wel iemand is die op die positie goed kan spelen en opeens staat hij in de basis. Terug van een blessure of wat?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-11-2004, 13:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Niet opmerkelijk, maar wel leuke spandoeken imo, zeker na de overwinning . en ik moet het toch ergens posten

er staat: Liever 1 clown op Zuid, dan 1200 achter een ruit

__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-11-2004, 13:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2004 @ 14:48 :
Niet opmerkelijk, maar wel leuke spandoeken imo, zeker na de overwinning . en ik moet het toch ergens posten
[afbeelding]
er staat: Liever 1 clown op Zuid, dan 1200 achter een ruit

[afbeelding]
Ik zag het op SS, maar begrijp niet echt wat er mee bedoelt wordt dus als dat uitgelegd kan worden..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-11-2004, 13:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 14:53 :
Ik zag het op SS, maar begrijp niet echt wat er mee bedoelt wordt dus als dat uitgelegd kan worden..
Heb je het NEC shirt al gezien?

Ik ben, om eerlijk te zijn, eigenlijk wel blij met deze actie. Snapt het bestuur eindelijk eens waar het over gaat...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 13:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 14:55 :
Heb je het NEC shirt al gezien?

Ik ben, om eerlijk te zijn, eigenlijk wel blij met deze actie. Snapt het bestuur eindelijk eens waar het over gaat...
Nee dus. Keek er zo overheen, of het kwam iig niet in me op dat het een NEC shirt was.

Maar toffe actie.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-11-2004, 13:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
"Romeinse glorie vs een club met Cricket historie" was ook wel mooi gevonden van de Schijtmegers.

alleen bestaat Cricket nog steeds en we weten hoe het met de romeinen is afgelopen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-11-2004, 14:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2004 @ 14:57 :
"Romeinse glorie vs een club met Cricket historie" was ook wel mooi gevonden van de Schijtmegers.

alleen bestaat Cricket nog steeds en we weten hoe het met de romeinen is afgelopen
Voor de thuiswedstrijd staat er weer een hoop op het programma

In ieder geval heeft de NEC kern altijd gezegd "laat die homo's in arnep maar, wij hebben belangrijkere zaken om ons op te concentreren" (echt een quote van een prominent SV lid), maar nu lijkt het ze wel te roeren. Dat wordt een leuke return
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 14:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Bij Twente Groningen zijn trouwens ook mooie acties geweest.

Twente had 4 spandoeken waarop een Gronings varken werd geslacht, alleen konden ze dat niet geheim houden en had Groningen een tegen actie bedacht, een spandoek met een slager met Vak-P shirt aan met een slang om zijn nek die hem wurgt en een varken die lachend toe kijkt.







De laatste is omdat ie zo mooi is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-11-2004, 14:06
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 15:00 :
Voor de thuiswedstrijd staat er weer een hoop op het programma

In ieder geval heeft de NEC kern altijd gezegd "laat die homo's in arnep maar, wij hebben belangrijkere zaken om ons op te concentreren" (echt een quote van een prominent SV lid), maar nu lijkt het ze wel te roeren. Dat wordt een leuke return
De Romeinen werden deels ingemaakt door de Batavieren, weet je waar Gelredome ligt? Batavierenweg

maarre ik hoop maar dat het een leuke, ludieke actie word.
Enne gouden gidsen kunnen niet meer
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-11-2004, 14:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 15:05 :
Bij Twente Groningen zijn trouwens ook mooie acties geweest.

Twente had 4 spandoeken waarop een Gronings varken werd geslacht, alleen konden ze dat niet geheim houden en had Groningen een tegen actie bedacht, een spandoek met een slager met Vak-P shirt aan met een slang om zijn nek die hem wurgt en een varken die lachend toe kijkt.



[afbeelding]

[afbeelding]

De laatste is omdat ie zo mooi is.
zeker
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-11-2004, 15:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2004 @ 15:06 :
De Romeinen werden deels ingemaakt door de Batavieren, weet je waar Gelredome ligt? Batavierenweg

maarre ik hoop maar dat het een leuke, ludieke actie word.
Enne gouden gidsen kunnen niet meer
Die actie met die bordjes roodgroenzwart was toen best cool aangepakt, zoiets moeten we zeker weer eens doen.

Jah en dan de actie van de supporters zelf nog, maar die wordt zeker vet, ik ga alleen niet aan jou vertellen wat het wordt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 15:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dit was het vermoeden van Patje op een NEC forum

Citaat:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik de actie weten te achterhalen die vanmiddag tegen NEC gehouden gaat worden. Ze hebben een streaker (zo'n kerelk die het veld op rent) uit Engeland laten overkomen en die is gehuld in een NEC shirt. Die zetten ze een clownsmuts op en hebben de tekst op het shirt geschreven "Ik ben de nar van NEC". Die laten ze dan het veld op rennen. Dan hopen ze dat de wedsrtijd gestaakt wordt. ( wij ook want dan zijn de 3 punten voor ons)
Dat had ik pas echt humor gevonden

Laat vitesse trouwens maar wat meer spandoeken meenemen, dan valt het niet zo op dat er zoveel lege plekken zijn.

Ze stonden ook nog langs de kant van de weg met dat spandoek...

Hehe, in de thuiswedstrijd jatten wij het veld en laten de de middenstip liggen, dat wordt pas cool
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 15:19.
Oud 08-11-2004, 15:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 16:08 :
Die actie met die bordjes roodgroenzwart was toen best cool aangepakt, zoiets moeten we zeker weer eens doen.

Jah en dan de actie van de supporters zelf nog, maar die wordt zeker vet, ik ga alleen niet aan jou vertellen wat het wordt
dat hoop ik met eigen ogen te gaan zien

enne middenstip jatten is idd erg saai
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-11-2004, 15:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2004 @ 16:41 :
enne middenstip jatten is idd erg saai
Daarom zeg ik ook, veld jatten en middenstip laten liggen

Moet toch niet zo moeilijk zijn, of wordt dat er niet meer uitgerold?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 17:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 16:17 :
Ze stonden ook nog langs de kant van de weg met dat spandoek...
Niet alleen met dat spandoek. Ook met hun middelvingertjes!!
Oud 08-11-2004, 17:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 08-11-2004 @ 18:03 :
Niet alleen met dat spandoek. Ook met hun middelvingertjes!!
Zat je in de bus?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 17:19
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 18:04 :
Zat je in de bus?
Hehe, nee....!
Ik kies wel altijd de kant van N.E.C. maar ik ben nog niet zo fanatiek dat ik tussen jullie in ga zitten. Nee, ik ben gewoon zo'n vieze reltoerist die na de wedstrijd altijd even blijft kijken.
Maar ik heb wel eens spannendere aftochten meegemaakt.

Ik heb op de lange zijde, schuin van het uitvak gezeten.
Dankzij de vele lege plekken konden we een heel mooi plekje bij het uitvak uitzoeken.
Oud 08-11-2004, 19:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 15:05 :
bericht

Die eerste link dat spandoek onderaan:

vandaag wordt alleen twente ga....

Wat is die rest van de zin?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-11-2004, 19:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-11-2004 @ 20:19 :
Die eerste link dat spandoek onderaan:

vandaag wordt alleen twente ga....

Wat is die rest van de zin?
geslacht
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-11-2004, 20:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-11-2004 @ 20:35 :
geslacht
Was dat vanwege dat varken van verleden jaar?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-11-2004, 21:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 08-11-2004 @ 18:19 :
Maar ik heb wel eens spannendere aftochten meegemaakt.
Ergste wat ik heb meegemaakt in de uitwedstrijd was dat ze op die heuvel daar ergens (ken arnep niet zo goed ) spullen stonden te gooien en probeerden bij de bus te komen, maar toen ze er uiteindelijk doorbraken, durfden ze ook niet echt veel dichter bij te komen.

Vooral niet toen ineens een enorm dikke NEC supporter door het open dak klom, al schreeuwend "WAT MOT JE NOU? KOM DAN! KOM DAN!", dat was wel leuk, hehe...

In de thuiswedstrijd, echter, ben ik geraakt door een handmortier uit een vitesse bus, achterna gezeten door een politiehond en later door een agent, omver gereden door een politieauto, bijna onder een paard gekomen en een jaar later is mijn enkel aan gort geslagen door een politieagent.

Dus ook ik heb wel eens spannendere aftochten meegemaakt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-11-2004, 22:35
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-11-2004 @ 21:24 :
Was dat vanwege dat varken van verleden jaar?
Ach ja, wij (Twente) noemen Groningen de varkens....

Elk jaar wordt dat weer uitgemolken. *Of gaat het nu over een koe....*
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 09-11-2004, 10:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-11-2004 @ 21:24 :
Was dat vanwege dat varken van verleden jaar?
Twente had een actie waarin een varken werd geslacht (Groningers zijn volgens hun varkens) met spandoeken maar dat lekte uit en toen heeft Groningen een tegenactie gemaakt, het resultaat staat in mijn andere post met de foto's.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-11-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-11-2004 @ 11:47 :
Twente had een actie waarin een varken werd geslacht (Groningers zijn volgens hun varkens) met spandoeken maar dat lekte uit en toen heeft Groningen een tegenactie gemaakt, het resultaat staat in mijn andere post met de foto's.
mooi doekie
Oud 10-11-2004, 17:12
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 22:07 :
Ergste wat ik heb meegemaakt in de uitwedstrijd was dat ze op die heuvel daar ergens (ken arnep niet zo goed ) spullen stonden te gooien en probeerden bij de bus te komen, maar toen ze er uiteindelijk doorbraken, durfden ze ook niet echt veel dichter bij te komen.

Vooral niet toen ineens een enorm dikke NEC supporter door het open dak klom, al schreeuwend "WAT MOT JE NOU? KOM DAN! KOM DAN!", dat was wel leuk, hehe...
Dat maakte inderdaad een behoorlijke indruk! Tergend langzaam kwamen de bussen van N.E.C. langs en een enkeling sloeg zelfs zelf de ruiten van de bus eruit om de Arnhemmers uit te nodigen even langs te komen. De actie die daarna kwam was niet veel meer dan onbetekenend ‘jaaaaaaaah!’ te roepen en wat zenuwachtig richting een halve ME’er en een mank paard te rennen om vervolgens toch maar niets te doen.
Ik ben zelf altijd erg rustig, omdat ik weet dat er anderen zijn die veel gekker zijn dan ik.
Die keer kreeg ik zelfs de neiging om zelf maar wat te gaan doen….
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 22:07 :
In de thuiswedstrijd, echter, ben ik geraakt door een handmortier uit een vitesse bus, achterna gezeten door een politiehond en later door een agent, omver gereden door een politieauto, bijna onder een paard gekomen en een jaar later is mijn enkel aan gort geslagen door een politieagent.

Dus ook ik heb wel eens spannendere aftochten meegemaakt
Die wedstrijd heb ik ook meegemaakt als ‘bosjesman’. Op uitnodiging van Resit Schuurman kregen een paar kaarten voor de hoofdtribune en zodoende ben ik ook daar aanbeland. Dankzij contacten met wat jongere jongens van de harde kern van N.E.C. (die zelf ook een keer met ons zijn mee geweest naar zwolle voor de nacompetitie) konden we voor heel even in ons leven een echte bosjesman worden. Die wedstrijd had Vitesse overigens wel een bus met goede jongens.

Maar paarden en honden zijn inderdaad lastige spelbedervers.
Ik heb zelf last van traumatische ervaringen met paarden sinds Groningen-uit en heb ’s nachts nog regelmatig last van nachtmerries dankzij een loslopende hond in het uitvak van Dordrecht.
Oud 10-11-2004, 17:20
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 15:05 :
Bij Twente Groningen zijn trouwens ook mooie acties geweest.

Twente had 4 spandoeken waarop een Gronings varken werd geslacht, alleen konden ze dat niet geheim houden en had Groningen een tegen actie bedacht, een spandoek met een slager met Vak-P shirt aan met een slang om zijn nek die hem wurgt en een varken die lachend toe kijkt.
Ik vind de spandoekenoorlog van tegenwoordig sowieso wel grappig.
Van Heracles supporters kun je zeggen wat je wilt maar hun vondst op ‘vak ei-d doet niet meer mee’ krijgt van mij de cryptogramprijs.

Elkaar overtroeven door middel van ouderwetse spandoeken met prangende teksten is een leuk onderdeel van het supporterswereldje van de laatste jaren.
Er zijn een aantal clubs die wekelijks weer uitblinken in het maken van mooie spandoeken.
Wat dat betreft hulde aan o.a. Twente.
Dat doek van Groningen is inderdaad ook mooi; stadswapens zijn altijd mooi!
Oud 10-11-2004, 21:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 10-11-2004 @ 18:12 :
Die keer kreeg ik zelfs de neiging om zelf maar wat te gaan doen….
Die wedstrijd heb ik ook meegemaakt als ‘bosjesman’. Op uitnodiging van Resit Schuurman kregen een paar kaarten voor de hoofdtribune en zodoende ben ik ook daar aanbeland. Dankzij contacten met wat jongere jongens van de harde kern van N.E.C. (die zelf ook een keer met ons zijn mee geweest naar zwolle voor de nacompetitie) konden we voor heel even in ons leven een echte bosjesman worden. Die wedstrijd had Vitesse overigens wel een bus met goede jongens.
Dan ben je mij waarschijnlijk ook nog tegengekomen daar in de bosjes. Jah we waren plekken aan het zoeken waar we langs de ME konden komen met zo'n 15 man om dus die bus die buiten de hekken (!!) werd volgeladen proberen te raken met vers opgeraapt materiaal...

Maar het werd meer een vluchtspelletje waar de ME het grootste deel van de tijd ons achterna zat. Toen het wat rustiger was begonnen de bussen echt te rijden en toen hebben we nog wel wat ruiten eruit geramd om te proberen een paar jongens van vitesse uit die bussen te sleuren, maar die gingen gauw aan de andere kant van de bus zitten. Toen beukte dikke arie 1 keer tegen de deur en konden we zo naar binnen rennen, maar de politie was op tijd.

Het blijft een spelletje natuurlijk, mij zul je nooit iemand echt letsel zien toebrengen, maar het is wel leuk als je die geelzwarte homo's in hun broek ziet schijten

Citaat:
Maar paarden en honden zijn inderdaad lastige spelbedervers.
Ik heb zelf last van traumatische ervaringen met paarden sinds Groningen-uit en heb ’s nachts nog regelmatig last van nachtmerries dankzij een loslopende hond in het uitvak van Dordrecht.
Trauma's heb ik niet, maar ik had net een paar nieuwe kistjes en die waren meteen kapot geslagen met zo'n gummi knuppel, dat was erg vervelend. Ik heb wel 1 keer, iets langer geleden, een politiehond in m'n elleboog gehad, maar toen ben ik stil op de grond gaan liggen totdat de wouten hem van me afhaalden en toen heb ik iets gebrabbeld van "ik wilde alleen maar naar huis door dit godvergeten klerebos, maar ik mag er nergens doorheen" en toen moest ik maar ergens wachten totdat de Utrecht bussen naar huis waren.

Nou jah, als jochie van 16 vind je het fantastisch, maar ik ben nu in dit opzicht wat rustiger, ik vind het nog steeds wel prachtig om mee te maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-11-2004, 22:27
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
De Griekse justitie heeft maandag een begin gemaakt met het onderzoek naar de vermeende poging tot vergiftiging van de spelers van Iraklis Saloniki.

Volgens Saloniki hebben medewerkers van tweededivisionist Akratitos, opponent in een bekerwedstrijd in juni,drinkwater van Iraklis-spelers aangelengd met een middel dat de activiteit en alertheid vermindert. Het middel, haloperidol,zou in grote doses zelfs dodelijk zijn.

Iraklis besloot een monster van het ter beschikking gestelde drinkwater mee te nemen,omdat de ongewone kleur hen was opgevallen.
Akratitos won het bekerduel met 1-0.
Bron
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 16-11-2004, 17:27
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 15-11-2004 @ 23:27 :
Bron
Dat hebben wij ooit eens gedaan met laxeermiddel.
Tot dat moment heb ik altijd gedacht dat zulke middeltjes alleen in tekenfilms bestonden, maar ze bestaan dus echt!
Oud 16-11-2004, 18:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-11-2004 @ 22:56 :
Het blijft een spelletje natuurlijk, mij zul je nooit iemand echt letsel zien toebrengen, maar het is wel leuk als je die geelzwarte homo's in hun broek ziet schijten
Tja, de meeste mensen snappen niet dat het om de ‘actie’ gaat en niet om de moedwillige pijn die je een ander toebrengt. Het nadeel aan het aanvallen van bussen is dat je ook onschuldige slachtoffers kunt maken. Dat vind ik het nadeel van grote groepen mensen, want grote groepen zorgen altijd voor excessen die je als ‘groepje’ niet meer in de hand hebt.
Zo heb ik heel veel dingen gezien die niet door de beugel kunnen.
Daarom reis ik liever met twintig/dertig goeie jongens (lees: vrienden) ergens naar toe dan dat ik met driekwarters op pad ga die het IQ van een afwasborstel hebben.
Gewoon lekker voetbal kijken, beetje juichen en wat gebeurt dat gebeurt.
Ik vind dat aanwezig zijn bij een uitwedstrijd al voldoende is, de bal ligt dan bij de opponent.
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-11-2004 @ 22:56 :
Trauma's heb ik niet, maar ik had net een paar nieuwe kistjes en die waren meteen kapot geslagen met zo'n gummi knuppel, dat was erg vervelend. Ik heb wel 1 keer, iets langer geleden, een politiehond in m'n elleboog gehad, maar toen ben ik stil op de grond gaan liggen totdat de wouten hem van me afhaalden en toen heb ik iets gebrabbeld van "ik wilde alleen maar naar huis door dit godvergeten klerebos, maar ik mag er nergens doorheen" en toen moest ik maar ergens wachten totdat de Utrecht bussen naar huis waren.

Nou jah, als jochie van 16 vind je het fantastisch, maar ik ben nu in dit opzicht wat rustiger, ik vind het nog steeds wel prachtig om mee te maken.
Ik vind het nog steeds mooi om wat gekkigheid mee te maken, maar ik ben alleen iets oplettender geworden.
Vroeger reden we gewoon met drie auto’s naar Helmond of Dordrecht en dan kun je van te voren eigenlijk al wel uitrekenen dat je klappen gaat krijgen.
Hoewel er eigenlijk geen enkele club is geweest die ons écht een les heeft geleerd.
Daarom heeft iedereen in de eerste divisie ook een hekel aan ons, omdat nog nooit iemand ons heeft weggeslagen of heeft laten lopen.
Tegenwoordig beperk ik het ook liever alleen tot voetbal, want tot twee jaar geleden stond het hele weekend eigenlijk in het teken van gekkigheid.
Stappen, wat voor een feest dan ook, vakanties, weekendjes weg, evenementen.
Donderdagnacht was altijd nog gezellig, de vrijdagnacht stond vrijwel altijd garant voor vechtpartijtjes en zaterdag was de hele dag voetbal en alles daaromheen en vervolgens werd welk uitgaanscentrum dan ook uitgezocht, wat vaak resulteerde in nog meer gekkigheid.
Het probleem van dit soort nachtelijke uitstapjes is dat je dus achterom moet kijken als je in je eentje naar huis loopt. Vroeger had ik daar lak aan, want een paar klappen meer of minder interesseerde me niet zoveel. Vooral niet om 04:30 ’s nachts.
Tegenwoordig heb ik daar dus helemaal geen zin meer in.
We hebben die problemen ook al een beetje met de jongens van AGOVV, maar die weten ook wel dat zij ook aan de beurt zijn als ze iemand van ons aanpakken.
Als het moet dan moet het, maar liever niet meer.
Vooral niet in Apeldoorn.

Bovendien is de groepsaansprakelijkheid nooit mijn grootste vriend geweest.
Twee weken geleden bijvoorbeeld nog.
Gaan we met een leuke groep naar Haarlem alwaar we de busjes achter het stadion willen parkeren. Onderweg staan er wat Haarlemmers op ons te wachten met knuppels en kettingen.
Wij de busjes uit, Haarlem rent weg en ik zag onszelf al helemaal in het uitvak zitten.
Beetje euforisch zingen over ‘rennen in je eigen stad’ en een beetje gek doen.
Helaas, we worden allemaal teruggestuurd en dus weer geen voetbal.
Vroeger reed ik gerust naar Roosendaal terwijl je wist dat je niet binnen zou komen.
Nu moet ik ook zeggen dat je vroeger vaak ook nog gewoon binnenkwam en je tegenwoordig al wordt teruggestuurd als je met drie man op de hoofdtribune wilt gaan zitten.
Kijk, ik wil voetbal zien en als ik dankzij de groep geen voetbal meer kan zien dan verkies ik het spelletje voetbal toch boven het relletje.
Het is jammer dat het supporterswezen en voetbal geen geheel meer is en dat het verdeeld gaat worden in twee aparte segmenten.

Maar het blijft mooi!
Vooral om er over te praten!!!
Oud 16-11-2004, 18:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jah, de rellen in het oude stadion waren fantastisch. Mensen die ineens door je achtertuin komen gerend (ik woon vlakbij het stadion) of dat je 3 verschillende groepen elkaar ziet opjagen op het enorme goffertveld. Heerlijk!

Daar is nu geen sprake meer van en het is eigenlijk alleen nog maar wat provoceren tussen de vakken en hooguit wat rennen richting bussen vanuit de bosjes, maar ook daar is het erg moeilijk om nog wat te doen.

Ik betreur het wel een klein beetje, want de mafkezerij die voetbalpubliek echt leuk publiek maakte is er echt af en het is tegenwoordig ook echt aan het voetbal te zien...

De fun is ook van de uitwedstrijden af. Het is busje in, busje uit, wedstrijdje, busje in, busje uit, naar huis. Behalve de wedstrijd zonder combi, maar daar zit vaak zo'n suf thuispubliek dat het het geld niet waard is.

Ach jah, op eigen vervoer Feyenoord uit is wel leuk. En dan op R'dam CS uitstappen in vol ornaat met een paar blikken bier op den rug en naar de Kuip lopen. En dan maar wachten op de provocaties of andere reacties.

Enig probleem is wel dat je al snel met z'n 8en tegenover een paar honderd man komt te staan, die nog niets gedronken hebben (anders komen ze er tegenwoordig ook niet meer in) en dus raak slaan. Tjah, dan is de lol er gauw af
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-11-2004, 17:45
Verwijderd
Willem II is niet meer

--> http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=259977

FEEST!!
Oud 17-11-2004, 17:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-11-2004 @ 18:45 :
Willem II is niet meer

--> http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=259977

FEEST!!
Lol.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-11-2004, 17:53
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 19:35 :
Jah, de rellen in het oude stadion waren fantastisch. Mensen die ineens door je achtertuin komen gerend (ik woon vlakbij het stadion) of dat je 3 verschillende groepen elkaar ziet opjagen op het enorme goffertveld. Heerlijk!

Daar is nu geen sprake meer van en het is eigenlijk alleen nog maar wat provoceren tussen de vakken en hooguit wat rennen richting bussen vanuit de bosjes, maar ook daar is het erg moeilijk om nog wat te doen.

Ik betreur het wel een klein beetje, want de mafkezerij die voetbalpubliek echt leuk publiek maakte is er echt af en het is tegenwoordig ook echt aan het voetbal te zien...
Het is aan de hele maatschappij af te zien. Vergelijk het uitgaanscircuit van zo’n vier jaar geleden met dat van nu en concludeer dat iedereen tegenwoordig hetzelfde is. Iedereen loopt en gedraagt zich zoals Peter-Paul, Roderick, Egbert-Wim of weet ik veel wat voor een mieterige vent van the Bachelor.
Alles staat in het teken van je imago, je zoete drankje weg nippen (absoluut geen bier, want dat is niet trendy!) en aardig doen tegen iedereen.
Ikzelf ben al niet zo buitengewoon speciaal en dus vind ik het wel leuk als de rest van de wereld dat wel is. Vroeger kon je nog wat interessante mensen tegenkomen tijdens uitgaan.
Tegenwoordig wordt iedereen die iets afwijkt van het standaard al weggekeken.
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 19:35 :
De fun is ook van de uitwedstrijden af. Het is busje in, busje uit, wedstrijdje, busje in, busje uit, naar huis. Behalve de wedstrijd zonder combi, maar daar zit vaak zo'n suf thuispubliek dat het het geld niet waard is.
Bij mij is het niet zozeer de beleving van het voetbal tijdens de wedstrijden zelf, maar meer het geheel. Vroeger waren we jochies en woonden we allemaal bij elkaar in de buurt. Kortom we waren 24 uur per dag samen.
Nu woont het gros samen en wonen we verdeeld over de hele stad.
Wat is mooier dan de ene avond een CD van the Doors en een jointje, de avond erop als een stel kleine kinderen op een jongenskamertje een spandoek maken en de andere avond wat kansloos met z’n vijven zappen?
Mijn vriendin studeert nog en werkt veelal in de avonduren bij, dus ik kan gelukkig gewoon zonder schuldgevoel vanavond bij iemand thuis voetbal gaan kijken.
Tegenwoordig heeft de helft van mijn oude vriendengroep een stadionverbod of andere redenen om niet meer te gaan. Ik heb nu al zin in zwolle thuis, omdat dan iedereen weer eens paraat is. Helaas trekken MVV-uit en Telstar thuis niet meer.
Iets wat het vroeger wel deed.
Gewoon een hele dag voetbal op zaterdag en niet een twee uurtjes op een vrijdagavond.
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 19:35 :
Ach jah, op eigen vervoer Feyenoord uit is wel leuk. En dan op R'dam CS uitstappen in vol ornaat met een paar blikken bier op den rug en naar de Kuip lopen. En dan maar wachten op de provocaties of andere reacties.

Enig probleem is wel dat je al snel met z'n 8en tegenover een paar honderd man komt te staan, die nog niets gedronken hebben (anders komen ze er tegenwoordig ook niet meer in) en dus raak slaan. Tjah, dan is de lol er gauw af
Dat vond ik vroeger altijd het mooiste. Met een heel klein groepje heel stoer doen en acteren dat je niet bang bent.
Dat je dus de eersten al ziet afhaken omdat ze denken: ‘Wow, die zijn niet bang!’
Uiteraard krijg je ze dan van alle kanten, maar achteraf zal iedereen het er over hebben.
Zelf ben ik o.a. ‘1 van de zes van Cambuur’.
Ik stel zelf niet zo gek veel voor en dan is het leuk om de jongere jongens met grote ogen te zien kijken als iemand het verhaal verteld van het fanatieke vak van Cambuur en de zes Apeldoorners, terwijl ze naar mij wijzen en zeggen: ‘Kijk, hij was erbij!’.
Ik snap ook niet wat al die ‘gewone mensen’ zeuren.
Alles in deze wereld draait om naamsbekendheid en de drang om respect te krijgen.
Iedereen op zijn eigen manier en wij op de onze.
Oud 17-11-2004, 17:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-11-2004 @ 18:45 :
Willem II is niet meer

--> http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=259977

FEEST!!
Mooi!
Kom maar op met die loting voor de kwartfinale van de Amstel Cup!
Oud 17-11-2004, 18:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-11-2004 @ 18:45 :
Willem II is niet meer

--> http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=259977

FEEST!!

...
Nou ja zeg, wij zouden in de winterstop nog een oefenwedstrijdje tegen ze gaan ballen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-11-2004, 18:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 17-11-2004 @ 18:53 :
Het is aan de hele maatschappij af te zien. Vergelijk het uitgaanscircuit van zo’n vier jaar geleden met dat van nu en concludeer dat iedereen tegenwoordig hetzelfde is. Iedereen loopt en gedraagt zich zoals Peter-Paul, Roderick, Egbert-Wim of weet ik veel wat voor een mieterige vent van the Bachelor.
Alles staat in het teken van je imago, je zoete drankje weg nippen (absoluut geen bier, want dat is niet trendy!) en aardig doen tegen iedereen.
Nou jah, de uitgaansgelegenheden waar ik kom, voornamelijk kroegen dus, kennen nog wel wat fanatieke voetbalsupporters evenals gewoon lekker ruig volk. Veel leuker om daar tussen te zitten dan die opgestijfde lui met hun cocktails. Maar in Nijmegen zijn sowieso nog wel grote disco's te noemen waar het gewoon feesten en zuipen is. Goffertzicht voor een thuiswedstrijd is ook nog altijd leuk, maar sinds dit jaar ga ik met een meiske naar het voetbal, uit mijn oude groep zit er 1 in amerika, de rest in andere steden in nederland en 1tje heeft een esveetje aan z'n reet. Dus Goffertzicht is er niet echt vaak meer bij, ze komt een half uur voor de wedstrijd en buiten het park scheiden onze wegen. Leuk meisje, maar het is echt niet meer zo leuk als eerst.
Citaat:
Ikzelf ben al niet zo buitengewoon speciaal en dus vind ik het wel leuk als de rest van de wereld dat wel is. Vroeger kon je nog wat interessante mensen tegenkomen tijdens uitgaan.
Tegenwoordig wordt iedereen die iets afwijkt van het standaard al weggekeken.
Zullen we een keer een ouwerwets pilsje gaan pakken, hier in Nijmegen?
Citaat:
Bij mij is het niet zozeer de beleving van het voetbal tijdens de wedstrijden zelf, maar meer het geheel. Vroeger waren we jochies en woonden we allemaal bij elkaar in de buurt. Kortom we waren 24 uur per dag samen.
Nu woont het gros samen en wonen we verdeeld over de hele stad.
Wat is mooier dan de ene avond een CD van the Doors en een jointje, de avond erop als een stel kleine kinderen op een jongenskamertje een spandoek maken en de andere avond wat kansloos met z’n vijven zappen?
Mijn vriendin studeert nog en werkt veelal in de avonduren bij, dus ik kan gelukkig gewoon zonder schuldgevoel vanavond bij iemand thuis voetbal gaan kijken.
Och jah, ik had 2 jaar lang ook een vriendin die niet van voetbal hield, maar ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat NEC altijd voorgaat, of er moet echt iets heel belangrijks tussen komen.
Citaat:
Tegenwoordig heeft de helft van mijn oude vriendengroep een stadionverbod of andere redenen om niet meer te gaan. Ik heb nu al zin in zwolle thuis, omdat dan iedereen weer eens paraat is. Helaas trekken MVV-uit en Telstar thuis niet meer.
Iets wat het vroeger wel deed.
Gewoon een hele dag voetbal op zaterdag en niet een twee uurtjes op een vrijdagavond.
Mee eens, 2 jaar geleden beleefden wij het voetbal echt, we hadden op een zaterdag een ritueel, bepaalde muziek die we draaiden, bepaalde drankconstructies die we dronken vantevoren. En dan op naar Goffertzicht, daar je laatste uurtje voor de wedstrijd vollullen en dan op naar het stadion. Als we dan wonnen, liepen we rechtsom het stadion, langs de bussen, een beetje provoceren. Als we verloren liepen we linksom en dan trouwens ook wel vaak alsnog langs de bussen, maar dat is een ander verhaal En dan naar de kroeg, 's avonds. Meestal zeiden we dan "we gaan nog heel eventjes kaarten" en dat deden we dan ook, sigaar in de bek en een spelletje kaart, maar uiteindelijk werd het gewoon zuipen, slap lullen en 's ochtends weer naar huis. Een soort uitstapje, het voetbal.
Citaat:
Dat vond ik vroeger altijd het mooiste. Met een heel klein groepje heel stoer doen en acteren dat je niet bang bent.
Dat je dus de eersten al ziet afhaken omdat ze denken: ‘Wow, die zijn niet bang!’
Uiteraard krijg je ze dan van alle kanten, maar achteraf zal iedereen het er over hebben.
Zelf ben ik o.a. ‘1 van de zes van Cambuur’.
Ik stel zelf niet zo gek veel voor en dan is het leuk om de jongere jongens met grote ogen te zien kijken als iemand het verhaal verteld van het fanatieke vak van Cambuur en de zes Apeldoorners, terwijl ze naar mij wijzen en zeggen: ‘Kijk, hij was erbij!’.
Ik snap ook niet wat al die ‘gewone mensen’ zeuren.
Alles in deze wereld draait om naamsbekendheid en de drang om respect te krijgen.
Iedereen op zijn eigen manier en wij op de onze.
Haha, jah, dat ken ik. Ik heb absoluut geen bekendheid bij onze voetbalclub, jah mensen zeggen wel eens dingen als "die mafkees die altijd loopt te schreeuwen", maar 8 jaar geleden, op poort 9, zat het helemaal vol met mafkezen die altijd liepen te schreeuwen, zo gek was dat niet. Nee, bij ons heeft de HKN de naam, al zijn dat tegenwoordig ook een slap stelletje dat na de wedstrijd liefst zo snel mogelijk naar huis gaat, "want rellen is zo moeilijk tegenwoordig"... Er zijn er een paar bij die nog "echt" zijn, maar ik denk dat wij met ons oude groepje echter waren dat de HKN gemiddeld nu is. Jammer is dat, maar je doet er niets meer aan. Ik ben een van de weinigen die nog een beetje fanatiek probeert te doen, maar het aantal dat ik nog op de been weet te krijgen tijdens een wedstrijd valt erg tegen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-11-2004, 23:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Training AA Gent mondt uit in veldslag

18/11/2004 22:49

Een ruzie op de training bij AA Gent is uitgelopen op een ware knokpartij, waaraan zelfs een honkbalknuppel aan te pas kwam. Twee spelers, Abdelmalek Cherrad en Mustapha Oussalah kregen van de clubleiding te horen dat ze zich voorlopig niet meer bij het Ottenstadion hoeven te vertonen.
Oussalah en Cherrad kregen het tijdens een partijspel met elkaar aan de stok. De vechtpartij ontaardde volledig, waarbij met name Oussalah enkele rake klappen uitdeelde. Cherrad moest het trainingsveld daarop bebloed verlaten, maar keerde enige tijd later terug, in het bezit van een honkbalknuppel.
__________________
Zuur...
Oud 19-11-2004, 09:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Voor het eerst sinds lange tijd mochten we vanmorgen weer een mail ontvangen op Tilbo.com.

De afzender was anoniem, maar beloofde ons wel, later vandaag, een persbericht toe te sturen.

Tot die tijd moeten we "het, onder het motto:"Iedereen schijt op NAC", doen met de volgende fotos. Gemaakt na een harde dag werken in het stiltegebied.

Recept: Een aanhanger, personeel en 1000 kilo mest.

De actie is inmiddel opgeeist. Lees het volgende:

Iedereen schijt op NAK

Een zin die iedere weldenkend voetbalsupporter bekend in de oren klinkt. Zo ook bij menig WILLEM II supporter. Een spreuk die al jaren gebruikt wordt in en rondom wedstrijden van Willem II tegen de club uit bavel-noord.

Dit betekend wederom een ludieke actie van het ZOJAAAH© ACTIE TEAM tegen de club uit bavel-noord die denken zo superieur te zijn. Als we alle internetgastenboeken moeten geloven die weken vantevoren vol gekliederd worden door pubertjes van nog geen 15 jaar met daarin teksten dat ze wederom met duizenden in onze vakken zitten. Een andere spreuk die vaak gezongen wordt tijdens wedstrijden is het nummer: het zijn de homo’s jaja… de homo’s uit breda…. Wat kunnen we dan beter doen om deze 2 spreuken samen te voegen en hier een ludieke actie van te maken.. Voor deze actie hebben we vele boeren bereid gevonden om hun mening te spuien over de club uit bavel-noord. Dit omdat de boeren toch vervoeren waar die homo’s in roeren. Veel boeren waren wel bereid om mee te werken. Maarliefst 1500 kilo!!! stront werd er afgegeven voor de ingang van het nak stadion (ookwel my com stadion genoemd) waar je natuurlijk weer toepasselijke namen van kunt maken. Dit om toch nog maar eens duidelijk te
maken dat echt iedereen ja echt IEDEREEN op nak schijt!!

In de afgelopen seizoenen deed met name het kamp van de tricolores vaker
van zich spreken. Zo schilderden deze fans een viaduct in de stadskleuren
van Tilburg en werd nak bij een naderend faillissement geholpen door het
rood-wit-blauwe leger waarin zij honderden broden en tientallen zakken
kleding schonken aan de noodlijdende club onder het motto van: help nak de
winter door . Daarnaast verdween de naam breda zo goed als van de
aardbodem omdat vele plaatsnaamborden van Breda werden afgeplakt.
Hiertegenover had nak een verhaaltje gemaakt over natuurmonumenten, wat
natuurlijk kant noch wal raakt. Een ding is in ieder geval al wel zeker
en dat is dat de tricolores de club uit bavel-noord al op acties aftroeft.
En ze komende zondag ook aftroeft tijdens de wedstrijd.

’t Zojaaah© Actie Team







Al 2 acties gedaan die Groningen al eerder had gedaan? Orgineel!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-11-2004, 11:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Sorry maar ik vind Willem2 publiek nog kutter dan Ajaxpubliek
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-11-2004, 11:54
Verwijderd
2de actie van Stillem 2 die ze diep in de nacht doen..als ze het nou tijdens een training van NAC, of iig overdag hadden gedaan, hadden we er respect voor en konden we er om lachen.... dit is gewoon jammer, jammer dat ze het stadion ook moesten besmeuren...zo denken er veel stilburgers ook over...het moet we ludiek blijven natuurlijk.....

een stel mannen van ons ware 2 jaar terug wel stoer, die liepen gewoon overdag het stillem ie ie stadion in om weg te lopen met 2 spandoeken
Oud 19-11-2004, 12:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Proberen ze eens een keer iets is het weinig ludiek, maarja ze hebben tenminste iets gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-11-2004, 12:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Van NAC kant is er (nog) niks gebeurt?
Gaat dat nog komen of niet?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-11-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 13:42 :
Van NAC kant is er (nog) niks gebeurt?
Gaat dat nog komen of niet?
ik weet niet.. ik geloof dat ze morgen wat willen gaan doen als de selectie van W2 aant trainen is
Oud 19-11-2004, 15:36
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Zeer apart gedoe in Moldavie...


" Voorzitter jaagt met auto op scheidsrechter

De voorzitter van de Moldavische tweedeklasser Roso, Mikhail Makoveia, moet een boete van 2.000 dollar (circa 1.600 euro) betalen.
Bij Makoveia sloegen afgelopen zaterdag de stoppen door tijdens het thuisduel met FC Politehnica Chisinau, toen de scheidsrechter weigerde Roso een strafschop te geven. De voorzitter raakte buiten zinnen, zocht zijn Audi 100 op en scheurde vervolgens het veld op.

De arbiter, in het dagelijks leven officier in het leger, moest rennen voor zijn leven om aan de auto te ontsnappen. Na een doldwaze achtervolging op het veld wist hij een veilige plek te vinden op de tribune.

De Moldavische bond besloot niet alleen Makoveia de voor Moldavische begrippen zeer hoge boete te geven, maar zette ook het gestaakte duel om in een reglementaire 3-0 nederlaag voor Roso, dat de vijfde plaats inneemt in de Divizia A, een plek achter FC Politehnica. "

www.vi.nl
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 19-11-2004, 17:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Duels ook zondagmiddag om 16.30 uur

In het nieuwe voetbalseizoen kunnen ook wedstrijden in de eredivisie op zondag om 16.30 uur beginnen. Dat blijkt uit het zogenaamde Tenderdocument dat de Eredivisie CV vrijdag op haar eigen website heeft geplaatst.

Daarin worden de (zes) pakketten, de procedures en de randvoorwaarden belicht voor de uitzendrechten van de eredivisie voor de komende drie seizoenen. Het nieuwe aanvangstijdstip op zondag, naast de reeds bestaande aanvangsuren 12.30 uur en 14.30 uur, is niet verplicht. Clubs mogen zelf aangeven hoe vaak en wanneer ze een thuiswedstrijd op zondag om 16.30 uur willen laten aanvangen. Indien de lokale autoriteiten instemmen, mogen wat de ECV betreft ook duels met een (hoge) risicofactor zondag in de namiddag beginnen.

,,Deze uitbreiding is in het speelschema opgenomen op verzoek van een aantal eredivisieclubs'', zei Chris Woerts, commercieel directeur van de ECV. ,,Vooral in bepaalde regio's in het zuiden en oosten sluit dat tijdstip goed aan bij maatschappelijk leven in die gebieden. In België en Duitsland zijn wedstrijden later op zondagmiddag ook in trek.''

Bron: ANP 19 November 2004
Hmm jammer dat het zo gaat veranderen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 19-11-2004, 19:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-11-2004 @ 18:40 :
Hmm jammer dat het zo gaat veranderen
Had ik ook al in het HCE topic gepost.

Maar ik vind het wel leuk eigenlijk!

En clubs zijn alsnog niet verplicht een avondwedstrijd te spelen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 12:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.