Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar het natuurlijk om draait is dat een belastingverhoging de collectieve consumptie vergroot. Dit is goed voor de werkgelegenheid, omdat een baan in de particuliere sector duurder is. Daarnaast vermindert een belastingverhoging de uitgaven aan verspillende positionele goederen en vakanties. Verder is het vaak zo dat collectieve goederen meer welvaart opleveren dan particuliere, vanwege de eerder genoemde positionele goederen. |
![]() |
||
Citaat:
En ik keek naar dit filmpje. http://www.dumpert.nl/mediabase/1172...ves_hebt_.html
||
Citaat:
![]() Oh.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ennu gaan we eten! ![]()
|
Ik ben erg blij dat mijn Grieks morgen uitvalt.
Om het te vieren sta ik mijzelf toe om een post hier te maken daarna mijn huiswerk te gaan doen. Ik moet er wel een leuke post van maken: ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
Altijd van je afsaaien #223 Verwijderd | 10 | 29-05-2008 18:13 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 |