Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 18:49
flierefluiter
flierefluiter is offline
ik vind gym duzz egt het MOOISTE VAK dat er izz he!!
kvind het altijd leuk om naar school te gaan als ik die dag gym heb, vorig jaar nam ik zelfs extra uren gym.
maarjah dit jaar heb ik un leraar die bijna alleen maar balsporten geeft,.... en dat vind ik veeet jammer, geef mij maar turnen of conditie trainen ofzo....
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 20:37
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Het ligt er bij mij gewoon echt aan wat we doen bij gym!
doen we aan balspellen heb ik er echt geen problemen mee, maar turnen en salto's maken en dat soort dingen!!
iehhh!! nee, dat kan ik niet... op zulke momenten zie er dus wel tegenop!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ach ja ik krijg niks anders op school. Dat heb je met een sportopleiding
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:00
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
dat is zo erg vooral voetbal ofzo ik ben veeeelste bang dat ik een bal tegen me aan kreeg dat had ik eens met softbal zo'n bal tegen m'n neus en bloeden dat het deed, en turnen vind ik ook niet zo ik durf daar dan ook niet veel van en die leraren maar zeuren ik kan alleen maar hard lopen dat is leuk maar dat doen we haast nooit maar ik hem nog maar 2 uur per week
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:39
*lune*
*lune* is offline
hm k vind gym meestal wel saai.. ik hou niet zo van sporten.. nooit gedaan eigenlijk.. en we gaan ook zo VAAK softballen dat ik niet wakker word van gymen maar in slaap val..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:09
tanne
tanne is offline
hmm ik weet niet, aan de ene kant zou ik gym wel leuk vinden maar ik durf gewoon niet mee te doen ofzo ik weet het ook niet, snap me zelf niet.. Ik denk dat ik een keer met iemand ga praten, met de lerares ofzo..
Ik ben bang dat ik iets niet kan en dan voor lul sta, dat was in de 1e altijd zo (zit nu in de 3e), maar daar deden we turnen en zowat de hele klas die zat op turnen dus iedereen kon dat super goed behalve ik en een vriendin dus wij zaten altijd aan de kant te kijken..
Ik denk dat het sinds toen is dat ik nu niet graag meer mee doe (of niet durf) ik weet het zelf ook niet!! Snap niks van me eigen.. Zijn er nog meer die dit hebben..??
liefs en xxx
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:36
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik heb nu dan wel geen gym meer maar toen ik nog wel gym had op de middelbare school vond ik het ook niet altijd leuk ligt eraan wat we denken.
Turnen enzo vond ik dus echt nix omdat ik daar gewoon niet goed in bed. Sport enzo vond ik dus wel leuk omdat ik daar een stuk beter in ben.
Laatste jaar middelbare school hadden we ook taebo en fitness dat was heel erg leuk en ging ik altijd met plezier naartoe.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:56
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
tanne schreef:
hmm ik weet niet, aan de ene kant zou ik gym wel leuk vinden maar ik durf gewoon niet mee te doen ofzo ik weet het ook niet, snap me zelf niet.. Ik denk dat ik een keer met iemand ga praten, met de lerares ofzo..
Ik ben bang dat ik iets niet kan en dan voor lul sta, dat was in de 1e altijd zo (zit nu in de 3e), maar daar deden we turnen en zowat de hele klas die zat op turnen dus iedereen kon dat super goed behalve ik en een vriendin dus wij zaten altijd aan de kant te kijken..
Ik denk dat het sinds toen is dat ik nu niet graag meer mee doe (of niet durf) ik weet het zelf ook niet!! Snap niks van me eigen.. Zijn er nog meer die dit hebben..??
liefs en xxx
Bij mij is de docent zelfs een keer op mij afgestapt! Ik wou inderdaad ook best graag wat kunnen maar ik was ook bang dat ik uitgelachen werd enzo en toen ben ik een tijdje (ik zat in de derde) telkens een kwartier vroeger gekomen om zo een beetje te leren bokspringen enzo. Ik durfde het gewoon niet met iedereen erbij.
De docent die toen dus naar mij toe gekomen was is echt heel aardig, het is zo'n beetje hoofd l.o. (of is hij dat ook?) Alle docenten weten wel dat ik gym echt totaal niet leuk vind maar ze proberen mij altijd wel te stimuleren. Ik hoef, als ik iets echt niet durf of wil, niet mee te doen. Vaak moet ik het wel proberen en de mensen die er dan bij staan die houden ook wel rekening met mij. (bij turn-dingen dus) Dat maakt gym wel fijner, ik zag eerder altijd ZO tegen de dag op! Als ik op vrijdag gym had, begon ik op woensdag al met 'o jee het is al weer bijna vrijdag' Dat heb ik nu niet meer.

Ik zal dus inderdaad even met je docent gaan praten wanneer je een beetje een goeie docent hebt, heeft die wel respect voor je een docent mag niet beoordelen op alleen maar kunnen. En gym is heel wat meer dan alleen maar doen, het is ook geestelijk zover komen om iets te durven.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:05
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Tot en met de 4e vond ik het nooit leuk..
In de 5e mochten we op een lijst vakken een cijfer geven, dingen die je wel leuk vond en die je niet leuk vond.. Daar gingen de docenten mee aan de slag en werd je bij een onderdeel ingedeeld..
Je kon dus een klein beetje *kiezen* wat je wilde doen.
oa; squas, handbal, voetbal, hockey, tennis, volleybal, frisbee, handboogschieten, tafeltennis...

Je kreeg dat onderdeel dan 3 of 4 weken lang, 1 blokuur (100 minuten) in de week..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gym op school; Jullie mening.
Wout130503
63 24-07-2017 22:58
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 21:25
Vrije tijd Gym
Rashanen
12 29-11-2010 10:13
Algemene schoolzaken Gym op school
Musicfan1
14 27-08-2009 13:28
Lichaam & Gezondheid douchen op school
lakyie
45 15-04-2002 18:39
Psychologie Gym op school
Lucky Duck
49 25-01-2002 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.