Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / HAVO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2006, 11:46
AP_Sikkema
AP_Sikkema is offline
zwaaaaar kut!!!
Maar nu ik m nagekeken heb valt t ook nog wel mee.... 33 punten... niet verwacht... (tussen 5.3 en 7.3)

Wat vonden jullie dr van?! Moeten we bijna klagen of...
Advertentie
Oud 30-05-2006, 11:51
SpecialX
SpecialX is offline
D-R-A-M-A-T-I-S-C-H

Slecht examen, rot vragen en veel te weinig over natuur en milieu.
Ergens iets over grondstoffen zien staan? Ik niet!

Nee sloeg echt nergens op dit examen, en zelfs docenten bij ons gaan klagen.
Heb als goed is nog wel gehaald wat ik nodig had, maar zoiets als dit had ik totaal niet verwacht.
Oud 30-05-2006, 11:53
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
Echt?? ik vond m niet zo heel moeilijk eigelijk... k zal m is na gaan kijken zo...
Oud 30-05-2006, 11:55
AP_Sikkema
AP_Sikkema is offline
Ik tegen lerares: "hij was zwaar kut"
Lerares: "echt waar? Ik dacht dat ie makkelijk was..."

Leraren... Wie snapt ze...?
Oud 30-05-2006, 11:56
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
Citaat:
AP_Sikkema schreef op 30-05-2006 @ 12:46 :

Maar nu ik m nagekeken heb valt t ook nog wel mee.... 33 punten... niet verwacht... (tussen 5.3 en 7.3)
Hoe kun je m nu eigelijk al nagekeken hebben... komt tog pas om 13.00 uur....
Oud 30-05-2006, 12:00
SpecialX
SpecialX is offline
Citaat:
meisjke schreef op 30-05-2006 @ 12:56 :
Hoe kun je m nu eigelijk al nagekeken hebben... komt tog pas om 13.00 uur....
www.examen.nl
Oud 30-05-2006, 12:06
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
owja.. die had k nog ni gezien! die van kennisnet is te laat namelijk
Oud 30-05-2006, 12:12
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Ik vond het examen best tegenvallen. Ik heb hem redelijk streng nagekeken en dan kom ik op een zware onvoldoende, dus ik denk dat het geen voldoende wordt voor mij.
Oud 30-05-2006, 12:14
Arrie12
Arrie12 is offline
Ik vond het examen opzich nog wel te doen, ben blij dat er niets over de kenmerken van de landschapen is gevraagd Je kon grotendeels de opdrachten wel goed beantwoorden met behulp van de atlas en beetje logische nadenken. Ik kijk ze alleen zelf niet na, dus misschien valt het allemaal wel erg tegen, maar voor me gevoel ging het wel redelijk.
Oud 30-05-2006, 12:27
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Er zijn echt al heel veel klachten binnengekomen bij LAKS over het examen.

Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 12:36.
Oud 30-05-2006, 12:33
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
jaa dat ie te moeilijk was?.. nou ik m nagekeke heb viel t nog wel btj tegen.. maar heb kijk wel heel streng nagekeke, heb m wel gehaald iig..
Oud 30-05-2006, 12:33
SpecialX
SpecialX is offline
Citaat:
Kam schreef op 30-05-2006 @ 13:27 :
Er zijn echt al heel veel klachten binnengekomen bij LAKS over het examen.
Toch wel logisch, het was een vrij moeilijjk examen en niet alles was even duidelijk uit de atlas te halen. Ook de mensen die flink zijn gaan blokken om die landschappen erin te krijgen hadden een probleem. Het was geen algemene toets. Er horen zoieso vragen in te zitten over de landschappen, aangezien dat toch heel nadrukkelijk in je stof zat.
Oud 30-05-2006, 12:36
puut
puut is offline
Wat een KUTexamen !! Geen enkele vraag over de Nederlandse landschappen terwijl ik dat juist super goed had geleerd!!

Ook moest de atlas veel te veel gebruikt worden en stond er geen leervraag in! Echt zwaaaaar kut

Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 12:45.
Oud 30-05-2006, 12:37
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Citaat:
SpecialX schreef op 30-05-2006 @ 13:33 :
Toch wel logisch, het was een vrij moeilijjk examen en niet alles was even duidelijk uit de atlas te halen. Ook de mensen die flink zijn gaan blokken om die landschappen erin te krijgen hadden een probleem. Het was geen algemene toets. Er horen zoieso vragen in te zitten over de landschappen, aangezien dat toch heel nadrukkelijk in je stof zat.
Ja, ik ben ook alleen maar blij dat er al zoveel klachten zijn binnengekomen. Ik vond hem zelf ook moeilijk! Maar ik verbaasde me er gewoon over, dat het zo snel gaat!
Oud 30-05-2006, 12:40
Arrie12
Arrie12 is offline
waar kan je dan precies zien hoeveel klachten er al zijn binnnengekomen voor een examen?
Oud 30-05-2006, 12:44
puut
puut is offline
Citaat:
Arrie12 schreef op 30-05-2006 @ 13:40 :
waar kan je dan precies zien hoeveel klachten er al zijn binnnengekomen voor een examen?
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/
Oud 30-05-2006, 12:52
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
Wordt er ook egt een normering ofzo aangepast aan de hand van die klachten??
Ik lees nl klachten dat er een vrachtwagen naast de school staat ofzo, maar daar heeft de rest van Nederland toch niks mee te maken?
Oud 30-05-2006, 12:56
]ules
]ules is offline
jah ik heb pas een groot probleem:

vraag 7 t/m 11 ging over dingen die wij volgens de leraar niet hoefde te leren (deGeo politiek&ruimte h2,3&4). Ik heb gister de leraar nog gemaild van; 'op watmoetikleren.nl staat dat alleen klimaatveranderingen wegvallen'. Maar hij zeggen, de uitgever heeft doorgegeven dat alleen h2,3&4 van P&R wegvallen.

Dus ik begin vandaag aan m'n proefwerk... WTF.. snapte er nix van
de landschappen kende ik juist goed, maar komt daar iets van in?.. nou NIET ECHT :@

ik moet een 3.5 halen, waarschijnlijk heb ik nog niet eens een 3.. dusja, nu maar goed gaan leren voor economie anders mag ik misschien nog niet eens een her doen

maargoed, sterkte allemaal en lkkr veel klagen/doodsbedreigingen etc. en suc6
__________________
..Sic erat in Fatis..
Ads door Google
Oud 30-05-2006, 12:57
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Citaat:
meisjke schreef op 30-05-2006 @ 13:52 :
Wordt er ook egt een normering ofzo aangepast aan de hand van die klachten??
Ik lees nl klachten dat er een vrachtwagen naast de school staat ofzo, maar daar heeft de rest van Nederland toch niks mee te maken?
Volgens mij is het zo, dat als er veel klachten over het examen zelf zijn, of over bijvoorbeeld een bepaalde vraag, dat ze daar dan wat mee doen. Dat kan zijn dat de normering aangepast wordt, of dat een vraag geschrapt wordt of juist bij iedereen wordt goedgekeurd. Maar ik weet het ook niet zeker hoor!
Oud 30-05-2006, 13:17
SpecialX
SpecialX is offline
Citaat:
meisjke schreef op 30-05-2006 @ 13:52 :
Wordt er ook egt een normering ofzo aangepast aan de hand van die klachten??
Ik lees nl klachten dat er een vrachtwagen naast de school staat ofzo, maar daar heeft de rest van Nederland toch niks mee te maken?
Hoeveelheid van de klachten maakt natuurlijk nooit uit, gaat om de kwaliteit van de klachten. Als deze kloppen en ze toegeven dat die fouten er inderdaad zijn, kunnen ze eventueel de normering aanpassen. Ik denk dat persoonlijke klachten enkel aangehoord worden, en dat ze kijken of ze mensen hierop kunnen aanspreken. Of dit verschil maakt in je normering lijkt me sterk.
Oud 30-05-2006, 13:25
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
belachelijk serieus

hebben jullie iets over een landschap gezien? Ik niet!

alleen vraag 1 was een 'letterlijke vraag..

ik hb tussen een 2 en een 4..


Zit je daar 5 jaar AK voor t leren
Oud 30-05-2006, 13:30
Ninto
Ninto is offline
Ik heb een poepje gelaten tijdens het examen...
Oud 30-05-2006, 13:53
evilernie
evilernie is offline
ak was klote, vooral natuur en milieu gedeelte, niks vragen over de stof--> landschappen, schaalniveau's, uitputting, aantasting, verontreiniging, ecologische hoofdstructuur, eilandtheorie of wat dan ook.. dan nog debiele vragen over stof van de tweede en derde... lekker lopen klagen


na lang twijfelen toch na gekeken en 30 punten (tussen 5 en 7) had 7,2 dus deze mag op mijn lijstje van waarschijnlijk gehaald!
__________________
biertje?
Oud 30-05-2006, 14:46
A*
Avatar van A*
A* is offline
Er was werkelijk geen enkele vraag waarvan ik zoiets had van "ja dat weet ik zeker".

Maarja, ik heb dan ook niet geleerd, en de onderwerpen liggen me absoluut niet.
Oud 30-05-2006, 18:22
blackbird18
blackbird18 is offline
Djee, wat een k*texamen was dat zeg. Heb echt voor niets een week geleerd.. Heb tussen de 2.8 en 4.8 gescoord. Super slecht.. HEb ik daar nou 6 jaar AK voor gevolgd ?
__________________
It's not a habit, it's cool, I feel alive. If you don't have it you're on the other side. I'm not an addict (maybe that's a lie)
Advertentie
Oud 30-05-2006, 18:40
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Ninto schreef op 30-05-2006 @ 14:30 :
Ik heb een poepje gelaten tijdens het examen...
ach arme
Oud 30-05-2006, 19:40
AP_Sikkema
AP_Sikkema is offline
Citaat:
Ninto schreef op 30-05-2006 @ 14:30 :
Ik heb een poepje gelaten tijdens het examen...
Ben blij dat je het even verteld....
Oud 30-05-2006, 20:16
blackbird18
blackbird18 is offline
HAHAHAHA. proest
__________________
It's not a habit, it's cool, I feel alive. If you don't have it you're on the other side. I'm not an addict (maybe that's a lie)
Oud 30-05-2006, 20:31
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Huh? Ik heb 42 punten gehaald.

Tussen 7 en 9 in....

Ik vond het makkelijk, maar wel belachelijk dat er niets over Landschappen erin stond...
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 31-05-2006, 07:17
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik vond het ook echt een belachelijk examen. Die laatste vraag alleen al. Daar kwam ik echt geen wijs uit.. Ik heb tussen de 4,7 en 6,7, dus hopen op een soepele normering.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 31-05-2006, 08:15
sammiej
sammiej is offline
Men.. Hij was echt héél kut.. Allen die politiek & ruimte was nog te doen..
Van de laatste 2 opgaven heb ik helemaal niks goed.. men o men..
Oud 31-05-2006, 09:14
crazyfreak
Avatar van crazyfreak
crazyfreak is offline
hahahaha omg ik heb een 2 ofzo daarop. Nouja dan maar een 4 op een vak. Heb Ak echt zo verneukt.
Oud 31-05-2006, 20:47
puut
puut is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 31-05-2006 @ 08:17 :
Ik vond het ook echt een belachelijk examen. Die laatste vraag alleen al. Daar kwam ik echt geen wijs uit.. Ik heb tussen de 4,7 en 6,7, dus hopen op een soepele normering.
die laatste vraag was juist makkelijk. Natuur en Milieu was niet moeilijk, maar die vragen over de herindeling van Eindhoven ..! echt belachelijk dat daar zoveel vragen over kwamen terwijl er niet één vraag over de nederlande landschappen in zat! Vraag me echt af wat deze examencommisie heeft zitten doen al die tijd!
Oud 01-06-2006, 10:37
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Examen Nieuws

Leerlingen met mobieltjes mogen examen overdoen naar het overzicht
De vier kandidaten havo van het Copernicus College in Hoorn die tegen de regels in hun mobieltjes en mp3-speler mee hadden genomen naar hun examen aardrijkskunde, mogen dat vak overdoen. De school heeft dat besloten.

Het college dreigde eerst om de vier kandidaten een 1 te geven voor dat vak, maar die straf vond het LAKS veel te hoog. De school heeft de zaak opnieuw bekeken en nu mogen de vier het vak dus overdoen, zonder dat dit ten koste gaat van hun herkansing. Dat vertelde woordvoerster Marjolein Vos van het LAKS.

Tijdens het havo-examen aardrijkskunde gisteren ging een mobieltje af, maar de schuldige meldde zich niet. Daarom werd iedereen gefouilleerd. Drie leerlingen hadden een mobiele telefoon bij zich, terwijl dit volgens de regels van school niet mocht. De vierde kandidaat had een mp3-speler bij zich, wat ook niet mag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zoiets soortgelijk was er ook op onse school.... Hmmz... Had ik dat maar ook gedaan bij economie
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 01-06-2006, 14:29
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
het was niet alleen moeilijk maar ook slecht, er werd heel weinig kennis gevraagd en veel meer inzicht.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 02-06-2006, 11:49
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 01-06-2006 @ 11:37 :
Examen Nieuws

Leerlingen met mobieltjes mogen examen overdoen naar het overzicht
De vier kandidaten havo van het Copernicus College in Hoorn die tegen de regels in hun mobieltjes en mp3-speler mee hadden genomen naar hun examen aardrijkskunde, mogen dat vak overdoen. De school heeft dat besloten.

Het college dreigde eerst om de vier kandidaten een 1 te geven voor dat vak, maar die straf vond het LAKS veel te hoog. De school heeft de zaak opnieuw bekeken en nu mogen de vier het vak dus overdoen, zonder dat dit ten koste gaat van hun herkansing. Dat vertelde woordvoerster Marjolein Vos van het LAKS.

Tijdens het havo-examen aardrijkskunde gisteren ging een mobieltje af, maar de schuldige meldde zich niet. Daarom werd iedereen gefouilleerd. Drie leerlingen hadden een mobiele telefoon bij zich, terwijl dit volgens de regels van school niet mocht. De vierde kandidaat had een mp3-speler bij zich, wat ook niet mag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zoiets soortgelijk was er ook op onse school.... Hmmz... Had ik dat maar ook gedaan bij economie
daar steken al die leraren dan tijd in; zorgen dat zulke dingen niet voorkomen bij het examen omdat het telt als fraude. komt het alsnog voor, bij 4 leerlingen nog wel en dan worden ze állemaal gematst, zónder dat het ten koste gaat van de herkansing???????

schandalig. belachelijk. ongehoord. daar doet de rest van t land zn best dan voor he
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Ads door Google
Oud 03-06-2006, 20:16
Drowning_Tear
Avatar van Drowning_Tear
Drowning_Tear is offline
Over die grondstoffen he... snapte er eerst niks van, helemaal in paniek omdat ik het niet snapte, totdat een vriend het wilde uitleggen.
Uiteindelijk was er geen vraag over in het examen...

shit, balen

Verder was het examen ook bagger trouwens...
Maar das mijn mening
__________________
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO Aardrijkskunde
Verwijderd
326 20-06-2006 18:29
HAVO aardrijkskunde
admete
11 28-04-2005 21:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie AK examen, migratie en vervoer, vraagje(s)
Fantôme
9 14-05-2004 13:12
Eindexamens 2003 Help! vwo ak examen oude stijl!
stickybandit
0 20-05-2003 17:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.