Oud 29-05-2006, 17:27
Auryn
Auryn is offline
En?? Hoe ging het bij jullie?

Ik vond het best wel een lastig examen. Ik heb denk ik minstens 54 of 55 punten gehaald. Ik kan niet online mijn cijfer berekenen want de site doet het niet.

Wat vonden jullie van het examen in het algemeen?
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Advertentie
Oud 29-05-2006, 17:37
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik vond het best lastig! Heb op het laatste moment nog een aantal dingen veranderd, dat had ik beter niet kunnen doen. (ik had nl eerst 3 meerkeuze vragen goed, maar heb ze fout verbeterd.. )
Op www.examen.nl kun je de antwoorden bekijken en onder aan de pagina je cijfer berekenen. Ik heb gelukkig wel genoeg punten behaald om afgerond op een 6 uit te komen. Maar ik ging eigenlijk voor de 7 en dat is niet gelukt

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 17:44.
Oud 29-05-2006, 17:38
Barbera
Avatar van Barbera
Barbera is offline
Ik vreesde het ergste, maar t valt mee! Heb erg streng nagekeken en kom uit tussen de 5 en de 7...en ik moest een 4.8 hebben..dus das mooi!
Oud 29-05-2006, 17:57
Auryn
Auryn is offline
Ik heb waarschijnlijk tussen de 5.7 en de 7.7. Als het goed is, heb ik het dan wel gehaald!

Dan mag ik morgen tenmiste een onvoldoende halen voor natuurkunde...
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Oud 29-05-2006, 17:59
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Ik vond het makkelijk. Ik heb alleen mijn meerkeuzevragen nagekeken en daarvan had ik er 3 van de 17 fout, dus dat zit wel snor
__________________
Joechei :D, joechei :D wat zijn wij heden blij XD
Oud 29-05-2006, 18:02
Meertje
Avatar van Meertje
Meertje is offline
ik vond het oowk wel te doen en ik heb het streng nageken en mijn cijfer is tussen de 4,8 en de 6,8, maar ik heb een 5,2 nodig dus ik denk dat ik bio niet gehaald heb!!!
Oud 29-05-2006, 18:09
Ndimension
Ndimension is offline
Je kan heus wel rekenen op een normering van een 0,5. Dan is je punt dus een 5,3.

Het examen was best makkelijk vond ik. Maar ik heb echt zo veel fout gedaan door de vragen verkeerd te lezen
Maar ik heb waarschijnlijk wel mijn benodigde 4,6.
__________________
© Ndimension
Oud 29-05-2006, 18:16
pin-up
Avatar van pin-up
pin-up is offline
Ik had echt beter moeten lezen maar ik zit tussen de 5.1 en de 7.1 en ik had een 3 nodig, so I'll survive.. met een zeven op mijn eindlijst x
__________________
Als je altijd met beide benen op de grond staat kom je nooit een stap vooruit
Oud 29-05-2006, 18:21
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
ik vond het examen echt meevallen, had hem veel moeilijker verwacht! Sommige vragen waren wel rottig, je moest goed lezen, maar al met al, heb hem net nagekeken en ik moet wel een voldoende hebben. Ongeveer tussen de 54 en 59 punten denk ik gescoord te hebben.


kus
__________________
cogito ergo sum
Oud 29-05-2006, 18:30
miss_foxxy
miss_foxxy is offline
ik vond het ook heel erg meevallen! ik moest een 4,9 halen en k heb waarschijnlijk tussen de 5,9 en 7,9 dus das wel chill
Oud 29-05-2006, 18:45
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
vond het echt hartstikke meevallen!
wat me opviel was dat er bijna geen échte "leerdingen" inzaten, het ging vooral om inzicht en bronnen. Heb ongeveer 60 punten
tussen de 6.4 en de 8.4
Oud 29-05-2006, 19:00
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
ik heb minimaal 46 punten sommige vragen heb ik nog niet zo goed na gekeken omdat ik dat niet zo goed wist...

maar ik zit tussen de 4.9 en 6.9 dus ik heb het gehaald
nu hopen dat ik nog een 7 sta

en met oefenexamens haalde ik altijd een 7 maar oke
ik ben wel tevrede..
__________________
#
Oud 29-05-2006, 19:05
bbyn
bbyn is offline
tussen 5.2 en 7.2 had eerst de punten die ik wel had gehaald in de omreken-ding gestopt met punten die je niet hebt gehaald... dus schrok me kapot! stond 3.8-5.8 maaargoed zo erg was het dus niet
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 29-05-2006, 19:20
Meertje
Avatar van Meertje
Meertje is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 29-05-2006 @ 18:09 :
Je kan heus wel rekenen op een normering van een 0,5. Dan is je punt dus een 5,3.

Het examen was best makkelijk vond ik. Maar ik heb echt zo veel fout gedaan door de vragen verkeerd te lezen
Maar ik heb waarschijnlijk wel mijn benodigde 4,6.

Hoezow weet je zeker dat ik wel op een norm van 0,5 kan rekenen?? Als de meesten het goed hebben gemaakt veranderen ze misschien wel helemaal niets aan die norm!!! Het zou wel mooi zijn als de norm 0,5 wordt!!!!!
Oud 29-05-2006, 19:33
Papilot
Avatar van Papilot
Papilot is offline
ik vond het examen nog wel behoorlijk moeilijk eigenlijk.. en dat vonden er wel meer bij ons op school..

bij ons was er vooral doorgehamerd tijdens de lessen over de erfelijke eigenschappen en die stamboom enzo.. maar daar was niks over.. dus het was allemaal een beetje vaag..

heb wel 45 punten.. tussen een 4.8 en 6.8.. had een 5.3 nodig dus hoop dat iedereen nog even massaal wil gaan klagen zodat de normering soepel is en ik ook slaag op biologie..
__________________
**someday**
Oud 29-05-2006, 19:38
bbyn
bbyn is offline
k vond het op zich te doen.. maar heb niet zo hoog gehaald als ik hoopte.. heb 49 punten streng gerekend.. naja niet slecht.. maar dat is 5.2-7,2 en wil een 6.4.. dan sta ik een 7.. beeetje mazzel...

k vond 26 vaag.. die grafiek die je moest tekenen.. k had gewoon rechte lijnen getekend.. hoe moet ik weten dat er zo'n 'golfje' in moet?

en 16 vind ik ook dom antwoord.. ik dacht commensalisme.. die koe heeft er profijt van.. die bacterie geen voordeel/nadeel.. is het parasitisme die bacterie heeft toch geen last van...
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 29-05-2006, 20:04
Papilot
Avatar van Papilot
Papilot is offline
Citaat:
bbyn schreef op 29-05-2006 @ 19:38 :

en 16 vind ik ook dom antwoord.. ik dacht commensalisme.. die koe heeft er profijt van.. die bacterie geen voordeel/nadeel.. is het parasitisme die bacterie heeft toch geen last van...
dat dacht ik dus ook
__________________
**someday**
Oud 29-05-2006, 20:22
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Papilot schreef op 29-05-2006 @ 20:04 :
dat dacht ik dus ook
same here
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Ads door Google
Oud 29-05-2006, 21:57
Verwijderd
redelijk te doen
Oud 01-06-2006, 13:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Meertje schreef op 29-05-2006 @ 18:02 :
ik vond het oowk wel te doen en ik heb het streng nageken en mijn cijfer is tussen de 4,8 en de 6,8, maar ik heb een 5,2 nodig dus ik denk dat ik bio niet gehaald heb!!!
ehm,
je hebt streng nagekeken, en bij een normering onder 0.5 haal je het niet... en dus denk je dat je het niet gehaald hebt. okay, de kans zit erin, maar het is geen logische beredenatie. het examen wordt niet zo streng nagekeken dat je gelijk 0 punten krijgt als het antw. niet helemaal klopt. je docent probeert zoveel mogelijk punten mee te sprokkelen waar een 2e persoon die het ook nakijkt niks tegenin kan brengen. bovendien hoor ik van bio overal dat het moeilijk was, de normering zal dan niet extreem laag liggen. de kans is dus juist groot dat je het gewoon hebt gehaald
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 01-06-2006, 13:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
waar ligt de normering bio nu op dan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 01-06-2006, 16:21
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-06-2006 @ 13:52 :
waar ligt de normering bio nu op dan?
15 juni word die bekend gemaakt. Djeez zoeken en lezen is moeilijk zeg.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 01-06-2006, 17:11
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
ik heb voor bio tussen de 3 en 5 ofsow whehe... neej bio is niet voor mij weggelegd
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Oud 01-06-2006, 21:29
Meertje
Avatar van Meertje
Meertje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-06-2006 @ 13:51 :
ehm,
je hebt streng nagekeken, en bij een normering onder 0.5 haal je het niet... en dus denk je dat je het niet gehaald hebt. okay, de kans zit erin, maar het is geen logische beredenatie. het examen wordt niet zo streng nagekeken dat je gelijk 0 punten krijgt als het antw. niet helemaal klopt. je docent probeert zoveel mogelijk punten mee te sprokkelen waar een 2e persoon die het ook nakijkt niks tegenin kan brengen. bovendien hoor ik van bio overal dat het moeilijk was, de normering zal dan niet extreem laag liggen. de kans is dus juist groot dat je het gewoon hebt gehaald
ok dan!!! TNX!!!!
Oud 01-06-2006, 23:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 01-06-2006 @ 16:21 :
15 juni word die bekend gemaakt. Djeez zoeken en lezen is moeilijk zeg.
sorry hoor, ben niet meer zo in to de examens.
maarreh, als je het zo vervelend vind, antwoord je lekker niet
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 01-06-2006, 23:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik kan me trouwens nog herinneren dat ik mijn examens nakeek op internet. Dan had ik bijv. uitgerekend tussen de 4,8 en 6,8 te zitten en had ik een 7.5 voor het examen... de normering lag niet extreem hoog toen ofzo, had voor mezelf gewoon veel te streng nagekeken.... Ik denk dat de meeste mensen dat doen.
xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-06-2006, 13:43
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik vond het examen zelf wel meevallen, ik heb alleen van die domme leesfouten zitten maken waardoor ik het verkeerde antwoord gaf.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 03-06-2006, 02:56
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
Citaat:
bbyn schreef op 29-05-2006 @ 19:38 :
k vond het op zich te doen.. maar heb niet zo hoog gehaald als ik hoopte.. heb 49 punten streng gerekend.. naja niet slecht.. maar dat is 5.2-7,2 en wil een 6.4.. dan sta ik een 7.. beeetje mazzel...

k vond 26 vaag.. die grafiek die je moest tekenen.. k had gewoon rechte lijnen getekend.. hoe moet ik weten dat er zo'n 'golfje' in moet?

en 16 vind ik ook dom antwoord.. ik dacht commensalisme.. die koe heeft er profijt van.. die bacterie geen voordeel/nadeel.. is het parasitisme die bacterie heeft toch geen last van...
het grafiekje was best makkelijk uit de tekst af te leiden naar mijn mening, het stond er letterlijk in...
__________________
cogito ergo sum
Oud 03-06-2006, 02:58
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-06-2006 @ 13:52 :
waar ligt de normering bio nu op dan?
die wordt pas over 2 weken bekend gemaakt volgensmij de 14e, maar kan ook de 15e zijn. Moet je even op google zoeken, kun je het vast wel vinden.

__________________
cogito ergo sum
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken vraagje over biologie
bolleken
2 03-01-2007 11:44
Algemene schoolzaken examen Biologie 2e fase HAVO moeilijk?
eindhovenrulez
4 18-06-2003 23:23
Eindexamens 2003 Biologie voor jou
annette
7 14-05-2003 22:14
Eindexamens 2003 Biologie: geen erfelijkheid op examen?
Mmmmm
29 05-05-2003 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.