Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2015, 23:30
Verwijderd
hmmmm
Advertentie
Oud 13-05-2015, 23:30
Verwijderd
stil hier
Oud 13-05-2015, 23:39
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ach, ondertussen is het aardig onder controle allemaal hoor . Alleen in september een nekhernia gekregen, daar was ik wel wat minder blij mee. Maar goed, die is ook aardig aan het weggaan en daar heb ik al bijna geen last meer van en dat is echt veel sneller dan de verwachting was.

Ik ben klaar met verhuizen, dus weltrusten allemaal
Oud 13-05-2015, 23:43
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
foei knitten
__________________
Forumdownie
Oud 13-05-2015, 23:43
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
doei dus
__________________
Forumdownie
Oud 14-05-2015, 00:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik wil binnenkort eigenlijk eens een keer een hele dag gaan wandelen, puur om te zien of ik dat nog kan. Hoeveel kilometer zou je als niet-ervaren wandelaar lopen op één dag (maximaal 10 uur)?
Uhm, kies een wandeling van 30 km om te beginnen


Overigens krijg ik juist van stilstaan last van o.a. mijn rug, lang lopen is veel fijner
Oud 14-05-2015, 00:17
Verwijderd
Same here. Holle rug is fail.
Oud 14-05-2015, 06:17
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Elin3, ik raad het je ook af hoor, ongetraind 50km lopen. Al helemaal op schoenen die daar niet voor bestemd zijn. Begin rustig aan, bouw het op, dat soort dingen.
Oud 14-05-2015, 06:18
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Goeiemorgen ! Wat doe jij nu zo vroeg op?
Oud 14-05-2015, 06:21
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Ik bevind me in de trein van Amsterdam CS naar Leeuwarden! Lekker vroeg beginnen met werken, en zo. Wat maakt dat jij op dit tijdstip hier al actief bent?!
Oud 14-05-2015, 06:29
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
:') Ik neem over drie kwartier de trein naar Leeuwarden.
Oud 14-05-2015, 06:49
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 14-05-2015, 06:58
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Goedemorgen, ik vind wandelen opzich niet zo erg. Maar dan moet ik wel een doel hebben om naar te wandelen en niet wandelen om te wandelen

Over rugpijn gesproken, ik heb de laatste tijd pijn in mijn rug en dan vlak onder mijn linkerschouder. Vooral als ik fiets doet het pijn.


En vandaag ga ik lekker weg met de boot
Oud 14-05-2015, 07:21
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Today is a good day:
Ex Machina, Chappie en Focus te koop
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 14-05-2015, 07:22
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Goedemorgen, ik vind wandelen opzich niet zo erg. Maar dan moet ik wel een doel hebben om naar te wandelen en niet wandelen om te wandelen

Over rugpijn gesproken, ik heb de laatste tijd pijn in mijn rug en dan vlak onder mijn linkerschouder. Vooral als ik fiets doet het pijn.


En vandaag ga ik lekker weg met de boot
Heb je n schoudertas?
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 14-05-2015, 07:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zo werkt het niet helemaal, ik werkte vroeger ook staand en wandelen is gewoon echt wat anders. Zeker omdat je neem ik aan als niet-ervaren wandelaar ook geen goede wandelschoenen hebt?
Achter die kraam liep je weg echt 90% van de tijd. Maar dat waren natuurlijk steeds "baantjes" van minimaal twee, maximaal 16 meter. Mijn looptempo is daardoor nog steeds vervelend hoog Op de markt waren kinderkopjes als bestrating, dus toen had ik al snel wandel schoenen aangeschaft
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-05-2015, 07:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
50 km op één dag om te beginnen lijkt me ook wel erg ambitieus, maar misschien moeten ik gewoon een route plannen waar om de zoveel km een station of bushalte is, zodat ik relatief makkelijk op kan geven
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-05-2015, 08:23
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Heb je n schoudertas?
Nee een rugzak! Daarvoor had ik een schoudertas, nergens last van gehad. Maar die droeg ik dan ook op mijn rechterschouder
Oud 14-05-2015, 08:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt van die NS wandelingen, Eline. Veel tussen de 15 en 20 km of met mogelijkheid om af te snijden of te verlengen. Zoiets wilden wij 5 mei gaan lopen maar toen was het pokkeweer en was ik ziek.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-05-2015, 09:19
Verwijderd
Goedemorgen schoonheden.
Oud 14-05-2015, 09:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt van die NS wandelingen, Eline. Veel tussen de 15 en 20 km of met mogelijkheid om af te snijden of te verlengen. Zoiets wilden wij 5 mei gaan lopen maar toen was het pokkeweer en was ik ziek.
Goede tip, dank je!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-05-2015, 09:47
Verwijderd
Fort Alpha op NPO Best
Oud 14-05-2015, 09:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je hebt van die NS wandelingen, Eline. Veel tussen de 15 en 20 km of met mogelijkheid om af te snijden of te verlengen. Zoiets wilden wij 5 mei gaan lopen maar toen was het pokkeweer en was ik ziek.
Citaat:
Goede tip, dank je!
Zitten leuke wandelingen tussen
Oud 14-05-2015, 10:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij wilden Elsterberg gaan doen maar nu een andere keer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-05-2015, 10:01
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zo werkt het niet helemaal, ik werkte vroeger ook staand en wandelen is gewoon echt wat anders. Zeker omdat je neem ik aan als niet-ervaren wandelaar ook geen goede wandelschoenen hebt?
Dit ja. een dag vakkenvullen bij de AH is ook heus niet hetzelfde als een aantal uren wandelen
Oud 14-05-2015, 10:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit ja. een dag vakkenvullen bij de AH is ook heus niet hetzelfde als een aantal uren wandelen
Op de markt de hele dag heen en weer lopen achter een lange kraam op kinderkopjes is ook wel weer wat anders dan vakkenvullen bij de AH, denk ik
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-05-2015, 10:11
Verwijderd
Ja, bij het eerste bespreek je niet in het openbaar waar je je zwans het afgelopen weekend in hebt gehangen.
Oud 14-05-2015, 10:12
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, bij het eerste bespreek je niet in het openbaar waar je je zwans het afgelopen weekend in hebt gehangen.
Oud 14-05-2015, 10:20
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Op de markt de hele dag heen en weer lopen achter een lange kraam op kinderkopjes is ook wel weer wat anders dan vakkenvullen bij de AH, denk ik
Ehh, nee. AH XL. Dat zijn o.h.a. langere afstanden dan in één (grote) kraam. Maar los daarvan: je snapt er werkelijk vrij weinig van
Oud 14-05-2015, 10:20
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja, bij het eerste bespreek je niet in het openbaar waar je je zwans het afgelopen weekend in hebt gehangen.
Oud 14-05-2015, 10:21
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ja, bij het eerste bespreek je niet in het openbaar waar je je zwans het afgelopen weekend in hebt gehangen.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 14-05-2015, 10:24
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Onderweg naar Enschede. Duurtlang.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 14-05-2015, 10:27
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Voor je date?
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 14-05-2015, 10:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
50 km op één dag om te beginnen lijkt me ook wel erg ambitieus, maar misschien moeten ik gewoon een route plannen waar om de zoveel km een station of bushalte is, zodat ik relatief makkelijk op kan geven
Valt wel mee, 30-40 km loop je zo op een paar all stars en dan is 50 niet meer zo ver.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 14-05-2015, 10:45
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Voor je date?
Nee die zoek ik liever wat dichter bij huis.
Neee dit is een vriend van de middelbare school nog; al jaartje niet gezien, dus heb er wel zin in.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 14-05-2015, 11:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ach, ik heb van af en toe een beetje hardlopen naar ineens diehard een hele week bergwandelen met flinke hoogteverschillen en ongeveer 8-10 uur klimmen en dalen per dag Dat ging ook goed. Ik was alleen een beetje stuk aan het eind van de week. Een dagje plat wandelen is dan prima te doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-05-2015, 11:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Eline naamzoek, zullen we een keer samen gaan wandelen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-05-2015, 11:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en de bergwandeltocht was met bepakking voor een week, natuurlijk. En het is echt bizar hoe snel die tas onderdeel wordt van je lijf, mits hij goed is afgesteld.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-05-2015, 11:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lekker lullen in de leegte, lalala.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-05-2015, 11:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
hoi
Oud 14-05-2015, 12:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hoi
Oud 14-05-2015, 12:05
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hoi
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 14-05-2015, 12:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hoi
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 14-05-2015, 12:07
Verwijderd
Hoi
Oud 14-05-2015, 12:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oh wouldn't it be nice to get on with me neighbours tudududu
Oud 14-05-2015, 12:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb zin in snoepjes.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-05-2015, 12:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 14-05-2015, 12:51
Verwijderd
Prspct was zo vet
Oud 14-05-2015, 13:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging de ruitensproeier bijvullen en stond met mijn kop onder de motorkap toen alle mannen uit de straat kwamen kijken wat ik aan het doen was
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-05-2015, 13:23
Verwijderd
Ik stak zojuist de garage in de fik. Maar misschien moet ik niet roken als ik benzine aan het tanken ben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.