Oud 03-04-2018, 22:49
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
1. Kunnen jullie ook jezelf wakker maken als je aan het dromen bent? Want ik kan dat, het gaat ongeveer zo:
- ik droom
- ik kom er achter dat ik droom en dat het nep is
- ik open mijn ogen en ik ben wakker!

2. Hebben jullie soms ook knappe personen in je droom, en je wordt wakker, en je baalt dat diegene niet bestaat/niet je relatie is?
Ik heb dat eigenlijk te vaak... dat maakt me zo treurig dat ik nog steeds geen vriendje heb (*zucht* ik moet geduld hebben).

3. Hebben jullie ook dat als je soms in bed ligt en naar het toilet moet, gewoon NIET uit je bed wil komen omdat je te lui bent of omdat het koud is?

4. Wat voor beroep wil je later hebben?
Ik wil dus allemaal dit (best veel...):
- Politie
- Ontwerpen (auto's, kleren, stoffen, games, intrieur)
- Make up visagist
- Dierenverzorger
- Politiek (voor de natuur, en ik heb veel ideeën)
- Greenpeace
- Binnenhuis adviseur
- ICT


Oke dat waren de vragen
En nu mag je ze beantwoorden als je dat wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2018, 00:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
1. Nee, dat kan ik niet, hoewel ik me er ooit in een droom wel bewust van was dat het een droom was, alleen deed ik daar niets mee. Er gebeurden gewoon zoveel vreemde dingen, dat ik wist dat het niet anders dan een droom kon zijn.

2. Ik droom eigenlijk vooral over mensen die ik vaak zie of juist al heel lang niet heb gezien. Ik heb wel eens gedroomd dat ik met de cast van Friends aan het chillen was en een andere keer dat ik goede vrienden was met een YouTuber die ik volg, maar dat maakte me niet verdrietig ofzo.

3. Ja, maar ik heb geleerd dat ik dan ga dromen van wc’s en dat ik dan bijna in bed plas, omdat ik in mijn droom aan het plassen ben. Ik word dan net op tijd wakker (vroeger was dit wel anders hoor, ik ben nogal een coma slaper), maar half in slaap gaan plassen vind ik stukken kutter dan er nog even uit als je net lekker ligt.

4. Het is al mijn “later” en ik weet het nog steeds niet!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 04:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
1. Ik ben me er wel eens bewust van dat ik iets droom. Soms word ik dan meteen wakker, andere keren kan ik zelf sturen welke kant een droom uitgaat omdat ik ke besef dat het een droom is. Maar ook dan ben ik vrij snel wakker.

2. Nee dit heb ik nooit. De mensen in mijn droom zijn vaak wel mensen die ik ken. Ik denk dat ik te weinig fantasie heb om nieuwe mensen te bedenken 😅 En ik heb ook geen relatie, maar dat is iets waar ik niet van baal ofzo.

3. Ja dat heb ik wel eens. Maar nooit dat ik dan (bijna) in bed plas. Ik zet mezelf er vaak wel toe om uiteindelijk toch maar uit te stappen.

4. Dit vind ik best moeilijk om te benoemen. Ik ben er nu uit dat ik iets in de geestelijke gezondheidszorg wil doen en doe daarvoor nu ook een opleiding. Maar ik weet niet of ik mijn hele leven hetzelfde wil doen, want ik vind heel veel dingen wel heel interessant. Iets in het onderwijs zou me bijv ook leuk lijken, of kinderopvang of bij de politie. Alhoewel ik de kans erg klein schat dat ik me ooit laat omscholen tot politie/recherche. Maarja ik vind dus meerdere dingen heel tof en heb er voor nu 1 gekozen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 22:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 09:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 08-10-2005 00:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 14:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 23:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.