Oud 07-08-2001, 16:15
angely
angely is offline
Weeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!! Het is echt waar!!!!!! Die Alexander Brandtner gaat weg, maaaaaar pas na een vele jaren, ik weet niet hoeveel. Waarschijnlijk gaat hij ook dood, dus dan is rexie ontroostbaar... Misschien gaan ze wel stoppen!!! Rex heeft nu in totaal 3 baasjes verloren...

We zullen het zien over een paar jaar... maar nu kunnen we nog lekker genieten van rex en die kaiser broodjes!

groetjes een Xrexie-fanX!(zijn er nog andere rexie-fans in tha house???)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2001, 16:27
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik dacht dat er in de gids stond dat een Nederlandse vrouw samen met een (Oostenrijkse) man Rex opnemen en gaan polizei'eren.


Hmm, ff opgezocht en:
Citaat:
Bekommt Rex ein Frauchen?

"Die sind doch jeck!" war die erste Reaktion vieler Rex-Fans auf die Aussage von Schauspielerin Elke Winkens, die letzte Woche bei Harald Schmidt zu Gast war. Sie sei im Gespräch für die Nachfolge von Gedeon Burkhard, hieß es dort. Nun ist die Entscheidung noch nicht gefallen, aber die Gerüchte verdichten sich zumindest in diese Richtung.
Conan... gejat van http://home.foni.net/~tanjak/rex.htm
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 16:33
angely
angely is offline
kennen we die vrouw ergens van????Heeft ze wel eens in een nederlandse film/serie/weet ik veel wat gespeelt?

Dus rex gaat door!!!!!!!!!!!!!ik lach weer!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 20:39
Verwijderd
Het zijn trouwens wurst-sammeln
Rex roeleert
Enne, 3 baasjes? Ik ken alleen Moser en Brandtner. Ik zou hem trouwens niet dood laten gaan. Laat hem overgeplaatst worden ofzoow.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 22:00
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Het zijn trouwens wurst-sammeln
Rex roeleert
Enne, 3 baasjes? Ik ken alleen Moser en Brandtner. Ik zou hem trouwens niet dood laten gaan. Laat hem overgeplaatst worden ofzoow.
Mja, bij een overplaatsing zal-ie de hond mee willen nemen, waarschijnlijk. Past dus niet in het verhaal. Ik ken ook alleen Moser en Brandtner. (Toen Moser wegging en Rex naar Brandtner wou werd het verhaal me te ongeloofwaardig en keek ik niet meer overigens)

Maar Moser had toch andere collega's dan dat Brandtner nu heeft? Zijn er toch ook 1 of 2 van gewisseld?


Conan... kent geen enkele (goede) serie waarbij er sprake was van 'een goede wisseling van acteurs/actrices
(misschien de X-Files, waar Robert Patrick (oa Terminator 2) David Duchovny overneemt...maar goed, da's half OT)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 13:32
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
(Toen Moser wegging en Rex naar Brandtner wou werd het verhaal me te ongeloofwaardig en keek ik niet meer overigens)

Die ging toch dood, niet weg?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Mja, bij een overplaatsing zal-ie de hond mee willen nemen, waarschijnlijk. Past dus niet in het verhaal. Ik ken ook alleen Moser en Brandtner. (Toen Moser wegging en Rex naar Brandtner wou werd het verhaal me te ongeloofwaardig en keek ik niet meer overigens)

Maar Moser had toch andere collega's dan dat Brandtner nu heeft? Zijn er toch ook 1 of 2 van gewisseld?
Of dattie hopeloos verliefd wordt en emigreert naar Amerika ofzoow.
Je had voor Bock ene Stockinger. Volgens mij is Hollerer al de hele tijd in de serie.
PS: Moser is idd doodgegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 22:22
DannyH
DannyH is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Of dattie hopeloos verliefd wordt en emigreert naar Amerika ofzoow.
Je had voor Bock ene Stockinger. Volgens mij is Hollerer al de hele tijd in de serie.
PS: Moser is idd doodgegaan.

stockinger is uit de serie gegaan omdat hij een eigen serie kreeg en toen kwam bock
en later werd moser doodgeschoten

Met citaat reageren
Oud 09-08-2001, 03:34
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
M@rco schreef:
(over Moser)

Die ging toch dood, niet weg?
Weg uit de serie.


Conan... die zich nu overigens idd Stockinger herinnert
Met citaat reageren
Oud 09-08-2001, 12:00
IJsbar
IJsbar is offline
Rex begon omdat moser 'm van 't graf van z'n oude baasje plukte... toen ging moser dood (beng beng!) en toen kwam brandtner... bock kwam idd nieuw en later (zit er nu nog niet in, maar nu zijn het herhalingen) komt er weer een nieuwe bij....
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 09:44
angely
angely is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Het zijn trouwens wurst-sammeln
Rex roeleert
Enne, 3 baasjes? Ik ken alleen Moser en Brandtner. Ik zou hem trouwens niet dood laten gaan. Laat hem overgeplaatst worden ofzoow.
Moser had rex gevonden op de graf van zijn eerste baasje, dus het zijn er drie.

Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 11:21
Verwijderd
En baasje I is dus nooit te zien geweest? Dus ik ben niet dement
En voor Hollerer is nu Kunz erin...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 18:38
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline


Ja wist ik al!!!!
Boeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben een groot fan en die Alexander is vet lekker, maar ja, niks maar ja boeh!!!!!!!!
*snik* *huil*
__________________
Het leven is hard, leer van je fouten en leef zoals JIJ wilt leven
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 12:38
M1d0
Avatar van M1d0
M1d0 is offline
Vind het na die Moser of hoe hij ook mag heten minder geworden...Keek altijd graag op de Zaterdagavond naar Rex maar nu.....vond die laatste aflevering zielig dat Moser dood ging....
__________________
M1d0 All Rights Reserved 2002 ®
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 18:19
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Arme Rex
Maar kdenk dat serie minder weer als nu ook weer Brandner weg gaat! Dan kan Rexiebeessie helemaal nie aan!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.