Oud 21-11-2006, 19:39
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Dit is het topic waar nieuwsberichten terecht kunnen zonder discussiewaarde.

Hier vallen dus zowel berichten onder als:
"Vrouw bijt slang" en
"Thaise jongen heeft spijkers in maag"

of:
"Zwaar ongeluk op de A1" en
"Driedubbele moord in Gouda"
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Advertentie
Oud 21-11-2006, 19:41
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sherpao schreef:

Islamitische landen wordt van alles en nog wat verweten maar de problemen die in die landen ontstaan worden geimporteerd van niet-Islamitische landen.
Vrouwenonderdrukking is geīmporteerd van niet-Islamitische landen? Homo's ophangen is westers?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 21-11-2006, 19:44
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 21-11-2006 @ 20:41 :
Vrouwenonderdrukking is geīmporteerd van niet-Islamitische landen? Homo's ophangen is westers?
Waar zijn homo's opgehangen?

Zouden mensen aub mee willen kappen om alles maar op de Islam te gooien, ik herken geen islamitische dingen daarin
Oud 21-11-2006, 19:46
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:44 :
Waar zijn homo's opgehangen?
Iran toch? Of bega ik nou een reuzenblunder?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 21-11-2006, 19:48
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 21-11-2006 @ 20:46 :
Iran toch? Of bega ik nou een reuzenblunder?
Ik weet van niets? Bron?
Oud 21-11-2006, 19:50
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:48 :
Ik weet van niets? Bron?
Geheugen...
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 21-11-2006, 19:53
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:48 :
Ik weet van niets? Bron?
http://www.expreszo.nl/content/headlines/2013
http://www.expreszo.nl/content/headlines/1898
http://www.expreszo.nl/content/headlines/1839
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 19:55.
Oud 21-11-2006, 19:53
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Pfew, reputatie gered:
http://www.weljongniethetero.be/view...id=2650&anch=4

[edit:]lol, tegelijkertijd, beide van een gaysite
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 21-11-2006, 19:57
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Dat leek me ook een logische bron... Ik had het er al vaak gelezen, dus niet zo moeilijk te vinden...
__________________
you're not my demographic
Oud 21-11-2006, 19:57
Melpomene
Melpomene is offline
Ow, niet te geloven dan Dit gebeurd dan alleen in Iran?
Oud 21-11-2006, 20:01
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Nouja, er zijn heel veel landen waar ze niet van homo's houden (ook in de EU), maar Iran is er nogal resoluut in...
__________________
you're not my demographic
Oud 21-11-2006, 20:04
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 21-11-2006 @ 20:57 :
Dat leek me ook een logische bron... Ik had het er al vaak gelezen, dus niet zo moeilijk te vinden...
google

Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:57 :
Ow, niet te geloven dan Dit gebeurd dan alleen in Iran?
Ik kan me niet herinneren dit ooit uit een ander land in het nieuws is geweest, maar het zou me niets verbazen. Homo's zijn vaak het bokje...
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 21-11-2006, 20:07
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:44 :
Zouden mensen aub mee willen kappen om alles maar op de Islam te gooien, ik herken geen islamitische dingen daarin
Hier nog even op in gaande: Ik zou het ook niet direct met Islam associeren. Je zou het kunnen doen, maar de interpretatie van de koran is natuurlijk cultureel getint.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 21-11-2006, 21:12
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 21-11-2006 @ 20:41 :
Vrouwenonderdrukking is geīmporteerd van niet-Islamitische landen? Homo's ophangen is westers?
Nou nee, ik denk meer aan westers muziek of schaarsgeklede mannen en vrouwen in videoclips bijvoorbeeld. Iets wat niet Islamitisch is. Kijk dit soort importfenomenen zorgen ervoor dat een bevolking zich on-Islamitisch gaat gedragen.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.

Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 21:15.
Oud 21-11-2006, 21:14
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Er wordt wel continu gemiept over het feit dat er homo's in Iran zijn opgehangen. Maar over de toedracht wordt er niet gesproken. De homo's waar het over gaat maakten zich schuldig aan kindermisbruik. Daarom vind ik het niet meer dan normaal dat deze geowned zijn.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 21-11-2006, 22:01
Martiņo
Avatar van Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 21-11-2006 @ 22:14 :
Er wordt wel continu gemiept over het feit dat er homo's in Iran zijn opgehangen. Maar over de toedracht wordt er niet gesproken. De homo's waar het over gaat maakten zich schuldig aan kindermisbruik. Daarom vind ik het niet meer dan normaal dat deze geowned zijn.
Ik zou je aanraden om een van de links uit mijn eerdere posts eens fatsoenlijk te lezen, voordat je met zulke kortzichtige antwoorden komt. Het zal niet voor de eerste keer zijn dat er aanklachten worden verzonnen en er oneerlijke berechting plaatsvindt in Iran.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-11-2006, 22:14
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Niet weer de zelfde titel. Elke keer hoop ik dat N&A wel wat leukers kunnen bedenken dan de titel "Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah'."
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 21-11-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 21-11-2006 @ 23:14 :
Niet weer de zelfde titel. Elke keer hoop ik dat N&A wel wat leukers kunnen bedenken dan de titel "Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah'."
Mensen weten toch meteen waar ze aan toe zijn, dus waarom in hemelsnaam?
Ads door Google
Oud 21-11-2006, 23:48
Verwijderd
Doctors in dark on poisoned ex-spy
POSTED: 1942 GMT (0342 HKT), November 21, 2006
Adjust font size:
LONDON, England (CNN) -- Doctors are still trying to determine how a former Russian spy and prominent Kremlin critic was poisoned, but they have discounted suspicions that the toxic metal thallium was used, hospital officials said Tuesday.

Alexander Litvinenko remained in serious condition at University College Hospital in London, where he has been treated since Friday.

He says he was poisoned after meeting with an Italian who claimed to have information connecting the Russian government with the October slaying of a frequent critic, journalist Anna Politkovskaya.

He met his contact at a London sushi restaurant in early November and fell violently ill within hours. Doctors say he is at risk of heart and kidney failure and may need a bone marrow transplant if he survives.

His sudden illness has led Litvinenko and his friends to suggest that Putin's government was behind the poisoning, an allegation Moscow denies.

Litvinenko was once a colonel in Russia's Federal Security Service, the FSB. He has been a defender of the Chechen separatists who have battled Moscow's rule for much of the past 15 years, and has accused the government of orchestrating the bombings of a string of apartment buildings as a pretext for its 1999 invasion of the breakaway republic.

He has suffered from dehydration and heart complications, and his hair has fallen out. That combination of symptoms led Dr. Paul Henry, a clinical toxicologist who has examined Litvinenko, to say Monday that the cause may have been radioactive thallium -- a heavy metal sometimes used in cardiac tests.

Henry called thallium -- which looks like sugar or salt, dissolves in water and has no taste or odor -- "an ideal homicidal poison." But Dr. Amit Nathwani, a consulting physician on Litvinenko's case, said Tuesday that doctors have found other evidence steering them away from thallium.

"His symptoms are slightly odd for thallium poisoning, and the levels of thallium we were able to detect are not the kind of levels you'd see in toxicity," Nathwani said. He said the substance could not be ruled out completely, "but it is also quite possible that we may never find the ultimate cause."

Litvinenko's treatment is likely to take "weeks and months," the doctor said.

The ex-spy left Russia in 2000, accusing his former agency of planning to kill opponents of Russian President Vladimir Putin, and he recently blamed the Kremlin for Politkovskaya's death.

Scotland Yard is investigating his poisoning, and Litvinenko has spent more than 15 hours talking with detectives during his hospitalization, a friend, Alex Goldfarb, said.

"He's exhausted, so he's resting," Goldfarb said.

Moscow recently extended government powers to deal with "extremists," he said -- "So all of this is legal under Russian law." But others say Litvinenko had underworld connections that might have been behind his poisoning.

"He was working amongst terrorists, against gangsters, so he lived in that world," said Ivor Gaber, a political analyst at London's Goldsmith University. "He was very aware of the enemies he made in his professional life, but of course, he was now making an enemy of the Russian state."

CNN Correspondents Paula Newton and Matthew Chance contributed to this report.
Oud 22-11-2006, 01:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 21-11-2006 @ 22:14 :
Er wordt wel continu gemiept over het feit dat er homo's in Iran zijn opgehangen. Maar over de toedracht wordt er niet gesproken.
De toedracht is dat ze anders zijn. In de echte islamitische heilstaat moet iedereen die anders is aan de galg, aldus de ayatollah's.
Citaat:
Sherpao schreef op 21-11-2006 @ 22:14 :
De homo's waar het over gaat maakten zich schuldig aan kindermisbruik.
Hoe presteer je het om te vallen voor dat propagandapraatje?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-11-2006, 08:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 21-11-2006 @ 22:12 :
Nou nee, ik denk meer aan westers muziek of schaarsgeklede mannen en vrouwen in videoclips bijvoorbeeld. Iets wat niet Islamitisch is. Kijk dit soort importfenomenen zorgen ervoor dat een bevolking zich on-Islamitisch gaat gedragen.
Oh wat verschrikkelijk. Dood aan het westen! Dood aan alles wat westers is!

(Alsof buikdansen niet schaarsgekleed gebeurt op opzwepende muziek...)
Oud 22-11-2006, 08:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Toch ben ik benieuwd naar Sherpao's achtergrond. Leeftijd, ethniciteit, opleidingsniveau, duur van verblijf in nederland, woonomgeving.

(en dat alles ook van zijn ouders!)
Oud 22-11-2006, 10:04
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
juno schreef op 22-11-2006 @ 09:39 :
Oh wat verschrikkelijk. Dood aan het westen! Dood aan alles wat westers is!

(Alsof buikdansen niet schaarsgekleed gebeurt op opzwepende muziek...)
Ik kan niet geloven dat je het zo snel opgeeft. Waarom zou het westen nou dood moeten. Dat is toch niet de weg waar we op willen?!
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 22-11-2006, 10:05
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
juno schreef op 22-11-2006 @ 09:46 :
Toch ben ik benieuwd naar Sherpao's achtergrond. Leeftijd, ethniciteit, opleidingsniveau, duur van verblijf in nederland, woonomgeving.

(en dat alles ook van zijn ouders!)
Ik begrijp niet waarom je me in een hokje wilt plaatsen. Waarom altijd dat hokjes denken toch?
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 22-11-2006, 10:06
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-11-2006 @ 02:07 :
De toedracht is dat ze anders zijn. In de echte islamitische heilstaat moet iedereen die anders is aan de galg, aldus de ayatollah's.
Hoe presteer je het om te vallen voor dat propagandapraatje?
Hoe presteer jij het om keer op keer leugens te geloven? Ik denk dat je je horizon moet verbreden, je bent te kortzichtig en te beperkt in je denken.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Advertentie
Oud 22-11-2006, 10:50
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 22-11-2006 @ 11:05 :
Ik begrijp niet waarom je me in een hokje wilt plaatsen. Waarom altijd dat hokjes denken toch?
Ik ben benieuwd wat voor achtergrond iemand heeft met jouw manier van denken en redeneren.
Oud 22-11-2006, 11:20
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
juno schreef op 22-11-2006 @ 11:50 :
Ik ben benieuwd wat voor achtergrond iemand heeft met jouw manier van denken en redeneren.
En Juno is niet de enige die zich dat afvraagt. Je woont hier leeft hier, gezien je uitingen, voor jou, in Sodom en Gomorra. De hoeren lopen hier naakt over straat om genomen te worden. Sterker nog; ze roepen je bij naam om ze ter plekke te buttfucken.
Hoe kųn je hier nog wonen? Dat moet dan toch afschuwelijk zijn als Allahvrezende? Of zie je het als missie alle mensen hier te bekeren en ben je een soort missionaris?
Is het je niet opgevallen dat mensen (čn dieren) het hier 10x (100x?) beter hebben dan in bijvoorbeeld jouw Utopia genaamd Iran?
Je moet toch met me eens zijn dat het probleem niet de vrouwen maar de mannen zijn? Zou het niet eerlijker zijn DIE binnen te houden dan? Moeten we elke Mercedes S-klasse maar in de garage zetten omdat iedere voorbijganger zich anders verleid voelt dat ding te stelen? Een lesje normen en waarden door de imam zou mijns inziens een eerlijkere oplossing zijn dan "voor het gemak" maar vrouwen bedekken.
Oud 22-11-2006, 12:00
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
juno schreef op 22-11-2006 @ 11:50 :
Ik ben benieuwd wat voor achtergrond iemand heeft met jouw manier van denken en redeneren.
PM? Ik kan je iig wel vertellen dat hij hoger opgeleid is dan jij



Opkomst kruipt richting 20 procent

Uitgegeven: 22 november 2006 10:45
Laatst gewijzigd: 22 november 2006 11:55

RIJSWIJK - Het opkomstpercentage voor de Tweede Kamerverkiezingen was woensdag omstreeks elf uur naar 20 gekropen. In Maastricht en Den Bosch had twee op de tien kiesgerechtigden zijn stem uitgebracht. In Enschede lag het percentage op ruim 17.

In Emmen maakte al bijna 22 procent van de kiesgerechtigden gebruik van zijn stemrecht. De opkomst in Assen en Eindhoven bleef omstreeks elf uur iets achter. In beide steden stemde ongeveer 14 procent. In Utrecht lag rond hetzelfde tijdstip het percentage op ruim 15.

De opkomst ligt daarmee in de lijn van de percentages van de vorige kamerverkiezingen, in 2003. Uiteindelijk bracht toen ongeveer 80 procent van de kiezers zijn stem uit.
Oud 22-11-2006, 12:04
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 21-11-2006 @ 22:12 :
Nou nee, ik denk meer aan westers muziek of schaarsgeklede mannen en vrouwen in videoclips bijvoorbeeld. Iets wat niet Islamitisch is. Kijk dit soort importfenomenen zorgen ervoor dat een bevolking zich on-Islamitisch gaat gedragen.
Dat is een probleem?

Overigens is het net zo onchristelijk als onislamitisch.

Citaat:
juno schreef op 22-11-2006 @ 09:39 :
Oh wat verschrikkelijk. Dood aan het westen! Dood aan alles wat westers is!

(Alsof buikdansen niet schaarsgekleed gebeurt op opzwepende muziek...)
Je slaat een modderfiguur met je manier van 'discussieren'. Hou er alsjeblieft mee op.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 22-11-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 22-11-2006 @ 13:00 :
PM? Ik kan je iig wel vertellen dat hij hoger opgeleid is dan jij
Doe maar niet

En wat een niveau van discussieren weer..
Oud 22-11-2006, 12:06
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 22-11-2006 @ 13:05 :
Doe maar niet

En wat een niveau van discussieren weer..
Wat niet? Juno en Serpoa moeten het maar via pm uitvechten
Oud 22-11-2006, 12:08
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 22-11-2006 @ 13:06 :
Wat niet? Juno en Serpoa moeten het maar via pm uitvechten
Met hun niveau moesten ze elkaar maar even bellen om het met stokken en stenen uit te vechten.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 22-11-2006, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 22-11-2006 @ 13:06 :
Wat niet? Juno en Serpoa moeten het maar via pm uitvechten
Oh, ik dacht dat je haar wilde pm'men over zijn achtergrond, opleidingsniveau etc. En ja, je hebt gelijk hoor. ;x

Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 22-11-2006 @ 13:08 :
Met hun niveau moesten ze elkaar maar even bellen om het met stokken en stenen uit te vechten.
Jemig, daar zou ik wel bij willen zijn zeg!
Oud 22-11-2006, 12:10
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 22-11-2006 @ 13:08 :
Jemig, daar zou ik wel bij willen zijn zeg!
Besef dat het een grap was
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 22-11-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 22-11-2006 @ 13:10 :
Besef dat het een grap was
Ja nou, ik zou er serieus wel bij willen zijn.
Oud 22-11-2006, 12:17
Verwijderd
Paus laat condoomgebruik onderzoeken

Uitgegeven: 21 november 2006 22:17

ROME - Paus Benedictus XVI is bezorgd over de verspreiding van aids en heeft daarom een onderzoek laten instellen of condooms niet toch theologisch toelaatbaar kunnen worden verklaard.

Dit meldde de Italiaanse krant la Repubblica dinsdag op gezag van een hooggeplaatste bron in het Vaticaan. De paus heeft een dossier van bijna tweehonderd pagina's laten samenstellen over theologische en wetenschappelijke aspecten van condoomgebruik. De Congregatie voor de Doctrine van het Geloof gaat zich daarover buigen.

Tot nu toe had de Rooms-Katholieke Kerk condoomgebruik altijd strikt afgewezen.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=894665&c=20&rss

Hij is duidelijk geen Snelle Jelle.
Ads door Google
Oud 22-11-2006, 12:39
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 22-11-2006 @ 13:17 :
Paus laat condoomgebruik onderzoeken

Uitgegeven: 21 november 2006 22:17

ROME - Paus Benedictus XVI is bezorgd over de verspreiding van aids en heeft daarom een onderzoek laten instellen of condooms niet toch theologisch toelaatbaar kunnen worden verklaard.

Dit meldde de Italiaanse krant la Repubblica dinsdag op gezag van een hooggeplaatste bron in het Vaticaan. De paus heeft een dossier van bijna tweehonderd pagina's laten samenstellen over theologische en wetenschappelijke aspecten van condoomgebruik. De Congregatie voor de Doctrine van het Geloof gaat zich daarover buigen.

Tot nu toe had de Rooms-Katholieke Kerk condoomgebruik altijd strikt afgewezen.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=894665&c=20&rss

Hij is duidelijk geen Snelle Jelle.
Ik had veel verwacht van paus Benedictus, maar dit niet

Respect voor de progressieve(re) paus.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 22-11-2006, 13:06
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Manifest moslima's gepresenteerd
AMSTERDAM - Islamitische vrouwen in Nederland gaan collectief de strijd aan tegen ongelijkheid en onrechtvaardigheid binnen de moslimgemeenschap.

Ondanks het feit dat vrouwen en mannen in de islam in principe gelijk zijn aan elkaar, voelen moslima's in de hele wereld zich nog regelmatig ondergeschikt of onderdrukt. Het Islamitisch Vrouwen Manifest, dat dinsdag in Amsterdam werd gepresenteerd, moet hieraan een einde maken.

De opstellers van het manifest willen samen met andere moslimvrouwen in Nederland ''een beweging op gang brengen om bewustwording te stimuleren van patriarchale (waar het mannelijke de norm is) denkwijzen en praktijken, zoals die zich in de huidige moslimgemeenschap in ons land voordoen''.

Enkele tientallen vrouwen ondertekenden het manifest dinsdagmiddag in cultureel centrum De Balie, waar Ceylan Pektas-Weber, auteur van het boek 'Moslima's. Emancipatie achter de dijken', de lijst met streefpunten presenteerde.

De ongelijkheid tussen mannen en vrouwen wordt volgens het manifest door beide seksen in stand gehouden. In de moskee is vaak weinig plek voor moslimvrouwen en gehoorzaamheid is een groot goed binnen het huwelijk. Vrouwen worden veelal geacht thuis te blijven bij de kinderen en zijn regelmatig slachtoffer van huiselijk geweld. Nog altijd klinken in moskeeën vrouwonvriendelijke of zelfs vijandige preken, weet Pektas-Weber. ''Ik heb onderzoek gedaan onder dertig vrouwen en 29 van hen verklaarden wel eens vrouwonvriendelijke preken te horen.''

Het manifest gaat uit van de islam, die volgens de opstellers oproept tot rechtvaardigheid en gelijkheid tussen vrouwen en mannen. Overigens benadrukte Pektas-Weber dat de vrouwen geen strijd tegen de man willen voeren. ''We willen juist met ze samenwerken. Het is een strijd tegen een bepaald gedachtengoed. Dat moeten we concreet aanpakken.''

De moslimvrouwen willen met het manifest behalve het streven naar bewustwording en het stimuleren van een open discussie in de Nederlandse islamitische gemeenschap zorgen dat vrouwen meer invloed en gezag krijgen in bijvoorbeeld besluitvormingsorganen. Ook willen ze onderwijs voor moslima's stimuleren, vrouwennetwerken opzetten en zich bemoeien met wetten, regels en systemen die de zelfbeschikking van moslimvrouwen belemmeren. (ANP)
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 22-11-2006, 13:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Stelletje xenofoben!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 22-11-2006, 15:07
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 22-11-2006 @ 14:06 :
Manifest moslima's gepresenteerd
Zie je wel? Dit doet de westerse cultuur met moslimvrouwen. Verderfelijk !
Oud 22-11-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
hookee schreef op 22-11-2006 @ 16:07 :
Zie je wel? Dit doet de westerse cultuur met moslimvrouwen. Verderfelijk !
Jij probeert keer op keer zo hardnekkig grappig te zijn, terwijl je dat gewoon niet bent. Klaar.
Oud 22-11-2006, 15:12
Verwijderd
Franįaise komt om na aanval honden

* Vier rottweilers hebben in Frankrijk een vrouw aangevallen en gedood. De politie vond haar lichaam en haar vier honden in een woning in Beauvais, ten noorden van Parijs. Agenten moesten de honden doodschieten.
Oud 22-11-2006, 15:35
Verwijderd
Schoolboek: Alle terroristen zijn moslims

Alle terroristen zijn moslims. Dat staat in een schoolboek dat gedoceerd wordt op basisscholen in Denemarken. Het omstreden boek 'Wij en het christendom' van de uitgever Malling & Beck heeft in Denemarken en in de islamitische wereld tot veel ophef geleid. Dat schrijft de Deense krant Politiken.

In het boek 'Wij en het christendom' worden naast het christendom ook andere godsdiensten behandeld. Eerst moeten de 5e klas-leerlingen een pagina lezen over het bloedbad door moslimseparatisten op een school in de Noord-ossetische stad Beslan. Dan lezen ze over de aanvallen van 11 september 2001 en de terrorist Osama Bin Laden.

Pas daar wordt de islam aan de kinderen geīntroduceerd, waarbij er nog meer over moslims en terrorisme komt. Er wordt niet gerept over terroristische organisaties die niets met de islam te maken hebben. Op het eind moeten de kinderen dan de vraag beantwoorden: 'Waarom is er terreur in de wereld?'

Bovendien staat er in het boek: "Ook al zijn niet alle moslims terroristen, alle terroristen zijn wel moslims." Het citaat stamt van de arabische tv-zender al-Arabiya, maar wordt niet tegengesproken. De twee gewraakte passages worden nu omgeschreven en de scholen die het boek hebben ingekocht, kunnen het retourneren.

Eind vorig jaar was er in de islamitische wereld ook veel ophef ontstaan over Denemarken. Toen hadden cartoontekenaars in de Deense krant Jyllands-Posten spottende tekeningen geplaatst over de islamitische profeet Mohammed. Dat leidde toen tot maandenlange protesten en rellen in overwegend islamitische landen.

Bronneke
Oud 22-11-2006, 16:09
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
hookee schreef op 22-11-2006 @ 12:20 :
En Juno is niet de enige die zich dat afvraagt. Je woont hier leeft hier, gezien je uitingen, voor jou, in Sodom en Gomorra. De hoeren lopen hier naakt over straat om genomen te worden. Sterker nog; ze roepen je bij naam om ze ter plekke te buttfucken.
Hoe kųn je hier nog wonen? Dat moet dan toch afschuwelijk zijn als Allahvrezende? Of zie je het als missie alle mensen hier te bekeren en ben je een soort missionaris?
Is het je niet opgevallen dat mensen (čn dieren) het hier 10x (100x?) beter hebben dan in bijvoorbeeld jouw Utopia genaamd Iran?
Je moet toch met me eens zijn dat het probleem niet de vrouwen maar de mannen zijn? Zou het niet eerlijker zijn DIE binnen te houden dan? Moeten we elke Mercedes S-klasse maar in de garage zetten omdat iedere voorbijganger zich anders verleid voelt dat ding te stelen? Een lesje normen en waarden door de imam zou mijns inziens een eerlijkere oplossing zijn dan "voor het gemak" maar vrouwen bedekken.
Kijk, het probleem met figuren zoals jou is dat ze populisten zoals Wilders serieus neemt. Je zit nu allemaal uit de lucht gegrepen statements te maken en vertaalt het naar mij. Ik heb me nog nooit in die bewoordingen uitgelaten. Sterker nog, het is complete bullshit wat je hier verkondigt.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 16:12.
Oud 22-11-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 22-11-2006 @ 16:12 :
Franįaise komt om na aanval honden

* Vier rottweilers hebben in Frankrijk een vrouw aangevallen en gedood. De politie vond haar lichaam en haar vier honden in een woning in Beauvais, ten noorden van Parijs. Agenten moesten de honden doodschieten.
Doet me denken aan Equilibrium (agenten die honden doodschieten)
Oud 22-11-2006, 18:25
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
Het is gwoon duidelijk dat er voor religie geen plaats is in een wereld waar iedereen tevreden met elkaar wil leven.
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Oud 22-11-2006, 18:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:44 :
Zouden mensen aub mee willen kappen om alles maar op de Islam te gooien, ik herken geen islamitische dingen daarin
Dit bedoel ik dus met die wegkijkcultuur van normaal gesproken toch intellgente moslims.
Oud 22-11-2006, 18:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hookee schreef op 22-11-2006 @ 12:20 :
En Juno is niet de enige die zich dat afvraagt. Je woont hier leeft hier, gezien je uitingen, voor jou, in Sodom en Gomorra. [rest]
Oud 22-11-2006, 19:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 21-11-2006 @ 20:44 :
Zouden mensen aub mee willen kappen om alles maar op de Islam te gooien, ik herken geen islamitische dingen daarin
En ja hoor dames en heren, wij zijn vanavond weer aanwezig bij het NK Sahafisme. Melpomene neemt direct een voorsprong met "homovervolging in de islam bestaat niet" en..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 22-11-2006, 19:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
...T_ID gaat zoals altijd mee in het steeds verder zakkende niveau.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.