Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2006, 12:36
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Philemon schreef op 20-05-2006 @ 12:54 :
Zie net hier de discussie staan over wel of niet moeilijk..
Ikzelf vond hem ook wel goed te doen, maar er waren dus echt een paar meisjes in mijn klas die hem erg moeilijk vonden! Ze vonden de teksten te lang en de vragen te vaag.. Ik denk dus dat het ook echt aan jezelf ligt of je een beetje feeling voor Frans hebt en of je ook goed in tekstverklaren bent..
Ja logisch, maar niet iedereen hoeft 'm toch goed te kunnen maken. Het is de bedoeling dat het gemiddelde een 6 ofzo wordt, dus er moeten ook mensen zijn die lager hebben.
Ik ben slecht in wiskunde en zal bij dat vak degene zijn die onder het gemiddelde zit. Maar dat betekent niet dat ze dan de norm moeten verhogen.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2006, 12:37
Verwijderd
Ik heb eergisteren 2005-I gemaakt als oefening en die vond ik véél moeilijker. Zelfde geldt voor 2004-II. Die hoge norm komt er niet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 12:40
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 20-05-2006 @ 11:52 :
Ja en dat de norm van bio hoog moet worden betekent toch niet automatisch dat die voor frans dat niet mag?
Heb je de topic gezien over het aantal punten dat behaald werd bij bio? Meestal niet veel hoger dan 40. Terwijl je 79 punten kon halen. Hier in deze topic zie ik voornamelijk punten tussen 35 en 40, waar je 46 punten kon halen. Nou ga je me niet vertellen dat daar alleen maar domme mensen zitten en hier slimme.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 12:48
Verwijderd
ik vond 2005-I juist supermakkelijk toen ik hem oefende.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 12:49
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-05-2006 @ 13:40 :
Heb je de topic gezien over het aantal punten dat behaald werd bij bio? Meestal niet veel hoger dan 40. Terwijl je 79 punten kon halen. Hier in deze topic zie ik voornamelijk punten tussen 35 en 40, waar je 46 punten kon halen. Nou ga je me niet vertellen dat daar alleen maar domme mensen zitten en hier slimme.
Je leest niet eens wat ik zeg. Ik bedoel alleen dat het feit dat de norm voor bio heel hoog moet worden, niet uitsluit dat die van Frans ook wel iets omhoog mag? Het is sowieso toch niks meer dan appels met peren vergelijken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Renske-meiske schreef op 20-05-2006 @ 13:48 :
ik vond 2005-I juist supermakkelijk toen ik hem oefende.
Moeilijkheid is subjectief, maar het gaat natuurlijk om het geheel he. Kijk, ik ga niet morren als een hele massa gaat klagen (want ja, als er een hogere norm komt word ik daar zelf ook beter van...) maar ik zie zelf geen reden om te klagen, en ik denk persoonlijk dat de norm gewoon 0,0 wordt, en misschien op z'n hoogst 0,2.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 12:53
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 20-05-2006 @ 13:49 :
Je leest niet eens wat ik zeg. Ik bedoel alleen dat het feit dat de norm voor bio heel hoog moet worden, niet uitsluit dat die van Frans ook wel iets omhoog mag? Het is sowieso toch niks meer dan appels met peren vergelijken
Ok. Maar het gaat erom dat de norm voor Frans gewoon niet hoog hoeft te worden en dat ook niet gaat gebeuren.

edit: ik wil heus wel een norm van 1 ofzo, hoog cijfer is altijd leuk, maar het zit er niet in en het is ook niet rechtvaardig.
__________________
Dat dan weer wel.

Laatst gewijzigd op 20-05-2006 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 13:14
__
Avatar van __
__ is offline
NU WETEN WE HET WEL WEER nu gaan we weer gezellig over het examen op zich babbelen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 13:15
Verwijderd
Volgens mij vindt iedereen hier wel ongeveer hetzelfde, dus inderdaad: doe maar weer lief ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 13:35
Verwijderd
Goed plan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 13:53
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Mijn moeder belde me net helemaal trots dat ze tekst 2 had gemaakt (over die vissen) en 3 van de 5 vragen goed had Lol.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 14:59
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik heb minimaal 33 punten, an sich prima. ik hoop dat er veel wordt geklaagd en de normering relaxt zal zijn.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 15:38
Rizz0
Rizz0 is offline
Citaat:
mliesje schreef op 19-05-2006 @ 20:59 :
Niet lullig bedoeld! jajaaa, niet iedereen is zo slim als jou om dan de juiste technieken te gebruiken hooor!!
Houd je bek domme hoer.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 15:48
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
O o, want zijn we weer aardig hier...
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 16:38
Tomoyo
Avatar van Tomoyo
Tomoyo is offline
Citaat:
__ schreef op 20-05-2006 @ 14:14 :
NU WETEN WE HET WEL WEER nu gaan we weer gezellig over het examen op zich babbelen.
*mee eens*
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 18:53
mliesje
mliesje is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-05-2006 @ 13:36 :
Ja logisch, maar niet iedereen hoeft 'm toch goed te kunnen maken. Het is de bedoeling dat het gemiddelde een 6 ofzo wordt, dus er moeten ook mensen zijn die lager hebben.
Ik ben slecht in wiskunde en zal bij dat vak degene zijn die onder het gemiddelde zit. Maar dat betekent niet dat ze dan de norm moeten verhogen.


Zeg me niet dat jij dan ook hoopt op een hogere normering, da leentjuh!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 18:59
mliesje
mliesje is offline
mmmm.........tijd voor een gebakje
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:07
chrissiie
chrissiie is offline
hallo slimme mensen!!

Soory hoor maar jullie doen egt allemaal heeeeeell erg uit de hoogte!!
Er zijn ook mensen die gwn minder zijn in frans en dat kun je ook gwn acceptern ipv opmerkingen maken van: pff we zijn VWO!!!!
Je kan die mense beter steunen want daar hebbe ze vast meer aan ipv aan te hoore HOE GOED JIJ WEL NIET BENT!!!
Echt walgelijk om jullie berichiies te lezen!!..stelletje arrogante mensen!!!!!!

laterrzzzzz
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:09
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
chrissiie schreef op 20-05-2006 @ 20:07 :
hallo slimme mensen!!

Soory hoor maar jullie doen egt allemaal heeeeeell erg uit de hoogte!!
Er zijn ook mensen die gwn minder zijn in frans en dat kun je ook gwn acceptern ipv opmerkingen maken van: pff we zijn VWO!!!!
Je kan die mense beter steunen want daar hebbe ze vast meer aan ipv aan te hoore HOE GOED JIJ WEL NIET BENT!!!
Echt walgelijk om jullie berichiies te lezen!!..stelletje arrogante mensen!!!!!!

laterrzzzzz
Als jij nou probeert je berichten in normaal Nederlands te typen, zullen wij jou serieus nemen. Oke?
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:10
mliesje
mliesje is offline
wauw!! kijk die mensen zoek ik dus! mensen die gevoel hebben !
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:10
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Over generaliseren gesproken
Sorry, er zijn inderdaad mensen die een beetje vol zijn van henzelf, maar moet je nou echt daarom zo'n "sympathieke" bericht achter te laten?
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:11
mliesje
mliesje is offline
jah
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:15
RuPcHgIrL
RuPcHgIrL is offline
Ik vond het ook te doen =) Heb minimaal een 6.5, dus yeah . 'k was trouwens helemaal niet voor tijd klaar, had eigenlijk zelfs nog wel 10 minuten erbij gewild, maar goed, je kan niet alles hebben.
__________________
Life is what you make it :)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:16
mliesje
mliesje is offline
gelukkig, d8 egt dat ik langzamerhand de enigste hiero was die te weinig tijd had! (en jah ik blijf gewoon door zeiken)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:16
chrissiie
chrissiie is offline
jaa, want die mensen mogen ook wel eens weten, hoe over hun gedacht word!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
chrissiie schreef op 20-05-2006 @ 20:07 :
hallo slimme mensen!!

Soory hoor maar jullie doen egt allemaal heeeeeell erg uit de hoogte!!
Er zijn ook mensen die gwn minder zijn in frans en dat kun je ook gwn acceptern ipv opmerkingen maken van: pff we zijn VWO!!!!
Je kan die mense beter steunen want daar hebbe ze vast meer aan ipv aan te hoore HOE GOED JIJ WEL NIET BENT!!!
Echt walgelijk om jullie berichiies te lezen!!..stelletje arrogante mensen!!!!!!

laterrzzzzz
Excusez-moi?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:28
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
mliesje schreef op 20-05-2006 @ 19:53 :
Zeg me niet dat jij dan ook hoopt op een hogere normering, da leentjuh!
Ja, tuurlijk ik wil ook wel graag een hoge norm, maar ik ben gewoon realistisch.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:29
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
chrissiie schreef op 20-05-2006 @ 20:16 :
jaa, want die mensen mogen ook wel eens weten, hoe over hun gedacht word!
Leer Nederlands dan neem ik je serieus.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:30
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik vind mezelf trouwens helemaal niet heel goed als je het per sé wilt weten.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 20:14
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Kan een fb hier misschien wat aan doen? Het is volgens mij redelijk duidelijk dat iemand hier accounts zit aan te maken om vervolgens het topic vol te spammen.

Terug naar Frans examen anders?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 20:39
Athena22
Athena22 is offline
Helemaal mee eens.

Ik vond vooral de meerkeuzevragen erg makkelijk. Volgens mij zijn die nog 't best gemaakt door iedereen?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 20:49
Lindekh
Lindekh is offline
Citaat:
chrissiie schreef op 20-05-2006 @ 20:07 :
hallo slimme mensen!!

Soory hoor maar jullie doen egt allemaal heeeeeell erg uit de hoogte!!
Er zijn ook mensen die gwn minder zijn in frans en dat kun je ook gwn acceptern ipv opmerkingen maken van: pff we zijn VWO!!!!
Je kan die mense beter steunen want daar hebbe ze vast meer aan ipv aan te hoore HOE GOED JIJ WEL NIET BENT!!!
Echt walgelijk om jullie berichiies te lezen!!..stelletje arrogante mensen!!!!!!

laterrzzzzz
sorry, dat ik nog ff offtopic ga jongens


Hoi Chrissiie,

Ik ben écht niet slim, ik ben écht niet goed in Frans, en ik heb mijn examen dan ook écht niet heel goed gemaakt. Ik heb hem voor mijn doen misschien wel goed gemaakt. Ik denk gewoon dat dat kwam omdat ik vond dat dat niet zo moeilijk was. Ik denk dat dit het niveau is wat ik had moeten hebben, en dan is het mijn eigen schuld dat ik te weinig geoefend heb als ik een iets lager cijfer heb. Ik ben dus ook écht wel blij met een fijne normering, natuurlijk. Maar als ik geen klachten kan bedenken dan kan ik ze ook niet sturen. Ik respecteer het dus ook écht als mensen klachten in willen sturen heel goed zelfs als je jouw mening laat horen over het examen. Maar respecteer het dan ook, dat mensen die die mening niet delen geen klacht insturen En dus gewoon kunnen zeggen dat zij het makkelijk vonden. Jij zegt: ik vind het moeilijk, iemand anders vond het misschien makkelijk. Simpel zat. Daar is niks lastigs aan. Laat iedereen denken wat ie denkt! Jij én ik én iedereen, ook die met hoge cijfers, en die misschien toevallig heel trots zijn dat ze een hoog cijfer hebben. Als jij ergens een keer een hoog cijfer voor gaat halen vind je het ook fijn dat je dat gewoon kan zeggen! Reactie mag ook over PB. Succes nog met je andere examens!

Linde

Laatst gewijzigd op 20-05-2006 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Athena22 schreef op 20-05-2006 @ 21:39 :
Helemaal mee eens.

Ik vond vooral de meerkeuzevragen erg makkelijk. Volgens mij zijn die nog 't best gemaakt door iedereen?
Ja die had ik allemaal goed alles wat ik fout had was zo'n beetje citeren
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 20:53
Rizz0
Rizz0 is offline
Citaat:
mliesje schreef op 20-05-2006 @ 20:16 :
gelukkig, d8 egt dat ik langzamerhand de enigste hiero was die te weinig tijd had! (en jah ik blijf gewoon door zeiken)
Het was niet teveel. Als het wel te veel was werk je te langzaam, zoek je te veel woorden op etc. En als echt te veel was dan wordt dat bijgesteld met de norm. Dus of het ligt aan jou en je bent te dom, of de norm wordt bijgesteld, dus hou op met janken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 21:41
mliesje
mliesje is offline
Citaat:
Rizz0 schreef op 20-05-2006 @ 21:53 :
Het was niet teveel. Als het wel te veel was werk je te langzaam, zoek je te veel woorden op etc. En als echt te veel was dan wordt dat bijgesteld met de norm. Dus of het ligt aan jou en je bent te dom, of de norm wordt bijgesteld, dus hou op met janken.
Je kan niet oordelen over iemand die je niet kent, rizzo! dus hoe die stompzinnige opmerkingen voor je aub
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 21:50
Athena22
Athena22 is offline
Op die manier discussie voeren is ronduit zielig, mensen. Als je wilt ruziemaken, laat dan tenminste anderen in hun waarde.

Ikzelf vond hem erg makkelijk en heb het idee dat bijna iedereen tijd over had. Als anderen dit niet vinden, heb ik daar ook begrip voor, een examen wordt natuurlijk niet door iedereen op dezelfde manier gemaakt. Maar wat ik wel dom vind, is anderen vragen maar zoveel mogelijk klachten in de sturen, opdat de norm verhoogd wordt en jij je voldoende alsnog kunt halen. Doe dan geen beroep op anderen, maar op jezelf...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 22:01
mliesje
mliesje is offline
Meningen verschillen. Jij zal alleen nog wel anders praten als je zelf je examen hebt ver....... Het is nu makkelijk praten voor degene hierzo, wanneer je je examen goed hebt gemaakt.

Maar goed ik zal er over op houden
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 22:07
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Als je zelf je examen verneukt is dat je eigen schuld en gelukkig zien de meeste mensen hier dat in.

En ja, doe dat.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 22:08
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Goed zo.
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 22:15
mliesje
mliesje is offline
wat een aardige mensen zijn hier toch aanwezig
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 23:38
Verwijderd
Ja hè. Als je het niet bevalt, je hoeft niet te blijven hoor.

En laten we nu over zinnige dingen praten, als in: het examen Frans.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 23:47
Rizz0
Rizz0 is offline
Tja Mliesje aan je manier van ingaan op argumenten te zien zal het wel aan jou en niet aan het examen gelegen hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:09
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik zie op eindexamen.nu dat de norm voor Frans in 2005 op 0.6 (tijdvak 1) en 0.4 (tijdvak 2) stond. Dat is toch iets anders dan die 0.2 die wij verwachten.. was het examen dan zoveel makkelijker?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:11
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 21-05-2006 @ 12:09 :
Ik zie op eindexamen.nu dat de norm voor Frans in 2005 op 0.6 (tijdvak 1) en 0.4 (tijdvak 2) stond. Dat is toch iets anders dan die 0.2 die wij verwachten.. was het examen dan zoveel makkelijker?
Ik heb om te oefenen tijdvak 1 van 2005 gemaakt. Die vond ik zeker wel moeilijker dan ons examen nu, maar 0.6 is wel veel zeg!
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:16
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
een 0.6 vind ik inderdaad ook een beetje hoog... maar ik vond die examen van vorig jaar toch wel makkelijker (naja, korter)... ik gok op een norm van 0.1 dit jaar...
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:45
Lies
Avatar van Lies
Lies is offline
ik heb wel geklaagd.
ik had tijd tekort, en doordat er op het einde allemaal open vragen kwamen was het lastig die in een korte tijd te maken. meerkeuze vragen had ik tenminste nog kunnen gokken.

dat ik nog een goede score heb doet me er niet toe,
ik vond het gewoon ongelukkig.
__________________
achja.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:50
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Lies schreef op 21-05-2006 @ 12:45 :
ik heb wel geklaagd.
ik had tijd tekort, en doordat er op het einde allemaal open vragen kwamen was het lastig die in een korte tijd te maken. meerkeuze vragen had ik tenminste nog kunnen gokken.

dat ik nog een goede score heb doet me er niet toe,
ik vond het gewoon ongelukkig.
Onze lerares had ons aangeraden daar rekening mee te houden, dat je op het eind (als je in tijdnood mocht komen) de open vragen al hebt gedaan, en alleen nog mc hoeft te doen. Misschien een tip voor je Nederlands (en evt. andere talen) examen?
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:51
Verwijderd
Wat een gezeur hier.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:59
Lies
Avatar van Lies
Lies is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 21-05-2006 @ 12:50 :
Onze lerares had ons aangeraden daar rekening mee te houden, dat je op het eind (als je in tijdnood mocht komen) de open vragen al hebt gedaan, en alleen nog mc hoeft te doen. Misschien een tip voor je Nederlands (en evt. andere talen) examen?
ja, dat dacht ik achteraf ook.
het is niet zo dat het erg slecht is gegaan enzo, mijn frans, maar ik vind dat als er een klachten'lijn' voor is, je dan ook best mag zeggen wat je probleem was.
__________________
achja.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 13:34
__
Avatar van __
__ is offline
jezusmina ik krijg echt zin om de haren uit m'n kop te trekken als ik dit kinderachtige gezeur over en weer hier zo lees doe gewoon NORMAAL, hoe oud zijn we nou helemaal? de één heeft er meer moeite mee dan de ander, so be it. Rizz0 moet z'n kortzichtige gejank dan ook maar even voor zich houden, maar anderen hoeven ook niet te gaan lopen kankeren op mensen die een uur voor tijd al klaar waren oid, wees gewoon blij voor hen en hun hoge punt. laten we elkaar gewoon allemaal het beste wensen en hopen dat de normering gewoon zo eerlijk mogelijk wordt? zo, dit was m'n EO-praatje wel weer voor vandaag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans: schoolsystemen!!!
Elise3245
1 18-06-2015 18:52
Eindexamens 2013 [HAVO] Frans huilen
LauraJansen
15 24-05-2013 23:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling examen
Gast2
4 08-05-2007 03:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen 'Examen' Frans en Duits 1
Nomen Est Omen
4 19-06-2004 16:50
Eindexamens 2003 mondeling examen frans
sunnyke
1 13-05-2003 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.