Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 19:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline


ik uit nieuwsgierigheid, m'n zus *blue angel* zat hier al langer en ik wilde wel eens weten wat 't was...

eerst was ik niet echt geïnteresseerd, maar tja, toch blijven plakken en kijk wat er nu van me geworden is...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 19:50
Zig
Avatar van Zig
Zig is offline
Ik was chatter van 't eerste uur, toen Jon met een forum kwam, dacht ik... ach... aanmelden kan geen kwaad...
__________________
"Mijn posts zijn zo vet dat ik liposuctie overweeg." Alex Chiu, 26-08-2001
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:50
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Om mijn wijsheid tentoon te spreiden en om Ridderkerk te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:51
Verwijderd
Ik kende iemand die hier vaak chatte, ben toen aan t neuzen gegaan op de site en ondekte t forum.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Om mijn wijsheid tentoon te spreiden en om Ridderkerk te leren kennen.
en er dan een afkeer van te krijgen


Methuselah...die dat gevoel ook kent
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik was dingen aan het lezen, want ik hoorde van iemand die hier ook altijd kwam en ik kon niet reageren, dus had ik me maar aangemeld
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:09
PV
PV is offline
om dingen te vragen over huiswerkverslagen enzo..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:15
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
had ooit toen nog niet iedereen msn had (of het er nog niet eens was) afgesproken met een paar mensen om te chatten (wat klinkt dat onzinnig ) en toen was er ook een forum.
ik heb toen een paar keer gepost (UN weet ik niet meer)
en toen zocht ik in mei naar een samenvatting van een boek en toen was het forum er nog en had ik weer een nieuwe nick
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:15
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Ook zo'n idiote chatter tot het forum aangemaakt werd (nieuwsgierigheid doet veel met je )
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:17
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
k weet niet k ging hier altijd chatten en toen klikte ik prongelijk een keer op et forum en tja.....
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:45
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Via een tv uitzending op RTL4 en dat ging over internet en toen gaven ze als voorbeeld van een site.. scholieren.com en ik die tijd kregen wij ook net internet thuis.. daarom
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:49
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
als je bij ons op school internet, móet dat voor school zijn, dus deden we altijd 2 schermpjes. eentje voor wat aan te kutten en eentje zogenaamd voor school. dat werd www.scholieren.com, dan leek het net of je met school bezig was
en toen: 'he, die site heeft een forum, eens kijken maar' en dat was mijn interessante verhaal
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:59
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
M'n leraar Nederlands vertelde me (ons) ovzer www.scholieren.com (over uittreksels ed ) en daar zag ik dat er een forum was.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ehm ik was eerst op www.leerlingen.com vonk ook wel leuk, en toen las ik daar ineens over de concurent dus ging ik ff bedenken wat dat zou kunnen zijn. toen kwam ik kwam ik hier terecht en vond het veel leuker en drukker dan bij leerlingen. en na veel lezen toch af en toe wat gepost
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:56
Verwijderd
Ik haal altijd samenvattingen ed. van scholieren.com, en toen zag ik opeens op een helder ogenblik dat er een forum op de site zat. Toen meldde ik me maar eens aan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 23:02
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
mijn toenmalige vriendin kwam er vaak (geen idee welke nick ze eigenlijk had ), ze zij dat ik me ook is aan moest melden, gedaan en pas een jaar later een beetje actief geworden
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 23:21
Verwijderd
Uit verveling .. op een ander forum werd d'r wel eens over het scholieren forum gepraat, vandaar een keer gekeken en het gezeik in muziek stond me wel aan...

Vandaar dus.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 00:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
via Busta Burn.....die hier niet meer komt....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2002, 00:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Via google.
Ik had gezocht naar forum en kwam na lang zoeken hier terecht.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 08:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Via een ventje met wie ik al heel lang chat, die had hier eens een ( overigens stom ) topic geopend wat ie zonodig wou laten zien. Toen ben ik eens verder rond gaan kijken en ik vond het wel leuk.

Nu ben ik zwaar verslaafd
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 08:27
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Mijn broertje had het erover en toen ben ik hier eens gaan kijken en nog steeds ben ik verslaaft. (nu erger dan ooit ) Alleen mijn vader doet soms een beetje moeilijk. Hij denkt dat dit chatten is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 08:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik zat al op de chat, toen een vriendin zich op het forum had aangemeld.. Toen heb ik dat ook maar gedaan..

En sindsdien zit ik hier vastgeroest...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 09:12
the tourist
the tourist is offline
Ik ging een keer met een vriendin chatten, op scholieren.com dus. Een half jaar later ofzo kwam ik hier nog eens en toen zag ik dat er hier een forum was. Ik wist toen nog niet precies wat het was, dus ging ik kijken en dingen lezen. Na een tijdje heb ik me ook maa aangemeld
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 09:44
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
thanks to Morgan.. die zei dat ze danzij mij ook forumverslaafd was geworden en liet me dit forum zien
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 10:16
qghp
qghp is offline
ik heb eigenlijk geen flauw idee

ik denk dat ik een keer op het forum ben beland toen ik een verslag zocht en me toen maar heb aangemeld
had ik beter niet kunnen doen * verslaafd is*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2002, 10:20
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
per ongeluk
wist niet eens wat een forum was.
en ik kwam inneens een paar mensjes van fox tegen(chatbox) en toen dacht ik laat ik ff kijken wat ik hier kan
weet wel dat ik toen later met chatten zei dat ik op een forum zat en toen vroegen ze:wat is dat??
dus ikke vannuh:mja ik weet het nog niet
snap der geen reet van
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 10:35
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ik stond al bij 't pauze.nl forum aamgemeld...daar stond dus een banner naar scholieren.com...zodoende eigenlijk.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:04
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Hmmmm ik las altijd Rob's column op de site, en gebruikte het voor werkstukken en boekverslagen enzo en probeerde te vergeefs altijd wat te winnen bij de filmvraag
Nou ja toen kwam ik denk ik een keer op het forum terecht en toen duurde het nog een poos voordat ik ook echt lid werd, las eerst altijd gewoon alles maar postte zelf niet. Nu wel

Nou was dat niet in-te-res-sant!
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:18
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
~Dark Voice~ had er nogal een handje van te gaan forummen op school. Ik had eigenlijk het plan opgevat om eens via dit forum wat posts richting haar te plaatsen of iets dergelijks. Verder niets, dat ik het dan later zou onthullen enzo. Leuk en aardig, maar ik werd echt hartstikke verslaafd.
Ze had me mogen verbieden ooit nog te komen, maar ik mocht blijven. (Waarvoor nog mijn dank )
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:43
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
met dank aan Amidala en simple creed
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:56
Verwijderd
Tsja, eerst chatten em toen wilde ik ook repleyen op het forum, dus aangemeld
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:58
Verwijderd
Uhmm... tja. Mijn docent Latijn gaf ons een tip de site www.digischool.nl/kt te bezoeken, omdat daar een mooi programma op stond om Latijn mee te leren en blah blah . Daar stond dus een link van een post naar J@sper (nu Sikamikanico), die ook diezelfde site aanprees. Dus kwam ik op het Klassieke talen forum. En toen wilde ik een topic openen, en heb ik mij maar aangemeld. q
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:00
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Verveling in de kerstvakantie... moest boekverslagen maken, dus ik kwam op s.com terecht. Uit pure verveling heb ik ns een paar keer het forum bekeken, en een paar dagen later heb ik me ook aangemeld
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik zat eerst op KM en op de chat, niet heel regelmatig, toen kregen we eindelijk internet en toen was de KM weg , toen zag ik forum, tijdje gelezen en toen maar aangemeld en was toen vaste bezoekeer van F&L... later via Leonoor naar DoP...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:32
Pla
Pla is offline
Ik zocht eigenlijk naar leerlingen, maar ik kwam per ongeluk hier terecht En dit vond ik leuk en ik dacht meld me ff aan..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:41
Verwijderd
Ik was jarig en een vriendin van me had voor de gein een oproepje op dating (ofzo, dating en liefde&relatie was toen nog samen geloof ik) gezet.
Dus daar waren we toen een beetje aan t posten enzo.
Maar dat was 2 jaar geleden. Na die dating-post kwam ik hier niet meer zo eigenlijk. Vorig jaar ben ik pas veel gaan posten. Ik had toen een vriendje en die liep ergens stage en die zat daar de hele dag op msn. Dus ging ik ook maar de hele dag op msn, om contact met hem te hebben...
Maar ondertussen moest ik natuurlijk ook iets te doen hebben, dus ging ik forummen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2002, 13:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon vroeger met de Klaagmuur (toen het nog geen forum was) postte ik wel eens. Een lange tijd was de klaagmuur toen onbereikbaar maar na een tijdje kwam er een forum met onder anderen de klaagmuur. Ik las elke dag de topics en begon soms wat te posten als niet-lid. Toen dat niet meer kon heb ik me aangemeld. Zo'n 2 a 3 jaar geleden is dat....... en ik zit er nog steeds
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
thanks to Morgan.. die zei dat ze danzij mij ook forumverslaafd was geworden en liet me dit forum zien
En ik dankzij Bluesummers *grin* Zij zat toen constant of het FreeWorldForum en sleepte me daarnaartoe. Daar zag ik een topic over wicca waar ik in keek waarin een link stond naar een topic over wicca hier op scholieren. Dus toen ging ik in dat topic op scholieren kijken en bemoeide me ertegenaan, maar daar moest ik me eerst voor aanmelden, dus

Ben via mystiek op de andere fora terechtgekomen... yay
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
dat komt door martijn1985 en amidala

die hebben mij van dit forum verteld en ik heb me toen maar een keer aangemeld.

na een week of 2 amper erop gekeken te hebben ben ik een beetje gaan posten en dat vond ik wel leuk.
toen ben ik vrijwillig blijven hangen en ben steeds meer deelfora gaan bezoeken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:40
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ik was eens bij "The Holy Terror" begin dit jaar (Ik noem geen echte namen om de integriteit van de personen te bewaren...) en die liet dit forum zien en dat vond ik wel geinig. Later, in maart of mei, was ik met leesverslagen bezig en zocht ik naar een paar voorbeeldjes. Zo kwam ik op s.com en ik werd nieuwsgierig naar dat forum. Ik keek een beetje rond en toen dacht ik, "Interessant, laat ik me aanmelden". Daarna bleek dat The Senna Fan en The President (allen bekend van Sport) zo nu en dan ook forumden al dus dat was wel gezellig.
Dankzij mij hebben bratislava en Absolute Power zich aangemeld, ik heb ze dit wonderlijke forum wel eens getoond en van het één kwam het ander...

REIE

NB, bovenstaande personen kende ik al irl
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:59
Verwijderd
Omdat ik me steeds in discussies mengde maar als bezoeker minder niet zo serieus werd genomen dan als je lid was. En omdat HADES en Spacey vonden dat het tijd werd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:08
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Hoe ben JIJ ertoe gekomen om je hier aan te melden?

Via me broertje. Hij vertelde me al zo'n jaar geleden dat er een forum ( scholieren ) heette. In die tijd zat ik dus bij GoT. Ik vond/vind dit een gezellige forum en een leuke sfeer ondanks de medeforummers zag ik wel forum.scholieren wel zitten. Dus ff een naam aangemaakt (Courage) en het bevalt me prima hier! Ik ben vaak aanwezig op Games, onzin, S&M, Hardware.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:29
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Via de chat, waar ik een tijd lang actief was.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 17:15
R
Avatar van R
R is offline
Ik wou weten wie AlmereGirl was
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 17:25
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ik kwam hier toevallig terecht toen ik wat aan het zoeken was voor een werkstuk. En ik zag dat je ook vragen enzow kon stellen.. en ik had een paar dagen daarna net een pw over iets waar ik niks van begreep., en toen d8 ik, laat ik me maar eens aanmelden
ah fijn, daarna opzich beetje blijven hangen en de rest van de onderwerpen 'ondekt'
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:21
Mara
Mara is offline
Ik keek voor een uittreksel, en er stond ook 'forum' bij en toen ben ik hier gaan kijken, en heb me aangemeld.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:23
P. Fortuyn
Avatar van P. Fortuyn
P. Fortuyn is offline
Ik zag dat het forum wel wat linkse rakkers rondlopen. Opzich geen ramp. Maar ik dacht dat het goed was, om de jeugd toch wat van het gedachtegoed van mijzelf mee te geven, zodat later, alles toch nog goedkomt...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:27
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
P. Fortuyn schreef:
Ik zag dat het forum wel wat linkse rakkers rondlopen. Opzich geen ramp. Maar ik dacht dat het goed was, om de jeugd toch wat van het gedachtegoed van mijzelf mee te geven, zodat later, alles toch nog goedkomt...
omg....
nouwja humor heb je wel
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:50
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
P. Fortuyn schreef:
Ik zag dat het forum wel wat linkse rakkers rondlopen. Opzich geen ramp. Maar ik dacht dat het goed was, om de jeugd toch wat van het gedachtegoed van mijzelf mee te geven, zodat later, alles toch nog goedkomt...
Omg ga een stripboek bestellen. www.bobo.nl
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 23:01
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ik kwam weleens op scholieren voor school en zag toen de klaagmuur. Ik vond het wel grappig al die onzinnige berichtje en heb me toen zomaar aangemeld.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.