Oud 21-09-2003, 17:00
bartjehill
bartjehill is offline
ik wil alleen weten of het slim is wat ik nu ga doen

het is uit met mijn vriendin en het ging niet zonder enige problemen want het zit zo zei heeft het uitgemaakt omdat het gewoon niet werkte en ik was het er wel mee eens eigenlijk maar het bleef moeilijk om het toe te geven want ik ben nog steeds echt gek op d'r
nu is het zo dat zei tegen een vriendin van mij heeft gezegt dat toen ik d'r opbelde op een vrijdagavond en het echt uitging dat ik het er heel erg moeilijk mee had en het echt niet trok en dat ze toen ik ophangde keihard heeft gelachen en ook nog tegen twee andere vriendinnen van mij
dus ik was echt helemaal kapot ervan toen ik dat hoorde en heb toen gezegt ja ik wil je nooit meer spreken en kon er echt niet over ophouden dus toen sprak ik d'r toch maar weer en had ze het uitgelegt (nou die uitleg sloeg echt nergens op eigenlijk maar ze is een beetje vaag en ik kan niet lang boos blijven dus ik vergaf het haar)
nu krijg ik vandaag te horen dat ze boos op mij is waarom
nou omdat ik zei van ja ze kan oprotten en ik hoef d'r niet meer te spreken
dus ik vraag het aan een vriend van mij ja waarom is ze zo boos op mij
zegt die ja omdat ze zich onderdrukt bij jou voelt.
nou toen had ik het ook niet meer dus wat heb ik gezegt ja ik neem effe afstand van jullie
omdat er ook zwaar over mij gelult word en ik heb zowat het gevoel dat ik depresief word dus ik heb die mensen geblokt in me msn lijst inclusief me ex en ga ze een tijd niet meer spreken heb ik het gevoel totdat alles weer rustig is en ik overnieuw met ze kan beginnen
ik heb meer dan genoeg andere vrienden waar ik nu mee omga en had het vandaag ook hartstikke naar me zin daar
vinden jullie het slim om mijn andere vrienden niet meer te zien en het gewoon te laten rusten of moet ik nu heel veel moeite en narigheid riskeren om het weer goed te praten met hun
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 17:03
Verwijderd
*ik zou eerst eens leren typen met leestekens *

helemaal achter je kan je je vrienden niet laten, en of het verstandig is om het op zo'n drastische manier te doen weet ik zo net nog niet. praten helpt, geloof me, denk er over na, maar keer ze niet meteen de rug toe. dat is weglopen voor je 'problemen' en dat is altijd fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
WooF schreef op 21-09-2003 @ 18:03:
*ik zou eerst eens leren typen met leestekens *
en niet alleen leestekens. "ophangde", "zei" (wat zij moet zijn), "gezegt" etc.

ontopic:

dat dat je vriendin is geweest is echt megatriest. JE ex uitlachen...pfft laag niveau.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Weet gewoon even niet meer wie ik ben
Jason2
12 03-08-2011 08:24
Algemene schoolzaken Stelling Nederlands
smile_girl
10 08-12-2008 13:52
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Muziek ik heb een lied geschreven
tss
33 03-07-2005 20:14
Seksualiteit minder zin in sex in lange relatie
Ydorfine
23 26-05-2004 11:31
Psychologie ik word er zow ziek van!!
Verwijderd
5 03-06-2002 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.