Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2006, 21:36
GiovsGio
Avatar van GiovsGio
GiovsGio is offline







Advertentie
Oud 10-07-2006, 21:37
jet
Avatar van jet
jet is offline
je kan kims shirt best ver inkijken
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 10-07-2006, 21:41
jet
Avatar van jet
jet is offline
ohnee dat lijkt maar zo met de close-ups

anyway wat is lisa irritant
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 10-07-2006, 21:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-06-2006 @ 17:10 :
beetje raar gesprek was het ja. misschien begrepen ze elkaar verkeerd ofzo

ben benieuwd hoe het dan afgelopen is..

ik zag laatst een programma met twee van de modellen van ANTM er in, en nu ben ik benieuwd of dat dan ook de nummer 1 en 2 waren, of dat ze er maar gewoon twee genomen hebben. Maar eigenlijk wil ik het helemaal niet weten
Spoiler


dus mocht je hierop replyen, zeg dan even of je ook vertelt wie er echt gaat winnen, of alleen mee speculeert
nou pebbles daar was je antwoord
Oud 10-07-2006, 21:54
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2006 @ 22:15 :
En de enige reden waarom jayla zo'n hekel heeft aan Nik is omdat Nik afstandelijk was tegen jayla omdat ze haar geheim ingepikt had. Praat het gewoon uit ofzo, dit is echt overdreven. En dat gedoe in de camera hoe erg ze haat haatte en hoe ze haar nadeed en dat er nog iets groots zou gebeuren. Ik vond Jayla bijna eng gewoon.
Ja precies! had ik ook, ik vind haar ook niet meer sympathiek nu het sierde haar niet wat ze deed!

Trouwens wel een leuke fotoshoot, simpel maar juist leuk voor de verandering! Ik vond lisa (ook al is het een raar kind) en nicole het mooist op de foto staan
__________________
Drop it!
Oud 10-07-2006, 21:54
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
vind die foto van nicole echt mooi! zo dreamy
lisa ging zich echt aanstellen ja.. belachelijk mens!!!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 10-07-2006, 21:55
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die Jayla, in één woord BAH !!

Ik blijf voor Nik .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 10-07-2006, 21:57
Verwijderd
Ik vond dat Jayla en Nik zich allebei belachelijk aanstelden.
ooooh iemand zegt wat ik wou zeggen nu kan ik niets meer en ga ik haar negeren
ooooh ze negeert me nu ga ik haar haten

In plaats van héél even een normaal gesprekje te voeren (Hee, dat was lullig van je. Oh, ja, sorry, het floepte er zo uit.) en dan weer verder te gaan met je leven.
Oud 10-07-2006, 21:58
Verwijderd
Die kleding van Lisa!

Kim's commercial vond ik niet leuk, ze zat zo ingezakt op die kruk..

Lisa deed het wel goed, en haar foto is ook mooi. Ben wel blij dat ze niet ook nog in dat magazine mocht. Leuk voor Nicole, haar foto vind ik de mooiste

Jammer dat Coryn er uit is, vooral omdat Lisa dan wel helemaal vol van zichzelf zal zijn enzo. Maar ze leek wel oprecht blij en te lachen toen ze terug was in dat huis, dus volgens mij zit ze er zelf niet zo mee

1. Nik
2. Nicole/Bre
4. Kim
5. Kyle/Jayla
7. Lisa
Oud 10-07-2006, 22:01
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Nik is raar oranje op deze foto
En Kim heeft echt best dikke armen dan, als dit de geretoucheerde versie is..
Vind Nicole, Lisa en Corynne de beste foto hebben deze week, alleen Corynnes wenkbrauwen storen me een beetje, ze hebben zo'n vreemde kleur
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 10-07-2006, 22:40
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2006 @ 22:58 :
Die kleding van Lisa!

Kim's commercial vond ik niet leuk, ze zat zo ingezakt op die kruk..

Lisa deed het wel goed, en haar foto is ook mooi. Ben wel blij dat ze niet ook nog in dat magazine mocht. Leuk voor Nicole, haar foto vind ik de mooiste

Jammer dat Coryn er uit is, vooral omdat Lisa dan wel helemaal vol van zichzelf zal zijn enzo. Maar ze leek wel oprecht blij en te lachen toen ze terug was in dat huis, dus volgens mij zit ze er zelf niet zo mee
Dito.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 10-07-2006, 23:32
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Lijstje:

1. Nik
2. Kyle
3. Nicole
4. Bre
5. Kim
6. Lisa
7. Jayla
__________________
¤Hate It Or Love It¤

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 15:49.
Oud 10-07-2006, 23:33
Verwijderd
je vergeet kyle
Oud 11-07-2006, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-07-2006 @ 00:33 :
je vergeet kyle
die hoort niet in het lijstje

Wat is Jayla een doos. Ik vind Niks reactie helemaal niet overdreven . Die van Jayla wel, want zij is de slechterik hier al zal het wel per ongeluk zijn gebeurd, maar zij is dan degene die naar nik toe moet stappen.

1) Nicole <333
2) Nik
3) Lisa (mooier dan die anderen en veeeeel betere foto's )
4) Bre
5) Jayla
6) Kyle
7) Kim (wat een idioot )
Oud 11-07-2006, 10:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik erger me echt aan hoe zeer de makers een imago aan iedereen proberen te verbinden. Dat deden ze altijd wel, maar nu nog veel meer dan voorgaande seizoenen:

Nicole is steeds weer het naïeve, jonge meisje.
Kim is constant de mannelijke lesbiënne die worstelt met haar vrouwelijkheid.
Lisa is steeds de boeman en de zuiplap.
Etc.

Echt zó irritant.
Daarom ga ik Lisa juist leuk vinden. Ze wordt zó negatief afgeschilderd, terwijl iedereen nog altijd met d'r gaat kletsen etc. dus ze zal ook heel veel goede kanten hebben. Maar als je al d'r rare acties in 4 weken achter elkaar plakt, tja, dan creëer je wel een negatief beeld ja. Hetzelfde met alle wijntjes uit die tijd achter elkaar en al d'r goedbedoelde (?) tips achter elkaar.
Daar kan nooit iemand beter van worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-07-2006, 10:45
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
1. Nicole/Kyle
2. Jayla (ook al doet ze gemeen, ze is wel goed)
3. Bre
4. Lisa
5. Nik
6. Kim
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 11-07-2006, 10:53
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-07-2006 @ 11:02 :
Ik erger me echt aan hoe zeer de makers een imago aan iedereen proberen te verbinden. Dat deden ze altijd wel, maar nu nog veel meer dan voorgaande seizoenen:

Nicole is steeds weer het naïeve, jonge meisje.
Kim is constant de mannelijke lesbiënne die worstelt met haar vrouwelijkheid.
Lisa is steeds de boeman en de zuiplap.
Etc.

Echt zó irritant.
Ah, ja inderdaad! ik vind het ook irritant worden. Maarja zo steekt (Amerikaanse?) televisie in elkaar. Stereotyperingen werken nou eenmaal goed.

Ik denk dat ze het vooral gebruiken om modellen weg te sturen. Corynne had bv telkens mooie foto's, maar door haar somberheid te benadrukken in alles (terwijl het op zich wel mee viel) hadden ze een reden om haar weg te sturen...

Jammer want op die manier leer je ook geen model goed kennen, het worden allemaal typjes idd en geen persoonlijkheden..
__________________
Drop it!
Oud 11-07-2006, 10:59
Verwijderd
Ja, dat is ook erg jammer. Je weet nooit zeker hoe iemand echt is.. drinkt Lisa echt zo veel of hebben ze gewoon van een heel aantal weken alles na elkaar geplakt?
Maar aan de andere kant: de rest van de modellen zeggen ook wel dat ze veel te veel en drinkt en ze gaf het zelf ook wel toe bij Tyra, dus er zal wel iets van waarheid inzitten..
Oud 11-07-2006, 11:37
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
het is trouwens niet zo dat één aflevering een week in dat huis is. Dat meisje dat vorig jaar won vertelde dat ze de eerste dag foto's, 2e dag interviews voor in de uitzending en 3e dag jury. en dan weer foto's enz. Dus Lisa's acties van 4 afleveringen zijn dingen die in 12 dagen zijn gebeurd..
Ben het er helemaal mee eens dat ze echt types 'maken' maar aan de andere kant, de dingen die je ziet zijn wel gezegd en gedaan enz.
Oud 11-07-2006, 11:40
GiovsGio
Avatar van GiovsGio
GiovsGio is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-07-2006 @ 11:02 :
Ik erger me echt aan hoe zeer de makers een imago aan iedereen proberen te verbinden. Dat deden ze altijd wel, maar nu nog veel meer dan voorgaande seizoenen:

Nicole is steeds weer het naïeve, jonge meisje.
Kim is constant de mannelijke lesbiënne die worstelt met haar vrouwelijkheid.
Lisa is steeds de boeman en de zuiplap.
Etc.

Echt zó irritant.
Daarom ga ik Lisa juist leuk vinden. Ze wordt zó negatief afgeschilderd, terwijl iedereen nog altijd met d'r gaat kletsen etc. dus ze zal ook heel veel goede kanten hebben. Maar als je al d'r rare acties in 4 weken achter elkaar plakt, tja, dan creëer je wel een negatief beeld ja. Hetzelfde met alle wijntjes uit die tijd achter elkaar en al d'r goedbedoelde (?) tips achter elkaar.
Daar kan nooit iemand beter van worden.
Ze doen alles voor de kijkcijfers he
Oud 11-07-2006, 11:52
Verwijderd
Toen Jayla zo tekeer ging tegen de camera dacht ik even: Da's niet slim... op z'n zachtst gezegd. Zelfs als je niet wint is het mogelijk dat mensen van bureaus je zien en je een contract willen aanbieden. Maar als je zo hatelijk en kinderachtig doet denk ik niet dat zoiets een positief effect zal hebben...

En die Lisa kan ook niet tegen haar verlies zeg! Mogen die andere twee die show presenteren, zit ze nog achter de schermen te zeiken dat ze alles zó veel beter zou doen en dat ze ervan walgt.
Ze zegt wel de hele tijd dat ze tips geeft om de beste te laten winnen, maar als iemand dan iets wint gunt ze het haar niet.

En ik vond het cool dat Corynn zo rustig het huis verliet. Een van de weinigen die zei: het is gewoon mijn tijd om te gaan. Prima, die waardigheid.

Op één of andere manier heb ik nog steeds niet echt een favoriet ofzo, maar wat mij betreft mogen Lisa en Jayla eruit.
Oud 11-07-2006, 15:53
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Wat is Jayla een achterlijk wijf zeg.

Nicole & Nik zijn leuk.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 11-07-2006, 20:14
Captured
Avatar van Captured
Captured is offline
Die Jayla mag van mij linea recta naar huis worden gestuurd. Eerst iemands tekst inpikken en vervolgens doen alsof er niets aan de hand is.Hoezo schijnheilig?

1.Nicole
2.Kyle
3.Nik
4.Kim
5.Jayla
6.Bre

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 20:16.
Oud 12-07-2006, 01:05
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Jammer dat Coryn weg is, ik mocht dat droge wel. Vooral de vorige aflevering, toen ze lachte. En "I am happy." als toelichting erbij gaf.

Ook al wordt er misschien een eenzijdig beeld geschept, feit blijft wel dat Lisa in haar eentje zit te drinken, en dat de rest haar niet mag, wat niet zonder reden zal zijn. En ik vond het ook zo raar dat ze dat commentaar gaf, terwijl Nicole en Kyle dat MTV-gedoe aan het doen waren. Wel lief van Bre trouwens dat ze haar kwam troosten.

Jayla begrijp ik gewoon niet meer.
Oud 12-07-2006, 13:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zorg er aub voor dat alles wat ook maar iets met de uitslag te maken heeft, in spoilers staat! Ook al noem je de winnares niet, maar geef je alleen aan of je het eens of oneens bent met de keuze, dan nog een spoiler gebruiken!
Ook is het handig als je even boven de spoiler zet waar die over gaat (bijvoorbeeld het seizoen, of je de winnares noemt, of het iets is dat in de volgende aflevering gaat gebeuren, etc.)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-07-2006, 00:56
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
1. Nik
2. Nicole
3. Kyle --> hier had ik Coryn
4. Jayla
5. Kim
6. Bre
7. Lisa
Oud 13-07-2006, 10:04
GiovsGio
Avatar van GiovsGio
GiovsGio is offline
fansite van ANTM: www.americasnexttopmodel.web-log.nl
Oud 13-07-2006, 10:24
Verwijderd
staan daar spoilers op?
Oud 13-07-2006, 10:27
Verwijderd
ik gok van wel, maar ik durf niet te kijken
Oud 13-07-2006, 11:32
Verwijderd
ik denk het niet, maar die rommelige site ga ik echt niet afzoeken naar spoilers
Oud 13-07-2006, 12:05
heavinly
heavinly is offline
bij 't vorige seizoen in ieder geval wel, dacht ik.
dus ik ga ook niet kijken.
Oud 13-07-2006, 12:54
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
ik wil ook niet weten wie er wint, vorig seizoen wist ik het wel en dan gaat de lol er toch wel een beetje af
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 13-07-2006, 17:33
Experiment
Experiment is offline
Ik vond Nik en Jayla allebei maar dom doen. Ik vind Kyle en Nicole het leukst nu omdat ze zich niet zo in die dingen mengen (tenminste, zo lijkt het nu) Bre vond ik ook lief, dat ze Lisa ging helpen toen die helemaal zat was. Maar geen leuke foto

1.Nicole
2.Kyle
3.Kim
4. Lisa
5. Nik
6. Jayla
7. Bre
Oud 13-07-2006, 17:50
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Waarom Kim erbij zit snap ik nog steeds niet, er zijn duizenden mooiere vrouwen dan zij
__________________
droeftoeter
Oud 14-07-2006, 16:30
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 13-07-2006 @ 18:50 :
Waarom Kim erbij zit snap ik nog steeds niet, er zijn duizenden mooiere vrouwen dan zij
uhuh...
Oud 14-07-2006, 17:15
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 13-07-2006 @ 18:50 :
Waarom Kim erbij zit snap ik nog steeds niet, er zijn duizenden mooiere vrouwen dan zij
It's not all about the beauty.. dat moet je toch onderhand wel weten !
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 14-07-2006, 18:37
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Experiment schreef op 13-07-2006 @ 18:33 :
Ik vond Nik en Jayla allebei maar dom doen. Ik vind Kyle en Nicole het leukst nu omdat ze zich niet zo in die dingen mengen (tenminste, zo lijkt het nu) Bre vond ik ook lief, dat ze Lisa ging helpen toen die helemaal zat was. Maar geen leuke foto

1.Nicole
2.Kyle
3.Kim
4. Lisa
5. Nik
6. Jayla
7. Bre
Hier kan ik me ongeveer wel bij aansluiten. Alleen mag ik Lisa gewoon niet, misschien ook omdat ze arrogant kijkt op foto´s , en zo mooi vind ik haar ook niet.

Kim vind ik inderdaad niet echt mooi maar ze is wel cool

Kyle vind ik lief en mooi maar tot nu toe wel een beetje op de achtergrond, een tikkeltje bescheiden.
Nicole vind ik echt mooi!
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 16-07-2006, 11:09
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Wie weet waar ik de aflevering van afgelopen week kan downloaden? Of heeft het zelf? Want nu ik wilde het dus gister kijken, maar dat was de aflevering van de week daarvoor. Erg logisch ook. Als ik geen aflevering wil missen moet ik nu dus voortaan op zaterdag kijken, maar dan kan ik niet.

Dus iemand die mij kan helpen? Heb zelf al op wat torrentsites gekeken, maar kon niets vinden. En de hoeveelste aflevering was het gister trouwens?
Oud 16-07-2006, 12:04
Verwijderd
Kun je niet maandag kijken, zaterdag ook (of opnemen), en dan voortaan op maandag? Heb je wel twee afleveringen op verkeerde volgorde maar dat is niet zo'n ramp denk ik zeker niet als je toch al weet wie er uit is gegaan afgelopen keer.
Oud 16-07-2006, 15:27
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Shadina schreef op 16-07-2006 @ 12:09 :
Wie weet waar ik de aflevering van afgelopen week kan downloaden? Of heeft het zelf? Want nu ik wilde het dus gister kijken, maar dat was de aflevering van de week daarvoor. Erg logisch ook. Als ik geen aflevering wil missen moet ik nu dus voortaan op zaterdag kijken, maar dan kan ik niet.

Dus iemand die mij kan helpen? Heb zelf al op wat torrentsites gekeken, maar kon niets vinden. En de hoeveelste aflevering was het gister trouwens?
Op www.youtube.com staan alle afleveringen van het 5e seizoen. Moet je even zoeken op ' ANTM 5'

Ik kon het niet laten om alle afleveringen al te kijken
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 16-07-2006, 17:18
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 16-07-2006 @ 16:27 :
Op www.youtube.com staan alle afleveringen van het 5e seizoen. Moet je even zoeken op ' ANTM 5'

Ik kon het niet laten om alle afleveringen al te kijken
hahaha hier precies hetzelfde
heb twee avonden tot 3 of 4 uur snachts gekeken...
hoezo obsessed

dit is trouwens echt een LEUK seizoen.. lekker veel bitchen allemaal enzo...
dr komt nog heel wat langs aan ruzies enzo hehehehe
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 16-07-2006, 19:31
GiovsGio
Avatar van GiovsGio
GiovsGio is offline
Oud 16-07-2006, 19:36
Verwijderd
Citaat:
GiovsGio schreef op 16-07-2006 @ 20:31 :
[afbeelding]
ben de namen alweer kwijt

De eerste begon met k toch? 2de is Naima, en derde was??


kan je gewoon op youtube kijkne?
Oud 16-07-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 16-07-2006 @ 16:27 :
Op www.youtube.com staan alle afleveringen van het 5e seizoen. Moet je even zoeken op ' ANTM 5'

Ik kon het niet laten om alle afleveringen al te kijken
omg, je komt spoilers van seizoen 6 tegen
Oud 16-07-2006, 20:00
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-07-2006 @ 20:36 :
ben de namen alweer kwijt

De eerste begon met k toch? 2de is Naima, en derde was??
De eerste is Kahlen, de laatste weet ik ook niet meer.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 16-07-2006, 21:32
PV
PV is offline
Citaat:
Aurora schreef op 16-07-2006 @ 21:00 :
De eerste is Kahlen, de laatste weet ik ook niet meer.
Keenyah
Oud 16-07-2006, 22:56
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-07-2006 @ 13:04 :
Kun je niet maandag kijken, zaterdag ook (of opnemen), en dan voortaan op maandag? Heb je wel twee afleveringen op verkeerde volgorde maar dat is niet zo'n ramp denk ik zeker niet als je toch al weet wie er uit is gegaan afgelopen keer.
Nee ik weet nog niet wie er uit is gegaan (als ik hier blijf kijken, vast wel binnenkort ). Maar zie de afleveringen liever op de juiste volgorde.. maar als het niet anders kan moet het wel zo.
Oud 16-07-2006, 22:57
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-07-2006 @ 20:38 :
omg, je komt spoilers van seizoen 6 tegen
Gelijk als ik een aflevering wil zien? En wat voor spoilers? Wie er gaat winnen etc?
Oud 17-07-2006, 12:47
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
je ziet geen spoilers.. alleen als je dus een aflevering aanklikt...
er staan wel plaatjes naast de afleveringen maar daar kan je gewoon niet naar kijken.
is mij ook gelukt..
gewoon aan de rechter kant in de lijst kijken welke afl je nodig hebt en dan klik je daar gewoon op.
niks met spoilers...

je kan t beste gewoon zoeken op 'ANTM cycle 5' en dan vindt ie HAAST alleen maar van seizoen 5..
maar dan moet je dus niet in de plaatjes links ernaast kijken want dan kan het izjn dat je dus bijv van de finale twee meisjes ziet staan en dan weet je dus al wie de finalisten zijn.

ik heb ook al de "reunie" van cycle5 gezien.. die kan je ook kijken op youtube. is wel geinig...
hahaha, cassandra heeft al weer lang haar, heeft er meteen extensions in laten zetten
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Algemene schoolzaken Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!)
Debora v Hoven
31 09-04-2008 15:19
Films, TV & Radio Holland's Next Topmodel
Jahney
500 26-09-2006 15:59
Films, TV & Radio America's Next Top Model 5 #2
Me-ke
442 05-09-2006 14:35
Films, TV & Radio America's Next Top Model
bij
4 31-05-2006 16:19
Films, TV & Radio America's Next Top Model 5 #1
Verwijderd
43 02-04-2006 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.