Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 20:09
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik ben nu Hellsing aan het kijken. Echt een goede serie.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Advertentie
Oud 22-11-2004, 21:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Rob schreef op 22-11-2004 @ 21:09 :
Ik ben nu Hellsing aan het kijken. Echt een goede serie.
Ik ben blij dat je 't leuk vindt. Bij welke aflevering ben je nu? En waar heb je het gedownload?

Ik wil nu ook "Vampire Hunter D" gaan downloaden, maar ik weet nog niet of ik eerst de eerste film uit 1985 download, of de "Bloodlust" film uit 2002 ofzo. Het is in ieder geval gemakkelijker om aan de recentste film te komen, maar....

*haalt schouders op* Wat kunnen jullie me adviseren?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 22-11-2004, 21:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 22-11-2004 @ 17:26 :
In de manga heb je dat Incognito gebeuren niet, en krijg je nieuwe bad guys zoals de collega's van Anderson van het vaticaan en een neo-nazi syndicaat
Welke manga heb jij gelezen - de Japanse of de Engelse? Ik heb hier en daar wel horen fluisteren dat de Engelstalige manga een slechte vertaling is van de Japanse. Maar ik kan geen Japans, dus zou ik de manga willen kopen (op Amazon.co.uk krijg je ze voor een laag prijsje), dan moet ik de Engelstalige nemen. Als de Engelse vertaling inderdaad zo slecht is, zal er wel nooit een betere Engelstalige vertaling komen....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 22-11-2004, 21:40
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 22:35 :
Ik ben blij dat je 't leuk vindt. Bij welke aflevering ben je nu? En waar heb je het gedownload?

Ik wil nu ook "Vampire Hunter D" gaan downloaden, maar ik weet nog niet of ik eerst de eerste film uit 1985 download, of de "Bloodlust" film uit 2002 ofzo. Het is in ieder geval gemakkelijker om aan de recentste film te komen, maar....

*haalt schouders op* Wat kunnen jullie me adviseren?
Kheb ze allebei gezien. Ik had ze van kazaa gedownload
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 22-11-2004, 21:54
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 22:35 :
Ik wil nu ook "Vampire Hunter D" gaan downloaden, maar ik weet nog niet of ik eerst de eerste film uit 1985 download, of de "Bloodlust" film uit 2002 ofzo. Het is in ieder geval gemakkelijker om aan de recentste film te komen, maar....

*haalt schouders op* Wat kunnen jullie me adviseren?
Bloodlust is werkelijk geweldig...ik had em voor Vampire Hunter D gezien...en je mist niet echt belangrijke info....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 22-11-2004, 22:00
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 22:40 :
Welke manga heb jij gelezen - de Japanse of de Engelse?
De Duitsche
Oud 22-11-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 22-11-2004 @ 22:54 :
Bloodlust is werkelijk geweldig...ik had em voor Vampire Hunter D gezien...en je mist niet echt belangrijke info....
Inderdaad, gewoon voor Vampire Hunter D: Bloodlust gaan, geweldige film
Oud 23-11-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 22-11-2004 @ 22:54 :
Bloodlust is werkelijk geweldig...ik had em voor Vampire Hunter D gezien...en je mist niet echt belangrijke info....
Same here. Had hem eens bij de FRS voor 20 euri gehaald.
Echt een schitterend getekende film

Ben helaas de naam van de site kwijt waarvan ik Hellsing had. Heb de 1e 3 eps gezien. Lijkt me wel een leuke serie te gaan worden, maar de animaties en de tekeningen vallen me wel wat tegen

Wel erg grote Trigun flashback door de style btw
Oud 23-11-2004, 17:45
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 22:35 :
Ik ben blij dat je 't leuk vindt. Bij welke aflevering ben je nu? En waar heb je het gedownload?

Ik ben nu bij episode 8. Ik heb gister de eerste zeven gezien, en vandaag kijk ik de rest. ik vond een torrent met de hele serie, soundtrack en wat art op boxtorrents. ^_^
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 23-11-2004, 18:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Download/Koop bij frs, Blood The Last Vampire ook maar eens.

Hij is wel kort. Maar zo fucking vet.

En mooi getekend .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 23-11-2004, 19:01
Verwijderd
Kheb hem een keer gezien. Viel me tegen. Wel mooi getekend, maar gewoon saai.
Oud 23-11-2004, 20:05
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Naja je moet er van houden.!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 23-11-2004, 21:09
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
die is echt heel kort, maar de graphics zijn echt vet maak alles meer explosief, veel geweld en bloed maar niet zo standaard gevisualiseerd.. en DTS track klinkt zeer goed. tis jammer dat ze niet verder ging met het verhaal dan hadden ze die personages kunnen uitbreiden die hadden namelijk veel potentie (??).
waarom brengt manga dvdNL zo veel gothic vampire uit?? niet echt mijn genre valt ook weer beetje tegen wat voor collectie ze voor NL hebben gekozen.
Oud 24-11-2004, 19:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
*heeft "Vampire Hunter D: Bloodlust" gedownload*

*gaat hem kijken*

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-11-2004, 16:17
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Severus schreef op 24-11-2004 @ 20:40 :
*heeft "Vampire Hunter D: Bloodlust" gedownload*

*gaat hem kijken*

http://kuroi-hoshi.org/kyuzou/ongaku/DAI-Tooku_Made.mp3

als je van j-pop houdt erg leuk
Oud 26-11-2004, 12:06
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik vond "Vampire Hunter D: Bloodlust" niet zo geweldig, eigenlijk. Dan heb ik toch liever "Hellsing" of "Akira."

In ieder geval, na wat research gisteren heb ik ontdekt dat "Hellsing" in het Japans Herushingu heet. Maar ik vraag me wel af hoe de namen van Alucard en Integral in het Japans zijn. Hier en daar heb ik gehoord dat Alucard in het Japans Arkard of Arkardo heet, maar als ik dan op Google op die naam zoek, vind ik amper wat. En van Integral werd gezegd dat ze in het Japans Integuraru Vingatesu Herushingu heet, maar ook op Google vind ik daar praktisch niets over.

Weet iemand ook of de manga vooral in het katakana is geschreven, of in het hirigana? Of een combinatie van de twee met ook kanji of romeji erbij?

Kan iemand op beide vragen uitsluitsel bieden?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-11-2004, 12:16
Verwijderd
Waarom zou je op Herushingu gaan zoeken? Het is zowieso al afgeleid van Helsing, dus als het uberhaupt in westerse tekens geschreven zou worden is het gewoon Helsing.
Oud 27-11-2004, 15:03
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Naruto komt op de DS!!

importeren dus! wie heeft hem al?
Oud 28-11-2004, 11:04
Verwijderd
Ik zit me steeds meer af te vragen hoe goed het eigelijk is dat ANBU en AonE weer samen zijn Tijdens de split was ANBU altijd lekker op tijd met de eps, maar nu hebben ze al 3 weken geen bleach gedaan en Naruto hadden ze eerst ook steeds mooi op de vrijdag. Ach, ik zal wel weer een zeikerd zijn
Oud 28-11-2004, 14:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-11-2004 @ 12:04 :
Ik zit me steeds meer af te vragen hoe goed het eigelijk is dat ANBU en AonE weer samen zijn Tijdens de split was ANBU altijd lekker op tijd met de eps, maar nu hebben ze al 3 weken geen bleach gedaan en Naruto hadden ze eerst ook steeds mooi op de vrijdag. Ach, ik zal wel weer een zeikerd zijn
Et feit dat et nu ff duurt is omdat et een 1hour special is....en zó vaak had ANBU en nou ook weer niet op vrijdag af

ANBU is gestopt met Bleach...aangezien 'Crustol' de vertalingen deed hebben ze nu ff niemand die et kan/wil doen...A-Keep gaat wel gewoon door...maar die hebben et ook druk....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-11-2004, 16:05
Verwijderd
Hmm, dan maar naar een andere subber kijken :/
Oud 28-11-2004, 16:14
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-11-2004 @ 17:05 :
Hmm, dan maar naar een andere subber kijken :/
Ik weet nog niet of ik braaf op a-keep (vergeet niet: het was een joint-ops tussen ANBU en A-Keep..) ga w88.....maar Lunar is iig ook een goede groep...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 29-11-2004, 23:31
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
A-keep is lief vandaag....Bleach ep 6 is uit
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 29-11-2004, 23:41
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Ik kan niet wachten op Narutp 112

Ook al begint het gevecht daar vast weer in de laatste minuut vd aflevering
Oud 29-11-2004, 23:53
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 30-11-2004 @ 00:41 :
Ik kan niet wachten op Narutp 112

Ook al begint het gevecht daar vast weer in de laatste minuut vd aflevering
Geen idee....ik kan wel zeggen dat ik deze special gewoon über vond...dit is gewoon Naruto as it should be....gewoon kijken met je mond open en later je keyboard laten drogen van het kwijl
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-11-2004, 10:39
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Weet iemand wie de intro van Bleach zingt? heb uiteraard zelf gezocht maar kon niks vinden alleen n mp3 van 1,5 mb
Oud 30-11-2004, 11:37
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Download de ost van Bleach

Naja ik vond hem alweer eens tegenvallen die naruto heb weer alles geskipd.
Ik ga idd geval geen manga meer lezen, verpest alles.

Maar nu komen eindelijk de ruige gevechten
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 30-11-2004, 11:59
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Jolt schreef op 30-11-2004 @ 12:37 :
Download de ost van Bleach

Naja ik vond hem alweer eens tegenvallen die naruto heb weer alles geskipd.
Ik ga idd geval geen manga meer lezen, verpest alles.

Maar nu komen eindelijk de ruige gevechten
dat gaat makkelijker als je de band/zanger en titel weet
Oud 30-11-2004, 13:29
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 30-11-2004 @ 12:59 :
dat gaat makkelijker als je de band/zanger en titel weet
De band is iig Orange Range de titel zal ik nog ff opzoeken...( ze laten em in de opening zien als 2 figuren met een spuitbus op de 'camera' spuiten...)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-11-2004, 14:09
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
he thanks heb hem al gevonden orange range - asterisk
wel handig dat je meeste animes mp3 gewoon kan downloaden van sites, zit daar geen copyright op ik bedoel als je zoiets zou doen met n ''top 40'' nummer of whatever engels taalig muziek dan krijg je gelijk heel gezeik over dat mag niet enzo.
Oud 30-11-2004, 18:16
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 30-11-2004 @ 15:09 :
he thanks heb hem al gevonden orange range - asterisk
wel handig dat je meeste animes mp3 gewoon kan downloaden van sites, zit daar geen copyright op ik bedoel als je zoiets zou doen met n ''top 40'' nummer of whatever engels taalig muziek dan krijg je gelijk heel gezeik over dat mag niet enzo.
Et mag ook niet....maar misschien bitchen ze dr minder over dan in de VS...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-11-2004, 22:17
herz
herz is offline
ik zag net dat er een samurai champloo volume 1 is. Weet iemand hoeveel eps die bevat en wanneer ze weer beginnen met uitzenden?

Bij voorbaat dank.
Oud 30-11-2004, 22:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
19

Over 6 maanden komen er weer nieue uit geloof ik.

Ow zie nu pas dat je het over een volume had, dacht over wat uit was...

foutje
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 00:10.
Oud 30-11-2004, 23:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
herz schreef op 30-11-2004 @ 23:17 :
ik zag net dat er een samurai champloo volume 1 is. Weet iemand hoeveel eps die bevat en wanneer ze weer beginnen met uitzenden?

Bij voorbaat dank.
Volgens de site van de uitgever (geneon) is et approx 100 mins...dan zou dus zo'n 4 eps betekenen.....een acceptabel aantal..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 01-12-2004, 06:29
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Severus schreef op 26-11-2004 @ 13:06 :
Hmm, ik vond "Vampire Hunter D: Bloodlust" niet zo geweldig, eigenlijk. Dan heb ik toch liever "Hellsing" of "Akira."

In ieder geval, na wat research gisteren heb ik ontdekt dat "Hellsing" in het Japans Herushingu heet. Maar ik vraag me wel af hoe de namen van Alucard en Integral in het Japans zijn. Hier en daar heb ik gehoord dat Alucard in het Japans Arkard of Arkardo heet, maar als ik dan op Google op die naam zoek, vind ik amper wat. En van Integral werd gezegd dat ze in het Japans Integuraru Vingatesu Herushingu heet, maar ook op Google vind ik daar praktisch niets over.

Weet iemand ook of de manga vooral in het katakana is geschreven, of in het hirigana? Of een combinatie van de twee met ook kanji of romeji erbij?

Kan iemand op beide vragen uitsluitsel bieden?
In de Japanse credits wordt Alucard "Arukard" genoemd, dat zag ik nog wel. Ik weet niet meer how Integra werd genoemd, maar dat kan ik me niet herinneren. Ik kijk later wel even. ;D

De scans die ik gezien heb hadden voonamelijk hiragana and kanji (alhoewel ik ook "fuck" zag staan, denk ik. =X)
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 01-12-2004, 23:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Hij heet gewoon Alucard...ook in het japans....Alucard is nl Dracula achterstevoren geschreven....de jappies hebben weinig verschil in de 'l' en de 'r'.......ze spreken het wel uit als Arucardo oid, maar dat komt gewoon omdat japans niet zoveel klanken heeft...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 02-12-2004, 17:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
D@mien schreef op 02-12-2004 @ 00:32 :
Hij heet gewoon Alucard...ook in het japans....Alucard is nl Dracula achterstevoren geschreven....de jappies hebben weinig verschil in de 'l' en de 'r'.......ze spreken het wel uit als Arucardo oid, maar dat komt gewoon omdat japans niet zoveel klanken heeft...
De officiële spelling is eigenlijk Arucard (zelfs de maker van de serie heeft dat eens nadrukkelijk gezegd), maar ze spreken het wel uit als Arkardo, ja. En dat van die 'l' en de 'r' wist ik al, dat kom je op veel sites tegen.

Toch raar dat ze het dan als Arucard schrijven en het uitspreken als Arkardo.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-12-2004, 22:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kben nu bezig met Midori no Hibi...werkelijk geweldige serie zelden zo gelachen De lijpheid van die serie is prachtig
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 06-12-2004, 22:01
herz
herz is offline
Heeft er iemand al grenadier gezien of berserk?
Oud 06-12-2004, 22:07
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
herz schreef op 06-12-2004 @ 23:01 :
Heeft er iemand al grenadier gezien of berserk?
Ik ben nu bezig met Grenadier.... wel aardig....Berserk heb ik nog niet gezien....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 09-12-2004, 16:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
herz schreef op 06-12-2004 @ 23:01 :
Heeft er iemand al grenadier gezien of berserk?
Berserk is de allereerste Anime die ik ooit gezien heb en leuk vond; ik heb daarom ook uit nostalgie de dvd set.

Alleen de laatste 2 episodes vond ik niks; zo uitermate bizar.
Oud 11-12-2004, 23:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Grenadier is best wel leuk.

Ik heb de afgelopen paar dagen non-stop Fullmetal Alchemist gekeken. Écht een geweldige serie. Weet iemand trouwens de naam van die track die wel eens wordt gespeeld als Izuma (Ed en Al's sensei) in de buurt is? T'is een instrumentale track, met een vrouwelijke stem die klanken zingt (voor een voorbeeld: aflevering 46, rond de 6:30 hoor je de track).

Maar, de serie was erg mooi. =D Zeker het kijken waard. ^_^
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 11-12-2004, 23:28
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik nu redelijk droog sta qua anime, geen nieuwe series die mij boeien. Naruto is leuk en aardig, maar niet meer dan dat. En Samurai Champloo duurt nog wel een tijdje.
Hopelijk komen Steamboy en Howl's Moving Castle op IFFR volgende maand.
Oud 12-12-2004, 00:50
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
cyc schreef op 12-12-2004 @ 00:28 :
Ik moet zeggen dat ik nu redelijk droog sta qua anime, geen nieuwe series die mij boeien. Naruto is leuk en aardig, maar niet meer dan dat. En Samurai Champloo duurt nog wel een tijdje.
Hopelijk komen Steamboy en Howl's Moving Castle op IFFR volgende maand.
Je kan Samurai 7 proberen..ik vind em oneindig veel beter dan Samurai Champloo...die me tot nu toe zwaar tegenvalt...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 12-12-2004, 11:14
herz
herz is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-12-2004 @ 17:51 :
Berserk is de allereerste Anime die ik ooit gezien heb en leuk vond; ik heb daarom ook uit nostalgie de dvd set.

Alleen de laatste 2 episodes vond ik niks; zo uitermate bizar.
best bizar ja, maar als je de manga gelezen hebt dan snap je wat meer van het verhaal. Berserk eindigt ook niet zoals het bedoelt was, de serie was toendertijd zwaar geflopt, toen zijn ze gestop met het maken van nieuwe eps.
Oud 12-12-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 12-12-2004 @ 01:50 :
Je kan Samurai 7 proberen..ik vind em oneindig veel beter dan Samurai Champloo...die me tot nu toe zwaar tegenvalt...
Ja, ik heb 't geprobeerd, maar ik heb er verder niet zo veel mee.
Oud 12-12-2004, 13:41
Verwijderd
Samurai7 is echt een van de betere series naar mijn mening. Het is gewoon een vette wereld, zeg maar de structuur en het uiterlijk van feodaal Japan, maar ondertussen ook met twintig meter hoge robots met katana's. Dat is gewoon vet

Bleach is trouwens ook geweldig, mocht je nog een andere serie zoeken, alleen het is jammer dat er tot nu toe maar negen afleveringen zijn waarvan alleen de eerste zes vertaald zijn door Anbu en de laatsten door Lunar.
Oud 12-12-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2004 @ 14:41 :
Dat is gewoon vet
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar gek genoeg vond ik er niet zo veel aan. Verder niks mis met de serie hoor.

Citaat:
Bleach is trouwens ook geweldig, mocht je nog een andere serie zoeken, alleen het is jammer dat er tot nu toe maar negen afleveringen zijn waarvan alleen de eerste zes vertaald zijn door Anbu en de laatsten door Lunar.
Daar heb ik 1 aflevering van gezien, en dat wist me ook niet erg te boeien, wel een leuk gegeven.
Oud 12-12-2004, 13:52
Verwijderd
Tsja, smaken verschillen natuurlijk. Waarom vond je Bleach niet leuk? Ben je meer into wat 'futuristischer' anime?
Oud 12-12-2004, 13:55
Verwijderd
Ik heb niet een bepaalde voorkeur voor futuristische anime, maar ik denk misschien dat ik wel wat kieskeuriger ben. Bleach vond ik wel aardig, het keek makkelijk weg, maar ik was niet bijster onder de indruk dat het me de moeite waard leek om te volgen. "Iedereen" vind ook Rurouni Kenshin en Hellsing zo prachtig, maar daar heb ik al helemaal niks mee.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Animetopic #17
Dinalfos
76 07-10-2008 10:42
ARTistiek J-Art
Passionfruit
42 07-03-2008 22:16
Drugs & Alcohol Het IZSADC-topic #60
Mephisto
500 03-02-2006 01:17
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
ARTistiek manga/ anime
MangaGirL
15 25-03-2002 09:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.