Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 13:18
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
1991:
- Simon die niet dood blijkt te zijn.

1992: arnie die verhaal komt halen bij herman hogendoorn ivm linda. herman wordt neergeschoten (blijkt achteraf nep te zijn). martine had de politie al ingeschakeld omdat ze frits erin wilde luizen, maar ze ziet arnie met het pistool in zijn hand ipv frits.

1993:
- Gaat Helen Peter vertellen dat zij zijn moeder is?
- Laura dreigt volledig opgeslokt te worden door een sektelid.

1994:
- Laura die met Tessel staat te zoenen als Robert binnenkomt.
- Arnie en Roos trouwen.
- Helen Helmink is gedrogeerd door Coen

1995:
- Het geweldige kussengevecht tussen Linda en Laura nadat Laura erachter is gekomen dat Linda bij Stan heeft geslapen

1000ste aflevering cliffhanger:
- Frits wordt vermoord doordat iemand een tv in het bad duwt waar hij in ligt. Later blijkt Hannie de schuldige te zijn.

1996:
- Dian wordt van de trap geduwd (en verliest hierbij haar kindje)
- Anita en Rik gaan trouwen, maar Anita zegt 'nee' als ze vlak daarvoor ontdekt dat Rik met haar wil emigreren.
- Arnie die uit de boot valt en dreigt te verdrinken.

1997:
- Daniël wil van 't dak afspringen.

1998:
- Joop Zwartjes opent het vuur op Julian en Alexandra's bruiloft. Robert, Alexandra en Julian liggen op de grond met bloed om hen heen.

1999:
- Stefano bewusteloos in het water. Ludo moet kiezen: redt hij hem of toch Nina en Janine?

2000:
- Bowien aan de klif.
- Wordt Charlie ontvoerd?

2000ste aflevering cliffhanger:
- Roos gaat dood.

2001:
- Iedereen verliefd. (o.a. Rik en Anita die met elkaar naar bed gaan in Nepal)

2002:
- Rik en Anita gaan op huwelijksreis naar Singapore, maar Rik moet - om zoon Job te redden - een pakketje coke afleveren daar en ze worden gepakt
- Ludo trouwt zonder het te weten met zijn ex Sophia, terwijl Janine levend begraven ligt.

2003:
- Charlie is aangereden door Robert, wordt gevonden door Valerie die tegen haar aan begint te blèren dat ZIJ haar mama is.
- Benjamin en Ray zitten in Egypte in de grot.
- Sjors gaat naar de gevangenis en ontmoet daar Martine.

2004:
- Brand in Scala na ontvoering van Nina.
- Ludo z'n geld vliegt versnipperd door de lucht

2005:
- Yasmin en Stefano in de auto in het water.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Advertentie
Oud 26-06-2005, 13:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 26-06-2005 @ 14:14 :
Ja, ingelogd was ik al. En nu zie ik het.
Bij 'fragmenten' dus.
Danku
Nou, de mensen die vanaf het begin kijken, kunnen het rijtje cliffhangers zo aanvullen denk ik
ben ik dan zo blind?

Dit is alles wat ik krijg:
http://img268.echo.cx/my.php?image=scherm2pn.jpg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-06-2005, 13:37
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-06-2005 @ 14:24 :
ben ik dan zo blind?

Dit is alles wat ik krijg:
http://img268.echo.cx/my.php?image=scherm2pn.jpg
als je naar www.gtst.nl gaat, zie je dan rechts boven niet een logo mp, met daarnaast een link aanmelden?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 26-06-2005, 13:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nee
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-06-2005, 14:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
oke, ik had dus duidelijk niks te doen



Zal vast nog wel mensen vergeten zijn, maar zie hier de ziekelijke verhoudingen van de families Alberts en Sanders...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-06-2005, 14:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 26-06-2005 @ 14:18 :


1000ste aflevering cliffhanger:
- Frits wordt vermoord doordat iemand een tv in het bad duwt waar hij in ligt. Later blijkt Hannie de schuldige te zijn.

1996:
- Dian wordt van de trap geduwd (en verliest hierbij haar kindje)
- Anita en Rik gaan trouwen, maar Anita zegt 'nee' als ze vlak daarvoor ontdekt dat Rik met haar wil emigreren.
- Arnie die uit de boot valt en dreigt te verdrinken.
was kind van Dian van Frits? zo ja dan leeft dat kind nog en is dat dus de broer van Sjors
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-06-2005, 16:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-06-2005 @ 15:22 :
was kind van Dian van Frits? zo ja dan leeft dat kind nog en is dat dus de broer van Sjors
Nee, Dian kreeg een miskraam.

@ Balance: aardige poging, maar een beetje onoverzichtelijk doordat de ouder-kind en broer-zus relaties op dezelfde manier zijn aangegeven.
Oud 26-06-2005, 16:09
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-06-2005 @ 15:13 :
oke, ik had dus duidelijk niks te doen

[afbeelding]

Zal vast nog wel mensen vergeten zijn, maar zie hier de ziekelijke verhoudingen van de families Alberts en Sanders...
haha geniaal die hartjes en smilies helemaal in forumstijl hoelang ben je daar mee bezig geweest haha maar die verhoudingen zijn echt ziek

- Jef en isabella owwwja
- jef heeft toch nog een zoon? die een tijd geleden nog in de serie terugkwam en later weer vertrok, nadat ie gewond was geraakt door de kogels van Tony? (hij was verlamd enzo) weet z'n naam niet meer..
-er moet nog een lijntje tussen dennis en daantje, over ziek gesproken
- er tussen charlie en nick, hoewel dat misschien wel heel omslachtig is
- wie is de moeder van daantje en milan ook al weer dan?

ps. ik zie het op gtst.nl ook niet zal wel aan browser liggen ofzo
__________________
Drop it!
Oud 26-06-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 17:07 :
@ Balance: aardige poging, maar een beetje onoverzichtelijk doordat de ouder-kind en broer-zus relaties op dezelfde manier zijn aangegeven.
Ja, ik vond hem wel cool.
Inderdaad beetje onoverzichtelijk, dat wel. En er mist nogal wat, natuurlijk. Ray bijvoorbeeld. Robert en Barbara <3 ennuh... Guus en Laura <3.
Nouja, whatever. Vast nog veel meer van voor de tijd dat ik keek.
Ik vind het wel leuk gedaan en leuk om te zien.
Oud 26-06-2005, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 26-06-2005 @ 17:09 :
- jef heeft toch nog een zoon? die een tijd geleden nog in de serie terugkwam en later weer vertrok, nadat ie gewond was geraakt door de kogels van Tony? (hij was verlamd enzo) weet z'n naam niet meer..
Remco! geloof ik...

Citaat:
- wie is de moeder van daantje en milan ook al weer dan?
Ik dacht dat ze Hanneke heette.
Oud 26-06-2005, 16:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Solid schreef op 26-06-2005 @ 17:09 :
haha geniaal die hartjes en smilies helemaal in forumstijl hoelang ben je daar mee bezig geweest haha maar die verhoudingen zijn echt ziek

- Jef en isabella owwwja
- jef heeft toch nog een zoon? die een tijd geleden nog in de serie terugkwam en later weer vertrok, nadat ie gewond was geraakt door de kogels van Tony? (hij was verlamd enzo) weet z'n naam niet meer..
-er moet nog een lijntje tussen dennis en daantje, over ziek gesproken
- er tussen charlie en nick, hoewel dat misschien wel heel omslachtig is
- wie is de moeder van daantje en milan ook al weer dan?

ps. ik zie het op gtst.nl ook niet zal wel aan browser liggen ofzo
Oh ja, die zoon van Jef heet Remco.

Ik ga hem overigens niet meer aanpassen hoor, want op een gegeven moment gingen al die lijntjes al door elkaar lopen.

@Mark: heb je gelijk in. Maar ik heb hem ook maar snel gemaakt (ongeveer kwartiertje over gedaan) en het was me eigenlijk teveel werk om ook nog onderscheid te gaan maken tussen wát voor familie het was..

En dat kind van Dian was inderdaad dood. Dat kwam door die duw van de trap.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-06-2005, 16:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dessalniettemin een leuke poging. Ik wacht nog steeds op degene die de Sanders-stamboom destijds maakte.
Oud 26-06-2005, 16:42
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-06-2005 @ 15:22 :
was kind van Dian van Frits? zo ja dan leeft dat kind nog en is dat dus de broer van Sjors
www.gtst.nl
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 16:59
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
het kind van Hannie dan

en miskraam zegt niks, tis een soap
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-06-2005, 17:02
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-06-2005 @ 17:59 :
het kind van Hannie dan

en miskraam zegt niks, tis een soap
Lees dan
Dat kind is van Frits en Trix!
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 17:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik snap alleen niet wat 'Vader Hoogendoorn' ermee te maken heeft. wat was zijn relatie met Trix dan?
Oud 26-06-2005, 17:14
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:08 :
Ik snap alleen niet wat 'Vader Hoogendoorn' ermee te maken heeft. wat was zijn relatie met Trix dan?
Voor zover ik weet weinig. Hij heeft haar alleen achtervolgt naar Australië om haar vervolgens te laten verongelukken. Hij deed dat omdat hij Fritsje wilde hebben, die hij later Herman-Rien noemde, en die we vrijdag zagen als Jack Woods (wood = hout).
Misschien nog wel meer hoor, maar daar kijk ik dan niet lang genoeg voor, ik kijk vanaf dat Frits dood ging namelijk.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 17:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hij wou dus 'zomaar' dat kind hebben? Waarom dan persé dát kind?
Oud 26-06-2005, 17:21
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:16 :
Hij wou dus 'zomaar' dat kind hebben? Waarom dan persé dát kind?
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 17:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bedankt voor de uitleg. Als ik het goed begrijp uit het stukje, is Herman Hoogendoorn dus de vader van Frits. Maar hoe komt Frits dan aan de achternaam 'Van Houten'? Sorry als ik het niet echt meer snap en het helemaal verkeerd lees, maar het wordt ook zo ingewikkeld gemaakt in GTST.
Oud 26-06-2005, 17:34
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:24 :
Bedankt voor de uitleg. Als ik het goed begrijp uit het stukje, is Herman Hoogendoorn dus de vader van Frits. Maar hoe komt Frits dan aan de achternaam 'Van Houten'? Sorry als ik het niet echt meer snap en het helemaal verkeerd lees, maar het wordt ook zo ingewikkeld gemaakt in GTST.
Ach, ik snap het vaak ook allemaal niet meer hoor. Dit haal ik ook van de gtst site omdat ik anders geen flauw idee heb hoe het precíes in elkaar steekt! Maar Herman is idd de vader van Frits. En over die achternaam heb ik het volgende gevonden:

Ik denk dat Frits dus nooit de naam van Herman heeft mogen dragen ofzo en daarom de naam van zijn moeder gekregen heeft.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 17:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Laen schreef op 26-06-2005 @ 18:34 :
Ach, ik snap het vaak ook allemaal niet meer hoor. Dit haal ik ook van de gtst site omdat ik anders geen flauw idee heb hoe het precíes in elkaar steekt! Maar Herman is idd de vader van Frits. En over die achternaam heb ik het volgende gevonden:
[afbeelding]
Ik denk dat Frits dus nooit de naam van Herman heeft mogen dragen ofzo en daarom de naam van zijn moeder gekregen heeft.
Aha aha, nu wordt me alles duidelijk! Dank dank dank.

Wel lastig voor alle mensen die GTST niet vanaf het begin volgen. Die krijgen nu een hoop dingen over zich heen die ze maar half begrijpen. De zoon van Frits en er wordt ook weer teruggegrepen op Arnie (van wie ik nog steeds hoop dat-ie ooit nog blijkt te leven, maar die kans acht ik klein, aangezien Reinout Oerlemans het Arnie-imago veel te goed van zich af heeft weten te schudden).
Oud 26-06-2005, 17:39
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:37 :
Aha aha, nu wordt me alles duidelijk! Dank dank dank.

Wel lastig voor alle mensen die GTST niet vanaf het begin volgen. Die krijgen nu een hoop dingen over zich heen die ze maar half begrijpen. De zoon van Frits en er wordt ook weer teruggegrepen op Arnie (van wie ik nog steeds hoop dat-ie ooit nog blijkt te leven, maar die kans acht ik klein, aangezien Reinout Oerlemans het Arnie-imago veel te goed van zich af heeft weten te schudden).
Ja inderdaad.. heel veel oude verhaallijnen komen nu weer naar boven. Ik hoop dat van Arnie ook nog altijd, want het is helemaal niet zeker dat hij echt omgekomen is toen. Maarja, áls hij terugkomt moet hij meteen verwerken dat Laura en Robert zijn ouders niet zijn maar Guus
En ik denk inderdaad niet dat Reinout Oerlemans die rol ooit nog weer aan zal nemen, maar wie weet ooit iemand anders?!
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 17:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Laen schreef op 26-06-2005 @ 18:39 :
Ja inderdaad.. heel veel oude verhaallijnen komen nu weer naar boven. Ik hoop dat van Arnie ook nog altijd, want het is helemaal niet zeker dat hij echt omgekomen is toen. Maarja, áls hij terugkomt moet hij meteen verwerken dat Laura en Robert zijn ouders niet zijn maar Guus
En ik denk inderdaad niet dat Reinout Oerlemans die rol ooit nog weer aan zal nemen, maar wie weet ooit iemand anders?!
Ik zal nooit iemand anders dan Reinout Oerlemans aanvaarden als Arnie, en ik denk met mij iedereen die hem ooit Arnie heeft zien spelen.
Oud 26-06-2005, 17:45
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:42 :
Ik zal nooit iemand anders dan Reinout Oerlemans aanvaarden als Arnie, en ik denk met mij iedereen die hem ooit Arnie heeft zien spelen.
ik heb hem ook zien spelen en ik zou het ook stom vinden als iemand anders het van hem zou overnemen, maar gtst kennende.... als ze het personage "Arnie" weer terug willen laten komen, nemen ze zo iemand anders, zij weten ook wel dat Reinout dat never nooit meer zal doen.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 26-06-2005, 17:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik moet bij de naam 'Arnie' altijd eerst denken aan de Carlo Bozhardt-imitatie uit 'Pittige Tijden' en dan pas aan Reinout Oerlemans.
Oud 26-06-2005, 17:52
Monroe
Avatar van Monroe
Monroe is offline
ben jij ook echt zo 'almighty', mark?
__________________
Ík wil neuken.
Oud 26-06-2005, 19:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Arnie kán gewoon niet door iemand anders gespeeld worden

En Reinout heeft gezegd alleen nog terug te willen komen mocht er ooit een laatste aflevering komen (als afsluiting dus). Anders niet.

En ik vind idd ook dat 't veel oude verhalen zijn die worden opgehaald. Zo ging men er bij Martine ook maar vanuit dat men wist hoe zij was. Terwijl er zat mensen zijn die geen benul hebben van hoe Martine vroeger was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-06-2005, 21:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Monroe schreef op 26-06-2005 @ 18:52 :
ben jij ook echt zo 'almighty', mark?
Is dat boeiend voor het topic dan?
Oud 26-06-2005, 21:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
@ cliffhanger-zoekers + stamboommakers: Goed werk mensen!

Dus die ene jongen die de broer is van Sjors heet dus Fritsje?
Mja, inderdaad, er worden nu wel veel oude verhaallijnen opgerakeld. Je moet het echt vanaf het begin gevolgd hebben (en een goed geheugen hebben) om het nog allemaal te begrijpen.
Als ik terugkijk naar de cliffhangers heb ik het de eerste 2 jaar niet gevolgd, daarna wel. Toen Roos er ongeveer inkwam. Zat ze met Arnie in de Koning te zoenen, Peter was ook verliefd op haar (of zo...) en toen Peter met een bosje bloemen de Koning inkwam zag-ie ze zoenend zitten en flikkerde het bosje bloemen weg en vertrok meteen uit de Koning. Dat is wel iets wat ik niet meer heb vergeten. Weet ook niet 100% zeker of het op zo'n manier ging.
Ook ik hoop stiekem dat Arrrrrrrrnie ooit nog terug komt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-06-2005, 22:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-06-2005 @ 22:55 :

Ook ik hoop stiekem dat Arrrrrrrrnie ooit nog terug komt.
hij zegt zelf iig van niet...nooit meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-06-2005, 08:07
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-06-2005 @ 20:25 :

En ik vind idd ook dat 't veel oude verhalen zijn die worden opgehaald. Zo ging men er bij Martine ook maar vanuit dat men wist hoe zij was. Terwijl er zat mensen zijn die geen benul hebben van hoe Martine vroeger was.
idd! maar dat vond ik al toen die Mickey weer opdook én Simon! En Remco en wie nog meer?? vervolgens Martine en nu het verhaal over Frits van Houten (en die laatste twee allemaal voor Sjors) Echt vreemd, want er zijn toch veel nieuwe en jonge kijkers die geen idee hebben waar het vroeger over ging. Volgens mij kennen veel mensen het begrip Arnie bv alleen maar omdat Reinout Oerlemans er altijd aan herinnerd wordt..Ik vind het ook enigszins stom, waarom eeuwig terugkomen, kunnen ze niks nieuws verzinnen ofzo (hm retorische vraag natuurlijk niet;o)
__________________
Drop it!
Oud 27-06-2005, 17:27
markeerstift
markeerstift is offline
ghi.. mogen ze ook dat fotoalbum van de familie alberts aanpassen..
tis eigenlijk echt te doelloos voor woorden geworden, heel goede tijden..
Maar ach, je moet ergens aan verslaafd zijn he
__________________
We might as well be strangers.
Oud 27-06-2005, 17:37
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Ik vond het wel opvallend dat die babyfoto's van Arnie in kleur waren
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 27-06-2005, 19:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline


@ Mr.Oizo: dat kan ik me echt niet herinneren, maar het klinkt ook als een niet super belangrijk stukje. ik herinner me vooral dat ik Mirjam zo leuk vond met d'r haar en dat het zusje van Janine gestoord was en d'r haren af ging knippen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2005, 19:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind dat we dit topic in de zomer trouwens hoog moeten houden door oude gebeurtenissen op te halen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2005, 19:46
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Ik vind dat hier een slotje op mag.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Oud 27-06-2005, 20:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-06-2005 @ 20:46 :
Ik vind dat hier een slotje op mag.
Ik vind dat jij uit dit topic weg moet blijven.
Oud 27-06-2005, 20:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-06-2005 @ 20:46 :
Ik vind dat hier een slotje op mag.
Ik zie opeens de voordelen van kinderarbeid.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 27-06-2005, 21:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-06-2005 @ 20:39 :
Ik vind dat we dit topic in de zomer trouwens hoog moeten houden door oude gebeurtenissen op te halen
Groot gelijk! Anders moeten we het topic weer eind augustus op pagina weet ik veel waar gaan uppen.

Citaat:
Balance schreef op 27-06-2005 @ 20:38 :
@ Mr.Oizo: dat kan ik me echt niet herinneren, maar het klinkt ook als een niet super belangrijk stukje. ik herinner me vooral dat ik Mirjam zo leuk vond met d'r haar en dat het zusje van Janine gestoord was en d'r haren af ging knippen.
Ik vond die kapsels van Mirjam vroeger ontzettend irritant. Wat ze allemaal in dat haar had... en het zusje van Janine heette Marieke Vollaards (of zo) en ze is opgenomen in een inrichting dacht ik. Ook nooit meer wat van vernomen.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-06-2005 @ 18:47 :
Ik moet bij de naam 'Arnie' altijd eerst denken aan de Carlo Bozhardt-imitatie uit 'Pittige Tijden' en dan pas aan Reinout Oerlemans.
Inderdaad...
"Hahahahaa... ik ben Arnie van de Nationale Postcodeloterij! Ze zitten me te jennen!"
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-06-2005, 21:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb nog twee videobanden van Pittige Tijden.

"Het is MIJ, Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrobberrrrrrrrrrt! Aju met een duu!"
Oud 27-06-2005, 21:50
Verwijderd
Ik vind ook dat het topic hoog moet worden gehouden. Al weet ik helemaal niks van de uitzendingen voor 2000 Verder heb ik wel een goed geheugen, schijnt
Oud 28-06-2005, 02:21
Verwijderd
Ik kijk het echt al heel lang en ik dacht echt dat ik een goed geheugen had, maar ik weet echt al heel veel niet meer.

Hoe zat dat trouwens vroeger met Daniel Daniel, ik kan me nog herinerren dat hij was ontvoerd oid en toen in zo'n kuil / hokje in de grond zat? Met wie was dat ook alweer, en waarom ging dat om??
Oud 28-06-2005, 10:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-06-2005 @ 22:40 :
Groot gelijk! Anders moeten we het topic weer eind augustus op pagina weet ik veel waar gaan uppen.

Ik vond die kapsels van Mirjam vroeger ontzettend irritant. Wat ze allemaal in dat haar had... en het zusje van Janine heette Marieke Vollaards (of zo) en ze is opgenomen in een inrichting dacht ik. Ook nooit meer wat van vernomen.

Inderdaad...
"Hahahahaa... ik ben Arnie van de Nationale Postcodeloterij! Ze zitten me te jennen!"
haha
ik deed vroeger ook van die achterlijke dingen in m'n haar, omdat ik Mirjam zo leuk vond

En Marieke was 't idd. Die vlaag waarin ze d'r eigen haar afknipte was het begin van haar opname. Toen bleek hoe slecht het met haar ging. Zij ging ook om met een bende jongens die d'r wilden verkrachten ofzo.. Ik weet niet meer precies hoe dat ook al weer ging

@MadameMinke: het hoeft niet persé voor 2000 te zijn. Als het maar uit het verleden (iig niet afgelopen seizoen) is en leuk is om nog eens op te halen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-06-2005, 11:01
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Geweldig om een beetje achtergrond mee te pikken Ik kijk het nu sinds '98 ofzo, maar toen was ik nogal jong dus dat heb ik niet echt bewust meegekregen.

Daniel zat toch ook op een één of ander booreiland?

Ik wil ook dat Hedwig terugkomt, toen ze in Gtst zat vond ik Georgina echt tof . En Reinout zit inderdaad altijd over GTST te brabbelen bij Pulse ook.

Oh en ik wil ook weer pittige tijden kijken, dat was echt <33
Oud 28-06-2005, 12:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Georgina terug in GTST? Oh nee, aljeblieft niet! Die domme gans wil ik zo min mogelijk zien.
Oud 28-06-2005, 20:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-06-2005 @ 11:38 :
En Marieke was 't idd. Die vlaag waarin ze d'r eigen haar afknipte was het begin van haar opname. Toen bleek hoe slecht het met haar ging. Zij ging ook om met een bende jongens die d'r wilden verkrachten ofzo.. Ik weet niet meer precies hoe dat ook al weer ging
Volgens mij waren dat allemaal van die Hell's Angel look-a-likes, die zaten altijd in zo'n ruig café, de Heavy Heaven. Janine had die tent in de fik gestoken of zo. Meen ik me te herinneren, meer weet ik er ook niet meer van.

Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 28-06-2005 @ 03:21 :
Hoe zat dat trouwens vroeger met Daniel Daniel, ik kan me nog herinerren dat hij was ontvoerd oid en toen in zo'n kuil / hokje in de grond zat? Met wie was dat ook alweer, en waarom ging dat om??
Daniel is heel vroeger ontvoerd door ene Bert Boelens dacht ik. Janine, Stan en nog iemand (Arthur of zo, weet het allemaal al niet meer zeker) hebben hem toen bevrijd dacht ik. Die ontvoerder liet dacht ik ook steeds een cassettespeler afspelen met een bandje waar een vrouwenstem op stond van een vrouw waar Daniel van gehouden heeft. Hij kreeg dat uren lang te horen... hoe die vrouw ook al weer heette weet ik al niet meer.

Bohhh dat ik dit nog weet. Maar van dit soort dingen hierboven weet ik ook maar heel weinig. Wel nog hoe die gast heet, maar waarom hij Daniel ontvoerd heeft weet ik al niet meer. Misschien dat er bij iemand anders een lichtje gaat branden?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-06-2005, 23:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-06-2005 @ 21:41 :
Volgens mij waren dat allemaal van die Hell's Angel look-a-likes, die zaten altijd in zo'n ruig café, de Heavy Heaven. Janine had die tent in de fik gestoken of zo. Meen ik me te herinneren, meer weet ik er ook niet meer van.
jaaa!!! Het waren idd van die ruige types. En Janine ging er idd achteraan. Maar volgens mij dus omdat ze Marieke iets aan hadden gedaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-06-2005, 10:07
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Klopt, zie ook www.gtst.nl zoals al eerder genoemd. Kijk vooral eens bij de bio's. Daar kun je van vooral oud-personages veel info vinden een ook van iedereen hoe ze de serie hebben verlaten e.d. Ik wil de tijd van kim en sylvia terug!
Oud 29-06-2005, 10:34
sas
Avatar van sas
sas is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-06-2005 @ 00:06 :
jaaa!!! Het waren idd van die ruige types. En Janine ging er idd achteraan. Maar volgens mij dus omdat ze Marieke iets aan hadden gedaan.
Marieke ging met die types om, maar die hebben haar verkracht. daardoor keerde ze helemaal in zichzelf en heeft ze haar haar helemaal verknipt. Ze is toen ook opgenomen geweest en is uiteindelijk met Mark de Moor(Tim immers) naar italie is verhuisd.
__________________
waarom haast?? Weet jij wanneer je je werk afhebt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Films, TV & Radio Gtst [16]
pete da pornkid
500 24-06-2005 19:35
Films, TV & Radio G.t.s.t [14]
~Hadiya~
500 29-01-2005 18:11
Films, TV & Radio G.T.S.T. [nr 13]
~Hadiya~
500 06-12-2004 19:34
Films, TV & Radio Gtst [5]
Hoipiepeloi
500 02-12-2003 20:19
Films, TV & Radio Gtst [3]
Evito
498 12-09-2003 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.