Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 26-06-2005 @ 14:18 :
1991:
- Simon die niet dood blijkt te zijn.

1992: arnie die verhaal komt halen bij herman hogendoorn ivm linda. herman wordt neergeschoten (blijkt achteraf nep te zijn). martine had de politie al ingeschakeld omdat ze frits erin wilde luizen, maar ze ziet arnie met het pistool in zijn hand ipv frits.

1993:
- Gaat Helen Peter vertellen dat zij zijn moeder is?
- Laura dreigt volledig opgeslokt te worden door een sektelid.

1994:
- Laura die met Tessel staat te zoenen als Robert binnenkomt.
- Arnie en Roos trouwen.
- Helen Helmink is gedrogeerd door Coen

1995:
- Het geweldige kussengevecht tussen Linda en Laura nadat Laura erachter is gekomen dat Linda bij Stan heeft geslapen

1000ste aflevering cliffhanger:
- Frits wordt vermoord doordat iemand een tv in het bad duwt waar hij in ligt. Later blijkt Hannie de schuldige te zijn.

1996:
- Dian wordt van de trap geduwd (en verliest hierbij haar kindje)
- Anita en Rik gaan trouwen, maar Anita zegt 'nee' als ze vlak daarvoor ontdekt dat Rik met haar wil emigreren.
- Arnie die uit de boot valt en dreigt te verdrinken.

1997:
- Daniël wil van 't dak afspringen.

1998:
- Joop Zwartjes opent het vuur op Julian en Alexandra's bruiloft. Robert, Alexandra en Julian liggen op de grond met bloed om hen heen.

1999:
- Stefano bewusteloos in het water. Ludo moet kiezen: redt hij hem of toch Nina en Janine?

2000:
- Bowien aan de klif.
- Wordt Charlie ontvoerd?

2000ste aflevering cliffhanger:
- Roos gaat dood.

2001:
- Iedereen verliefd. (o.a. Rik en Anita die met elkaar naar bed gaan in Nepal)

2002:
- Rik en Anita gaan op huwelijksreis naar Singapore, maar Rik moet - om zoon Job te redden - een pakketje coke afleveren daar en ze worden gepakt
- Ludo trouwt zonder het te weten met zijn ex Sophia, terwijl Janine levend begraven ligt.

2003:
- Charlie is aangereden door Robert, wordt gevonden door Valerie die tegen haar aan begint te blèren dat ZIJ haar mama is.
- Benjamin en Ray zitten in Egypte in de grot.
- Sjors gaat naar de gevangenis en ontmoet daar Martine.

2004:
- Brand in Scala na ontvoering van Nina.
- Ludo z'n geld vliegt versnipperd door de lucht

2005:
- Yasmin en Stefano in de auto in het water.
wtf, is dat van 2003 van charlie en v alerie. weet je hoe raar dit jaar is dat wijf het toch pas te weten gekomen dat het haar moeder is.
of gaat de tijd zo snel
Advertentie
Oud 29-06-2005, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 26-06-2005 @ 15:22 :
was kind van Dian van Frits? zo ja dan leeft dat kind nog en is dat dus de broer van Sjors
wie zegt dat dat de broer was, misschien is het wel een vijand ofzo die wat te weten wilt komen.
Oud 29-06-2005, 21:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 29-06-2005 @ 20:38 :
wtf, is dat van 2003 van charlie en v alerie. weet je hoe raar dit jaar is dat wijf het toch pas te weten gekomen dat het haar moeder is.
of gaat de tijd zo snel
Vorig seizoen (2004), drie weken voor de zomerstop, vertelden ze het haar pas.
Nog langer geleden dus dan je denkt, dus de tijd gaat nóg sneller dan je denkt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-06-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-06-2005 @ 22:41 :
Vorig seizoen (2004), drie weken voor de zomerstop, vertelden ze het haar pas.
Nog langer geleden dus dan je denkt, dus de tijd gaat nóg sneller dan je denkt.
Klopt volgens mij wat je zegt, maar 2004 is niet langer geleden dan 2003 natuurlijk.
Oud 30-06-2005, 16:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
charlie heeft dat met het ongeluk gehoord, maar daarna was ze het een hele tijd vergeten. Later heeft ze het toen toch pas alsnog gehoord?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-06-2005, 17:05
Verwijderd
dan ging de tijd wel erg snel ja.
maar nu moet ik even poepen.
Oud 30-06-2005, 18:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ze had het verdrongen of zoiets... of hoe zat dat ook al weer? Naja, wat het ook was, ik vond het onzin. Zoals zo veel in GTST.

Maar ik weet wel zeker dat Bar & Val het Charlie precies 3 weken voor de zomerstop van vorig jaar hebben verteld.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-06-2005, 18:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2005 @ 22:45 :
Ik heb nog twee videobanden van Pittige Tijden.

"Het is MIJ, Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrobberrrrrrrrrrt! Aju met een duu!"
ik ben rick , enkwil op mn Motor rijen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 30-06-2005, 21:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-06-2005 @ 21:41 :
Daniel is heel vroeger ontvoerd door ene Bert Boelens dacht ik. Janine, Stan en nog iemand (Arthur of zo, weet het allemaal al niet meer zeker) hebben hem toen bevrijd dacht ik. Die ontvoerder liet dacht ik ook steeds een cassettespeler afspelen met een bandje waar een vrouwenstem op stond van een vrouw waar Daniel van gehouden heeft. Hij kreeg dat uren lang te horen... hoe die vrouw ook al weer heette weet ik al niet meer.

Bohhh dat ik dit nog weet. Maar van dit soort dingen hierboven weet ik ook maar heel weinig. Wel nog hoe die gast heet, maar waarom hij Daniel ontvoerd heeft weet ik al niet meer. Misschien dat er bij iemand anders een lichtje gaat branden?
ja dat was echt eng joh, die ontvoering! hij zat in zo'n put in de grond... die cassettespeler herinner ik me ook nog wel. hij werd er helemaal gek mee gemaakt. volgens mij bleef die vrouw steeds om hulp roepen ofzo, weet t niet meer helemaal.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 30-06-2005, 21:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kalinho schreef op 30-06-2005 @ 19:10 :
ik ben rick , enkwil op mn Motor rijen
Wat een toessssstand!
Oud 30-06-2005, 23:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 30-06-2005 @ 22:49 :
ja dat was echt eng joh, die ontvoering! hij zat in zo'n put in de grond... die cassettespeler herinner ik me ook nog wel. hij werd er helemaal gek mee gemaakt. volgens mij bleef die vrouw steeds om hulp roepen ofzo, weet t niet meer helemaal.
hmm, dat herinner ik me allemaal echt niet meer. wel dat daniel in een helicopter zat ofzo en dat hij d'r uit sprong en janine/suzan (?) die naar hem op zoek ging en daniel die één of andere zwerver was (ja, net als jef).
maar dat was volgens mij niet zo heel lang terug. dat was volgens mij het verhaal waarna daniel d'r uit ging.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-07-2005, 10:15
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-06-2005 @ 22:51 :
Wat een toessssstand!
*zet kazaa aan en download Pittige tijden Themesong
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-07-2005, 13:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-07-2005 @ 11:15 :
*zet kazaa aan en download Pittige tijden Themesong
Iedereen wil scoren, winnen
Je grinnikt, je lacht
Maar toch jok je van binnen
Pittige Tijden
Het leven is een zure bom

Oud 01-07-2005, 14:17
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-07-2005 @ 14:05 :
Iedereen wil scoren, winnen
Je grinnikt, je lacht
Maar toch jok je van binnen
Pittige Tijden
Het leven is een zure bom

het was toch 'maar toch jank je van binnen'?

Ik zal nooit de scéne vergeten waarn Carlo het podium voor het eerst betreedt als Meta. Eerst zag je die schoenen, toen die harige benen, dat vreselijke roze jurkje en dat lelijke haar Hij kon zelf z'n lachen ook niet inhouden
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 01-07-2005, 15:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 01-07-2005 @ 15:17 :
het was toch 'maar toch jank je van binnen'?
Inderdaad. Het was "jank" in plaats van "jok".
Pittige Tijden was echt hilarisch! Altijd lachen op de zaterdagmorgen bij Telekids.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-07-2005, 15:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Herinner je je dat liedje nog, 'Soap, soap, we willen soap'?
Oud 01-07-2005, 15:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-07-2005 @ 16:13 :
Herinner je je dat liedje nog, 'Soap, soap, we willen soap'?
En of!
Stonden ze daar allemaal in die studio te zingen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-07-2005, 21:16
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Of die irene Moors met llllllaura. ( eet een zure bom) Ik ben lllaura ( eet weer een zure bom) arnie met die tanden (
Oud 01-07-2005, 21:17
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
ik vond pittige tijden vroeger nooit leuk, 'k zou wel te klein zijn geweest ofzo (tot 8 jaar ongeveer). maar ik weet nog wel dat ik een paar jaar later een cd had met nederlandse liedjes en daar stond pittige tijden ook op ik kon 't helemaal meezingen destijds, en nu vast ook nog wel als ik 't weer hoor.
'k zou 't echt leuk vinden als carlo en irene nu weer pittige tijden gaan doen, over hoe 't nu is dan. kan ik 't tenminste volgen.

al die oude dingen weet ik echt niks van, ik kijk 't pas een paar jaar en dan ook maar heel af en toe (sinds 2 jaar denk)

oh en trouwens, in 't alphens nieuwsblad of witte weekblad (beide een lokale krant) stond over de opnames van gtst hier.
Op de oosterbegraafplaats zijn opnames gemaakt voor een begravenis dus er gaat iemand dood (maar dat wisten we al)
en ook de gevangenis van Alphen aan den Rijn gaat dienst doen voor de buitenkant van de tbs kliniek, ik ben wel heel benieuwd wie er tbs krijgt, maar die gene ligt er dan dus neit uit. misschien Ludo?
ohja, en ook de buitenkant van 't koffiecafe van yasmin staat in alphen, was me nog nooit opgevallen. (wat zou daarmee nu gebeuren trouwens?)
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-07-2005, 21:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 01-07-2005 @ 22:16 :
Of die irene Moors met llllllaura. ( eet een zure bom) Ik ben lllaura ( eet weer een zure bom) arnie met die tanden (
Jessica at altijd zure bommen. Llllllaura was altijd stomdronken.
Oud 01-07-2005, 21:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hanneke~15 schreef op 01-07-2005 @ 22:17 :

en ook de gevangenis van Alphen aan den Rijn gaat dienst doen voor de buitenkant van de tbs kliniek, ik ben wel heel benieuwd wie er tbs krijgt, maar die gene ligt er dan dus neit uit. misschien Ludo?
What the fuck, Ludo tbs? Met dwangverpleging! Ludo in de dwangbuis.
Oud 01-07-2005, 22:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-07-2005 @ 22:20 :
What the fuck, Ludo tbs? Met dwangverpleging! Ludo in de dwangbuis.
als die wordt opgepakt voor al die "verdwijningen" die die op z'n geweten heeft wel
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-07-2005, 22:06
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vermoed Stefano.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-07-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-07-2005 @ 23:06 :
Ik vermoed Stefano.
Lijkt mij ook het meest voor de hand liggende ja.
Oud 02-07-2005, 12:29
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
Citaat:
Sasz schreef op 30-06-2005 @ 22:49 :
ja dat was echt eng joh, die ontvoering! hij zat in zo'n put in de grond... die cassettespeler herinner ik me ook nog wel. hij werd er helemaal gek mee gemaakt. volgens mij bleef die vrouw steeds om hulp roepen ofzo, weet t niet meer helemaal.

Ja dat weet ik ook nog! Volgens mij hoorde je op dat bandje ook iemand met een schorre mannenstem steeds "Daniel, Daniel!" achter elkaar roepen. Die ontvoering was echt spannend toen.

Weten jullie de ontvoering van Suzanne ook nog? Door haar buurman of de buurman van Helen. Toen was ze met een orange touw vastgebonden en ze zat onder het bloed. Die ontvoering vond ik ook vet.
__________________
You silly cunt!!!! Doe de stofzuiger
Oud 02-07-2005, 14:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de frans bauer kabouter
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-07-2005, 14:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de frans bauer kabouter

en

ik ben meta....en eigeluk een mann
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-07-2005, 15:52
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-07-2005 @ 21:18 :
Jessica at altijd zure bommen. Llllllaura was altijd stomdronken.
Ohjah, maar Irene moors speelde altijd laura en jessica. Was wel grappig vooral omdat het zo overdreven gespeeld was
Oud 03-07-2005, 19:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 02-07-2005 @ 16:52 :
Ohjah, maar Irene moors speelde altijd laura en jessica. Was wel grappig vooral omdat het zo overdreven gespeeld was
Ze speelde nog veel meer meiden uit GTST, zoals Linda (the bitch) en Roos (Ik hou van je Arrrrrrrnie).
En Carlo speelde alle mannen, zoals Arnie (Hoe kan dat nou?), Rik (Motor Rije!) en Robert (Het is mij!). Maar de meest opvallende rol van Carlo was natuurlijk Meta. Steeds met die plaknagels, je lachte je echt rot.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2005, 13:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Was het niet de bedoeling dit topic hoog te houden?
Oud 08-07-2005, 13:34
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 14:03 :
Was het niet de bedoeling dit topic hoog te houden?
Het is zomerstop
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 08-07-2005, 15:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
dan kan 't topic nog wel hoog gehouden worden?


Nieuw onderwerp: Daniel Daniel (geweldige achternaam )

Wat vonden we van hem? Moet ie terug of liever dat ie wegblijft?
Wat vonden jullie z'n leukste verhaallijn? Wat herinner je nog van hem?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-07-2005, 20:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van Daniel weet ik dat hij altijd pech in de liefde had. Relaties liepen stuk, een vriendin van hem hing zichzelf op (Cyllia of hoe heette die ), nee dat was altijd minder bij hem. Ik weet verder nog dat-ie op een dak stond en daar van af wilde springen, dat-ie ook werkte bij AA&F (AA&V later ), en dat Nina bij hem thuis geboren was. In dat-ie inderdaad ontvoerd was en in die kuil zat.

Tja, en verder is het allemaal iets te lang geleden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2005, 22:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Daniël zoals ik me hem herinner was een oude depressieve pessimistische man. Tenminste, zo is-ie uit de serie gegaan. Dat kwam allemaal door de zaak-Wassenaar, z'n vriendin die in een auto stapte die ontplofte recht voor z'n ogen en een stukgelopen relatie met Suzanne Balk. Nee, van mij hoeft-ie niet terug.
Oud 08-07-2005, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 08-07-2005 @ 16:31 :
Nieuw onderwerp: Daniel Daniel (geweldige achternaam )
Ik vind z'n voornaam leuker



Weet iemand trouwens...
op de site van gtst kun je steeds stemmen op de beste scène van het seizoen. Ze zijn nu bij seizoen 12, maar kun je ook nog voorgaande edities bekijken. Ik wil graag weleens zien wat bijvoorbeeld de beste scène van seizoen 1 was, maar toen die verkozen werd, kwam ik nog nooit op die site.
Oud 09-07-2005, 19:36
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik weet helemaal niets meer uit die periode, volgens mij moest ik toen al heel vroeg naar bed ofzo
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 10-07-2005, 10:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-07-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 10-07-2005 @ 11:41 :
verhaal
cool
Oud 10-07-2005, 18:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 09-07-2005 @ 00:36 :
Weet iemand trouwens...
op de site van gtst kun je steeds stemmen op de beste scène van het seizoen.
De beste scène van afgelopen seizoen was die schreeuwscène tussen Janine en Valerie! Ging er lekker hard en fel aan toe!

En wanneer is de 3000e aflevering dan precies? Krijgen we zeker ook weer zo''n speciaal programma erna met terugblikken en zo, dat deden ze ook met de 1000e en 2000e aflevering.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-07-2005, 10:27
Verwijderd
Ik vind dat de GTST-quiz weer eens uitgezonden moet worden of nieuwe opnames is natuurlijk ook goed
Oud 11-07-2005, 11:43
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
stefano schreef op 11-07-2005 @ 11:27 :
Ik vind dat de GTST-quiz weer eens uitgezonden moet worden of nieuwe opnames is natuurlijk ook goed
Hmm ik zou het begin wel eens willen zien
Oud 20-07-2005, 16:29
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-07-2005 @ 11:41 :
blabla
Dat zou tof zijn ik vind ht altijd leuk als zoiets gebeurt!
Oud 20-07-2005, 19:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*~Angel~* schreef op 11-07-2005 @ 12:43 :
Hmm ik zou het begin wel eens willen zien
nu je het zegt: waarom hebben ze dat nou nooit herhaald?
Ze bezitten zelf de uitzendrechten, er zijn best wat mensen in geïnteresseerd denk ik (beter dan voor de 100ste keer het zonnetje in huis.. )

ik zou die uitzendingen echt weer willen zien!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-07-2005, 09:10
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-07-2005 @ 20:46 :
(beter dan voor de 100ste keer het zonnetje in huis.. )

ik zou die uitzendingen echt weer willen zien!
idd! ik word echt helemaal gek van dat zonnetje in huis, tis niet eens leuk meer
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 21-07-2005, 17:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik snap ook niet waarom ze met de quiz gestopt zijn. Vroeger werd het door Carlo Boszhard gepresenteerd dacht ik. Die doet tegenwoordig best veel programma's dus ja misschien kan hij dat niet erbij doen. Maja, iemand anders ervoor vinden lijkt me ook geen groot probleem.
Echter, het was wel altijd een leuk programma.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-07-2005, 10:03
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Vanaf 15 augustus wordt 2 weken GTST herhaald op 't normale tijdstip, waarna vanaf 29 augustus nieuwe afleveringen te zien zijn.

Op donderdag 1 en vrijdag 2 september zal RTL4 dubbele afleveringen uitzenden van 20.00 - 21.00.

Oud 25-07-2005, 16:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-07-2005, 16:52
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Röps schreef op 25-07-2005 @ 11:03 :
Vanaf 15 augustus wordt 2 weken GTST herhaald op 't normale tijdstip, waarna vanaf 29 augustus nieuwe afleveringen te zien zijn.

Op donderdag 1 en vrijdag 2 september zal RTL4 dubbele afleveringen uitzenden van 20.00 - 21.00.

Dat is fijn, ik kan pas vanaf 29 augustus weer kijken
Oud 25-07-2005, 18:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Röps schreef op 25-07-2005 @ 11:03 :
Op donderdag 1 en vrijdag 2 september zal RTL4 dubbele afleveringen uitzenden van 20.00 - 21.00.
Is dit alleen die donderdag en vrijdag dat ze 2 afleveringen achter elkaar uitzenden? Of gaat dat in de toekomst meer voor komen?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-07-2005, 19:56
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-07-2005 @ 19:14 :
Is dit alleen die donderdag en vrijdag dat ze 2 afleveringen achter elkaar uitzenden? Of gaat dat in de toekomst meer voor komen?
Is dat niet in verband met de 3000ste aflevering ofzo ?
Correct me if i'm wrong
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Films, TV & Radio Gtst [16]
pete da pornkid
500 24-06-2005 19:35
Films, TV & Radio G.t.s.t [14]
~Hadiya~
500 29-01-2005 18:11
Films, TV & Radio G.T.S.T. [nr 13]
~Hadiya~
500 06-12-2004 19:34
Films, TV & Radio Gtst [5]
Hoipiepeloi
500 02-12-2003 20:19
Films, TV & Radio Gtst [3]
Evito
498 12-09-2003 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.