Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 15:24
Verwijderd
Kan er niet een Algemeen spamtopic op DK komen? Gewoon eentje om te praten over de topics/posts op DK, maar wanneer het niet echt meer ontopic is. Er wordt de laatste tijd namelijk teveel gespamd in de topics en dat maakt het onoverzichtelijk.

Het kan ook geproefdraaid worden eventueel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2007, 15:40
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Dat lijkt me echt een goed plan van Mr Soija/

De topics zijn erg leuk, maar ook heel beperkend, dus je bent al snel aan het spammen. Het is het leukste om een extra topic te hebben waarop spammen een beetje mag.


(zo beter soija?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 15:43.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:43
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk dat je wat subtieler reageerde.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Daar heb je Onzin toch voor?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:48
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-04-2007 @ 16:47 :
Daar heb je Onzin toch voor?
Onzin en De Kantine zijn heel anders. Het gaat er ook niet om dat we echt willen spammen.
Maar sommige discussie lopen uit op andere discussies, die er voor zorgen dat een topic gesloten wordt.

Daarom is het handig dat er een spamtopic komt, zodat dit soort discussies door kunnen gaan op het spamtopic. Dan kunnen de topics open blijven voor normaal gebruik.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dat kan op onzin ook prima, zorg gewoon voor je eigen reeks.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:53
Verwijderd
Been there, done that.

Dk is anders, en de meeste DK'ers komen niet op Onzin liever.

IK vraag om algvemeen dktopic, niet om een stom onzinspamtopic.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:57
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Onzintopics zijn heel anders dan DK topics
Het gaat niet om pure spam, maar om verbroedering onder de DK'ers.
We willen elkaar wat extra's kunnen vertellen zonder dat de topics ontsporen en gesloten worden. Zonder dat we tussen de enge Onzinners moeten zitten
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:58
Verwijderd
spamtopic klinkt ook verkeerd, het kan beter "het grote offtopic topic" heten ofzo... ik ben eigenlijk wel voor, ook omdat het dan dichter bij de kantine blijft, in plaats van dat er op onzin ook onzinners gaan zeuren en klagen en zo'n topic alsnog niet het gewenste effect heeft
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:01
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Wat een gezeur, dr is onzin en s.nl.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:02
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Wat Sterrenmeisje zegt klopt wel. Het is geen Spam topic, maar zo wordt het wel gezien.
Het is eerder een verbetering van DK, het is bedoelt om discussies te laten doorgaan, zonder dat het spam is of afgekeurd wordt!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-04-2007 @ 16:58 :
spamtopic klinkt ook verkeerd, het kan beter "het grote offtopic topic" heten ofzo... ik ben eigenlijk wel voor, ook omdat het dan dichter bij de kantine blijft, in plaats van dat er op onzin ook onzinners gaan zeuren en klagen en zo'n topic alsnog niet het gewenste effect heeft
ik bedoel dan ook eerder een 'discussietopic'.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dan kan je op elk forum wel zo'n topic openen. Ik blijf erbij dat het onzin is en het ook best in zo'n onzintopic kan als ik kijk naar hoe die er van de fb's er bijvoorbeeld uit zien.
Mogelijkheden zat: Onzin, PM's, s.nl, msn, etc.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:08
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Onzin is een algemeen spam topic, als wij willen spammen of elkaar iriteren via het forum, doen we het wel op Onzin. Maar het gaat juist om de typische DK-discussies. Die willen we graag op De Kantine houden.

Maar we worden beperkt, door het ontbreken van een DK-Discussie extra topic
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:06 :
Dan kan je op elk forum wel zo'n topic openen.
Nee, want dat is de vraag niet, lieverd, en als er iets een uitgekauwd non-argument is...
Bovendien is DK anders dan de rest van het forum. Bij andere fora, heeft zoiets minder nut.
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:06 :
Ik blijf erbij dat het onzin is en het ook best in zo'n onzintopic kan als ik kijk naar hoe die er van de fb's er bijvoorbeeld uit zien.
Oozinspamtopics zijn gewoon anders, en ik heb de meest succesvolle spamtopic meegemaakt. (A)
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:06 :
Mogelijkheden zat: Onzin, PM's, s.nl, msn, etc.
Je vergeet de telefoon, de sms, telegram, postduif ...
En wat doet s.nl ertussen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-04-2007 @ 17:14 :
Nee, want dat is de vraag niet, lieverd, en als er iets een uitgekauwd non-argument is...
Dan ken jij de rest van het forum niet. Ik kan zo een paar forums opnoemen waar het ook prima zou kunnen gezien de mensen die er zitten.

Citaat:
Bovendien is DK anders dan de rest van het forum. Bij andere fora, heeft zoiets minder nut.
Onzin is het forum wat apart staat van de rest. DK is meer de rest dan onzin. DK is bedoelt voor alles wat nog wel serieus is maar nergens anders past.

Citaat:
Oozinspamtopics zijn gewoon anders, en ik heb de meest succesvolle spamtopic meegemaakt. (A)
Het is maar net wat je van een topic(reeks) maakt.

Citaat:
Je vergeet de telefoon, de sms, telegram, postduif ...
En wat doet s.nl ertussen?
D'r zitten genoeg dk'ers daar en het is niks nieuws dat een groepje (met name DK'ers een eigen forumpje heeft.
Mag ook ja., er zijn prima alternatieven. Maar een offtopictopic hoort in mijn ogen niet op DK. Voor dat soort dingen hebben we onzin. Dat is het argument dat ook al op een flink aantal andere fora is gebruikt in het verlegen en dat gaat nog steeds op.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:22 :
Dan ken jij de rest van het forum niet. Ik kan zo een paar forums opnoemen waar het ook prima zou kunnen gezien de mensen die er zitten.

Onzin is het forum wat apart staat van de rest. DK is meer de rest dan onzin. DK is bedoelt voor alles wat nog wel serieus is maar nergens anders past.

Het is maar net wat je van een topic(reeks) maakt.

D'r zitten genoeg dk'ers daar en het is niks nieuws dat een groepje (met name DK'ers een eigen forumpje heeft.
Mag ook ja., er zijn prima alternatieven. Maar een offtopictopic hoort in mijn ogen niet op DK. Voor dat soort dingen hebben we onzin. Dat is het argument dat ook al op een flink aantal andere fora is gebruikt in het verlegen en dat gaat nog steeds op.
Wat jij wil.

Dk en onzin zijn samen duidelijk anders dan de rest, en beide minder serieus. Dk is semiserieus. Dus een semi-offtopic topic past dr tussen.

Nogmaals, wat doet s.nl ertussen?
Wat zou er nieuw moeten zijn aan fora?

Maar verder ontopic.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:39
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:22 :
Dan ken jij de rest van het forum niet. Ik kan zo een paar forums opnoemen waar het ook prima zou kunnen gezien de mensen die er zitten.

Onzin is het forum wat apart staat van de rest. DK is meer de rest dan onzin. DK is bedoelt voor alles wat nog wel serieus is maar nergens anders past.

Maar een offtopictopic hoort in mijn ogen niet op DK. Voor dat soort dingen hebben we onzin. Dat is het argument dat ook al op een flink aantal andere fora is gebruikt in het verlegen en dat gaat nog steeds op.
`

Zoals je zegt, hoort alles dat niet ergens anders hoort bij DK, dan vind ik dat we ook een extra topic mogen, dat niet bij Onzin hoort maar wel offtopic praat tollereert.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2007, 16:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-04-2007 @ 17:39 :
`

Zoals je zegt, hoort alles dat niet ergens anders hoort bij DK, dan vind ik dat we ook een extra topic mogen, dat niet bij Onzin hoort maar wel offtopic praat tollereert.
Ik zie er geen enkele reden voor aangezien we er een heel forum voor hebben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:48
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:46 :
Ik zie er geen enkele reden voor aangezien we er een heel forum voor hebben.
Omdat het niet gaat om willekeurig spammen, maar het verplaatsen van DK-discussies naar een ander topic, zodat het betreffende topic niet verpest wordt.

Als je het verplaats naar Onzin, heeft het niets meer te maken met De kantine, en zullen mensen dus de discussies uitvechten binnen DK op de verkeerde topics! Waardoor er gespamd wordt en topics worden gesloten, die eigenlijk leuk zijn.
Dat verkracht het hele idee van DK
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Misschien moeten jullie dan zelf het idee van de Kantine hooghouden en begrijpen dat dat forum níet is voor spammen. Als je wilt spammen of offtopic wilt praten is er een ander forum, daar is de Kantine niet voor bedoeld.

Maar goed, dit is meer iets voor de Kantine FB's dus ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-04-2007 @ 17:48 :
Omdat het niet gaat om willekeurig spammen, maar het verplaatsen van DK-discussies naar een ander topic, zodat het betreffende topic niet verpest wordt.
Dat is maar net wat je van een topic(reeks) maakt. Het is echt niet alsof onzin alleen maar voor spammen is.

Citaat:
Als je het verplaats naar Onzin, heeft het niets meer te maken met De kantine, en zullen mensen dus de discussies uitvechten binnen DK op de verkeerde topics! Waardoor er gespamd wordt en topics worden gesloten, die eigenlijk leuk zijn.
Dat verkracht het hele idee van DK
Jammer dan, dat hebben andere fora waar zo'n topic best zou kunnen ook en die moeten er ook voor naar onzin. Ik zie geen reden om voor DK een uitzondering te maken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:51
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
het woord spammen is verkeerd, moeten we daarop afgewezen worden? Het gaat er omdat als je een extra discussie topic kunt aanmaken het geen spammen meer is!
Dit kan niet op Onzin, omdat het geen kansloze spam is maar eerder naamloze korte maar serieuze discussies!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:46 :
Ik zie er geen enkele reden voor aangezien we er een heel forum voor hebben.
reden staat in fipo

DK, heeft serieuze discussies, die horen niet thuis op Onzin.
Zo, meer heb je niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-04-2007 @ 17:53 :
reden staat in fipo
Citaat:
Bloem schreef op 02-04-2007 @ 17:50 :
Misschien moeten jullie dan zelf het idee van de Kantine hooghouden en begrijpen dat dat forum níet is voor spammen. Als je wilt spammen of offtopic wilt praten is er een ander forum, daar is de Kantine niet voor bedoeld.
Ofwel, er blijft geen enkele reden over.

Citaat:
DK, heeft serieuze discussies, die horen niet thuis op Onzin.
Zo, meer heb je niet nodig.
Op onzin hoort bijna alles thuis, ook serieuze discussie's.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2007, 17:01
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:22 :
Onzin is het forum wat apart staat van de rest. DK is meer de rest dan onzin. DK is bedoelt voor alles wat nog wel serieus is maar nergens anders past.
Hierom je zegt het zelf, Onzin is iets heel anders.
Het is geen serieus onderdeel met serieuze onderwerpen het gaat nergens over. ALs wij naar onzin verhuizen hebben wij problemen:

Onze discussies horen er niet thuis
en de meeste DK'ers willen niet. Onzin is eng!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 17:55 :
Ofwel, er blijft geen enkele reden over.

Op onzin hoort bijna alles thuis, ook serieuze discussie's.
Serieuze dingen horen op Dk, zeg je net zelf.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-04-2007 @ 18:01 :
Hierom je zegt het zelf, Onzin is iets heel anders.
Het is geen serieus onderdeel met serieuze onderwerpen het gaat nergens over. ALs wij naar onzin verhuizen hebben wij problemen:

Onze discussies horen er niet thuis
en de meeste DK'ers willen niet. Onzin is eng!
Omdat je op onzin bijna alles kwijt kan. Je kan topics ook gewoon crossposten. Boeit niet. Ook kan je er spam kwijt, maar dat wil niet zeggen dat er alleen maar gespamt wordt. Onzin is anders, juist omdat er ook dingen mogen die in de andere fora niet mogen. Maar daarom niet minder te gebruiken voor zulke topics. Juist is dat de plek en nergens anders.

Dat de meeste DK'ers niet op onzin willen komen is geen reden voor een topic op DK. Dan kunnen we er ook wel een op letteren of lifestyle maken om maar wat te noemen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-04-2007 @ 18:02 :
Serieuze dingen horen op Dk, zeg je net zelf.
Maar serieuze dingen zijn op onzin niet verboden.
Offtopic hoort niet op DK, ook al is het serieus.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:09
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 18:05 :
Omdat je op onzin bijna alles kwijt kan. Je kan topics ook gewoon crossposten. Boeit niet. Ook kan je er spam kwijt, maar dat wil niet zeggen dat er alleen maar gespamt wordt. Onzin is anders, juist omdat er ook dingen mogen die in de andere fora niet mogen. Maar daarom niet minder te gebruiken voor zulke topics. Juist is dat de plek en nergens anders.

Dat de meeste DK'ers niet op onzin willen komen is geen reden voor een topic op DK. Dan kunnen we er ook wel een op letteren of lifestyle maken om maar wat te noemen.
Het gaat er om, dat wij offtopic DK-style willen kunnen posten. Niet offtopic Onzin! Dat is anders, dat zeg je net zelf ook!

het is gewoon pure bureaucratie om DK-Discussies naar Onzin te verplaatsen, omdat ze niet op DK mogen.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-04-2007 @ 18:09 :
Het gaat er om, dat wij offtopic DK-style willen kunnen posten. Niet offtopic Onzin! Dat is anders, dat zeg je net zelf ook!

het is gewoon pure bureaucratie om DK-Discussies naar Onzin te verplaatsen, omdat ze niet op DK mogen.
Je snapt echt niet wat ik zeg hč? Nogmaals: Onzin en DK zijn absoluut anders qua forumtype (Kijk maar naar de regels, op onzin mag bijna alles, op dk zijn regels) Maar een offtopictopic waar maar gewoon wat gewauwelt wordt hoort op Onzin en niet op DK.
Een topic op onzin is maar net wat je ervan maakt. Dat kan alles zijn. Als jullie denken dat het op onzin alleen maar op spammen gaat hebben jullie het niet gesnapt.

OMG. Ja, laten we lekker op alle fora die regeltjes vallen Die regels maken DK tot wat het is. Laat je het varen dan wordt het helemaal een Onzin2.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:37
Verwijderd
succestopic
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Als je iets wilt bereiken is het handig om in ieder geval in je zelf opgestarte serieus bedoelde topics op BZ ontopic te blijven.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 17:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee ik ben tegen, ik vind sowieso dat er al veel te veel offtopic wordt gereageerd op DK, en dat zijn altijd dezelfde mensen (ja jij ook Soija ). Ik denk niet dat je dit probleem oplost door nog een spamtopic te maken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 02-04-2007 @ 18:52 :
Als je iets wilt bereiken is het handig om in ieder geval in je zelf opgestarte serieus bedoelde topics op BZ ontopic te blijven.
Maar ik wil niks bereiken.

en niet of het wat uitmaakt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 18:03
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-04-2007 @ 16:24 :
Kan er niet een Algemeen spamtopic op DK komen?
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-04-2007 @ 19:00 :
Maar ik wil niks bereiken.

en niet of het wat uitmaakt
Als je niks wilt bereiken is dit dus alleen om te zeuren en kan er een slotje op dit topic, begrijp ik? Noteer ik bovendien een waarschuwing in je banman voor gespam op BZ.

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2007, 18:05
Verwijderd
Nee.

Dit topic was serieus bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 18:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2007 @ 18:59 :
Nee ik ben tegen, ik vind sowieso dat er al veel te veel offtopic wordt gereageerd op DK, en dat zijn altijd dezelfde mensen (ja jij ook Soija ). Ik denk niet dat je dit probleem oplost door nog een spamtopic te maken
dit ^
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 18:52
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ieke schreef op 02-04-2007 @ 18:19 :
Je snapt echt niet wat ik zeg hč? Nogmaals: Onzin en DK zijn absoluut anders qua forumtype (Kijk maar naar de regels, op onzin mag bijna alles, op dk zijn regels) Maar een offtopictopic waar maar gewoon wat gewauwelt wordt hoort op Onzin en niet op DK.
Een topic op onzin is maar net wat je ervan maakt. Dat kan alles zijn. Als jullie denken dat het op onzin alleen maar op spammen gaat hebben jullie het niet gesnapt.

OMG. Ja, laten we lekker op alle fora die regeltjes vallen Die regels maken DK tot wat het is. Laat je het varen dan wordt het helemaal een Onzin2.
Ik zeg niet dat er op Onzin alléén gespamd wordt, maar ik zeg ook dat het geen spam topic wordt.
Het is (hoe vaak mag ik dit nog zeggen) geen topic om op te wauwelen of te spammen. Het gaat er om dat er een topic komt zonder specifiek onderwerp, waarop er over verschillende onderwerpen discussie kunnen worden gevoerd, die niet meer op andere topics thuis horen. Maar waar ook geen nieuw topic voor gemaakt moet worden.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 19:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mensen gaan die offtopic discussies toch gewoon blijven doorvoeren in het topic waar het is begonnen, ze gaan echt niet verkassen daarvoor naar een ander topic. En verder vind ik het ook een slecht idee. Dat wordt dan echt een spamtopic en niet alleen gebruikt voor echte discussies, maar meer een spamtopic zoals die op onzin. En dat hoort op onzin. En ik vind het niet zo erg als er een beetje offtopic wordt gegaan op DK, dat is leuk om elkaar beter te leren kennen. Maar het moet niet te veel natuurlijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 21:13
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Go tink!

En nu: Slotje!
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 22:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het zou soms wel een handig idee zijn. Bij onzin verdwijnen dergelijke topics té snel naar beneden, en de kantine is gewoon een heel ander soort type mensen. Bovendien is het vaak niet zo prettig om een praattopic over de kantine op te richten op onzin, gezien het hoge bashniveau daar.

Verder op het argument dat spamtopics op onzin kunnen; Als ik me niet vergis heeft D&A ook een eigen spamtopic. Hoort dat dan ook niet op onzin thuis?

En msn, chats, en dergelijke dingen werken gewoon niet. Ik zie het niet echt gebeuren dat je even alle mensen van DK in een msn gesprek gooit. Nog los van het feit dat het voordeel van een forum boven msn is dat je niet tegelijkertijd online hoeft te zijn om op elkaar te reageren.

Anyway, ik snap het argument van Bloem en Ieke ook wel.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 10:13
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
er zijn heust wel onzinners die wel is wat posten op de kantine
sommige van hen lukt het zelfs een eigen topic te openen daar met een levensduur van meer dan een uur!!!

dus het kan heust wel samen

nee ff ontopic
op onzin kun je toch ook heust wel een discusie starten op sommige dagen gaat dat best goed

Dark Phoenix

je komt zelf ook op onzin en jij bent toch ook gewoon normaal
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-04-2007 @ 23:05 :

Verder op het argument dat spamtopics op onzin kunnen; Als ik me niet vergis heeft D&A ook een eigen spamtopic. Hoort dat dan ook niet op onzin thuis?
Dit vroeg ik me ook af inderdaad.

Verder, misschien is het een idee om gewoon een DK-discussietopic te openen op onzin. We kunnen het toch proberen en voordat dat is gebeurd weet je niet of het wel of niet gaat werken. Op DK zelf een discussietopic is natuurlijk fijner maar ik snap de mensen die daar tegen zijn ook wel.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 11:48
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 03-04-2007 @ 11:18 :
Dit vroeg ik me ook af inderdaad.

Verder, misschien is het een idee om gewoon een DK-discussietopic te openen op onzin. We kunnen het toch proberen en voordat dat is gebeurd weet je niet of het wel of niet gaat werken. Op DK zelf een discussietopic is natuurlijk fijner maar ik snap de mensen die daar tegen zijn ook wel.
Geloof me, een dkspamtopic op onzin werkt niet.

Maar Iekeliefke, hoe zit dat nou met D&A?

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 13:11
AmieSansDeNoir
Avatar van AmieSansDeNoir
AmieSansDeNoir is offline
ik ben voor, maar dan moeten mensen zich wel aan de regels houden en naar dat topic gaan voor een offtopic discussie, en ik denk niet dat mensen dat gaan doen
maar een DK topic is idd heeeel anders dan een onzin topic.
__________________
I'm floating on air.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 14:23
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
meschien wel een discussie topic maar sinds 1april zijn er wat onzinners alwergiesch voor de kantine
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 14:34
vtxm
Avatar van vtxm
vtxm is offline
Beste fb's

Misschien zorgt een Algemeen spamtopic op DK er wel voor dat er minder losse spamtopics (zoals Spamtopic voor Fiepje 145) op Onzin komen.

vtxm.
__________________
VE-TE-IX-EM
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-04-2007 @ 12:48 :
Geloof me, een dkspamtopic op onzin werkt niet.
Dat weet ik maar dat moeten sommige mensen nog ondervinden Als we het proberen is binnen een uur duidelijk dat het niet werkt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
leekah schreef op 03-04-2007 @ 16:09 :
Dat weet ik maar dat moeten sommige mensen nog ondervinden Als we het proberen is binnen een uur duidelijk dat het niet werkt
Dan is dat niet duidelijk, want dan hebben de forumbazen het gedaan. Als mensen lopen kloten / het doel niet begrijpen is er niet streng genoeg gemodereerd. Als er streng gemodereerd wordt is dat hypocriet en vriendjespolitiek en oneerlijk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van saai naar onzin 2
Verwijderd
125 28-05-2010 23:46
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
De Kantine De Kantine
Verwijderd
199 16-12-2008 20:00
Beleidszaken Beschrijving DK veranderen.
Verwijderd
44 05-09-2008 21:40
De Kantine Wat saai zeg.
Verwijderd
500 01-05-2007 23:36
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.