Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 13:22
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
1. Absinthe
2. Rode Panda
3. Sann
4. Little Phoebe
5. Twinkebel
6. Etmakas
7. Mr.Mark
8. Geel
9. Repelsteel
10. Solero
11. Batave
12. Bright Blue
13. Wammus
14. Daboman
15. VeGs
16. Dingaantouwtje
17. Onait Sirch
18. Eye of Sauron


Foei Solero
Maar we hebben wel een nieuw topic
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 13:41. Reden: deelnemerslijst is wel even handig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2010, 13:24
Verwijderd
Maar ik hoop dat de spelleiders de deelnemerslijst gekopieerd hebben
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ff een herpost van de uitslag van de 2e eetronde



Goed, een snelle uitslag deze keer, maar geen verhaal want we moesten allemaal nog even bijkomen van de schokkende gevechten van gisteren.

De wolven hebben vandaag een volle maag, want ze hapten naar Rode Panda.
Hij was Ziener.

1. Absinthe
2. Rode Panda (Ziener)
3. Sann
4. Little Phoebe
5. Twinkebel (dorpeling)
6. Etmakas
7. Mr.Mark
8. Geel
9. Repelsteel (weerwolf)
10. Solero (dorpeling) (geliefde)
11. Batave
12. Bright Blue
13. Wammus
14. Daboman
15. VeGs (leerling) (geliefde)
16. Dingaantouwtje
17. Onait Sirch
18. Eye of Sauron

Groen = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = Dood door liefdesverdriet

De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 om wraak te nemen, succes.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:43
Verwijderd
Ik stem op DaT.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Solero, ook voor jou geld dood is dood.
De volgende dode die nog post na de 'toegestane doodpost' kan een officiële waarschuwing verwachten.
Vind dat er de laatste tijd vrij laks mee wordt omgegaan.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:52
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik verwacht dat er aardig wat mensen op DaT gaan stemmen en dat is ook prima, want DaT vertrouw ik zelf ook niet helemaal. Ik denk dat ikzelf op Mr.Mark ga stemmen. Ik ben toch meer overtuigd over Wammus' relaas over Mr.Mark dan wat Mr.Mark over Wammus zegt. Ik denk dat Mr.Mark een badguy is - mogelijk de verrader - en daarom gaat mijn voorlopige stem naar hem.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:53
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En dat alleen omdat ik de aandacht van iedereen op de verrader ging richten?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
En dat alleen omdat ik de aandacht van iedereen op de verrader ging richten?
Zeer zeker niet. Dat heb ik meerdere malen gezegd.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 13:55
Verwijderd
Klopt dit stemlijstje dan?


Etmakas
Onait Sirch

Dingaantouwtje
Eye of Sauron
Wammus
Batave
Mr. Mark
Absinthe
Etmakas

Mr. Mark
Geel

Little Phoebe
Bright Blue


Oh en ik ga hem denk ik niet bijhouden. Ik denk dat ik zo weg moet en ik kan niet ergens anders op de computer want mijn zusje is nogal ziek en ik ben bang dat ik haar dan wakker maak.

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:04
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga voor LP, ik hoop dat ik toch nog mensen mee kan krijgen. Ik zal het even beargumenteren, Rode Panda heeft in mijn ogen een hint gegeven voor LP of DaT. Nou denk ik dat het veel logischer is dat RP een ervarener iemand heeft opgevraagd, dan iemand als DaT, die het spel nog niet heel vaak heeft gespeeld.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:07
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hangronde 3

Etmakas
1. Onait Sirch

Dingaantouwtje
2. Eye of Sauron
3. Mr. Mark
4. Wammus
5. Batave
6. Absinthe
7. Etmakas
9. sann

Mr. Mark
8. Geel
10. Little Phoebe
11. Daboman
12. Dingaantouwtje

Little Phoebe
9. Bright Blue

Niet gestemd

Hangronde 1
Hangronde 2
__________________
mijn handtekening

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 18:56. Reden: +sann
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:10
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Klopt dit stemlijstje dan?


Etmakas
Onait Sirch

Dingaantouwtje
Eye of Sauron
Wammus
Batave
Absinthe
Etmakas

Mr. Mark
Geel

Little Phoebe
Bright Blue


Oh en ik ga hem denk ik niet bijhouden. Ik denk dat ik zo weg moet en ik kan niet ergens anders op de computer want mijn zusje is nogal ziek en ik ben bang dat ik haar dan wakker maak.
Boe?

http://forum.scholieren.com/showthre...5#post31193115

Ik heb ook al op DaT gestemd.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
En verder, Bright Blue (en Wammus) waarom staat er in het stemlijstje dat Wammus' stem te laat was? Hij zegt toch hier dat hij 100% op tijd was?
Ik had dit over het hoofd gelezen, en ik zie nu pas dat het een foutje van mezelf was. Hij heeft het na half 9 door gegeven in het forum, dus ik dacht dat het te laat was, maar het de uitslag was toen nog helemaal niet gepost. Dus het was even een denkfoutje van mezelf.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:16
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik heb je al in mijn stemlijstje gezet. Ook met nummers enzo, vind ik zelf altijd veel handiger.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Excuseer.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:20
Verwijderd
Arme ik
Geboren met een 3e oog, dan vraag je er ook wel om ja.
Zelfs weerwolven kunnen niet tegen iets dat anders is.

Hoe dan ook, zet 'm op luitjes! Pak die wolven eens flink bij de staart!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik vind Wammus toch echt een stuk verdachter. Ik weiger gewoon pertinent om op DaT te stemmen en zal alles in het werk stellen om hem te redden. Het valt me tegen dat ervaren spelers niet zien wat ik zie. Al wordt er misschien ook lustig op los gemanipuleerd. Ik heb al eerder mijn leven voor hem op het spel gezet (door te wisselen naar Repelsteeltje, hoe pakte dat ook alweer uit?) en ga dat nu gewoon weer doen.

Denken jullie nou echt dat 2 wolven elkaar zo vroeg in het spel elkaar verdacht gaan maken? Denken jullie echt dat het de vorige keer tussen 2 wolven ging? Denken jullie nou echt dat DaT Gezien is? Zo ja, dan ben ik zeer in jullie teleurgesteld. 1 ziener post weegt voor mij niet op tegen een compleet gedragspatroon.

En nogmaals, ik ben dus bereid mijn leven op het spel te zetten voor DaT. Hang mij maar op als ik ernaast zit. En pas wanneer de functie van DaT bekend is ben ik bereid mijn gedachtegang toe te lichten en waarom ik dat niet eerder doe.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
Haha, wat grappig dat ik net jou post heb gelezen toen je hem nog niet gewijzigd had Daboman. Deze volghorde leek je toch beter?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-12-2010, 15:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ja ik heb een beetje dingetjes toe zitten voegen. Ik wil wel overtuigend zijn, want ik wil dus echt dat DaT overleeft.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:11
Verwijderd
Ik ga echt niet bijlezen. Ik verstuur bij deze mijn stem.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:15
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik wacht nog even af met stemmen, DaT gaat natuurlijk niet op zichzelf stemmen dus is hij misschien nog te redden als ik blind met hem meega. Kan zomaar een hangende wolf opleveren blijkbaar.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:27
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
@daboman,

Ik vind dat je een punt hebt. Ik vond Wammus ook al verdacht, maar dan kon zo overkomen doordat hij mij begon te beschuldigen. Ik wacht nog even met het versturen van m'n stem. Als het voor mij logisch is waar jij op gaat stemmen zal ik meegaan. Als ik het idee heb dat het allemaal complete onzin is zal ik gewoon voor DaT gaan.

Nog even die bewuste reacties en het commentaar daarop doorlezen en dan zal ik het nog wel zien.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:59
Verwijderd
Ik had gisteravond al gezegd dat m'n stem waarschijnlijk naar dingaantouwtje gaat (doen we niet meer aan waarschijnlijke stemmen in stemlijstjes?) anyhow, dat is ook zo en ik geef 'm nu door. Vanavond ben ik in Zwolle en morgen ergens in de loop van de dag weer terug, dan weten jullie dat ik even 24 uur op minder actief ga
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ga echt niet bijlezen. Ik verstuur bij deze mijn stem.


Leuk spel speel je Soija.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2010, 16:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik had gisteravond al gezegd dat m'n stem waarschijnlijk naar dingaantouwtje gaat (doen we niet meer aan waarschijnlijke stemmen in stemlijstjes?) anyhow, dat is ook zo en ik geef 'm nu door. Vanavond ben ik in Zwolle en morgen ergens in de loop van de dag weer terug, dan weten jullie dat ik even 24 uur op minder actief ga
Nee, had hem niet mee gerekend nee. Heel veel mensen zeggen dat ze die en die verdacht vinden, en dat ze waarschijnlijk op diegene gaan stemmen maar blablabla, lijkt me beter om alleen de definitieve stemmen te tellen, toch?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, had hem niet mee gerekend nee. Heel veel mensen zeggen dat ze die en die verdacht vinden, en dat ze waarschijnlijk op diegene gaan stemmen maar blablabla, lijkt me beter om alleen de definitieve stemmen te tellen, toch?
Ja ik snap je punt wel, ik reken ze in mijn lijstjes wel mee, maar dan met een * erachter. Vaak beslissen mensen pas laat over hun definitieve stem terwijl ze al wel gezegd hebben op wie ze waarschijnlijk gaan stemmen, en het lijkt dan of ze heel erg laat zijn met stemmen en daar gaan mensen dan weer conclusies uit trekken en bla. + dat waarschijnlijke stemmen bijna altijd definitieve stemmen worden en dan kunnen andere hun keuzes daar weer op baseren. Anyhow, ik ben de lijstjesmaker niet dit spel, dus ik zal me er niet te veel meer mee bemoeien
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ja ik snap je punt wel, ik reken ze in mijn lijstjes wel mee, maar dan met een * erachter. Vaak beslissen mensen pas laat over hun definitieve stem terwijl ze al wel gezegd hebben op wie ze waarschijnlijk gaan stemmen, en het lijkt dan of ze heel erg laat zijn met stemmen en daar gaan mensen dan weer conclusies uit trekken en bla. + dat waarschijnlijke stemmen bijna altijd definitieve stemmen worden en dan kunnen andere hun keuzes daar weer op baseren. Anyhow, ik ben de lijstjesmaker niet dit spel, dus ik zal me er niet te veel meer mee bemoeien
Je hebt wel gelijk, ik doe het de volgende keer weer, goed? Ik heb het bij mijn eerste lijstje ook gedaan kom ik net achter.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 17:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tvp.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dames en heren, ik weet dat we nog ruim een uur hebben, maar ik mis nog best een aantal stemmen...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit nog te twijfelen. Ik vind DaT verdacht genoeg, maar aan de andere kant heeft Daboman ook een punt met dat wolven elkaar niet gaan verdedigen. Aan de andere kant, je medewolven verdacht maken is niet zo'n vreemd verschijnsel. Ik heb het ook gedaan en anderen ook, neem ik aan.

Ik twijfel ook aan Mr. Mark en zijn al dan niet verraderheid. Tuurlijk is het verdacht dat hij erover begon, maar heeft iemand voor hem niet een post gemaakt met een paar namen oid? Ik heb niet zo'n zin om dat op te gaan zoeken, maar ik ben ook niet overtuigd dat hij de verrader is, to be honest.

Wammus zou inderdaad ook best slecht kunnen zijn (ondanks zijn punt over DaT, maar daar is iedereen het wel over eens), maar zeker weten doe ik dit ook niet. Ik weet dat een lange post heel beinvloedbaar is en dat het heel makkelijk is om je te laten overtuigen door een grote lap tekst, maar ik weet niet of we het helemaal kunnen vertrouwen.

Ik stem niet op DaT, in de hoop dat we nog iets uit het stemlijstje kunnen halen ipv dat we weer massaal iemand ombrengen. Ik stem op Mr.Mark, en ik hoop dat er mensen over hun stem na willen denken en over de waarde van het stemlijstje. Ik ga mijn stem zo doorgeven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Hmm, volgens mij heeft DaT het zelf al opgegeven. Tsja, dan werkt het natuurlijk niet. De alternatieven waar nu 1 stem op staat spreken me nou ook niet echt aan als verdachte.

EDIT: had jouw post nog niet gezien LP, misschien wil ik wel meegaan op mr.mark dan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:34
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
mijn stem op Dingaantouwtje is doorgegeven. En verder is dit natuurlijk vooral een terugvindpost
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:37
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik geef mijn stem op Mr.Mark nu door.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:39
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Prima, ik ga ook mijn stem (op mr. Mark) doorgeven dan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-12-2010, 18:44
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En ik als alternatief voor DaT? Nee,nee ...... hopelijk zullen jullie lijfsbehoud niet zien als een verdachte actie want dat zou iedereen doen. Hopelijk komen jullie op tijd tot inkeer en zullen jullie zien dat Wammus helemaal niet zo'n fijne jongen is.

Ik geef nu mijn stem door op Dingaantouwtje
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:45
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik geef mijn stem op Mr.Mark nu door.
Citaat:
Prima, ik ga ook mijn stem (op mr. Mark) doorgeven dan.
Citaat:
Ik ook.
Citaat:
Ik geef nu mijn stem door op Dingaantouwtje
Mensen, jullie staan allemaal al in het lijstje. Waarom moeten jullie zo duidelijk maken dat jullie dorpelingen zijn? Beetje verdacht dit.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:46
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Als ik er toch uit mocht gaan, kijk dan asjeblieft naar de post van Daboman. Ga dan nog eens kritisch kijken naar Wammus.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:46
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Mensen, jullie staan allemaal al in het lijstje. Waarom moeten jullie zo duidelijk maken dat jullie dorpelingen zijn? Beetje verdacht dit.




Door zo'n reactie werd de wolf Repelsteel eruit gegooid. (@ de mensen die BB bedoelt natuurlijk)
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:




Door zo'n reactie werd de wolf Repelsteel eruit gegooid. (@ de mensen die BB bedoelt natuurlijk)
Jaa ik heb de laatste 4 wolven gevonden!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mensen, jullie staan allemaal al in het lijstje. Waarom moeten jullie zo duidelijk maken dat jullie dorpelingen zijn? Beetje verdacht dit.
Ik heb niet gezegd dat ik mijn stem definitief had doorgegeven, ik denk, dat wordt vast gewaardeerd.

Waarom wil jij zo duidelijk maken dat jíj dorpeling bent door ons verdacht te noemen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:50
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik heb niet gezegd dat ik mijn stem definitief had doorgegeven, ik denk, dat wordt vast gewaardeerd.

Waarom wil jij zo duidelijk maken dat jíj dorpeling bent door ons verdacht te noemen
Waarom wil jij zo duidelijk maken dat jij dorpeling bent door haar verdacht te noemen?

Zo kunnen we eeuwig doorgaan........
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:50
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mijn stem gaat deze ronde naar Mr.Mark, uit eventueel lijfsbehoud. Ik vind het nogmaals zeer jammer dat de mij-stemmers zich zo laten meeslepen door het slechte gut wat hier rondloopt en niet fatsoenlijk naar mijn verklaringen hebben gekeken. Zo winnen de wolven dit spel binnen no-time.
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 19:00. Reden: je=zich
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:54
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik wil, voor als ik zometeen dood ben (snif snif huil huil) nog even verwijzen naar mijn verdachtenlijstje van de vorige ronde. Misschien hebben jullie er nog iets aan.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom wil jij zo duidelijk maken dat jij dorpeling bent door haar verdacht te noemen?

Zo kunnen we eeuwig doorgaan........
Waarom verdedig jij haar?

Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:59
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Waarom verdedig jij haar?

Spoiler
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 19:01
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dingaantouwtje
2. Eye of Sauron
3. Mr. Mark
4. Wammus
5. Batave
6. Absinthe
7. Etmakas
9. sann

Mr. Mark
8. Geel
10. Little Phoebe
11. Daboman
12. Dingaantouwtje


.. Zeven op mij, vier op Mark. Dus zelfs als er twee wolven onder me staan, redden we het niet. En ik neem aan dat de verrader niet in mijn voordeel gaat staan.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 19:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Dingaantouwtje
2. Eye of Sauron
3. Mr. Mark
4. Wammus
5. Batave
6. Absinthe
7. Etmakas
9. sann

Mr. Mark
8. Geel
10. Little Phoebe
11. Daboman
12. Dingaantouwtje


.. Zeven op mij, vier op Mark. Dus zelfs als er twee wolven onder me staan, redden we het niet. En ik neem aan dat de verrader niet in mijn voordeel gaat staan.
Ben ik nou gek of lokt de verrader altijd gelijkspel uit? Dan gaat hij toch juist in jou voordeel staan?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 19:06
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Weet je Dingaantouwtje, ik hoop echt zo dat jij wolf bent.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.