Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2012, 15:12
Verwijderd
Wat vind jij een mooie kleur voor een auto?


Ik hou helemaal niet van bruin, maar om de een of andere reden vind ik het goud-bruine van de Dacia Duster wel heel mooi.



Tegenwoordig zie ik oranjegeelgoud steeds vaker voorbij komen en dat vind ik ook wel een leuke kleur om te zien.



Ik heb een tijd terug een tv-programma gezien waarbij ze een auto geingen bekleden met matzwart en ik had iets van, dat kan toch niet mooi zijn, maar het resultaat vind ik eigenlijk wel heel tof.



Dat gifgroene en blauwige dat Ford tegenwoordig heeft vind ik ook wel leuk. En custom paintjobs kunnen echt heel tof zijn. Parelmoerglans of het werk van een kunstenaar op je auto.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2012, 15:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
matzwart kan verschrikkelijk sexy zijn. Verder vind ik gewoon zwart ook altijd wel goed.

Ik vind rood, donkergroen en wit doorgaans niet zo mooi (hoewel wit in sommige gevallen goed kan bij bepaalde types auto, dan mag het) verder heb ik geen sterke mening over die dingen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:59
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik vind het enorm van de auto afhangen, net elke kleur past goed op ieder model Wit en zwart vind ik doorgaans verschrikkelijk, maar het past echt geweldig op een aantal modellen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
In het algemeen vind ik blauwe auto's mooi, in allerlei varianten. Van het babyblauw op de Citroen C3 tot Volvo-donkerblauw. Ik heb zelf ook een redelijk donkerblauwe auto, toevallig.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:37
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Mat zwart ziet er inderdaad goed uit . Witte en licht babyblauwe auto's met parelmoerglans zijn ook niet verkeerd en qua felle kleuren vind ik metallic groen, geel en paars wel mooi.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 19:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
kameleonlak vind ik trouwens altijd woonwagen-chique
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 09:02
feniks
feniks is offline
Het kan me niet echt schelen. Als het maar geen roze is of zo...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 13:20
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik vind mat zwart juist niet zo mooi. Verder ligt het erg aan de auto: zwart/donkerblauw zijn sowieso prima.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind zwart mooi (maar dan metallic, geen mat), blauw (geen babyblauw, wel midden en donkerblauw) maar groen vind ik ook erg leuk bij een pittig klein auto'tje, een groen Kia Picanto vind ik bijvoorbeeld erg leuk. Collega van me heeft pas een nieuwe Ford Fiesta in de kleur dark sky night oid, een beetje blauw/zwart ook wel heel gaaf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 21:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Whut?

Kleur is /care zo lang het binnen de perken blijft. Ik heb nog nooit een auto op kleur gekocht of zelfs de kleur de doorslag laten geven.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Whut?

Kleur is /care zo lang het binnen de perken blijft. Ik heb nog nooit een auto op kleur gekocht of zelfs de kleur de doorslag laten geven.
Natuurlijk, maar je kunt toch wel een kleur tof vinden, ongeacht de auto? Daarnaast, bij tweedehandsauto's is dat allemaal minder belangrijk, maar als je het geld hebt voor een nieuwe, zou je dan geen kleur kiezen die je leuk vindt? Of ga je bij het aanschaffen van een nieuwe auto zoiets hebben van 'ach doe maar wat, verras me'?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 22:43
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik laat kleur toch wel een rol spelen bij mijn autokeuze. Ik zou dus echt niet een witte 96 of 121 hebben gekocht, die kleur vind ik daar echt verschrikkelijk op. Sowieso ben ik geneigd de kleuren die minder doorsnee zijn leuker te vinden; licht- en donkergrijs, wit, zwart en al die bijna-zwart tinten vind ik dus totaal niet boeiend op de meeste auto's Mijn vader, broertje en oom hebben allemaal een Citroën in exact diezelfde tint donkerblauw, dat maakt het toch wel weer erg saai

Aan de andere kant zou ik normaal niet extreem warm of koud worden van een BMW 3-serie cabrio, maar in het dorp rijdt er eentje in dat Montego Blue rond en daarin vind ik het echt een ontzettend gave auto
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 23:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Natuurlijk, maar je kunt toch wel een kleur tof vinden, ongeacht de auto? Daarnaast, bij tweedehandsauto's is dat allemaal minder belangrijk, maar als je het geld hebt voor een nieuwe, zou je dan geen kleur kiezen die je leuk vindt? Of ga je bij het aanschaffen van een nieuwe auto zoiets hebben van 'ach doe maar wat, verras me'?
Ik heb totaal geen voorkeur. Bij een nieuwe zou ik waarschijnlijk voor zwart gaan, omdat dat makkelijk weer verkoopt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 04:06
Verwijderd
Er gaat niets boven Jaguar-groen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 22:42
Verwijderd
hangt van het merk af maar geef mij toch maar gewoon zwart
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 23:52
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Er gaat niets boven Jaguar-groen.
Moet dat hetzelfde zijn als British Racing Green?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 00:00
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Lichtblauw, alleen jammer dat hij dan zo vaak door de wasstraat moet.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 15:58
feniks
feniks is offline
Ik had een baby blauwe auto. 2 keer per jaar door de wasstraat is meer dan zat.
Los van het feit dat een wasstraat nu ook weer niet denderend is voor de lak...
Wasstraat krasstraat....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2012, 17:30
Verwijderd
Ik heb liever wel dan niet een kleur. Zwart/zilver/wit-achtige tinten vind ik doorgaans nogal saai. Rood/blauw/gelige tinten zijn mijn favoriet (afhankelijk van soort verf, welk model etc) en met groen kan ik doorgaans echt niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Titanium Tranen
Verwijderd
23 29-06-2010 20:15
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :) part 2
Kurogane
500 07-06-2007 16:52
Verkeer & Vervoer Welke kleur vind jij het mooist bij een auto?
BrunetJuh
24 07-12-2005 16:16
Verhalen & Gedichten Mijn eigen verzonnen verhaal
Todo
9 20-05-2005 11:52
Levensbeschouwing & Filosofie Bestuurder van zilverkleurige auto veiligst op weg
Gatara
18 30-01-2004 17:37
Vrije tijd ferrari net zo dominant als in 2002???
watervlo
18 10-02-2003 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.