Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2001, 11:49
JurG
JurG is offline
Wil gewoon even weten wat jullie erover denken
Zelf alweer een jaartje overtuigd homo en nog steeds er suprblij mee Anderz zijn is (vind ik dan) gewoon leuk en mensen af en toe shockeren is ook wel lachen.Maar waarvoor zijn er altijd jongens die zeggen OF GADVER oprotten OF ik vin het best als ze maar niet aan me zitten
Wat is da toch?Arrogantie ofzo...ik bedoel als een jongen homo is zijn al die hetero's gelijk bang dat je iets van ze wilt ofzo...als ik met een gozer praat en ik doe aardig zijn ze sos bang dattik iets van ze moet ofzo ..snapput nie.Kweet nie of jullie om jullie heen hebben gekeken maar ben bang dattik toch moet zeggen dat de meeste lekkere gozers homo zijn :-P dus weesnie bang dat we aan jullie komen...
Of van die grietjes die bang zijn als ik met een vriend op een terras zit en ff rondkijk (ja ik heb mn ogen niet in mn handtas zitten :-P zoals jullie het zo zouden zeggen) naar wat leuke gozers ,dat ze meteen bang zijn dat we dr vriend afpakken ofwat...leer t af
Daanaast wil ik nog even iets zeggen over het stereotype beeld dat ze hebben van homo's...Kben zelf een gewone normale gozer en bij zou je egnie zeggen dattik homo ben...waarvoor denken mensen meteen dat als je homo bent meteen in roze latex pakjes gaat lopen en met je handjes de hele dag door gaat wapperen en meteen verwijfd gaat lopen ?
Zo bes nogwel een lang verhaal zo Maar goed reacties misschien plz ? )
__________________
JayDee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 11:52
chanel
chanel is offline
Ik vind homo's gewoon, niet echt een mening.. kunnen ook stom lelijk aardig lief en gek zijn. T zijn mensen, alleen andere geaardheid toch?
En ik vind t persoonlijk meer sexualiteit.. niet dat t een 'sexuele' vraag is, maar t gaat over geaardheid, en niet echt over liefde of relatie, vandaar dat ie daarnaartoe gaat

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 12:21
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Ik heb niets tegen homo's. Heb er wel respect voor dat ze ervoor durven uit te komen. Volgens veel geloven is het taboe en dat wordt tenminste verbroken. Over lesbies doen we toch ook niet moeilijk...

Maar als ik eerlijk moet zijn... er zijn wel 2 soorten homo's. 1 soort die zijn heel erg verwijfd (sorry dat ik het woord gebruik maar kan het niet anders omschrijven) en de andere soort zijn gewoon hetzelfde. Meestal hebben homo's wel gevoel voor humor...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 12:38
JurG
JurG is offline
Citaat:
bracelance schreef:

Maar als ik eerlijk moet zijn... er zijn wel 2 soorten homo's. 1 soort die zijn heel erg verwijfd (sorry dat ik het woord gebruik maar kan het niet anders omschrijven) en de andere soort zijn gewoon hetzelfde. Meestal hebben homo's wel gevoel voor humor...

Daar bennik het zeker mee eens, er zijn verschillende zoorten en uhm verwijfd gebruik ik ook geneog hoor ,je moet homos is onder elkaar horen die schelden elkaar nog meer uit soms dus weesnie bang wat je zegt hoor )
En wat humor betreft JAH DAT KLOPT *arro doe*
Tis meestal wel zo jah,iedereen vin me altijd wel grappig gezellig leuk ed...voral de meiden trek ik nogal erg aan

Ook meteen voor de meiden ... wat trekt ze toch aan in homo's ?

__________________
JayDee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:32
Verwijderd
Citaat:
JurG schreef:
Ook meteen voor de meiden ... wat trekt ze toch aan in homo's ?

ze zijn meestal gezellig, je kan met ze over jongens praten, ze letten vaak goed op hun kleding (en dat mogen meisjes meer dan onverzorgde jongens) etc etc

maar ik vidn t wel een beetje onzin dat de meeste lekkere jongens homo zijn...
dat verschilt en is een mening

Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mn beste vriend is homo, heb ik helemaal geen moeite mee. Ik kan met hem beter praten en lachen dan dat ik met iemand anders kan.
Ik vind het eigenlijk net zo normaal als hetero zijn. Al kunnen sommige homos overdreven vrouwelijk doen, vind ik nog niet erg hoor, maar daar kan ik me af en toe best wel aan ergeren.

Ow ja, homos kunnen inderdaad heel aantrekkelijk zijn, ze zien er meestal goed verzorgd en gekleed uit, je kunt goed met ze praten, ze begrijpen je meestal beter.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:50
JurG
JurG is offline
Citaat:
Micia schreef:
Maar ik vidn t wel een beetje onzin dat de meeste lekkere jongens homo zijn...
dat verschilt en is een mening

Niesso serieus nemen hoor ken genoeg lelijke homo's :-P zo tevreden,hehe

__________________
JayDee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:53
JurG
JurG is offline
Maar verschilt de reactie nou ook per leeftijd van meiden ?
Ik bedoel als ze ouder zijn vinden ze het minder snel "raar"?
Kbedoel zit nu in een klas variërend van 16-22 dus das nogal verschil...
weet nou nie of ik eht moet zeggen ofnie...niet dat ik er SZELF moeite meeheb ofzo maar heb geen zin in geblaat en ophef over alles...
__________________
JayDee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 14:06
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
hmz ik heb er neit echt last van?..heb dan lesbische vriendin en 2 bi...en daar schijt ik hem ook enit voor ofso

geheh neuh kan me weinig schele eigenlijk..je valt als hetero tog ook enit op elke jonge die langsloopt..hetzelfde bij homos..en lesbi..
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 14:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
JurG schreef:
Maar verschilt de reactie nou ook per leeftijd van meiden ?
Ik bedoel als ze ouder zijn vinden ze het minder snel "raar"?
Kbedoel zit nu in een klas variërend van 16-22 dus das nogal verschil...
weet nou nie of ik eht moet zeggen ofnie...niet dat ik er SZELF moeite meeheb ofzo maar heb geen zin in geblaat en ophef over alles...

Ik denk dat het tegenwoordig niet meer veel uitmaakt, wat leeftijd betreft!!Ik zou het gewoon zeggen!! waarom niet!! jij ben jij!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 16:30
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
JurG schreef:
Kben zelf een gewone normale gozer en bij zou je egnie zeggen dattik homo ben...
Moa, als ik naar het aantal smilies in je post kijk en je manier van tiepen (egnie, dattik, weesnie, enz) krijg ik toch al wel een aardig vermoeden hoor...

Maar goed. Waarom veel jongens zo reageren? Ik dat dat enerzijds is omdat homo-zijn toch nog steeds als iets 'oncools' wordt gezien en de zogenaamde 'coole' jongens willen dat blijven en zijn als de dood dat ze uitgemaakt worden voor homo, dus doen ze net alsof ze er een vreselijke afkeer van hebben.

Anderszijds ZIJN er gewoon een boel verwijfde homo's en die zijn nou eenmaal niet bevordelijk voor het algemene imago van 'de homo'...
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 11:03
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
Micia schreef:
ze zijn meestal gezellig, je kan met ze over jongens praten, ze letten vaak goed op hun kleding (en dat mogen meisjes meer dan onverzorgde jongens) etc etc


Ja idd, met homo's kan je veel makkelijker over 'meisjes dingen' praten....
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 11:48
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
highlight schreef:

Ja idd, met homo's kan je veel makkelijker over 'meisjes dingen' praten....


Przies! Meiden voor elkaar! Meiden zijn oké!
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 12:27
miro
Avatar van miro
miro is offline
oooooow gister stond ik toch met zon verschrikkelijk lekkere vent te praten! Kwam zn vriend er ineens bij staan
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 13:09
feline
feline is offline
Wat is je mening over homo's.. beetje raar om echt een mening over mensen te geven maar goed.
Homo's vind ik meestal wel koel...nie allemaal net als hetero's duh
Ze zijn vaak wat extremer dan hetro's en vaak kan je de homo's er makkelijk uitpikken aan een beetje verwijfd gedrag.(andre van duin,paul de leeuw, carlo...) maar goed de homo's waar je het niet aan ziet,zie je het niet aan (mooie zin) dus daar weetje het niet van. Daarom is denk ik dat beeld van homo's ontstaan, omdat je die er alleen "uitspringen".
Ik heb trouwens ook nix tegen verwijfde homo's hoor...die roelen...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 13:57
monkey
monkey is offline
vraag op dit forum niet om meningen, want er zit hier een taboe op negative reacties dan krijg je meteen een ban ofzo
__________________
ik vind jou ook lief...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 14:03
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Przies! Meiden voor elkaar! Meiden zijn oké!
dus jij ziet een homo als een vriendin van je
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 20:08
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
JurG schreef:
Wil gewoon even weten wat jullie erover denken
Zelf alweer een jaartje overtuigd homo en nog steeds er suprblij mee Anderz zijn is (vind ik dan) gewoon leuk en mensen af en toe shockeren is ook wel lachen.Maar waarvoor zijn er altijd jongens die zeggen OF GADVER oprotten OF ik vin het best als ze maar niet aan me zitten
Wat is da toch?Arrogantie ofzo...ik bedoel als een jongen homo is zijn al die hetero's gelijk bang dat je iets van ze wilt ofzo...als ik met een gozer praat en ik doe aardig zijn ze sos bang dattik iets van ze moet ofzo ..snapput nie.Kweet nie of jullie om jullie heen hebben gekeken maar ben bang dattik toch moet zeggen dat de meeste lekkere gozers homo zijn :-P dus weesnie bang dat we aan jullie komen...
Of van die grietjes die bang zijn als ik met een vriend op een terras zit en ff rondkijk (ja ik heb mn ogen niet in mn handtas zitten :-P zoals jullie het zo zouden zeggen) naar wat leuke gozers ,dat ze meteen bang zijn dat we dr vriend afpakken ofwat...leer t af
Daanaast wil ik nog even iets zeggen over het stereotype beeld dat ze hebben van homo's...Kben zelf een gewone normale gozer en bij zou je egnie zeggen dattik homo ben...waarvoor denken mensen meteen dat als je homo bent meteen in roze latex pakjes gaat lopen en met je handjes de hele dag door gaat wapperen en meteen verwijfd gaat lopen ?
Zo bes nogwel een lang verhaal zo Maar goed reacties misschien plz ? )
ik weet precies wat je bedoelt! meisjes proberen me uit (alsof ik daar op val!) en als ik dus niet hap worden ze boos en vragen ze of ik kapsones heb (as if! ik heb wel een betere smaak)
ik kan niet kiezen tussen jongens en meisjes, wil het ook niet, maar als ik vriendje/vriendinnetje heb, ben ik zo trouw als een hond, probeer dat maar eens uit te leggen aan die rare hetero's!

Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 18:38
moedergans
moedergans is offline
Ik ben het helemaal met je eens ! Ik vindt die 'speciale/ rare' houding ook maar raar!
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 12:17
luvgirl
luvgirl is offline
Ik heb 2 ooms die ook homo zijn en heb er zelf dus helemaal geen moeite mee. ik kan zelfs wel zeggen dat de meeste homo's die ik ken een stuk aardiger en begripvoller zijn dan vele 'normale' jongens!
__________________
Luv ya hon!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 12:45
Verwijderd
Citaat:
JurG schreef:

Ook meteen voor de meiden ... wat trekt ze toch aan in homo's ?
Homos begrijpen meiden gewoon beter! Er is een spreekwoord: alle leuke jongens zijn óf bezet óf homo....
Ik heb verder helemaal NIXX tegen homo's, ken zelf iemand die homo is, wist ik helemaal niet, je kijkt natuurlijk wel een beetje anders tegen hem aan, maar het is nog steeds dezelfde schattige knul. Het lijkt me een groter probleem als je (als meisje) te horen krijgt dat je vriend homo is... Dan zou ik echt gek worden, denk ik.
Goed, genoeg gekletst.

Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 13:06
LoverBoy128
LoverBoy128 is offline
Citaat:
JurG schreef:
Ook meteen voor de meiden ... wat trekt ze toch aan in homo's ?
hetzelfde geld voor jongens en lesbi's
vind het persoonlijk heel vreemd
__________________
quote: 'Sex is erfelijk, want als je ouders het niet hadden, heb jij het ook niet.' siNix is lekka van mij :p eerlijk gekocht!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 15:42
Useful Idiot
Useful Idiot is offline
k vin homo's wel ok.
tenminste, ik ken een paar homo's, die zijn rond de 20, die gasten vin ik gewoon cool, zijn heel aardig, hebben humor enzo, en je hoeft niet bang te zijn dat ze iets van je willen

maar k ken nog een paar homo's van rond de 40, en die zijn eng, maar dat kan ook gewoon aan hun eigen persoon liggen, niet aan het feit dat ze homo zijn...
__________________
If God Is Our Father, Then Satan Must Be Our Cousin
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 15:58
SnoepieMan
SnoepieMan is offline
Ik ken homo's en dat zijn echt lache gozers enzo... ik heb er niks tegen..
__________________
De mensheid kan niet zonder sex... zo wat denk je ervan.,.. klaar om de mensheid te redden? :p © TM
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 20:15
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Ik heb niets tegen ze maar ik zou me niet op mijn gemak voelen met een homo in de buurt. Ik ga ze echt niet uitschelden of zo, maar ja, gewoon het idee dat een jongen verliefd op je kan worden vind ik spooky. En het is ook wel lastig als ze het heel duidelijk uit laten komen, zo van 'oh mallerdje toch' op een verwijfde toon. Dat is wel irri, maar het merendeel zal dat niet doen d8 ik.
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 21:41
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Homo's zijn
Heb er nooit iets tegen gehad, maar ik vind wel dat ik niet wil dat ze een move naar mij maken ofzo ... dat is eng
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 22:26
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Ik heb niets tegen homo's... Hoewel ik het eerlijk gezegd wel een vies gezicht vind, om twee mannen te zien zoenen... Ik weet niet hoe dat komt, misschien omdat ik zelf 100% overtuigd hetero ben, en t voor mij niet logisch is, dat 2 mannen met elkaar staan te zoenen...

Wat overigens dan wel weer raar is, als 2 vrouwen met elkaar zoenen, vind ik dat niet zo'n smerig gezicht... (eigenlijk klopt daar dus geen hout van...)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 22:30
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Homo's zijn
Heb er nooit iets tegen gehad, maar ik vind wel dat ik niet wil dat ze een move naar mij maken ofzo ... dat is eng
Lees de eerste paar berichten eens... Die mensen hebben jou zo door, en die geven mekaar ook 'hints' (u know oogcontact, in mekaars buut hangen, veel praten nzo)

Je moet niet echt schrik hebben dat ze ineens met hand in je broek gaan, zonder reden fzo....

En ik sluit mij bij mening aan dat ik niet tegenover 'homo's' sta, ik sta tegenover 'individuen'... je hebt irritante homos, sommigen zijn mijn beste vrienden dan weer...

Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 22:31
1Robert
1Robert is offline
Ik ben zelf 100% hetero, maar heb ook helemaal niks tegen homo's... Ik accepteer ze zoals ze zijn. (zolang ze maar niks met mij willen )
__________________
Rook gezond, stoof een peertje.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 23:04
Yora
ben zelf ook hetero en heb noppes nada tegen homo's of lesbies of bi's als het liefde is is het nou eenmaal liefde en dan kan iemand wel zeggen maar sommigen gaan haast met iedereen maar doen sommige hetero's dat niet dan maaja ik ben er ook gewend aan want de broer van mn stiefpa is ook homo en die is nu net een tijdje getrouwd een schat van een vent hoor vind ik dus mischien vind ik het daarom helemaal niet raar en wat ook wel zo kan zijn is dat sommige mensen bang zijn dat als ze met een homo praten , dat anderen denken dat zij ook homo zijn ofzo (je get the pic hopelijk wel een beetje en sorry voor al die onduidelijkheid in deze post maar heb vandaag (alweer) helemaal geen zin om superduudlijk te zijn.

[Dit bericht is aangepast door Yora (28-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 23:05
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
1Robert schreef:
Ik ben zelf 100% hetero, maar heb ook helemaal niks tegen homo's... Ik accepteer ze zoals ze zijn. (zolang ze maar niks met mij willen )

Lees gvd te replys voor je eens... Dat komt over als belediging tov. mij en de maker van deze topic.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 12:00
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
tja ik ben bi.
tja je moet het zelf weten of je homo,lesbisch of bi bent,zolang je maar gelukkig bent
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 13:01
sheba
sheba is offline
IK heb niets tegen homo's of lesbiennes, vind het ook niet vies, maar heb er wel zo m'n bedenkingen over (dit moet je niet verkeerd opnemen), ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Je bent zoals je bent en als jij je zo goed voelt zoveel te beter en dan heeft niemand anders er nog iets mee te koeken!
Ik heb een grootnonkel die homo is en het heeft me 13 jaar gekost om daar achter te komen, ik dacht dat hij gewoon met een vriend een huis deelde. Echter van zijn partner mooet ik echter niet veel hebben, het feit dat hij redelijk "verwijfd" is heeft er misschien iets of wat iets mee te maken, maar het is vnl. z'n mentaliteit en dat heeft weer niets met het homo zijn te maken!
__________________
There's a sparkel on the horizon,a strange glow in the sky.Nobody seems to know where you go and what does it mean,or is it a dream...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 14:43
rabecca
rabecca is offline
ik vind het juist heel knap zoals jij erover doet, mensen die homo of lesbisch zijn hebben het een heel stuk moeilijker als wij.
en vooral als ze er heel gewoon over doen terwijl sommige mensen toch heel raar reageren vind ik heel knap.
daarom heb ik misschien wel een beetje meer respect voor ze en voor mij is het niks raars ofzo hoor.
ze zijn voor de rest toch hetzelfde of nie?
alleen laatst zag ik een hele leuke jongen toen hoorde ik later dat ie op jongens viel das wel balen haha
maar ik heb niks tegen homo`s hoor alhoewel ik dat wel heel vaak hoor op school zoals jij zei.
dat ze zo zeggen van ja ik vinnut best zolang ze maar niet aan me zitten,
dat vinnik nergens op slaan!
alsof dat als je homo bent dat jer meteen aan elke jongen gaat zitten.
maar das mijn mening
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 20:32
ikalto
ikalto is offline
Mun beste vriendje is homo...heeft ie me laatst verteld...hij was zoow bang dat ik niet meer met um wou praten dat ie begon te huilen.
voordat ik wist dat hij homo was...deed ik normaal tegen um...waarom zouw ik dat nu niet meer doen.
een paar vrienden hebben um laten vallen. De anderen hebben we (ikke is meegegaan toen hij het vertelde aan de rest van de vriendengroep) goed mee gepraat...iedereen was het met me eens. Eerder deden we normaal, nu nog steeds!
hij was zooow blij...z'n ouders accepteren hem ook!
hij heeft geluk gehad, ik ken ook andere verhalen.
ik snap het probleem ook niet. maar heb alle respect voor homo's die voor hun geaardheid uitkomen!
__________________
scheurkalender: er is nooit een tweede gelegenheid voor un eerste indruk :S
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 22:06
ataen
ataen is offline
weet je hoezeer ik je bewonder dat je er zo voor uitkomt, ik zie dit niet direct andere mensen doen en ik den dat jij niet bepaald zo'n "verwijfde" bent maar eerder een normaal type met een iets andere verw8tingen/gevoelens dan misscien wel!
in elk geval
shappo! (betekend proficiat op z'n belgisch)
__________________
geniet.. maar nooit met mate!!!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 22:13
Verwijderd
Kijk, niemand gaat natuurlijk niet zeggen dat-ie een hekel heeft aan homo's. Dan valt hier iedereen over 'm heen. Beetje loos dus.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 10:58
feline
feline is offline
Citaat:
JurG schreef:
Daar bennik het zeker mee eens, er zijn verschillende zoorten en uhm verwijfd gebruik ik ook geneog hoor ,je moet homos is onder elkaar horen die schelden elkaar nog meer uit soms dus weesnie bang wat je zegt hoor )
En wat humor betreft JAH DAT KLOPT *arro doe*
Tis meestal wel zo jah,iedereen vin me altijd wel grappig gezellig leuk ed...voral de meiden trek ik nogal erg aan

Ook meteen voor de meiden ... wat trekt ze toch aan in homo's ?

Dat je veilig bent...je weet dat ze nix "van je willen"
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 12:22
bartje518
bartje518 is offline
Tzou niks voor mij zijn, maar ik heb er echt niks tegen. Ik kan er alleen niet zo goed tegen wanneer die lui klef doen.. Naja, daar kan ik ook bij hetero's niet zo goed tegen..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 13:14
Verwijderd
Maak me nix uit. Je wordt zo geboren duz. SOms zeg ik wel es zo zovan heej stomme homo..... maar das dan nie serieus en doe ik tegen vrienden ofzow.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 17:11
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kijk, niemand gaat natuurlijk niet zeggen dat-ie een hekel heeft aan homo's. Dan valt hier iedereen over 'm heen. Beetje loos dus.
Prcies. En er zijn hier wel veel mensen die om het hardst roepen hoe ze homo's accpeteren, maar ik zou ze wel eens willen zien als het er werkelijk op aan kwam...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 22:13
Acorn
Acorn is offline
Ik ben dr heel makkelijk in..

Ik mag iedereen zo'n beetje, dus ook homo's. Tenzij het echt hele irritante NICHTEN zijn. Homo's accepteer ik, die houden gewoon van mannen, dat kan. Maar die aanstellers die " zeggen dat ze homo zijn" en dan eens wazig en extra ranzig kleden, daar kan ik nie altijd even goed tegen..

Gelukkig ken ik dan ook alleen maar Homo's en geen nichten..


[Dit bericht is aangepast door Acorn (05-12-2001).]
__________________
~ Within Temptation rules!! ~
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 11:04
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
ik respecteer iedereen zoals i is, en homo's zijn gewoon echt kewl over het algemeen
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 11:33
Verwijderd

als een jongen homo is zijn al die hetero's gelijk bang dat je iets van ze wilt ofzo...als ik met een gozer praat en ik doe aardig zijn ze sos bang dattik iets van ze moet ofzo ..snapput nie.Kweet nie of jullie om jullie heen hebben gekeken maar ben bang dattik toch moet zeggen dat de meeste lekkere gozers homo zijn :-P dus weesnie bang dat we aan jullie komen...


jah echt lomp joh, als je een mannelijke hetero bent vind je ook niet eerder meisje leuk. sjonge ik ken me hier echt druk om maken. andere mensen maken er sown probleem van terwijl die er eik niet hoeft te zijn.
naja ik ben bi-sexueel en als mensen daar een probleem van maken is dat jammer, dan is het hun probleem en niet de mijne.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 14:50
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Ik heb totoaal geen problemen met homo's
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 15:25
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kijk, niemand gaat natuurlijk niet zeggen dat-ie een hekel heeft aan homo's. Dan valt hier iedereen over 'm heen. Beetje loos dus.
Je hebt gelijk. Als je de reacties moet geloven, zijn homo's algemeen geaccepteerd. Helaas is dat niet de praktijk! Ik heb zelf absoluut niks tegen homoseksualiteit, maar ik ken genoeg mensen die dat wel hebben. Vooral gelovige mensen. Zolang zij niet inzien dat homoseksualiteit aangeboren is, zal er niet zoveel veranderen ben ik bang. Ik heb nog wel één aantekening: provoceren hoeft van mij niet, net zo goed als ik dat niet nodig vind bij hetero's. Ik denk dat je daarmee alleen negatieve aandacht trekt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 15:40
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
nou om eerlijk te zijn wordt ik er KOTSmisselijk van... al die hoge stemmetjes enzo gadver man sorry maar ik walg er gewoon van
__________________
FInale WHOOHOO!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 16:17
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
Forza_Vak X schreef:
nou om eerlijk te zijn wordt ik er KOTSmisselijk van... al die hoge stemmetjes enzo gadver man sorry maar ik walg er gewoon van
Wow, wat ben jij een stoere hetero zeg!
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 20:08
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Wow, wat ben jij een stoere hetero zeg!
Ja he? Wow, nu durft niemand ooit meer aan hem te twijfelen...

In your damn face.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 22:28
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Ja he? Wow, nu durft niemand ooit meer aan hem te twijfelen...

In your damn face.

Ik wou dat ik zo een stoere gespierde hetero was.. Maar ja, ik ben een kleine vieze nicht met een irritant hoog stemmetje die graag handtasjes en leren broeken draagt, die van Ricky Martin houdt, die uitgaat elke zaterdag in de IT, die altijd de musicals van Jos Brink bezoekt, die alle albums van ABBA heeft, die travestiet is..
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Broer en zus willen legale seksrelatie
Love & Peace
130 08-03-2007 11:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap " De nachtmerrie van een links Kabinet "
Sanctus
296 06-04-2006 10:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nova Reportage: Islamitische (basis)scholen
Aramo
61 16-04-2002 17:22
Liefde & Relatie enquete relaties
TCFK
25 26-03-2002 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.