Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 22:04
Rick18
Rick18 is offline
Net als bijna iedere jongen van 18 vind ook ik het heel fijn om mezelf te masturberen, met een lekker voorspel erbij natuurlijk. Ik heb mezelf dan ook wel eens afgetrokken onder de douche en in bed en zo, alleen heb ik naderhand erge schuldgevoelens. Wat vinden jullie er eigenlijk van? Mag je jezelf masturberen? En mag je aan solosex doen? Please reageer, want ik vind het superfijn, maar moet nog overtuigd worden dat het vrij normaal is om het te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 23:17
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
het is normaal dat je het doet
zeker bij jongens
en er is maar een zeeeeeeer klein percentage dat het nog nooit heeft gedaan
en er zijn er zelfs veel die het dagelijks doen
maar daar ben je niets met
het is een natuurlijke fase in de puberteit die iedereen wel meemaakt
en het is normaal dat je er van geniet
en later bouw je dat wel af
als je een vriendin hebt
omdat je het dan niet echt meer nodig hebt
maar voor de rest zou ik zeggen
geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 23:36
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
vraag 1: ben je gelovig?

Masturberen is jezelf verkennen, dat is positief.
Tuurlijk is het niet raar, waarom zou dat.
En om schuldgevoel te krijgen moet je denken dat je ergens schuldig aan bent, wat heb je fout gedaan dan?
Niets.
Je moet het alleen niet doen als er anderen bij je onder de douche staan.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 02:34
Forumbaas +
Forumbaas + is offline
Ik doe het ook regelmatig ook al heb ik een vriendin. Zelfs soms als ze net weg is en we sex hebben gehad...
__________________
Als je dit leest ben ik dood
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 10:26
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Forumbaas + schreef:
Ik doe het ook regelmatig ook al heb ik een vriendin. Zelfs soms als ze net weg is en we sex hebben gehad...
sorry maar dat vind ik toch wel een beetje erg... ik zou me dan zwaar beledigd voelen als ik je vriendin was en dat wist. lijkt net of je niet genoeg aan dr hebt. Mjah, is ook op een andere manier op te vatten: dat ze je zo opwindt dat je nog niet klaar bent ofzo... maar toch...

ontopic: tuurlijk is t normaal, niet schuldig voelen!! Wie zegt dan dat t verkeerd is?

xxx

__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 10:31
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Ik zeg slechts dit:

masturberen is net zo raar en ongewoon als het snuiten van je neus...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 10:33
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Rick18 schreef:
Net als bijna iedere jongen van 18 vind ook ik het heel fijn om mezelf te masturberen, met een lekker voorspel erbij natuurlijk. Ik heb mezelf dan ook wel eens afgetrokken onder de douche en in bed en zo, alleen heb ik naderhand erge schuldgevoelens. Wat vinden jullie er eigenlijk van? Mag je jezelf masturberen? En mag je aan solosex doen? Please reageer, want ik vind het superfijn, maar moet nog overtuigd worden dat het vrij normaal is om het te doen.

ik ben dan geen jongen ensow, maar ik zie niet in wat er mis meej is...jijzelf bent toch degene die je lichaam het beste kent en ook al heerst er nog steeds een taboe op...gniet ervan!
trouwens als je wle gelovig bent kan ik me niet voorstellen dat ergens in die grote bijbel staat: "masturberen is slecht, je mag niet van je eigen lichaam genieten met iets waar je niemand kwaad mee doet"


------------------
~LET LOVE RULE~[Nachtploeguh!]*Verafgod Yan, Sabje, Michiel En Youri* [koeijen zijn lief] Ik Ben De Wijste, Aldus Yan...-=( :geil: De Nieuwe Smiley)=-

[Dit bericht is aangepast door ikheetfroukje (31-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 20:43
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

en ook al heerst er nog steeds een taboe op...gniet ervan!

daar ben ik het niet me eens, sommige kleine kringen daargelaten dan.

Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 21:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Rick18 schreef:
Net als bijna iedere jongen van 18 vind ook ik het heel fijn om mezelf te masturberen, met een lekker voorspel erbij natuurlijk. Ik heb mezelf dan ook wel eens afgetrokken onder de douche en in bed en zo, alleen heb ik naderhand erge schuldgevoelens. Wat vinden jullie er eigenlijk van? Mag je jezelf masturberen? En mag je aan solosex doen? Please reageer, want ik vind het superfijn, maar moet nog overtuigd worden dat het vrij normaal is om het te doen.
Ik weet wat je bedoelt.
Bang zijn dat het meisje waar je over denkt dat weet, en je gewoon schuldig voelen, omdat je stiekem aan haar denkt op een sexuele manier. Hoe zij het zou vinden als ze dat wist. Zou ze je een mep in je gezicht geven? Grote kans. Mja... ik denk daarom vaak aan meisjes die ik gewoon eens heb gezien ergens, ik kijk goed naar ze en onthoud dat beeld.

Misschien heb jij daar ook wat aan, aan onbekende meisjes denken?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 09:19
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Citaat:
Rick18 schreef:
Net als bijna iedere jongen van 18 vind ook ik het heel fijn om mezelf te masturberen, met een lekker voorspel erbij natuurlijk. Ik heb mezelf dan ook wel eens afgetrokken onder de douche en in bed en zo, alleen heb ik naderhand erge schuldgevoelens. Wat vinden jullie er eigenlijk van? Mag je jezelf masturberen? En mag je aan solosex doen? Please reageer, want ik vind het superfijn, maar moet nog overtuigd worden dat het vrij normaal is om het te doen.
Je bent een gigantische mongool dat je dit vraagt. Of je mag masturberen? Nee, je moet een masturbeerbewijs halen bij de kamer van koophandel. Het feit dat je deze vraag stelt is minder normaal dan dat je het doet. Heel break-out & fancy nederland masturbeert er flink op los..... dus jij bent niet de enige.

JinX
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 10:22
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
sorry maar dat vind ik toch wel een beetje erg... ik zou me dan zwaar beledigd voelen als ik je vriendin was en dat wist.
Da's dan jouw probleem en niet dat van je vriendje. Waarom zou dat nou meteen betekenen dat hij niet genoeg aan je heeft? Ik masturbeer ook regelmatig terwijl ik een vriendin heb en dat weet ze ook. Masturbatie is in dit geval geen vervanging voor seks, maar iets extra's, iets van mijzelf.

Als je zoveel masturbeert dat je zin in seks afneemt en je vriendin daar last van heeft... dán zit er iets niet goed nee, maar daar lijkt me hier toch helemaal geen sprake van?
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:11
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
why not?
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:53
kizzy
kizzy is offline
ik masturbeer eigenlijk nooit... 'k heb het weleens gedaan, maar ik kreeg echt schuldgevoelens naderhand van.. waarom doe je dat, enzo.. echt heel raar.. volgens mij hebben meerdere meisjes dat wel hoor!! stond in een oude fancy van me tenminste...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:00
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
sorry maar dat vind ik toch wel een beetje erg... ik zou me dan zwaar beledigd voelen als ik je vriendin was en dat wist. lijkt net of je niet genoeg aan dr hebt. Mjah, is ook op een andere manier op te vatten: dat ze je zo opwindt dat je nog niet klaar bent ofzo... maar toch...
Ik zou het juist als compliment zien! Door onze seks was hij nog steeds opgewonden, zelfs als ik net weg ben . .
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 23:15
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ja dat schuldig voelen ken ik wel. Dan heb je er achteraf meteen weer spijt van. Maar na een aantal keer gaat het schuldgevoel weg.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 23:24
Soullar
Soullar is offline
Is dat dan echt zo van?

"Ow ow ow... ik voel me rot, ik heb mezelf net getrokken, en ik had dat niet mogen doen!"

Zo ja... waarom dan niet, waarom mag je jezelf dan niet bevredigen?

En is het anders, is het in de trant van afkeer jegens sexuele gevoelens?

In idee van:

"Het is vies dat ik mezelf net bevredig, me zaad ligt nu overal, en ik plak, en het idee dat er sperma op me handen komt maakt me al gruwelen van binnen brrrrrrrrr!!!"

Wat is het idee erachter waardoor jij je schuldig gaat lopen voelen???
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 13:50
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
*verhaal*
Ja, dat moet je denk ik eerst ff jezelf afvragen. Vind je het gewoon "vies" (2e optie van Soullar) of "mag" het niet van jezelf o.i.d. (1e optie) of misschien nog wel iets anders!
__________________
somewhere only we know
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie schuldgevoelens
delete!error
4 05-07-2007 12:55
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 22:11
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Liefde & Relatie Forgiven, not forgotten
luckyleo
50 30-11-2002 23:45
Verhalen & Gedichten zelfhulp :-s
Alopecia
2 24-02-2002 08:23
ARTistiek verhaal: Laat het niet voor niets zijn...
Kupu
17 03-08-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.