Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 18:10
Acorn
Acorn is offline
Weet er iemand van julie iets aparts om te genieten? Ik trek mezelf elke avond ( jah joh? Ja! ) En wil eens wat anders! Misschien ideeen? laat het me weten.. En liefst wat echte ideeen.. Die van op je vingers gaan staan en nagels lakken ken ik al.. Misschien iets anaals wat ook lekker kan zijn? laat het even weten..

dank u!
__________________
~ Within Temptation rules!! ~
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 18:17
Acorn
Acorn is offline
Geef wel effe een leuk idee.. anders ga ik me vanaaf vervelen..

__________________
~ Within Temptation rules!! ~
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 20:56
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Hou em gedurende 2 minuten strak vast bij de basis en dan laat je los en ga je heel hard rukken.

Doe het eens met 2 vingers, hou je ding tussen duim en wijsvinger en dan bewegen.

Doe es een grote overmaat aan spuug erbij

Ga op de kop hangen! (komt zomaar in me op nou)

Met anaal heb ik geen ervaring dus daar moet je zelf maar iets mee doen als je dat leuk vind. Experimenteer eens met zacht fruit ofow... (of stop je ook echt dingen in je anus dan? O... dan moet je hard fruit hebben waarschijnlijk )
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

*en ga ajb niet weer schreeuwen dat ik idioot ben, mensen*
Een hint: Als je NIET wil dat iedereen je een NOG ergere freak gaat vinden: Hou dit voor je.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Een hint: Als je NIET wil dat iedereen je een NOG ergere freak gaat vinden: Hou dit voor je.
Mja, dat stelletje kinderen hier kan daar niet tegen... ik vind het zelf minder vreemd dan bvb. SM, anaal, zoiets.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mja, dat stelletje kinderen hier kan daar niet tegen.
Je bent zelf een kind man!

Een gemiddeld persoon begint aan gewone sex, en gaat dat uitbreiden om nieuwe dingen te proberen. Ik vind een joch van 16 dat constant loopt te lullen over plassex vrij 'vreemd', en ik beschouw mezelf toch als redelijk 'open-minded'.

Ik zeg neit dat je het niet leuk mag vinden, probeer je alleen duidelijk te maken dat je sommige dingen beter voor jezelf kunt houden. Vooral als je van plan bent nog 'es aan vriendinnetjes te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 22:03
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik zeg neit dat je het niet leuk mag vinden, probeer je alleen duidelijk te maken dat je sommige dingen beter voor jezelf kunt houden. Vooral als je van plan bent nog 'es aan vriendinnetjes te beginnen.

__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 23:17
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Een hint: Als je NIET wil dat iedereen je een NOG ergere freak gaat vinden: Hou dit voor je.

Waar quote je nou uit?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 23:18
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
Acorn schreef:
Weet er iemand van julie iets aparts om te genieten? Ik trek mezelf elke avond ( jah joh? Ja! ) En wil eens wat anders! Misschien ideeen? laat het me weten.. En liefst wat echte ideeen.. Die van op je vingers gaan staan en nagels lakken ken ik al.. Misschien iets anaals wat ook lekker kan zijn? laat het even weten..

dank u!

Probeer eens aan je oma te denken als je rukt, wedden dat je een heel andere ervaring krijgt?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 23:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
Waar quote je nou uit?
Fleet Admiral vond het leuk om aan te raden in bad in je zwembroek te zeiken. Hij heeft kennelijk z'n bericht verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 10:45
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Acorn schreef:
Weet er iemand van julie iets aparts om te genieten? Ik trek mezelf elke avond ( jah joh? Ja! ) En wil eens wat anders! Misschien ideeen? laat het me weten.. En liefst wat echte ideeen.. Die van op je vingers gaan staan en nagels lakken ken ik al.. Misschien iets anaals wat ook lekker kan zijn? laat het even weten..
mmm, ben geen jongen, dus over al die aparte techniekjes die Winner allemaal gaf weet ik niks...
maarrr (ja het is toch nog wel een zinnige post hoor) wat ik erg lekker vind op z´n tijd is echt vlak voor het orgasme stoppen (vergt enige zelfbeheersing), ff aan iets anders denken, en dan weer verder gaan, en dat herhalen tot je écht niet meer kan, en dan... dan is je orgasme echt stukken heftiger (bij mij althans)

successss
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:45
birdy
birdy is offline
ik heb ergens gelezen dat je een gat in een knuffel moet maken en daar dan in bewegen net of je een meisje neukt misschien is het iets??? kweet het ook niet hoor ben maar een meisje
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:36
-huktie-
Avatar van -huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
Acorn schreef:
Weet er iemand van julie iets aparts om te genieten?
Zoek een vriendin!
__________________
The condoms is a problems of the Aids gettin sprayed [Notorious B.I.G.]
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:37
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
maarrr (ja het is toch nog wel een zinnige post hoor) wat ik erg lekker vind op z´n tijd is echt vlak voor het orgasme stoppen (vergt enige zelfbeheersing), ff aan iets anders denken, en dan weer verder gaan, en dat herhalen tot je écht niet meer kan, en dan... dan is je orgasme echt stukken heftiger (bij mij althans)

successss

Dat zorgt idd voor een sterker orgasme, maar is toch zeker niet aan te raden voor jongens. Er wordt nl. flink wat druk opgebouwd om het sperma te lanceren. Als je vlak voor het orgasme stopt, wordt deze druk niet ontlast en kunnen er dingen beschadigen. Op die manier is er bij mij een keer een beetje bloed meegekomen bij het uiteindelijke orgasme.

Zeer sterk af te raden dus.

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:39
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Dat zorgt idd voor een sterker orgasme, maar is toch zeker niet aan te raden voor jongens. Er wordt nl. flink wat druk opgebouwd om het sperma te lanceren. Als je vlak voor het orgasme stopt, wordt deze druk niet ontlast en kunnen er dingen beschadigen. Op die manier is er bij mij een keer een beetje bloed meegekomen bij het uiteindelijke orgasme.

Zeer sterk af te raden dus.
aiii wist ik nie

is het voor meisjes ook gevaarlijk? nee toch...?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:43
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
aiii wist ik nie

is het voor meisjes ook gevaarlijk? nee toch...?

Niet dat ik weet, nee. Volgens mij is er niets wat daarmee fout kan gaan. Het doet toch ook zeker geen pijn? Dat is natuurlijk nog altijd een zeer goede indicatie of iets goed of fout is.

Maaruh, als meisje zijnde, waarom laat je dat orgasme niet gewoon komen (no pun intended ) en ga je nog even door voor het tweede en derde, steeds sterker wordende, orgasme?

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:47
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Maaruh, als meisje zijnde, waarom laat je dat orgasme niet gewoon komen (no pun intended ) en ga je nog even door voor het tweede en derde, steeds sterker wordende, orgasme?
omdat mijn tweede, derde enz. orgasme vaak minder lekker zijn, weet ook nie hoe dat kan, wel jammer eigenlijk.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:51
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
omdat mijn tweede, derde enz. orgasme vaak minder lekker zijn, weet ook nie hoe dat kan, wel jammer eigenlijk.

Jammer? Wees blij dat je voor een tweede enz. keer kan gaan
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:00
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Jammer? Wees blij dat je voor een tweede enz. keer kan gaan
aaah... hoor ik daar iets van jaloezie?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:13
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Fleet Admiral vond het leuk om aan te raden in bad in je zwembroek te zeiken. Hij heeft kennelijk z'n bericht verwijderd.

En wat is daar zo vreemd aan??

Ik kan me nog voorstellen dat jij het zelf niet aantrekkelijk vindt klinken, maar dat betekend toch niet dat anderen er ook zo over denken?

Het is inmiddels een tijd geleden (kwas een jaar of 15 ofzo) dat ik iets dergelijks ook wel eens heb gedaan. En ik vond dat toen erg opwindend. Zeker aan te raden om eens te proberen.

Dus FA, geen enkele reden om die post weg te halen.

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:19
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
aaah... hoor ik daar iets van jaloezie?

Hehe Nu ja, ik kan niet anders zeggen dat het me best wel aantrekkelijk lijkt. Maar ach, alles heeft zo z'n voor- en nadelen, dus er zal vast ook wel een nadeel aan zitten (ook al kan ik dat zo gauw ff niet verzinnen ).

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
En wat is daar zo vreemd aan??
Ik zeg niet dat het vreemd is. Ik zeg alleen dat het niet zo verstandig is dit aan iedereen te vertellen, omdat een hoop mensen dat gewoon erg ranzig vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:41
jaz-p'
jaz-p' is offline
denk es aan jezelf....
__________________
als de bomen blauw zijn en de beren groen dan zijn de rapen gaar
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:44
MP-nl
MP-nl is offline
Je kan hem ook eens proberen af te binden met een stukje touw of een veter en wachten tot 'ie zwart wordt en er misschien afvalt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:18
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik zeg niet dat het vreemd is. Ik zeg alleen dat het niet zo verstandig is dit aan iedereen te vertellen, omdat een hoop mensen dat gewoon erg ranzig vinden.


Ja, dat heb je met alles wel. Moet ie dan ook maar niet vertellen dat ie het lekker vindt om te beffen (als voorbeeld; kzeg niet dat het zo is)? Er zijn ook erg veel mensen die dat ranzig vinden.

Het enige wat je eigenlijk wil zeggen is dat jij het ranzig vindt. Prima, maar zeg dat dan ook en probeer die jongen niet aan te praten dat ie een freak is. Als je gaat spitten, kan je uiteindelijk iedereen wel op een of andere manier als freak bestempelen.
Zullen we bij jou beginnen?

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
MP-nl schreef:
Je kan hem ook eens proberen af te binden met een stukje touw of een veter en wachten tot 'ie zwart wordt en er misschien afvalt.
is serieus topic
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:24
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Dat zorgt idd voor een sterker orgasme, maar is toch zeker niet aan te raden voor jongens. Er wordt nl. flink wat druk opgebouwd om het sperma te lanceren. Als je vlak voor het orgasme stopt, wordt deze druk niet ontlast en kunnen er dingen beschadigen. Op die manier is er bij mij een keer een beetje bloed meegekomen bij het uiteindelijke orgasme.

Zeer sterk af te raden dus.

Simba
Auw...
Krijg me nu toch last van de zak... foei...

__________________
- Shit... + What? - Police... + Where? - There... + Shit...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Het enige wat je eigenlijk wil zeggen is dat jij het ranzig vindt.
Zeur niet.

Er is erg weinig dat ik ranzig vindt, plassex in ieder geval niet. Zowel ik als m'n vriendin zijn erg vrij met dat soort dingen, en dat is alles wat ik daar over kwijt wil.

Maar als 16 jarige knul gaan vertellen dat je graag hebt dat een meisje op je zeikt is gewoon dom. Zulke dingen vertel je als je een tijdje een relatie hebt, niet van te voren. Dit zijn gewoon dingen waarvan je niet wil dat je 'vriendengroep' het weet.

Edit:

Verder hoop ik dat het verschil tussen beffen en plassex je duidelijk is. Hoewel dat ook niet iets is waar je op je eerste date over gaat praten. Verder snap ik best dat jij het vervelend vind voor freak uitgemaakt te worden, dat je daar misschien wat trauma's aan overgehouden hebt, maar ga dergelijke persoonlijke dingen ajb niet mee laten spelen. Dat is geen basis voor een discussie.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 23:12
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Maar als 16 jarige knul gaan vertellen dat je graag hebt dat een meisje op je zeikt is gewoon dom. Zulke dingen vertel je als je een tijdje een relatie hebt, niet van te voren. Dit zijn gewoon dingen waarvan je niet wil dat je 'vriendengroep' het weet.
Spreek voor jezelf, wil je? Dat jij nu toevallig niet open bent over dit soort dingen, prima. Maar denk aub niet dat jij representatief bent voor iedereen. Blijkbaar heeft (had; je hebt hem terug laten trekken) FA geen enkel probleem met dat soort dingen kenbaar te maken. En ik geef 'm zeker geen ongelijk. Ik had (en heb, trouwens) hetzelfde gedaan.

Citaat:
[/b]Edit:

Verder hoop ik dat het verschil tussen beffen en plassex je duidelijk is. Hoewel dat ook niet iets is waar je op je eerste date over gaat praten.[/b]
Het praktische verschil is me zeker duidelijk, ja. Maar het verschil waar jij op duidt, is in mijn ogen niet aanwezig. Let op: in mijn ogen. Ik spreek dus voor mezelf.

Citaat:
Verder snap ik best dat jij het vervelend vind voor freak uitgemaakt te worden, dat je daar misschien wat trauma's aan overgehouden hebt, maar ga dergelijke persoonlijke dingen ajb niet mee laten spelen. Dat is geen basis voor een discussie.
Je maakt teveel aannames. Ik ben, voor zover ik mij zo gauw herinner, nooit voor freak uitgemaakt. En al zeker niet op een manier dat het me heeft geraakt. De enige reden dat ik naar je reageerde, was omdat ik het totaal niet eens was met je reactie. Persoonlijke achtergronden waren in het geheel niet van toepassing.

Je arrogantie spreekt mij helemaal niet aan. Ik hoop dat je dat alleen met mij doet, maar je post naar FA geeft eigenlijk al aan dat dat niet het geval is.

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 23:37
soulless
soulless is offline
Ga kaarsvet over je eikel gieten ofso...
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 23:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Dat jij nu toevallig niet open bent over dit soort dingen, prima.
*zucht*

Voor de zoveelste keer: dat is dus BULLSHIT. IK heb daar geen problemen mee! De gemiddelde meid van een jaar of 16 (doelgroep van FA) heeft dat WEL. DAAROM zeg ik tegen heb dat het geen goed idee is dat aan de wijde wereld te verkondigen. Ik vertel hier ook niet alles.

Het was dus een goedbedoeld advies, waar jij zonodig een probleem van moet maken.

En dat jij me arrogant vindt intereseert me werkelijk geen fluit.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 23:43
soulless
soulless is offline
Hmm, van mij mag iedereen zeggen wat ie wil, er is toch geen reden om iets dood te zwijgen wat klaarblijkelijk wel bestaat?
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 01:47
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Chimera schreef:
*zucht*

Voor de zoveelste keer: dat is dus BULLSHIT. IK heb daar geen problemen mee!
Ok, daar deed ik idd nu zelf een aanname die nergens op gebaseerd was. Mijn excuses.

Citaat:

De gemiddelde meid van een jaar of 16 (doelgroep van FA) heeft dat WEL.
Maar m'n point staat nog steeds; je blijft dingen voor andere uit maken.

Citaat:
DAAROM zeg ik tegen heb dat het geen goed idee is dat aan de wijde wereld te verkondigen. Ik vertel hier ook niet alles.
Ik kan uiteraard alleen maar iets zeggen over wat ik weet en dat is beperkt tot wat er op dit forum staat, wat dit onderwerp betreft.

Citaat:
Het was dus een goedbedoeld advies, waar jij zonodig een probleem van moet maken.
"Een hint: Als je NIET wil dat iedereen je een NOG ergere freak gaat vinden: Hou dit voor je."

Goed bedoeld advies breng je, naar mijn idee, toch anders.

Citaat:

En dat jij me arrogant vindt intereseert me werkelijk geen fluit.

Ik hoop dat jouw arrogantie voor de mensen die belangrijk voor je zijn net zo onbeduidend is.

Ik realiseer me dat ik me ergens mee bemoei waar ik niets te zoeken heb (dat had ik in eerste instantie niet door). Mijn excuses daarvoor en ik trek me dan ook terug hieruit. Mijn originele doel van reageren, denken dat je iets (en daarmee iemand) belachelijk maakt, heeft idd geen grond. Maar voor andere nieuwe posters zal dat waarschijnlijk ook niet duidelijk geweest zijn. M'n reactie heeft daarom nog wel waarde, denk ik.

Maar iets anders wat naar voren is gekomen ondertussen, sta ik wel nog steeds achter; je bepaald, naar mijn idee, wel erg veel voor andere mensen. Zelfs al is dat met de beste bedoelingen, het is gewoon irritant en komt arrogant over. Dit zeg ik dus ook met de beste bedoelingen (op dezelfde manier als jouw initiele reactie op FA, alleen dan iets minder grof.

Simba
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 06:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:

Maar iets anders wat naar voren is gekomen ondertussen, sta ik wel nog steeds achter; je bepaald, naar mijn idee, wel erg veel voor andere mensen. Zelfs al is dat met de beste bedoelingen, het is gewoon irritant en komt arrogant over. Dit zeg ik dus ook met de beste bedoelingen (op dezelfde manier als jouw initiele reactie op FA, alleen dan iets minder grof.
Dit tenslotte nog: De manier waarop ik op iemand reageer is afhankelijk van hoe erg ik die persoon mag. Maak je dus maar geen zorgen over m'n relaties IRL, dat zit prima, en zijn volgens mij ook helemaal jouw zorgen niet. Verder denk ik dat je als je nieuw bent op een forum beter niet zomaar midden tussen een aantal personen kunt springen als je hun stijl/achtergrond e.d. niet kent.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Ja, dat heb je met alles wel. Moet ie dan ook maar niet vertellen dat ie het lekker vindt om te beffen (als voorbeeld; kzeg niet dat het zo is)? Er zijn ook erg veel mensen die dat ranzig vinden.

Het enige wat je eigenlijk wil zeggen is dat jij het ranzig vindt. Prima, maar zeg dat dan ook en probeer die jongen niet aan te praten dat ie een freak is. Als je gaat spitten, kan je uiteindelijk iedereen wel op een of andere manier als freak bestempelen.
Zullen we bij jou beginnen?

Simba
Precies, eindelijk iemand niet zo raar doet.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Laat Chimera maar, ik volg toch niks van al z'n berichten hier.

Vind 't allemaal maar vrij domme argumenten.

Ik heb ook geen zin om op ál die stellingen te reageren, geen tijd voor ook.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Vind 't allemaal maar vrij domme argumenten.
Het waren geen argumenten, maar gewoon goedbedoelde tips. Meiden van jouw leeftijd rennen ongeveer gillend weg als je ze zulke dingen doodleuk gat vertellen. Dat is het hele punt. Als je niks met dat advies wil doen, prima, maar ga niet zitten zeuren dat het 'domme argumenten' zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:57
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Het waren geen argumenten, maar gewoon goedbedoelde tips. Meiden van jouw leeftijd rennen ongeveer gillend weg als je ze zulke dingen doodleuk gat vertellen. Dat is het hele punt. Als je niks met dat advies wil doen, prima, maar ga niet zitten zeuren dat het 'domme argumenten' zijn.
Als ik ooit een vriendin heb ga ik dat echt niet op de 1ste dag doodleuk vertellen.
Zo raar ben ik nou ook weer niet.

Maarre, hier vertel ik dat wel: ik kom niet hier om een vriendin te zoeken... mwa, wie weet wat er kan gebeuren...
Maar verder, daarvoor ben ik hier niet, dus wat jij of de meiden hier op 't forum denken is niet zo belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 18:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Het waren geen argumenten, maar gewoon goedbedoelde tips. Meiden van jouw leeftijd rennen ongeveer gillend weg als je ze zulke dingen doodleuk gat vertellen. Dat is het hele punt. Als je niks met dat advies wil doen, prima, maar ga niet zitten zeuren dat het 'domme argumenten' zijn.
Ok, ff deze quote uit het topic 'Beffen /plasdrang'.

Citaat:
sas_andrea schreef:
ik denk niet echt dat t een plasdrang is... ik heb alleen echt dat ik moet plassen als ik en mn vriend neuken. voor de rest gewoon een lekker gevoeltje... Maar als ik dan toch moet plassen en t op hou is t veel lekkerder!!! alleen zo moeilijk, maar o zo lekkerrrr...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 19:01
Moederbord
Moederbord is offline
wat ik heb is een stuk schuimplastic met een gat erin doorsnede 2-3 cm, lekker bonkuh joh! wel met plastic zakje erin want anders is-ie meteen onbruikbaaar
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:00
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Weer zoon mooie discussie hier die nergens toe lijd maar weer
Chim en Simba:

Geef die jongen eens een leuk id om zichzelf de sterretjes te laten zien en vecht het verder op ICQ uit als jullie willen ofzo..

btw: zelf zou ik geen geestverruimende ideeën hebben voor een buitensporig lekkere masturbatiesessie, wat dát betreft ben ik nooit zo expirimenteel geweest.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:36
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
probeer eens met je andere hand
komt over als bedriegen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 10:40
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Met een rubberen handschoen voelt het net of iemand anders het doet!
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 11:19
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Winner schreef:
Met een rubberen handschoen voelt het net of iemand anders het doet!

en daarbij nog een flinke dosis fantasie zeker
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:12
Verwijderd
op een openbare plaats war je elk moment betrapt kunt worden is misschien ook weer eens iets anders? grotere kick misschien?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Levensbeschouwing & Filosofie Het jodendom
Greenpeacegirl
314 10-09-2003 14:22
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
ARTistiek meningen graag??(verhaal)
Verwijderd
8 02-05-2002 09:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.