Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2002, 20:34
*miesje*
*miesje* is offline
Ik heb ongeveer 5 maanden zo'n super klote tijd gehad. Ik heb zelfmoord proberen te plegen, ik heb mezelf gesneden, maar gesteund door mijn vrienden en vrienje. Ik heb zoveel steun gehad. Maar steeds ging het op en neer, op en neer. Nu hebben 13 jongens me gezoend voor m'n verjaardag. Gewoon onschuldig op de wang, you know. Dat ging mijn vriendje te ver en hij maakte het uit. Ik begon te janken. Ben nu thuis. Ik weet niet wat ik moet doen: Ik wil niet meer slapen, ik wil niet meer naar school, ik wil niet dood, ik wil niet leven!!!!!!!!! Ik ben nu in zo'n moeilijke periode! en nu dit. Ik kon sinds een paar weken weer lachen. voor mij een hele vooruitgang. Nu, nu heb ik geen gevoel meer over. Iemand tips? -xxx-
__________________
mg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2002, 20:39
*leintje*
*leintje* is offline
hoi mies.

Je weet hoe ik me nu voel very klote, ik leef met je mee. Maar blijf leven. Ik wil je niet kwijt. Ik ben bang om je kwijt te raken iedereen wel. Jorien, Jacomien, ik nog wel meer. Ik zitten helemaal te trillen, moet telkens janken. Wat is het leven toch soms zo klote. Nou ik maak je volgens mij alleen depri. Maar onthoud: I love you!!
Je blijft mijn hartsvriendin wat ze ook zeggen, roepen, schreeuwen en wat er ook gebeurt! Ik zal er voor je zijn! Don't for get!!

-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx- je hartsvriendin 4-ever and always!!
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 01:38
BloodGod
BloodGod is offline
Citaat:
*miesje* schreef:
Ik heb ongeveer 5 maanden zo'n super klote tijd gehad. Ik heb zelfmoord proberen te plegen, ik heb mezelf gesneden, maar gesteund door mijn vrienden en vrienje. Ik heb zoveel steun gehad. Maar steeds ging het op en neer, op en neer. Nu hebben 13 jongens me gezoend voor m'n verjaardag. Gewoon onschuldig op de wang, you know. Dat ging mijn vriendje te ver en hij maakte het uit. Ik begon te janken. Ben nu thuis. Ik weet niet wat ik moet doen: Ik wil niet meer slapen, ik wil niet meer naar school, ik wil niet dood, ik wil niet leven!!!!!!!!! Ik ben nu in zo'n moeilijke periode! en nu dit. Ik kon sinds een paar weken weer lachen. voor mij een hele vooruitgang. Nu, nu heb ik geen gevoel meer over. Iemand tips? -xxx-
1 ding als je vriend je dumped omdat een andere jongens(s) je op je wang zoenen voor je verjaardag... pffffff

sorry maar dan is die gozer DIEP en DIEP triest...

en je verdient beter...

Life is a BITCH so FUCK her hard before she FUCKS u

met andere woorden

het leven zuigt maak er wat van voordat je te oud bent

en dan nog iets...

vriend(in) ( verkering dus )komen/gaan
vrienden blijven als je probleme heb zoek bij hun steun of bij je ouders...

en nog over je (ex)vriendje
sorry maar `t lijkt me een eikel als ie je daarvoor dumpt

sterkte... ennuh keep on smiling

__________________
How start a revolution without executions. <><> Slaughter is a filthy business. But when i do it, it's called Art..... /-\()$ Art of
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 09:13
pienie
Hey miesje(meiske)...

Liefde kent geen leeftijd, maar 1 ding is zeker;Jij hebt nog een heeeeeeeel leven voor je...
Je kan je brommercertificaat nog halen, je autorijbewijs, je schooldiploma...
Je gaat nog studeren, je gaat nog lekker feesten, je gaat nog met vriendinnen op vakantie...

Pak een papiertje en een pen/potlood...
Schrijf erop wat je allemaal nog zo graag wil gaan doen...
Schrijf de voor en tegens op van je ex vriendje...
Maak een wandeling en loop es een eind, lekker in je eentje...

Kom op meis, je leeft, en er valt nog hardstikke veel te ontdekken...

Wat ik nu ga zeggen kan raar overkomen; je kan bij de pakken neer gaan zitten, of je kan alles verbergen, maar probeer een middenweg te zoeken, laat je tranen komen wanneer dat nodig is, maar laat het je leven niet zo beinvloeden dat je werkelijk alles 'zwart' gaat zien...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:10
*miesje*
*miesje* is offline
bedankt voor jullie steun.
daar heb ik echt veel aan.
Vandaag ben ik gewoon naar school geweest.
Het viel nog mee, sommige hebben een paar rot opmerkingen gemaakt.
Maar de meeste steunen juist mij. Het is immers lomp als je word gedumpt omdat anderen je zoenen. Ik voel er nu bijna niets meer van, van het luduvudu. Eric, een goede vriend, steunt me heel erg, die weet bijna alles van me, hij heeft ook heel positieve dingen gezegd. Er kwamen namelijk een paar jongens: ga je zelfmoord plegen? En daar deden ze heel lomp over. Eric heeft me dat uit mijn hoofd gepraat en zei: vergeet die leendert toch, en begin helemaal overnieuw! -xxx-
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 12:09
pienie
Citaat:
*miesje* schreef:
bedankt voor jullie steun.
daar heb ik echt veel aan.
Vandaag ben ik gewoon naar school geweest.
Het viel nog mee, sommige hebben een paar rot opmerkingen gemaakt.
Maar de meeste steunen juist mij. Het is immers lomp als je word gedumpt omdat anderen je zoenen. Ik voel er nu bijna niets meer van, van het luduvudu. Eric, een goede vriend, steunt me heel erg, die weet bijna alles van me, hij heeft ook heel positieve dingen gezegd. Er kwamen namelijk een paar jongens: ga je zelfmoord plegen? En daar deden ze heel lomp over. Eric heeft me dat uit mijn hoofd gepraat en zei: vergeet die leendert toch, en begin helemaal overnieuw! -xxx-
gelukkig dat het beter met je gaat ...
en blijf zo doorgaan meis ...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:05
*miesje*
*miesje* is offline
Weer een schooldag.
Een kut dag. Weer kwamen ze zeiken over dat zelfmoord. Een jongen= zwart, kwam naar me toe en ging nep hoesten en zei ik stik!!! Ik heb namelijk 4 paracetamols ingenomen! Nu ga ik dood, moet je ook proberen. Toen hield ik het niet meer, ik janken!!! Maar ja, ik liep naar binnen en de pauze was voorbij. Ik wilde de les niet in, maar was zo kwaat op die amin: die dat zei, ik liep naar zijn les en ben hem uit gaan schelden. ik zei: sukkel, je moet je smoel nu houden, je verknald zo echt mijn leven, ik noem jou toch ook geen neger! Expres hard zodat die leraar het hoorde. Die gaf amin op z'n kop. Toen liep ik jankend naar de wc's. 3 vriendinnen kwamen achter me aan. En later kwam onze heel gave franse lerares. Daar heb ik een goed gesprek mee gehad. toen naar het hoofd geweest, die zou ons helpen. Maar we hebben toestemming gekregen een les te missen en even tot ons zelf te komen. Mijn vriendinnen hebben me toen heel erg gesteund. Maar amin ontkent alles en heel veel staan achter hem, want hij heeft het wel zacht genoeg gezegd. Mijn hartsvriendin weet nu ook niet meer wie ze moet geloven. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik vecht om te blijven leven!!!
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik denk dat dit niet de enige reden is dat je vriend het heeft uitgemaakt en dat je zelf dat ook wel weet...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:31
*miesje*
*miesje* is offline
ik zou dat echt niet weten hoor, het ging juist zo goed, hij gaf dit als reden.
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:08
*leintje*
*leintje* is offline
Hey Mies!

Ik geloof je wel hoor! Maar het werd allemaal even te veel, ik wist het niet meer! Je weet ook dat ik zelf gezeik heb, maar dat is al een maand of zo aan de gang. maar nu uit ik het pas goed en dan is er nog iets anders bij gekomen, dat van jou. Ik denk dat mijn 'emmer' zeg maar vol zat en dat hij nu overloopt! Maar ik ben er altijd voor je. 's ochtends, 's middags, 's avonds en 's nachts!! Vergeet dat niet!
En I love you!!

-xxxx- je hartsvriendin voor altijd wat er ook gebeurd!! leintje!!
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:33
*miesje*
*miesje* is offline
dank je lein. Ik heb zoiets van, wat heeft het voor zin om zelfmoord te plegen, ik kan mijn vrienden niet missen en zij mij denk ik ook niet. Maar ik blijf vechten om te blijven leven, maar wat als ik niet meer kan? -xxx-
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 05:08
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Waarom voel je je zo naar?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:00
Verwijderd
hoi, ik kan je misschien wel helpen, ik ken wel meer mensen met dit probleem:FEYENOORD@e-garfield.com
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 19:56
*miesje*
*miesje* is offline
Ja, waarom ik me zo rot voel? lees alles nog even door!!! Ik zal je mailen feyenoorddinges.

Nu is het iets beter, maar nog lang niet goed. Ik heb ruzie met een vriendin, dat hoeft niet meer goedtekomen. bitch. Ze lult alles door wat ik in vertrouwen tegen haar heb gezegd. -xxxxxxxxx-
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 14:26
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
*miesje* schreef:
Ja, waarom ik me zo rot voel? lees alles nog even door!!! Ik zal je mailen feyenoorddinges.

Nu is het iets beter, maar nog lang niet goed. Ik heb ruzie met een vriendin, dat hoeft niet meer goedtekomen. bitch. Ze lult alles door wat ik in vertrouwen tegen haar heb gezegd. -xxxxxxxxx-
Sorry, het wordt me niet echt duidelijk met bovenstaande tekst. Je hoeft niet op die vraag te antwoorden hoor .

Wil je eigenlijk alleen maar de hele dag in bed blijven liggen?

Voel je veel angst?

Bijvoorbeeld als in jouw ogen een gevaarlijk iemand langsloopt, dat je dan meteen denkt dat hij 'iets' met jou wilt doen?

Wat is jouw piekerstof behalve geplaag en uit met vriendje (want aan je tekst te zien voelde je daarvoor ook al naar)?

Wat ik nog wil zeggen:

Onthoud goed, je bent nog maar jong. Je krijgt allemaal ontmoetingen met het besef van emoties. De hormonen spelen een beetje met je. Een negatief gevoel kan maar iets heel kleins zijn, wat meestal een diepere reden heeft.

Succes ermee,

Derkie

Ps Iedereen is op weg. De weg naar gelukkiger of de weg naar ongelukkiger, maar je kan altijd weer een zijweggetje naar de goede richting nemen. Met de auto of desnoods ter voet; zolang je maar op weg bent .
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:14
*miesje*
*miesje* is offline
ik zal proberen je vragen te beantwoorden.
Of ik angst voel?
OP SOMMIGE MOMENTEN HEEL VEEL, MAAR MEESTAL BEN IK LEEG.
Of ik vaak op bed wil liggen?
JA, IK WIL MENSEN EVEN ONTLOPEN, HEB GEEN VERTROUWEN IN ZE, IK VECHT ME MEZELF, IK WIL WINNEN, MAAR LUKT HET?
Als ik een eng persoon zie, of ik dan bang ben?
NEE, IK GEEF ER NIETS OM, ALS IK VERMOORD ZOU WORDEN. IK GEEF NERGENS OM.
En waar ik over pieker?
MOEILIJK UIT TE LEGGEN. OVER DE DOOD, IK HEB HET AL ZOLANG MOEILIJK GEHAD ONGEVEER 6 MAANDEN. IK HAD STEUN EN NU DIT? IK KAN HET NIET MEER. IK HEB 1X ZELFMOORD PROBEREN TE PLEGEN, SORRY MAAR GOD HEEFT ME ERUIT GEHAALD. IK VECHT EN IK DOE MEZELF NIETS!!! MAAR IK WIL HET WEL!!!!!!!!!

Ik hoop dat je dit weer leest. Ik vecht, maar zou ik winnen. Er is zoveel gebeurd in zeker 6 maanden, het lijkt nooit over te gaan.

[Dit bericht is aangepast door *miesje* (07-02-2002).]
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:07
*miesje*
*miesje* is offline
Ik ga nu steeds up en down. Kan dat betekenen, dat er vooruit gang is? of ga ik enkel verder achteruit?
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 09:33
kizzy
kizzy is offline
'k heb hetzelfde probleem voor jou, de enige die me ook steun is me vriend... ik kan me dus heel erg inleven hoe jij je zal voelen. Maar is het echt de ENIGE reden dat hij het heeft uitgemaakt omdat jongens je op de wang gezoent hebben???? dat is een nogal hele zwakke reden om het uit te maken

je hebt vriendinnen die om je geven, van die nare reacties van mesnen die je pesten met dat zelf moord moet je je niets van aantrekken.. ik denk dat ze het niet zo serieus nemen... ga leuke dingen doen met je vriendinnen (ookal heb je er geen zin in) en praat er met iemand over.. maar dat doe je nu toch ook inmiddels??

en als die ups en downs nou vooruitgang zijn of niet?? ik weet het niet, echt niet.. wist ik het maar maar doe leuke dingen, praat erover.. je hebt nog een leven voor je!! heel veel sterkte meissie!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2002, 19:52
*miesje*
*miesje* is offline
ja, dat had ik ook, veel steun aan mijn vriend. Hij is gewoon op een ander. Maar ja. ik wil nog wel leven, maar ik weet niet hoelang ik het vol kan houden. Dat is het probleem. Ik vecht echt, dat kan ik niet omschrijven. Maar ja, waarom zou ik eigenlijk blijven leven?
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:31
*miesje*
*miesje* is offline
ik haat jullie, ik haat mij, ik haat het leven!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het niet meer, ik heb weer zoiets van, fuck you all!!! Ik wil niet meer verder! Ik raak alles en iedreen kwijd
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 22:13
kizzy
kizzy is offline
waarom je moet leven?? je vriendinnen geven harstikke veel om je als ik dti zo lees!! je komt eroverheen meid, echt waar! je mag me wel mailen the_one_and_only_petra@hotmail.com gisternacht had ik ook zo'n moment van ik wil niet meer verder, en vandaag ben ik weer normaal blijig leef alleen om je ex te laten zien.. IK KAN HET.. ik heb je niet nodig..

ik ben poos heel erg gepest, andere kutdingen gebeurt, inmiddels denk ik: IK LAAT JULLIE EEN POEPJE RUIKEN!! ga lekker je eigen gang, en praat er veel over.. liefs en sterkte!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 22:33
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
't Is best wel lullig dat ie 't om zoiets heeft uitgemaakt. Is misschien heel makkelijk om dit te zeggen, maar er zijn genoeg andere jongens, je bent nog jong. Als hij 't om zo'n reden heeft uitgemaakt dan vind ik dat gewoon triest, sorry.
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar probeer iig wel elke dag je bed uit te komen en naar school te gaan. Dat is echt belangrijk, hoe moeilijk dat dan ook is, want als je dat niet doet, wordt 't alleen maar erger.
Naar die rotopmerkingen moet je niet luisteren. 't Maakt niet uit hoe oud je bent, zulke mensen zul je je hele leven tegenkomen. Dat zijn mensen die niks beters te doen hebben en daarom 't leven van een ander willen verzieken. Laat je leven niet leiden door zulke zielige gasten!
Vergeet niet dat er mensen zijn die om je geven, ook lijkt dat misschien nu niet zo, maar ze zijn er wel!!

Sterkte...
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 22:35
soulless
soulless is offline
Mensen die staan te schelden en pesten zijn zielige waardeloze individuen...

Zo zwak dat ze hun zelfvertrouwen en status uit het naar beneden trappen van anderen moeten halen, gelukkig zijn dat er maar weinig, jammer dat er zoveel meelopers zijn, vooral omdat populariteit voor veel mensen zo belangrijk is.

Maar wat mensen ook zeggen, je blijft altijd jezelf, laat je niet op je kop zitten, heb steun aan de mensen die je kunt vertrouwen, als zij je aardig en belangrijk vinden is alles toch goed? En hen die je blijkbaar niet meer kunt vertrouwen maken toch niks voor je uit?

Ik weet het, het is moeilijk, maar houd vast, als je doorgaat ben jij uiteindelijk de sterkste, mensen die je dwars zitten en zo gemeen zijn zijn de mensen die als het erop aan komt alleen staan

Houd je hoofd omhoog en als iemand of het leven je schopt schop je lekker net zolang terug tot ze niet meer kunnen
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:27
*miesje*
*miesje* is offline
het is niet alleen dat het uit is. Ik heb al 6 maanden een vette tegenslag. depressie. enz. Ik heb het zo moeilijk en dan nu dit. Ik weet het niet. gisteren had ik weer een soort tranch. Ik sneed mezelf weer lekker, maar toen ik 'wakker' werd, dus doorhad wat ik deed stopte ik meteen. Ik wist het niet, ik moest janken ik kon niets anders dan even mezelf snijden om tot mezelf te komen. I know ik ben gek.
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:00
the_conquer
the_conquer is offline
Mijn ex vriendin dumpte me ook zweer zwaar klote is dat nu al 3 weeken, ik ken het.

zwaar klote

nog sterkte trouwens
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2002, 16:17
*miesje*
*miesje* is offline
bedankt. weet je. Vrijdag onder tekenen. Ik zat te staren en mezelf weer eens super klote te voelen. Kwam opeens mijn mentor dat lokaal binnen. Hij wilde afentoe met andere uit mijn klas praten, met wie het niet zo goed ging kwa cijfers. Opeens zat hij naast me. Hij zei: wat zit je voor je uit te staren. Ik schrok op en zei: niets. Hij reageerde heel zorgzaam: het gaat zeker weer niet zo goed met je? Ik antwoorde: nee, maar ik weet het echt niet meer. Het blijft terugkomen, zonder enige echte reden. Hij: kom volgende week bij me langs.

Ik weet niet of ik het doe. Ik vertrouw hem heel goed. Oke, maar het is zo moeilijk te vertellen, dat ik weer heb gesneden. Help me!!!!!!!
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:18
the_conquer
the_conquer is offline
Okee het is gigantisch klote dat het uit is. Maar toch ik vind het raar dat je vriendje het daarom uitmaakt?? Maar de enige manier om der overheen te komen is gewoon accepteren dat het zo is en gelukkig worden met jezelf. Klinkt onzettend moeilijk en eerlijk gezegt is het mij ook niet echt zo goed gelukt (met mijn ex vriendin dan) het gaat wel beter met me maar toch je mist wel iemand. Misschien kom je erachter dat het niet hem is die je mist(nu denk je er nog wel aan). Maar dat je gewoon een vriend mist. Maar als je gelukkig bent met jezelf kun je dat ook worden met een ander, ben je ongelukkig met jezelf dan ben je dat uiteindelijk ook met een ander (geloof me ik heb het 2 keer meegemaakt). En op het moment dat je gelukkig bent met je zelf heb je zo een ander vriendje hoor. Je gelooft me nu nog waarschijnlijk niet maar het komt echt wel goed hoor.

sterkte

namens mij



[Dit bericht is aangepast door the_conquer (18-02-2002).]
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:38
*miesje*
*miesje* is offline
ik ben het zat. Alles. Ik wil niet meer. Niet meer leven, niet meer dood. Niets. Ik voel me slecht. Van binnen, maar ja, voor mij is geen toekomst, ik zal zou wel altijd blijven. Klote.
__________________
mg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Psychologie ik wil jullie allemaal bedanken
oelekeboeleke
14 03-08-2008 18:35
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 18:16
Liefde & Relatie 'Gedumpt' door een vriendin
Delicate
9 20-02-2005 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.