Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 16:14
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
en met raar bedoel ik dan dopey, maar goed.


Verhaal 1

Er was eens is een afgezaagde opening van een verhaaltje, dus ik vin dak mijn verhaaltje maar eens anders begin.

Ok, dit is een verhaaltje over een meisje, die we voor het gemak maar even mevrouw iks noemen, en ik verklap alvast dat ze iets engs meemaakt, dus lees voorzichtig

Ons (mijn, het) verhaal begint als we Iks aan zien schuiven bij de ontbijttafel. Het is nog vroeg en donker buiten. Al sinds dat ze is opgestaan heeft ze ontzettende jeuk aan haar ermh… Neus ja, en diep in haar maag krijgt ze het gevoel dat er iets vreemds aan de hand is, iets wat niet goed is…. Onder de douche schrikt ze enorm, want ze krijgt ineens allemaal haar op plekken waar het voorheen nog niet groeide (en ik hoor je nu denken, tjah, da’s de pubertijd meissie, niks om je zorgen over te maken, maar het meisje in kwestie is de pubertijd al lang voorbij!).
Omdat ze al laat is voor school, besluit ze de rare haren te inspecteren op een later tijdstip, bijvoorbeeld als ze terug komt van haar schooldag.
Ze springt op haar fiets en begint te fietsen. Maar op de fiets komt ze erachter dat ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ls te lange nagels heeft om mooi te zijn vandaag, de dag dat ze een presentatie moet houden voor de hele klas over de giraffe, in het engels nog wel, en haar verhaaltje is natuurlijk niet goed genoeg om de aandacht van haar lichaam af te houden, en ze kon ook al geen sexy kleren aandoen om de leraar om te kopen, omdat iedereen haar nieuw verworven haartjes zou zien. Diep in gedachten verzonken rijd ze tegen een lantaarnpaal op, waardoor ze van haar fiets valt en haar knie schaaft, het bloed SPUIT eruit. En tot haar eigen verbazing begint ze het bloed op te likken, een beetje zoals een leeuw of iets zijn wonden likt….
Op school aangekomen merkt ze dat er een nieuwe jongen in haar klas zit, en hij ziet er raar uit. Op het moment dat ze dit denkt, kijkt de jongen ineens haar kant op, en schrikt, kijkt nog eens, en begint te lachen, waarop de rest van de klas kijkt en ook begint te schateren! Zonder te weten wat er is rent ze de klas uit, en op het meisjestoilet kijkt ze in de spiegel, om tot haar grote verbazing te zien dat er enorme haren uit haar neus groeien! Ze pakt haar schaartje en knipt ze weg, en begint zich nu wel zorgen te maken, dadelijk gaat ze nog lijken op “it” van de Adamsfamilie! Eenmaal terug gekomen in de klas ziet ze dat de enige vrije plek er een naast de nieuwe jongen is. Ze gooit haar tas neer en gaat zitten met een zucht. Uit het niets begint de jongen tegen haar te praten…

“ik weet wat er met je aan de hand is Iks, de vreemde haren, het likken van je eigen bloed, het is mij allemaal bekent! Ik weet dat het raar klinkt nu, maar geloof me, het komt allemaal goed!”

Iks kijkt de jongen verbaast aan, en rent gillend de klas uit. De jongen volgt haar, en niemand in de klas lijkt er enige aandacht aan te besteden. Op het toilet heeft ze zich opgesloten en zit huilend op de wc. Dan komt de jongen binnen, hij snuift de lucht op en loopt direct naar de wc waar Iks zich heeft verstopt. Vol angst gaat ze op de wc staan, in de hoop dat “hij” haar voeten niet kan zien onder de deur. Ineens word de deur opengetrokken en daar staat…. Geen mens, geen beest, maar een beestmens!!! Grote ogen, tanden waar een leeuw U tegen zegt, en haar overal, vacht eerder. Nog voordat Iks een kreet kan slaan, bedenkt de jongen (voor hoever je het nu nog jongen kan noemen) haar mond met zijn grote harige klauw met lange nagels. Het beest vraagt haar om stil te zijn, en beloofd haar niks te doen, als ze hem de kans geeft alles uit te leggen. Nog overvallen van angst stemt ze toe, en de jongen begint te vertellen…

“Ik snap dat het een schok voor je moet zijn Iks, maar geloof me, dit is een nieuwe stap in de evolutie, ik, jij, wij en nog velen anderen, wij staan bovenaan de voedselketen, wij zijn het nieuwe superras! Maar tot wij met genoeg zijn moeten wij ons laag houden (van het engelse “lay low” ), pas als we met genoeg zijn kunnen wij de wereld domineren! Ik snap dat dit nu allemaal misschien als een schok voor je komt, maar je zal je beter voelen na je eerste massa-slachting. Weet je wat, je mag beginnen met je klas, lekker hulpeloos, net als schapen naar het slachthuis (lams to the slaughter).”

Iks denkt in een fractie van een seconde na

“wat is dit, he, wat the fuk, nee, dit is een droom, he, dit kan niet, ik kan me klas toch niet vermoorden, dit moet een grapje zijn….. Nee, dit is echt, ik kan em zelfs ruiken… Maar hoe…. Waarom ik….. NEE, IK DOE HET NIET!!!!”

Ze schreeuwt tegen de jongen dat ze het niet doet, waarop de jongen een wolven huil geeft en nee schud.

“Lieve Iks, snap je dan niet dat als je het niet doet, ik je zal vermoorden en opeten”

“ALLES BETER DAN ZO’N MONSTER WORDEN ALS JOU!!!!”

En net als het beest haar luchtpijp verbrijzeld, en ze een luide knak hoort, valt ze uit bed op de grond. Het was allemaal maar een droom geweest!


Zo lekkere antie-climax he Ja, daar doe ik het voor!





Dus... Jullie nog verhaaltjes die jullie willen delen in de korte tijd dat dit topic geopend zal zijn?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 16:38
Verwijderd
whaha! zeehond!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:39
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ghehe
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:43
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Medendeling
Geachte lezers,


Wij zijn hier bijeen gekomen om onze geest naar de overledene uit te laten gaan, het is spijtig dat onlangs onze meest geliefde vriend om het leven is gekomen. Wij hopen dat er geen paniek ontstaat rondom dit treurige gebeuren, in zijn testament is nadrukkelijk gevraagd geen kaarsjes, beren en bloemen voor zijn woning te plaatsen. Ook is er geen behoefte aan een serie witte limo's bedolven onder de bloemen. Ook komt er geen mis in een kerk sinds de overledene menig haat jegens reliegies meedroeg. Ook is er in afschuw gesproken over de toespraak van onze minister-president tot het volk, dit vanwege niet samensluitende politieke overtuigingen. Het testament zal hieronder worden geplaatst en gelieve geen stormloop op de fortuinen die de heer Derksen zal nalaten. Nu gaan wij verder met het rouwen om deze tragische maar toch voorziende dood, na menig bedreiging van verschillende groeperingen nadat de mening van hem nadrukkelijk naar voren was gekomen. Joden, Christenen, Moslims, Katholieken, Protestanten, Hindoes zijn enkele van de godsdienstige groepen die menig dreigement zijn kant op wierpen, dat is echter niet alles... ook feministen, vegetariers, veganisten, Extreem-rechtsen, zwakbegaafden en tevens nog 80% van de bevolking incl de 2 miljoen mensen die op de LPF gestemd hebben wisten zijn mening niet te respecteren. Na het spijtige overleiden van mijn client zijn er menige rellen ontstaan tussen aanhangers en felle tegenstanders, dit keurt mijn client ten zeerste af weet ik uit gesprekken voor de dood. Echter extreem en overvloedig geweld kan wel gerespecteerd worden, zolang het maar naar de juiste groepen gericht is. Verder wil ik nog even tot de mensen spreken dat er aankomende zaterdag een nationale feestdag is afgekondigd nadat de oppositie hevig druk heeft uitgeoefend op de huidige coalitie, justitie en de woordvoerder van de Politie hebben al laten weten te hopen dit in goede banen zal leiden. Toch is er overvloedig Politie ingezet en ook het leger is al ingeschakeld. Wij verwachten u allen op een nog nader te bepalen locatie, laat uw e-mail hieronder achter en wij zullen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Woordvoerder belangen organisatie wijle heer Derksen.



Ohjah, ik ben de heer Derksen, geschreven in niet nuchtere status, wel heel melige status.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:48
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
zo... t zal vast erg interessant zijn wat er allemaal staat,maar ik lees t wel een andere keer ghehe

tis best veel weetje..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:00
Martijngr
Martijngr is offline
Haha zeehond on tour
Wel grappig
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:13
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 21-03-2004 @ 19:43:
[B]bla
ach volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 10:32
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik had er ook 1 geschreven met mn vriend door steeds het blaadje zo om te vouwen dat de volgende schrijver alleen het laatste woord zag, het eindigde zo.

"god keek heel boos, hij was furieus, en zei: als je maar lang genoeg rechtdoor loopt ga je vanzelf dood en dan is dat het einde."
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 12:37
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
en alles wat ik kon denken was: .......goh......
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ghehehe, Zeehond... Dat verhaal komt me bekend voor

Nog steeds komisch, overigens! *lachstuip*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:19
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-03-2004 @ 15:03:
Ghehehe, Zeehond... Dat verhaal komt me bekend voor

Nog steeds komisch, overigens! *lachstuip*
kheb er nog meer, maar die vink iets minder (NOG MIDER ALS DAT!? Ja, nog minder)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:20
Verwijderd
zeehond in een spambui
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:21
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
zeehond in een spam-leven zal je bedoelen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 22-03-2004 @ 16:21:
zeehond in een spam-leven zal je bedoelen
waar ben je dan op 23-zone
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:24
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik hecht wel waarde aan mijn spam ja, ik vergooi dat niet voor zoiets lame´s als de 23-zone
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 22-03-2004 @ 16:24:
ik hecht wel waarde aan mijn spam ja, ik vergooi dat niet voor zoiets lame´s als de 23-zone
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:11
Verwijderd
Marietje was opgetogen. Het was de eerste warme lentemiddag dat jaar, en vandaag mocht ze weer eens naar de speeltuin met haar kameraadje, Keesje. De vrolijke kleuter kwam haar ophalen, hij zwaaide vanaf de stoep, en zijn vertederende klaterende kinderlach deed menig hart smelten. Marietje holde snel naar buiten, terwijl moeder haar nariep goed op Keesje te letten. De vriendjes huppelden vrolijk naar de speeltuin, en Keesje vertelde glimmend van plezier over zijn schooldag. Aangekomen in de mooie speeltuin, nam Marietje plaats op de wip, en vroeg Keesje haar te vergezellen. Het lieve kind verzekerde haar zo te komen, maar eerst wilde hij nog even op het klimrek. Terwijl hij met grote inspanning naar boven klonk, hoorde Marietje de woorden van haar moeder nagalmen. "Kijk je wel uit, Keesje?" riep ze. Keesje keek lachend om, waardoor zijn aandacht even verslapte. Zijn mollige kinderhandje gleed van de stang, hij viel voorover, en je zag hoe zijn fragiele nekje knapte op schuine rand van de glijbaan. Het bloed gutste uit zijn opengespleten schedel. Op dat moment kwam moeder aanlopen om de kinderen een ijsje te brengen....(to be continued)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.