Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 16:08
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik denk inderdaad dat het nog wel spannend gaat worden. Ook reacties in mijn omgeving, steeds meer mensen vinden Maud leuker dan Boris....

Ik hoop alleen echt dat Boris wint !!! Hoewel het ook geen ramp zou zijn als Maud zou winnen...
Advertentie
Oud 27-04-2004, 16:26
heavinly
heavinly is offline
Nu staat Maud ook weer voor.
Oud 27-04-2004, 16:29
heavinly
heavinly is offline
Komt er trouwens weer een World Idol ding dit jaar? Want hoeveel landen doen nu (tegelijk) Idols 2?
Oud 27-04-2004, 16:32
Norrage
Norrage is offline
Citaat:
heavinly schreef op 27-04-2004 @ 17:29 :
Komt er trouwens weer een World Idol ding dit jaar? Want hoeveel landen doen nu (tegelijk) Idols 2?
Vast wel. De meeste Idols zijn al afgelopen(Engeland, Duitsland, Spanje etc) en vorig jaar liep het ook niet synchroom dus ik neem aan dat het dit jaar wel weer gebeurt...Zou wel cool zijn Alleen Boris zal er kans maken echter...Ik zie Maud dat niet doen
Oud 27-04-2004, 17:00
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Ik ben Irma fan in hart en nieren maarjah...
die zit er niet meer in.
Dan moet boris maar winnen, want ik vind maud toch wel een doosje
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 27-04-2004, 17:07
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Nu staat Boris voor met de JeugdJournaal poll
__________________
I'll find you.
Oud 27-04-2004, 17:08
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Ik ben voor boris.

Ik vind zijn stem gewoon lekker om naar te luisteren, dat bleek maar weer toen hij pas bij 538 op ging treden. HIj is in mijn ogen echt muzikaal en daarnaast ziet hij er natuurlijk niet slecht uit.
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 27-04-2004, 17:12
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
heavinly schreef op 27-04-2004 @ 17:29 :
Komt er trouwens weer een World Idol ding dit jaar? Want hoeveel landen doen nu (tegelijk) Idols 2?
oh als dat komt dan ben ik wel weer benieuwd...
ik denk dat we met boris wel meer kans maken
Oud 27-04-2004, 17:31
Verwijderd
Maud
Oud 27-04-2004, 17:42
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-04-2004 @ 17:06 :
Mja, dat omroepblad mag schrijven wat het wil, en zo dus ook de rest van de media...
Ik vind ook dat de media mogen schrijven wat ze willen, maar ik zeg alleen dat ik het niet eerlijk vind dat Maud zo benadeeld wordt door de media.

@heavinly: het omroepblad dat ik bedoelde is dus Veronica Magazine (is al genoemd). En dit blad wordt toch wekelijks door heel veel mensen gelezen...
Oud 27-04-2004, 17:58
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Surprise schreef op 27-04-2004 @ 18:08 :
Ik vind zijn stem gewoon lekker om naar te luisteren, dat bleek maar weer toen hij pas bij 538 op ging treden. HIj is in mijn ogen echt muzikaal en daarnaast ziet hij er natuurlijk niet slecht uit.
Dat heb ik dus gemist.. Bij mij staat de radio vast op 3fm, dus ik heb Maud die ochtend gehoord (was ook erg goed! )
Oud 27-04-2004, 17:58
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 27-04-2004 @ 18:42 :
Ik vind ook dat de media mogen schrijven wat ze willen, maar ik zeg alleen dat ik het niet eerlijk vind dat Maud zo benadeeld wordt door de media.
Wat dacht je dan van roddelbladen.. Wat daarin wordt geschreven is soms pas oneerlijk vind ik. Maar ja, zo werkt het nou eenmaal.
Oud 27-04-2004, 18:50
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Kdenk niet dat er een world idol 2 komt. Het was een vette flop, niemand keek ernaarr....
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 27-04-2004, 18:53
br4m
br4m is offline
ik denk en hoop dat JK wint
Oud 27-04-2004, 19:01
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
br4m schreef op 27-04-2004 @ 19:53 :
ik denk en hoop dat JK wint
'doe maar net alsof je neus bloedt'
Oud 27-04-2004, 19:05
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
JK nanananna

Maud moet winnen
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 27-04-2004, 19:39
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 27-04-2004 @ 17:08 :
Ik denk inderdaad dat het nog wel spannend gaat worden. Ook reacties in mijn omgeving, steeds meer mensen vinden Maud leuker dan Boris....

Ik hoop alleen echt dat Boris wint !!! Hoewel het ook geen ramp zou zijn als Maud zou winnen...
Het zou we een ramp zijn want ik ben nou niet echt kapot van haar stem.
Oud 27-04-2004, 20:44
Gruppie
Gruppie is offline
Als nou iedereen van dit forum die Maud niks vind, gewoon even 1 smsje voor Boris stuurt.. is het probleem opgelost
Oud 27-04-2004, 22:10
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 27-04-2004 @ 21:44 :
Als nou iedereen van dit forum die Maud niks vind, gewoon even 1 smsje voor Boris stuurt.. is het probleem opgelost
welk probleem?
Jim heeft nu meer nummers uitgebracht dan Jamai...
Laten we hopen dat ze het dit jaar beter doen met de nummers maken dan vorig jaar...
__________________
Lief zijn!
Oud 27-04-2004, 22:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 27-04-2004 @ 15:14 :
Ik heb het zelf niet gezien, maar als dit echt waar is, is het echt oneerlijk. Maud was ook maar heel kort bij Life & Cooking.

Ze krijgt gewoon geen kans van de media: Ik was net een omroepblad (ik mag geloof ik geen namen noemen hier op het forum) aan het lezen. Daarin stond een stukje over de drie laatste kandidaten (toen het gedrukt was wisten ze waarschijnlijk nog nie wie er uit zou gaan). Bij Boris waren ze heel erg positief terwijl er bij Maud dingen stonden als "ze heeft niet die x-factor" en "Zelf denkt Maud het helemaal te gaan maken"... toch zeker dit laatste heb ik Maud nog nooit horen zeggen.
In datzelfde omroepblad staat er bij zaterdag 1 mei een stukje geschreven over de Idols-finale. Bij dat stukje staat een foto van Boris en JK, en dus geen foto van Maud....
Gister (of eergister?) ook bij Editie NL van het RTL 4 nieuws, was er een verslag van hoe druk het was geweest in de steden waar Maud en Boris waren geweest. Er werd toen gezegd in een filmpje dat het erg spannend ging worden. Toen het filmpje afgelopen was zag je de twee presentatoren die allebei zeiden: Maar goed, we weten natuurlijk allemaal dat Boris gaat winnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-04-2004, 08:22
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Maud, en voor Boris word het moeilijk om een hit te maken denk ik, omdta hij liedjes zingt die oud zijn.. en anders als alle andere popliedjes.. daardoor word het denk ik moeilijk voor hem.

100% Maud.
Oud 28-04-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 28-04-2004 @ 09:22 :
Maud, en voor Boris word het moeilijk om een hit te maken denk ik, omdta hij liedjes zingt die oud zijn.. en anders als alle andere popliedjes.. daardoor word het denk ik moeilijk voor hem.

100% Maud.
Pffffffff........
"omdat hij liedjes zingt die oud zijn"..
juist ja.
nou, toevallig heeft hij tot nu toe voornamelijk nummers gezongen die wereldhits geweest zijn en tijdloos zijn, die nu nog steeds ontzettend geliefd worden.
Het lijkt me dus eerder dat hij heeeeel wat betere hits gaat scoren dan Maud. Of je moet natuurlijk bedoelen dat Maud een paar "Hole in the head" achtige nummers uitbrengt en dus enkele hits zal hebben en uiteindelijk een eendagsvlieg blijkt te zijn in vergelijking met Boris.
Mijn stem(men) krijgt hij, Boris
100% pro Boris dus. uhuh
Oud 28-04-2004, 09:07
Nuck
Nuck is offline
Ik zag op tv dat Maud afgelopen zaterdag meer stemmen had dan Boris
__________________
As if!
Oud 28-04-2004, 09:11
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Nuck schreef op 28-04-2004 @ 10:07 :
Ik zag op tv dat Maud afgelopen zaterdag meer stemmen had dan Boris
Waar kun je dat zien dan?
Oud 28-04-2004, 09:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Boris en Maud gaan zaterdag ook een duet zingen met elkaar
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-04-2004, 09:32
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-04-2004 @ 10:22 :
Boris en Maud gaan zaterdag ook een duet zingen met elkaar
Dat lijkt me raaar! Maar wel leuk
__________________
I'll find you.
Oud 28-04-2004, 09:44
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-04-2004 @ 10:22 :
Boris en Maud gaan zaterdag ook een duet zingen met elkaar
Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Lijkt me wel leuk.
Oud 28-04-2004, 09:47
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Weet iemand waar je dat liedje kan beluisteren die een van hun gaat uitbrengen?
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 09:55
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Boris en Maud gaan dus allebei When you think of me zingen van Mark Wills, en ze gaan een duet zingen. Dat zijn toch nog maar 3 optredens. Weet iemand wat voor optredens er nog meer zullen zijn?

En wordt RTL Boulevard of Life&Cooking nog herhaald of staat het ergens op Internet? Ik ben wel benieuwd na al die reacties hier.
Oud 28-04-2004, 09:57
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
nienie schreef op 28-04-2004 @ 10:55 :
Boris en Maud gaan dus allebei When you think of me zingen van Mark Wills, en ze gaan een duet zingen. Dat zijn toch nog maar 3 optredens. Weet iemand wat voor optredens er nog meer zullen zijn?

En wordt RTL Boulevard of Life&Cooking nog herhaald of staat het ergens op Internet? Ik ben wel benieuwd na al die reacties hier.
ik denk ook dat ze net als vorig jaar een speciaal voor hen geschreven lied gaan zingen.
Oud 28-04-2004, 09:57
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Life and Cookin was nix bijzonders hoor...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 10:58
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-04-2004 @ 10:57 :
ik denk ook dat ze net als vorig jaar een speciaal voor hen geschreven lied gaan zingen.
Ik heb het vorig jaar helemaal niet gevolgd...
Oud 28-04-2004, 11:02
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
nienie schreef op 28-04-2004 @ 11:58 :
Ik heb het vorig jaar helemaal niet gevolgd...
oh

vorig jaar zong Jamai in de finale step right up en Jim tell her naast de andere liedjes.
Oud 28-04-2004, 12:35
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Komt Jamai nog optreden zaterdag? ik denk het wel...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
omrielevie schreef op 28-04-2004 @ 13:35 :
Komt Jamai nog optreden zaterdag? ik denk het wel...
Waarom dat dan weer? Als het zo is, zou ik echt zwaar teleurgesteld zijn. Ik kijk niet om Jamai te zien, maar om Maud en Boris te zien...
Oud 28-04-2004, 12:55
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Haha indd.
Maar ik denk toch dat hij komt, omdat hij vorig jaar won.
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 12:59
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
28 april 2004 - Maud heeft in de vorige ronde meer sms-jes gekregen dan Boris. Tot nu toe leek Boris iets populairder te zijn dan Maud, maar afgelopen zaterdag waren de rollen omgedraaid. Boris denkt dat mensen het niet meer nodig vinden om op hem te stemmen, omdat hij zoveel lovende kritieken van de jury krijgt (???). Op de TMF-site kan je in de poll op jouw favoriet stemmen.

Wie moet Idols winnen volgens jou?

Boris 59.9%
Maud 40.1%

Aantal stemmen: 1788
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 13:01
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
En dit is de jeugdjournaal poll

Wie moet Idols 2004 winnen?

Boris 2756
Maud 2656

Totaal aantal stemmen: 5412
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 13:11
Verwijderd
Misschien moet ik dan toch maar even op Boris gaan stemmen zaterdag
Oud 28-04-2004, 13:17
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Het wordt toch nog spannend
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 13:17
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 28-04-2004 @ 10:57 :
Life and Cookin was nix bijzonders hoor...
Niets bijzonders? Boris ging zingen en dat was hartstikke goeoeoed En hij was heel schattig.
__________________
I'll find you.
Oud 28-04-2004, 14:43
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik zit net de optredens op de idols site te bekijken (heb het zaterdag gemist), is het niemand opgevallen dat Maud tijdens 'Hole in the head' heel de tekst verneukte? Der klopte geen zak van, maar ik vond wel dat ze het goed opgelost heeft...
__________________
I am..
Oud 28-04-2004, 14:48
Verwijderd
Jamai hoef ik ook echt niet te zien zaterdag hoor

waar komt dat nieuws dat Maud meer smsjes had dan Boris vanaf?
Hoewel het wel logisch is misschien. Bijna iedereen gaat er vanuit dat Boris sowieso wel door gaat, en dan stemmen mensen liever op Maud, zodat zij in de finale komt, en niet JK. Ook al zijn ze eigenlijk voor Boris. Ofzo
Oud 28-04-2004, 14:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
laten we het hopen!

Dat zou namelijk waarschijnlijk betekenen dat die mensen zaterdag weer op Boris gaan stemmen.
Oud 28-04-2004, 15:07
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-04-2004 @ 15:48 :
Jamai hoef ik ook echt niet te zien zaterdag hoor

waar komt dat nieuws dat Maud meer smsjes had dan Boris vanaf?
Hoewel het wel logisch is misschien. Bijna iedereen gaat er vanuit dat Boris sowieso wel door gaat, en dan stemmen mensen liever op Maud, zodat zij in de finale komt, en niet JK. Ook al zijn ze eigenlijk voor Boris. Ofzo
Komt van de TMF site
__________________
I am..
Oud 28-04-2004, 15:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-04-2004 @ 15:48 :
Jamai hoef ik ook echt niet te zien zaterdag hoor

waar komt dat nieuws dat Maud meer smsjes had dan Boris vanaf?
Hoewel het wel logisch is misschien. Bijna iedereen gaat er vanuit dat Boris sowieso wel door gaat, en dan stemmen mensen liever op Maud, zodat zij in de finale komt, en niet JK. Ook al zijn ze eigenlijk voor Boris. Ofzo
Ik denk dat de mensen die voor Boris zijn, al bijna vanaf het begin voor hem zijn. De mensen die voor anderen waren (maar die inmiddels zijn afgevallen), schakelen misschien liever over naar Maud dan naar Boris. Daarom heeft maud nu ineens zoveel stemmen erbij. Tenminste, dat is dus mijn theorie. Het gaat ook voor mij op: ik was eerst voor Irma en Marlies, maar nu zij zijn afgevallen kies ik liever voor Maud dan voor Boris.

En de kandidaten gaan zaterdag ook nummers zingen die zij al eerder hebben gezongen tijdens audities, workshops of lifeshows.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-04-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Bloompje schreef op 28-04-2004 @ 15:43 :
Ik zit net de optredens op de idols site te bekijken (heb het zaterdag gemist), is het niemand opgevallen dat Maud tijdens 'Hole in the head' heel de tekst verneukte? Der klopte geen zak van, maar ik vond wel dat ze het goed opgelost heeft...
Niet opgevallen en eigenlijk maakt het me ook niet uit of ze de tekst nu goed of fout had, ze zóng in ieder geval goed.
Oud 28-04-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-04-2004 @ 16:27 :
Ik denk dat de mensen die voor Boris zijn, al bijna vanaf het begin voor hem zijn. De mensen die voor anderen waren (maar die inmiddels zijn afgevallen), schakelen misschien liever over naar Maud dan naar Boris. Daarom heeft maud nu ineens zoveel stemmen erbij. Tenminste, dat is dus mijn theorie. Het gaat ook voor mij op: ik was eerst voor Irma en Marlies, maar nu zij zijn afgevallen kies ik liever voor Maud dan voor Boris.

Dat zou ook nog kunnen
maar waarom zouden ze liever naar Maud overschakelen dan naar Boris? Ik zou dan juist denken dat ze wel ongeveer even veel nieuwe 'fans' krijgen..
Oud 28-04-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 28-04-2004 @ 16:30 :
Dat zou ook nog kunnen
maar waarom zouden ze liever naar Maud overschakelen dan naar Boris? Ik zou dan juist denken dat ze wel ongeveer even veel nieuwe 'fans' krijgen..
Dat zou in ieder geval wel logisch zijn ja... Misschien zijn Boris fans minder gaan stemmen, en gaan nieuwe Boris fans en nieuwe Maud fans wel weer stemmen. Als de oude Maud fans dan zijn blijven stemmen, dan heeft zij er dus meer.
(Oude Boris fans zullen bv. minder zijn gaan stemmen omdat 'hij er toch wel komt', oude Maud fans blijven stemmen omdat Maud wel een paar keer op een kruk heeft gezeten.)
Oud 28-04-2004, 15:41
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
iedereen is boris zat, hij's boring
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Zoek je een nummer?
Craig Rogen
501 27-09-2008 17:23
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 24-04-2004 23:27
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52
Muziek wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien?
baldadigheid
101 11-11-2003 19:23
De Kantine Ankette voor sgool.
Uncle_Sam
24 08-04-2003 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.