Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 18:21
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Nieuw topic voor een nieuw seizoen!
ok forumbaas?

30 augustus begint ONM weer. Ik zag op de site dat er weer een hoop gaat veranderen:

Er komen 6 nieuwe mensen in de soap en nieuwe 'decors'.
Het ziekenhuis gaat er een stuk hipper uitzien en zal dan ook centraler staan dan eerst.
De Engel gaat weg, net als huize Couwenberg. In plaats van de Engel komt café DOK, een café waarin JP en Tara komen te werken.
Aangezien de Engel weg is, en dus ook meteen het huis van 'de jongeren', komt er Het Pakhuis waar Chris, Kyra, Joost, tara en 2 nieuwen; Shirina (verpleegkundige) en Tonnie (Eric van Idols...) komen te wonen.

Het is denk ik wel goed, een beetje verandering
Hoop dat het leuk gaat worden.
Advertentie
Oud 02-08-2004, 18:44
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ja eerst verwachtte ik er niet veel van maar als ik dat zo eens op die site lees belooft het nieuwe seizoen wel leuk te worden. Veel nieuwe acteurs, met als toppunt natuurlijk Sander de Heer (oa Goudkust, Vrienden voor het leven) (gaat Marnix Klein spelen). Verder dat Bosnische vrouwtje dat de vriendin van Pascal (en later van Dennis) speelde in GTST en veel multiculti erin. Wel verfrissend allemaal

Snap alleen niet of Bram, Ellen en Claire er nu wel of niet in blijven. Tussen Claire en Niels is het iig wel helemaal definitief over
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 02-08-2004, 18:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ben benieuwd, lijkt me ook wel een x leuk al die veranderingen. is wel nodig!
kan nie w8en tot de nieuwe afl.! (erik )
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 03-08-2004, 09:39
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Spoiler
Oud 03-08-2004, 09:44
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Voor de mensen die het niet zo goed hebben gevolgd of die het vergeten zijn, dit was het vorige seizoen:

Het AZB
Het Academisch Ziekenhuis Beatrix was voorheen Ziekenhuis Beatrix. Het AZB is ontstaan uit een samenwerking tussen Arthur van Walsum en Bettina Wertheimer .

Spoiler


De ondergang van Arthur
Claire Simons en Hugo van Walsum liggen in scheiding. Claire had tijdens haar huwelijk al een relatie met Niels Richter en na haar scheiding gaat ze dan ook bij hem in het tuinhuis van huize Couwenberg wonen. Dit tot grote ergernis van Joyce. Zij ziet Claire nog altijd als een ‘Van Walsum’ en daardoor als mede-schuldige aan de ondergang van haar broer Victor. Door deze familieperikelen zijn Claire en Niels hard op zoek naar nieuwe woonruimte en ze kopen samen een huis.
Als Claire wat papieren komt ophalen bij Hugo, geeft hij haar per ongeluk een cd-rom mee. Op deze cd-rom staan de onderzoekgegevens van het experimentele onderzoek dat Arthur van Walsum (haar ex-schoonvader) op Victor uitvoerde. Dit is het bewijs dat Arthur schuldig is aan de ondergang van Victor. Claire ziet haar kans schoon en begint Arthur te chanteren. Zo regelt ze dat Niels een belangrijke leerstoel krijgt toegewezen in plaats van Hugo. Pas als Arthur Claire bedreigt, geeft ze de cd-rom uiteindelijk terug.

Spoiler


De scheiding van Ellen en Bram
Bram de Boei en Ellen Evenhuis worstelen met de taakverdeling nu ze een kind hebben. Bram gaat volledig op in zijn werk, vergeet afspraken en is nauwelijks thuis om op Doris te passen. Ellen voelt zich verwaarloosd. Ze ergert zich aan Bram die zich keer op keer niet aan de gemaakte afspraken (samen voor Doris zorgen en allebei blijven werken) houdt.
Hun ruzies lopen steeds hoger op en uiteindelijk besluiten ze uit elkaar te gaan. Bram blijft in hun appartement wonen en Ellen vertrekt met Doris naar Renee.

Polderhorror
Joost is bezig met het maken van een horrorfilm. Voor het eerst in zijn leven is hij ergens enthousiast over en blijkt hij in staat hard voor iets te kunnen werken. Na maanden werken aan het script, heeft hij audities gehouden en is hij begonnen met het maken van de horrorfilm. De hoofdrollen zijn weggelegd voor hemzelf, Lizzy en Nico (een studente van de toneelschool die hij met uitgaan heeft ontmoet). Tijdens de opnamen wordt Joost verliefd op Nico. Hoewel hij tot dan toe altijd monogaam was, krijgen Nico en Joost een verhouding. Joost voelt zich schuldig en is vreselijk bang dat Lizzy er achter komt. Toch kan hij de verleidelijke Nico niet weerstaan. Als Lizzy Nico en Joost in bed betrapt, wordt ze woedend en ze verbreekt onmiddellijk de relatie. Joost is wanhopig: hij is nu niet alleen zijn vriendin kwijt, maar ook een van zijn hoofdrolspelers. Er is geen tijd en geld meer om alles opnieuw op te nemen met een nieuwe actrice.
Lizzy is ongevoelig voor de smeekbedes van Joost en trekt in bij Joyce. Na lang aandringen weet Joost haar toch zo ver te krijgen om de laatste scène op te nemen. De sfeer tussen Lizzy en Nico is uitermate gespannen en alles loopt volledig uit de hand als Lizzy verpletterd wordt door een op hol geslagen tractor.

De Engel
Aafke vertrekt met haar nieuwe man Koen naar Zuid-Afrika om dichter bij haar dochter Margot en haar kleinkinderen te wonen. Ze draagt de bedrijfsleiding van café De Engel over aan Tara. Ze heeft eerst JP gevraagd, maar die voelde weinig voor zo’n verantwoordelijke baan.
Het café is inmiddels verkocht en zal gesloopt worden, tot groot verdriet van JP. De bewoners van de kamers boven De Engel (Joost, Lizzy, Kyra, Tara, Chris), zijn hard op zoek naar nieuwe woonruimte en vinden die ze uiteindelijk in een pakhuis.

Huize Couwenberg
Na het vertrek van Aafke, is Joyce de enige bewoner van huize Couwenberg. Renee en Gyman hebben een appartement betrokken en Niels woont vooralsnog in het tuinhuis, maar staat op het punt te verhuizen. Joyce heeft sinds kort een kinderwens en probeert zwanger te worden door middel van een spermadonor. Deze vindt ze in haar goede vriend Duuk. Als Duuk verliefd wordt op Joyce, wordt de situatie problematisch. Joyce wil namelijk geen gezin stichten met Duuk en is bang dat hij niet bereid zal zijn de rechten op het eventuele kind af te staan. Om Joyce te kunnen vergeten, besluit Duuk op wereldreis te gaan. Joyce blijft achter en probeert haar verlangen naar een kind van zich af te zetten

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 10:42.
Oud 03-08-2004, 09:57
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
nou staan er toch nog wel een aantal spoilers in je verhaal
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 03-08-2004, 10:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
In de Prive van Telegraaf stond ook een heel groot stuk over ONM. Even kijken wat ik me er nog van herinner:
Spoiler


Goed, dat is dus wat ik nog weet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-08-2004, 10:43
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Sasz schreef op 03-08-2004 @ 10:57 :
nou staan er toch nog wel een aantal spoilers in je verhaal
Zo beter? Ik weet 't niet precies want ik heb de kaatste aflevering niet gezien,d us weet ik niet wat er toen alelmaal nog is gebeurd..
Oud 03-08-2004, 14:27
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wat stom dat ze het ONM noemen en geen Onderweg Naar Morgen Noem het dan 'Onderweg' ofzo.

Spoiler


edit: even in spoilers gezet
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 11:47.
Oud 03-08-2004, 16:26
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-08-2004 @ 11:26 :

Spoiler
Spoiler


ik denk dat ze zo meer kijkers wegjagen...(die-hard kijkers)
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 03-08-2004, 18:52
Zozo
Zozo is offline
Wat een veranderingen!
In de eerste week zul je zeer goed op moeten letten omdat je anders denkt dat je de verkeerde soap zit te kijken.
Oud 03-08-2004, 20:39
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
idd, t wordt eigenlijk een totaal nieuwe serie
maar de nieuwe decors lijken me wel tof
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 06-08-2004, 09:26
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 03-08-2004 @ 15:27 :
Wat stom dat ze het ONM noemen en geen Onderweg Naar Morgen Noem het dan 'Onderweg' ofzo.

Klote dat dé Tara er uit gaat, vind haar echt perfect bij haar rol passen. Dat Claire eruit gaat is de druppel vrees ik... weet niet of ik het dan nog ga kijken .
Spoooiler!

[edit] Ik hou wel van veranderingen,
Spoiler

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 09:29.
Oud 06-08-2004, 10:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Zozo schreef op 03-08-2004 @ 19:52 :
Wat een veranderingen!
In de eerste week zul je zeer goed op moeten letten omdat je anders denkt dat je de verkeerde soap zit te kijken.
Ik denk niet dat het allemaal in 1x geintroduceerd wordt. Zal wel langzaam aan gaan (dus niet meteen de eerste week), zodat je tenminste nog een beetje kan wennen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-08-2004, 21:12
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ben benieuwd, wanneer komt t weer? de 30e?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 07-08-2004, 15:41
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Sasz schreef op 06-08-2004 @ 22:12 :
ben benieuwd, wanneer komt t weer? de 30e?
ja, zoals in de eerste post staat
Oud 07-08-2004, 16:27
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
owjah, sorry
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 21-08-2004, 14:10
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-08-2004 @ 11:38 :
Ik denk niet dat het allemaal in 1x geintroduceerd wordt. Zal wel langzaam aan gaan (dus niet meteen de eerste week), zodat je tenminste nog een beetje kan wennen.
Ik denk het niet, de eerste aflevering is meteen al een '3 maanden later' aflevering of iets dergelijks.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Ads door Google
Oud 21-08-2004, 14:11
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 06-08-2004 @ 10:26 :
Spoooiler!
Da's alleen info over de acteurs, niet over het verhaal.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 21-08-2004, 16:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 21-08-2004 @ 15:10 :
Ik denk het niet, de eerste aflevering is meteen al een '3 maanden later' aflevering of iets dergelijks.
oh echt? Jammer..

Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-08-2004, 16:37
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-08-2004 @ 17:02 :
oh echt? Jammer..

Spoiler
Ja was ook al in voorstukje te zien en op ONM site staat bijvoorbeeld al dat
Spoiler
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)

Laatst gewijzigd op 21-08-2004 om 16:43.
Oud 23-08-2004, 11:23
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 21-08-2004 @ 17:37 :
Ja was ook al in voorstukje te zien en op ONM site staat bijvoorbeeld al dat
Spoiler
ben benieuwd of ze het net zo goed doet als 'de echte' Tara.
Ik vond haar erg goed bij de rol passen.
Oud 23-08-2004, 13:17
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 23-08-2004 @ 12:23 :
ben benieuwd of ze het net zo goed doet als 'de echte' Tara.
Ik vond haar erg goed bij de rol passen.
Dat stuk komt me wel bekend voor, ze ziet er best bitchie uit... maarja dé Tara was wel errug goed idd.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 23-08-2004, 22:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vandaag reclame gezien voor ONM (en dus niet onderweg naar morgen). Het klonk echt voor geen meter in de reclame.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-08-2004, 10:01
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 23-08-2004 @ 14:17 :
Dat stuk komt me wel bekend voor, ze ziet er best bitchie uit... maarja dé Tara was wel errug goed idd.
ik ken d'r volgens mij ook ergens van, weet alleen niet waarvan
Advertentie
Oud 24-08-2004, 11:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ging net de spoilers voor volgende week lezen (tvgids) maar 't was net alsof het over een andere serie ging!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-08-2004, 15:18
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-08-2004 @ 12:38 :
Ik ging net de spoilers voor volgende week lezen (tvgids) maar 't was net alsof het over een andere serie ging!
Dat is ook de bedoeling....
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 24-08-2004, 15:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 24-08-2004 @ 16:18 :
Dat is ook de bedoeling....
Ja, maar je moet toch nog wel íets herkennen?
Als ik een compleet nieuwe serie wil volgen kan ik ook naar het Glazen Huis op ned 2 gaan kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-08-2004, 16:07
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-08-2004 @ 16:33 :
Ja, maar je moet toch nog wel íets herkennen?
Als ik een compleet nieuwe serie wil volgen kan ik ook naar het Glazen Huis op ned 2 gaan kijken.
Ja idd... maar het gaat gewoon om een half uurtje ontspanning bij mij, weet niet waar het bij jou om draait? Na een maand ben je weer helemaal aan het verhaal gewend en heb je er waarschijnlijk geen spijt van dat je het bent blijven kijken, als dat wel het geval is haak je alsnog af...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 24-08-2004, 18:41
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
helemaal mee eens.

maar wat is dat glazen huis toch?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 24-08-2004, 20:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 24-08-2004 @ 19:41 :
helemaal mee eens.

maar wat is dat glazen huis toch?
das een nieuwe, nederlandse serie/soap die vanaf 4 september begint.

En ik kijk ook voor m'n ontspanning hoor, maar ik vind het zo zonde dat m'n oude vertrouwde serie helemaal anders wordt en dat het niet meer zo is dat je meteen weer gewend bent aan het nieuwe seizoen.
Maar ik ben ongetwijfeld te verslaafd om te zeggen: ik stop met kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-08-2004, 13:44
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
vanavond weer
Oud 30-08-2004, 16:08
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ja en op een kuttijd, welke aarsmaad heeft 19:20 nu weer bedacht
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 30-08-2004, 18:51
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Jezus die leader is echt karig: zeer korte stukjes van de acteurs zonder namen en met een erg zacht en onherkenbaar muziekje.

Tot nu toe is ONM wel gaaf, vooral Chris is geweldig Dat nieuwe vrouwtje met donker haar acteert best slecht, die blonde juist goed en die Marokkaan ook
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 30-08-2004, 19:04
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline


het intro stukje is het ziekenhuis ziet er niet uit met al die kleurtjes, en die nieuwe mensen die zijn echt te slecht. dat meisje wat ging reanimeren was echt te irritant.

het enige wat ik wel grappig vond was het begin.. dat het einde vorig seizoen zo "spannend" was met lizzy enzo.. en dat dat allemaal wel mee valt ipv te beginnen met een drama

beetje vervelend ook dat de tijd daar is doorgegaan,dat arthur blijkbaar in de bak zit ed.. lekker vaag..
Oud 30-08-2004, 19:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik was het vergeten

Ik heb alleen een paar minuten gezien van het einde en ik snapte er helemaal niks van. Stom gedoe.
__________________
Ads door Google
Oud 30-08-2004, 19:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond het echt totaal niet leuk

Heb me alleen maar zitten ergeren aan alle slechte acteerprestaties en de lelijke intro en sets.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-08-2004, 21:00
Miep#1
Miep#1 is offline
Vond het eerst leuker. Dat meisje met dat donkere haar (co-ass. geloof ik) acteert zooo slecht....
Ben benieuwd of t nog wat leuker wordt, zoveel veranderingen ineens......
Oud 30-08-2004, 22:09
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
weet iemand of het nog steeds op zondagavond van de hele afgelopen week wordt herhaald?
Oud 30-08-2004, 22:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 30-08-2004 @ 23:09 :
weet iemand of het nog steeds op zondagavond van de hele afgelopen week wordt herhaald?
't wordt morgenmiddag van 17.00 tot 17.30 herhaald.
(ik weet niet of het daarbij óók nog zondag allemaal wordt herhaald)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-08-2004, 09:55
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
..hm

Ik denk dat ik gewoon moet wennen.
Oud 31-08-2004, 11:44
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ja iedereen gelijk met van die negatieve reacties... jongens het went wel, een beetje vroeg om nu al te zeggen dat je het stom vindt

Dat Iris (zo heet ze geloof ik) slecht acteert daar zullen we het allemaal mee eens zijn vrees ik.

Dat blonde meisje (Sanne) vind ik echter wel heel goed acteren. Ilyas en vooral Marnix ook wel.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 31-08-2004, 13:55
Gruppie
Gruppie is offline
wanneer komt eric?
Oud 31-08-2004, 14:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 31-08-2004 @ 12:44 :
Ja iedereen gelijk met van die negatieve reacties... jongens het went wel, een beetje vroeg om nu al te zeggen dat je het stom vindt
Ik vind het stom dat ze een van m'n favoriete series overhoop hebben gegooid. Het kan wel zo wezen dat je daar aan went, maar dan mag je toch nog best zeggen dat je het nu stom vindt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-08-2004, 14:13
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-08-2004 @ 15:11 :
Ik vind het stom dat ze een van m'n favoriete series overhoop hebben gegooid. Het kan wel zo wezen dat je daar aan went, maar dan mag je toch nog best zeggen dat je het nu stom vindt?
Ik heb het dáár ook niet over, ik heb het over de eerste aflevering... Je mag trouwens wel blij zijn dat ze 'm overhoop hebben gegooid, anders zou de soap er helemaal niet meer zijn. Er is al een paar keer bijna besloten te stoppen met de serie, maar uiteindelijk is er tot een nieuwe soap besloten.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 31-08-2004, 14:40
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik heb me gister echt doodgelachen om ONM, zoals het nu heet. Al die kleuren, wie wil er nou in zo'n ziekenhuis liggen? Hoop dat de nieuwe acteurs wat beter gaan acteren, want sommige dingen waren echt verschrikkelijk, verder vind ik het wel jammer dat er zoveel oude acterus uitgegaan zijn...maar blijf het zeker kijken!
__________________
Love is a battlefield.
Oud 31-08-2004, 17:30
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
lekker onrealistisch, dat gewoon alles ineens zo veranderd is.
Die kleuren in het ziekenhuis zijn echt fout! Als ze zoiets nou op de kinderafdeling zouden doen, maar dit was de ehbo ofzo geloof ik.

Verder vond ik ze nogal slecht acteren, en dan vooral dat meisje met donker haar, de stagaire.

Wat is er nou eigelijk met aafke gebeurd?
Nu zullen we die irritante giman wel niet meer zien (als je het zo schrijft)
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 31-08-2004, 18:59
*You As In I*
Avatar van *You As In I*
*You As In I* is offline
Ik vind t echt vreselijk. Zo slecht geacteerd, zulke onrealistische decors en het hele onderweg naar morgen sfeertje is weg. De dingen die zogenaamd eng moeten zijn, of spannend, zijn t absoluut niet. Als t volgende week nog zo is, stop ik met kijken.
__________________
..How Quiet The World Can Be, When It's Just You And Little Me..
Oud 31-08-2004, 19:12
Verwijderd
Ik zag vanmiddag een stukje en MIJN GOT wat leiden die kleuren af Ik hou van kleur, maar dit deed gewoon pijn aan mijn ogen...
Oud 31-08-2004, 19:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik heb vandaag een figurant 6x door het beeld zien lopen in de Scene dat Iris foto's zat te kijken en Chris weer eens ouderwets kwam slijmen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!)
Debora v Hoven
31 09-04-2008 15:19
Lifestyle Lingerie enquete ! Help jij me ?
Debora v Hoven
3 05-03-2008 17:28
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Films, TV & Radio top 3 saaiste tvseries
HipHopSter
14 23-02-2002 19:54
Films, TV & Radio meest gekeken 2001 top 5
diamondvoodoo
25 07-01-2002 10:56
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.