Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2004, 13:24
Verwijderd
gisteren naar the bouncers geweest die een acoustic set speelden dat was vet want hun nieuwe drummer zuigt toch, het klonk lekker trojan heerlijk geskankt en meegezongen en daarna naar erwin gegaan waar we lekker doorgefeest hebben.
toen nog een tijd met mn zussie zitten lullen aan het water met een joint en uit eindelijk haar thuis gebracht, speculaas gekregen en gaan maffen. veels te laat by the way want iik was te brak om nog te gaan demonstreren in amsterdam vandaag
Advertentie
Oud 02-10-2004, 14:06
Verwijderd
ik ben brak en ga zo power rangers the movie kijken
Oud 02-10-2004, 14:12
Teun
Teun is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-10-2004 @ 02:19 :
Echt niet cha0s je haat me Altijd geweten. Ik zag zuig en beija flor en Wishful maar ik kon haar geen gedag zeggen want ik zat in de bus, en optima.
Zuig en Beija flor? Zijn dat niet een en dezelfde persoon?
Oud 02-10-2004, 14:15
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik had sportinterlyceale en dat was leuk en ik heb op héle foute muziek gedanst. Toen ging ik uit en dat was leuk en werken mijn hormonen weer op volle toer geloof ik.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 02-10-2004, 14:22
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
merels schreef op 02-10-2004 @ 15:15 :
Ik had sportinterlyceale en dat was leuk en ik heb op héle foute muziek gedanst. Toen ging ik uit en dat was leuk en werken mijn hormonen weer op volle toer geloof ik.
ja hoi! how you doing?
Oud 02-10-2004, 14:29
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
GRRR schreef op 02-10-2004 @ 15:22 :
ja hoi! how you doing?
hoi hee!
ohohoh!
boiii
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 02-10-2004, 14:33
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Opgestaan, interview voor RZL(Religie, Zingsgeving en levensbeschouding) verder gemaakt, Gegeten, naar de markt geweest! Vanavond naar de cinema met vrienden.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 02-10-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 01-10-2004 @ 19:21 :
Vandaag in Utreg gehangen met Stefanie en even bij Biton gekeken en 'n cd van Pearl Jam gekocht. Daarna weer naar Spijkenisse en Michel tegengekomen, daarmee gaan chillen, nu zometeen bier drinken met Michel.
Ik liep vlak langs je op de Oude Gracht

Gisteren dus in Utrecht geweest, met een meisje van de UITweek afgesproken en even kleren voor haar gezocht. Daarna naar mn papa's kantoor, daar me verveeld en om 5 uur eindelijk naar zijn huis gegaan. Lekker gegeten en gepraat en Blow gekeken. En vanmorgen heb ik ontzettend lekker ontbeten en hebben we op de hei gewandeld en het was heel leuk want er waren paddestoelen en een vossenhol Nou, en nu ben ik weer thuis.
Oud 02-10-2004, 15:55
Verwijderd
ik heb net gevoetbalden nu ben ik moe en baal ik,want we hebben gelijkgespeeld maar we hadden moeten winnen
en straks ga ik werken en geld verdienen
oh en op het voetbal was iemand die mij toen ik mijn labret net had uitlachtte en er nu zelf een paar dagen geleden een heeft laten schieten en daar moest ik even een paar opmerkingen over plaatsen

Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 16:06.
Oud 02-10-2004, 16:43
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Naar Ikea geweest.
__________________
:mad:
Oud 02-10-2004, 16:54
Verwijderd
geprotesteerd in a'dam
in overvolle treinen gezeten
gewinkelt
gratis gereist met de trein
Oud 02-10-2004, 17:01
Verwijderd
Gewerkt van 7 tot 17, daarna wat gegeten, en nu zit ik hier een beetje lame achter de kompjoeter
Oud 02-10-2004, 17:04
Snuitermans
Snuitermans is offline
Opgestaan, loom door het huis gewandeld, geopperd te gaan surfen maar dat pleziertje werd me niet gegeund, gewerkt aan het loomheidsgevoel met als gevolg dat het slechts erger werd, de soundtrack van blow gedownload, gelezen in ontdekking van de hemel en vanavond ga ik wijn drinken en gitaar spelen bij een vriend.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 02-10-2004, 17:04
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vandaag tussen de miljonairs gezeten, want ik moest op het kantoor van mijn werk de hele dag gegevens invoeren op de hippe nieuwe laptop van mijn afdelingsleider. En ik heb de hond - genaamd Ted Henkie - van de opperbazin geïrriteerd. En meegeluisterd met gesprekken die niet voor mijn oren bestemd waren. Vanavond ga ik eerst naar een feessie van mijn nicht en haar boyfriend en daarna met mijn collega's uit in Eindhoven Rock City.

Edit: Ik ben verdrietig want al mijn hippe kleren liggen in Antwerpen.

Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 17:10.
Oud 02-10-2004, 17:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Om 10 uur stond ik op het veld om een 8-tal te fluiten .
Half 3 moest ik zelf spelen en het ging ronduit kut en het was gelukkig nog 1-1.
Het plan was om vanavond naar RedZone (Effenaar) te gaan maar ik heb een ontstoken oog en nou wil ik me liever niet op straat vertonen + ik ben misselijk van de antibiotica.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-10-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 02-10-2004 @ 15:06 :
ik ben brak en ga zo power rangers the movie kijken
damn dat was me dusd echt een tijdsverspilling zeg wat een kutfilm
Oud 02-10-2004, 19:52
MirandaDrummele
MirandaDrummele is offline
ik heb gezien dat klonen ook niet alles is. rrr.
Oud 02-10-2004, 21:38
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vandaag niks gedaan beetje tv gekeken, ik vind die nieuwe serie, kinderen geen bezwaar zó leuk! en ik vind dat meisje gaaf want zij pakte haar stiefbroer gewoon like that op zijn bakkes en dat wil ik ook. maar dan niet bij die joey heur, want die bestaat natuurlijk niet echt en dat meisje lijkt een beetje op anna friel dus ze is zowiezo gaaf. zucht, leek ik maar op haar
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 02-10-2004, 21:40
Verwijderd
ik was vandaag boos en agressief en toen kwam mijn beste vriendin me opbeuren en gingen we tetteren in het bed van mijn ouders
Oud 02-10-2004, 21:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben met m'n ouders naar R'dam geweest omdat ik een broek en schoenen nodig had voor m'n nieuwe job, en dat mochten zij voor mij gaan betalen. Daarna zijn m'n moeder en ik gedropt bij zuidplein terwijl m'n pa naar m'n vervelende oma ging.
Nog meer geshopt, ervoor gezorg dat m'n moeder es een keer geen ouwe mutsen jas heeft gekocht, een groen colbertje gekregen van mams en daarna bij de boterhamexpress wat zitten snacken en gepraat over m'n nieuwe job (waar mijn mams alles van af weet, want ze heeft er zelf ook gewerkt.)
Opgehaald door paps, opa bleek in de auto te zitten want hij had een lift nodig, 5 euro gehad, en toen naar huis gegaan.
Erachter gekomen dat m'n nieuwe broek+schoenen wel erg lelijk zijn en dan modifast drinkmaaltijden heel erg ranzig zijn.
En toen weer es die ene gedownloade aflevering van Spaced gekeken, want ik ben nu verslaafd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-10-2004, 22:05
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb Brother Bear gekeken.
__________________
sleep is no friend.
Oud 02-10-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 02-10-2004 @ 23:05 :
Ik heb Brother Bear gekeken.
Die is echt lief.


Mijn moeder heeft mijn haar donker robijn rood geverfd. En ik heb gebalanst, joepie. Vanavond zou ik huiswerk gaan doen maar ik heb geen zin. Maar toch moet het
Oud 02-10-2004, 22:13
Verwijderd
ik zit bier te drinken en te visual basiccen. ik ga msn maar 'ns opstarten want ik wil chatten met glorrie. en ik heb hocico maar weer 'ns opgezet en sta nu in m'n kamer te zwingen
Oud 02-10-2004, 22:13
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-10-2004 @ 23:11 :
Die is echt lief.
Oh my. Ik moest huilen aan het eind
__________________
sleep is no friend.
Oud 02-10-2004, 23:57
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Helemaal niks. Ik ga maar weer verder lezen in de Origin Of Species.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 03-10-2004, 01:12
Verwijderd
ik heb gewerkt en daarna gedoucht en toen nog even gemsnt en de persoon met wie ik zat te msnen wounet naar bed gaan en dat vond ik stom dus heb ik haar nog een half uur aan de praat kunnen houden en nu is ze weg en ik ben stiekem ook wel moe dus ga ik ook slapen.
Oud 03-10-2004, 01:54
Verwijderd
Omwaaaha, mijn dag was reize heet

want ik hed 'n dedmonstatie met cHa0s waar we heus wel heel zijn geweest

en toen ook nog een bank-kijk-dag bij een gristen

en iets met het was heel gezellig

en mark heeft een muis op mzijn hoofd

dus mwaha enzo ol:

en ik ben eerder thuis dan hij mwahaaaaa

en hij moet me zometeen quoten omdat hij te lui is om te ttypen dus eigenlijk moet iets heel flasuws neertypen en dan quote hij het mqwaaa

dus

iets falwuss over 'n piem0l en een kikker en n lantaarnpaan >:]

bij deze
Oud 03-10-2004, 01:54
Verwijderd
kerel, mijn typskillzzzz zijn niet wat het geewesst zijn
Oud 03-10-2004, 04:22
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 03-10-2004, 04:25
Verwijderd
lepra moet je delen
lepra is voor iedereen
lepra moet je delen
dus pass de lerpa
pass de lepra
nu meteen
Oud 03-10-2004, 10:46
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Dadelijk naar WorldPressPhoto.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 03-10-2004, 11:22
Konstantine
Konstantine is offline
Gisteren moest ik op feest bij mijn nicht & haar boyfriend en ik ben verliefd op hun huisje, whoah echt prachtig. Daarna ging ik uit in Eindhoven en dat was op zich wel leuk, maar in de auto terug naar huis kregen al mijn vriendinnies ruzie. Maar toen ging ik maar gewoon meezingen met Hazesss om me te distantiëren. Net heb ik een docu over Björk gekeken <3 en nu ga ik stokbrood met kruidenboter eten. Yeah. En inpakken want ik ga dadelijk weer terug naar Antwerpen <3 want een vriendje vroeg of ik vanavond zijn kot uit kom checken, yeah.
Oud 03-10-2004, 11:30
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik heb vandaag al een uur of 2.5 achter de computer gezeten.
Oud 03-10-2004, 11:30
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-10-2004 @ 12:30 :
Ik heb vandaag al een uur of 2.5 achter de computer gezeten.
Nerdddd.
Oud 03-10-2004, 11:32
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ik ga IDM luisteren met een lokale hardstyle-DJ. Hij weet niet wat 'm overkomt. <3.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 03-10-2004, 11:32
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Oud 03-10-2004, 12:30
Verwijderd
hoi ik werd wakker en toen rende ik aar de wc want ik moest overgeven
en toen heb ik gedoucht en wat water gedronken en nu voel ik me verdrietig en belabberd
Oud 03-10-2004, 12:39
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 03-10-2004 @ 13:30 :
hoi ik werd wakker en toen rende ik aar de wc want ik moest overgeven
en toen heb ik gedoucht en wat water gedronken en nu voel ik me verdrietig en belabberd
aww
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-10-2004, 12:53
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb ontbeten, en toen kwam mn hete ex. maar ik had niet veel zin om met m te praten dus ging ie mijn hond uitlaten, samen met zijn hond. toen heb ik lauwe koffie gedronken en een heet bad genomen. nu ben ik lekker aan het interrrrnetten.
Oud 03-10-2004, 12:55
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
, Roxane!

Henk Mul !

(edit; o, bericht weggehaald...)
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 03-10-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 03-10-2004 @ 13:55 :
, Roxane!

Henk Mul !

(edit; o, bericht weggehaald...)


Gisteren ben ik heel vroeg opgestaan en heb ik in haarlem een spiegelreflexcamera overgekocht, toen ben ik met een vriendin gaan wnkelen in amsterdam waar ik een hele gave roxyjas heb zien hangen, zwart met een schuine rits en met mn naam er op, maar bling bling, dus maar niet gekocht en nu heb ik spijt en ga ik komende week terug. Foto's gemaakt van demonstrerende mensen en daarna zijn we als een sardientje in een blik teruggegaan naar huis. Gisteravond heb ik een winterslaap, cq muziek, tijdschriften, filmpje en ps2 in bed, gehouden en nu ben ik met mn nieuwe camera aan het spelen terwijl ik psychologieboeken hoor te lezen.
Oud 03-10-2004, 13:01
Verwijderd
Ik had gisteren om kwart voor 10 op Leidseplein afgesproken en toen ben ik met een heel lief vriendinnetje in een cafeetje gaan drinken. Daarna hebben we met nog twee dinnies afgesproken en zijn we naar de DbJ gegaan Daar was het leuk en lachen en drinken en dansen en lol. En toen kwam mn vriendje ook nog maar toen was het niet leuk meer dus ben ik met mn vriendinnetje naar huis gegaan en zijn we samen in mijn bedje gekropen en hebben we lekker geslapen. En vanmorgen gedoucht en ontbeten en haar naar de tram gebracht en nu forummen maar ik moet leren maar ga dat niet doen want ik wil niet.
Oud 03-10-2004, 13:57
Verwijderd
gisteren uitbrakdag gehad. s avonds naar het feest van kel en clint gegaan alwaar ik weer eens gebruik heb gemaakt van de bezorgservice green joint, mooie deal gemaakt en verder gefeest. selma thuis gebracht en nog ff langs geweest bij raoul waar het feest net ten einde liep maar we hebben nog ff gechilled en wat bier gedronken en een blow of 2 gerookt. toen naar huis en maffen. vandaag behalve het huis stofzuigen geen fuck uitvoeren en vanavoond maar weer gaan feesten
Oud 03-10-2004, 14:09
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-10-2004 @ 02:54 :
Omwaaaha, mijn dag was reize heet

want ik hed 'n dedmonstatie met cHa0s waar we heus wel heel zijn geweest

en toen ook nog een bank-kijk-dag bij een gristen

en iets met het was heel gezellig

en mark heeft een muis op mzijn hoofd

dus mwaha enzo ol:

en ik ben eerder thuis dan hij mwahaaaaa

en hij moet me zometeen quoten omdat hij te lui is om te ttypen dus eigenlijk moet iets heel flasuws neertypen en dan quote hij het mqwaaa

dus

iets falwuss over 'n piem0l en een kikker en n lantaarnpaan >:]

bij deze
je bent trouwens dat naamzingen van die hippie vergeten
"Ik doe aan naamzingen"
- "Oeh! Doe Masja!!!!!!"
"Maaaaha-ha-haaaaaaaaaaaahaaaaasjaaa - a - a - a"

Gne.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 03-10-2004, 14:19
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
wakker geworden na eem wilde avond/nacht, punkavond met blok 1a en no hoodlums en nog een andere band
ik vond er niet zoveel aan maar wel veel punkhomies gezien.

de pimp-je-ex-dag in het leven geroepen en het was geslaagd.

en vanaf vanochtend met mn profielwerskstuk bezig geweest.want ja natuurlijk doe ik alles weer
Oud 03-10-2004, 14:22
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-10-2004 @ 15:19 :
blok 1a
Spijkenisse
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 03-10-2004, 14:24
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
cha0s schreef op 03-10-2004 @ 15:22 :
Spijkenisse
no hoodlums
oosterhout
Oud 03-10-2004, 14:25
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-10-2004 @ 15:24 :
no hoodlums
oosterhout
Is 'n vette band idd
toffe lui ook.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 03-10-2004, 14:25
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
cha0s schreef op 03-10-2004 @ 15:25 :
Is 'n vette band idd
toffe lui ook.
ja opzich wel
ze zaten altijd in mn stamkroeg, toen wist ik niet eens wie ze waren
Oud 03-10-2004, 14:28
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-10-2004 @ 15:25 :
ja opzich wel
ze zaten altijd in mn stamkroeg, toen wist ik niet eens wie ze waren
ghehe
hoe speelden ze gisteren?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.