Oud 11-11-2020, 13:01
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
Hallo allemaal,

Kan iemand mij misschien helpen aan de uitwerkingen natuurkunde (methode Overal Natuurkunde) voor 4 VWO? Het hoeft niet meer dan een verzameling screenshots van de uitwerkingen te zijn, evt. tegen betaling.


Ik ben particuliere leerling en studeer wis-, natuur-, en scheikunde, en volg de methode overal/getal&ruimte. Maar uitgever Noordhoff maakt de uitwerkingen van de nieuwste editie alleen toegankelijk via de docent van de school waar je aan verbonden bent.
__________________
All i ever wanted was everything

Laatst gewijzigd op 27-11-2020 om 12:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2020, 16:02
matibatibi
matibatibi is offline
Sorry mijn school gebruikt een andere methode. Misschien dat je even de situatie uit kan leggen in een telefoontje met de uitgever?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2020, 14:37
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
Citaat:
Sorry mijn school gebruikt een andere methode. Misschien dat je even de situatie uit kan leggen in een telefoontje met de uitgever?
Dank voor je reactie, ik heb hier contact over gehad met Noordhoff maar er is helaas niets aan te doen volgens hun, daarom probeer ik het op deze manier op te lossen.

Gebruik je toevallig systematische natuurkunde? (VWO 4)
__________________
All i ever wanted was everything
Met citaat reageren
Oud 15-11-2020, 14:49
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Heb je de methode Stevin ook overwogen? De hoofdstukken en de antwoorden zijn vrij toegankelijk via deze website.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.