Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 21:02
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Enigma en ik hebben Poelmo-achtige gein gemaakt =] AANSCHOUW!

Langs de snelweg stond Jaap slierten van opgedroogde poep te begraven.

Het water liep Henk in de mond toen de begrafenis begon.

Negenentwintig hoeren sliepen buiten op een afgelegen parkeerplaats.

'Hiervoor ben ik hier niet gekomen!', riep Paul toen hij de hoeren kronkelend op de grond zag schudden.

Als een ware stuntman gooide Piet zijn aardappels een voor een tegen het uniform van de agent.

De romantiek was ver te zoeken, toen het pluisje in de boter viel.

'Waarachtig, het is echt een kind!' riep mijn moeder toen zij schreeuwend van het dak viel.

De terugkomst van de Egyptenaar in zijn eigen stad deed veel stof opwaaien.

'Weet ik niet' zei Jeroen, toen hij met gekruiste benen zijn drinken vasthield.

Voor de onschuldige kruimeldief werd het feest pas nieuw leven ingeblazen in de gevangenis.

Het puddingbroodje spatte uit elkaar, toen Hendrik van verbijstering zijn paard een stok in het perineum duwde.

De ijstijd kon maar niet vroeg genoeg komen voor de aanhangers van de grotmongolen.

'Waar ben ik nu weer in beland?' vroeg moeder zich af, toen haar tong in de ijskast was vastgevroren.

'Is dit nou zo'n flauwe grap?' vroeg de hoofdpersoon aan de schrijver van deze regel.

'Oeh die vind ik echt diep hoor' zei de verbijsterde berenvanger toen hij in het vogelnest kroop.

'Neushoorn!' snauwde de oude boswachter tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsborrel op het gemeentehuis.

Thee-extracten waren niet geliefd in de duistere krochten van het Chinese restaurant.

'Schiet op!' zei de nare man tegen het boterbloem-plukkende meisje, toen zij struikelde en voor een auto viel.

'Nee het mag niet' brulde de vastberaden priester, toen er weer iemand op het altaar wou poepen.

Voor Diederik was racen was een manier van overlijdensverwerking, nadat hij zijn moeder had verpletterd tegen een chocoladedoos.

'Het gaat hier verdomme om mensenlevens!' zei de oude vissersman, toen de ranja het oppervlak bereikte.

'Middelbaar laboratorium onderwijs laboratorium techniek', schreeuwde de hoer uit, toen zij met hete kolen en nijptangen werd bewerkt door haar peetvader.

De doodse stilte kwam, toen eindelijk duidelijk was dat de apocalypse was begonnen,want er klonk een luid 'Geef mij maar een bananenmilkshake' uit de opengereten hemelen.

Voor die neger kon de dag niet snel genoeg beginnen, toen hij ontdekte dat hij door het oog van de naald was gekropen.

Toen Richard zijn keel doorsneed, was eindelijk de aap uit de mouw.

'Sla op mn kloten' was een veelgebruikte term tijdens de Derde Ramadan.

Na de slachting van Mugudabi waren kapmessen in de aanbieding.

De buitenlander kon zich niet meer scheren toen hij erachter kwam dat zijn melk rood was geworden.

'Nee, ik drink niet', riep de zwangere vrouw, toen de ridder er met terpentine aankwam.

Toen de nieuwgeborene keihard 'ELMER' tegen zijn moeder schreeuwde, zag zij af van borstvoeding.

Hoewel mensen het niet verwacht hadden, brulde de zaag door na het dichtvallen van de put.

Hij kocht de luxe uitvoering van de kaasplakken, nadat hij had gehoord dat het tijdperk van de veters was aangebroken.

Het was een inschattingsfout, toen Henk zag dat zijn vriend, de bakker, door de overvaller met zijn kop in een plastic zak was geduwd.

Gerard werd helemaal warm van binnen, toen hij het gehuil van de stikkende baby's hoorde smoren.

'Je weet wel dat ik die niet lust', zei Annemiek toen haar moeder er wederom aankwam met een andere soort bladeren dan zij gehoopt had.

De zoon van de nazi glunderde 'Zo'n kapmes in een neger lijkt WEL op de plaatjes' met een glazig gezicht.

Angelina raakte helemaal in extase, toen haar man eraan kwam lopen met een blauw omrande ketel.

Door verrot voelen, voelde je je opeens schuldig als je naar het ruimteschip keek.

Nadat zij haar kinderwagen ritueel had verbrand, kwam de wielgeest haar 's nachts opzettelijk plagen.

'Zo'n situatie viel natuurlijk wel te voorspellen', riep de grootste fan van reggae-muziek, toen hij hoorde van nieuwe hotdogs op de markt.

'Dat zijn nog eens mooie spiralen', riep Hendrik tijdens het urineren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2002, 22:03
Verwijderd
Jij.. bent hardstikke stoned. Geef maar toe.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 22:05
Verwijderd
Er zitten een paar bijzonder leuke tussen die spreken tot de verbeelding, maar er zit ook een keur aan slappe hap bij. 'Random rants' zou de Amerikaan zeggen, en ik heb even geen zin om naar een sluitende vertaling te zoeken. Laat mij u een voorbeeld geven ter illustratie:

Goed:

"De terugkomst van de Egyptenaar in zijn eigen stad deed veel stof opwaaien."

"De ijstijd kon maar niet vroeg genoeg komen voor de aanhangers van de grotmongolen."

"De doodse stilte kwam, toen eindelijk duidelijk was dat de apocalypse was begonnen,want er klonk een luid 'Geef mij maar een bananenmilkshake' uit de opengereten hemelen."

"'Sla op mn kloten' was een veelgebruikte term tijdens de Derde Ramadan."

"Toen de nieuwgeborene keihard 'ELMER' tegen zijn moeder schreeuwde, zag zij af van borstvoeding."

"'Zo'n situatie viel natuurlijk wel te voorspellen', riep de grootste fan van reggae-muziek, toen hij hoorde van nieuwe hotdogs op de markt."

Maar, niet goed:

Eigenlijk de rest. Daarin verbeekt het verband dat een komisch krachtveld oproept geheel. Absurd? Ja. Grappig? Neen.
Let trouwens op wie je Poelmo noemt. Volgens mij kan je beter over Gummbah spreken, die zich vaak bedient van deze humor in zijn cartoons. Poelma was natuurlijk die theathervoorstelling van Gummbah, Teeuwen en Bouwman. Dat was weer heel wat anders.

LUH-3417 - Nog voordat Gerard wegging, besloot hij thuis te blijven.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:13
Poesba
Poesba is offline
Toen Richard zijn keel doorsneed, was eindelijk de aap uit de mouw.

Kon ik erg om lachen.

Wat LUH al zei, het is vaak absurd maar niet altijd grappig. Wat ook jammer is, is dat door verkeerde zinsopbouw en woordgebruik sommige one-liners minder krachtig overkomen.

Boeken over diarree moeten dun zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:19
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
oh jongens jongens toch, wat een analyse voor een verklaring: zie topic 'Enigma loves spacecake'...t was gein, niet bedoeld als iets met een serieuze opbouw we kwamen gewoon op t idee door Gummbah =]
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:27
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
haha damn wat kut
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:57
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik vind dit meer wat voor de kantine: daar past het naar mijn mening beter. ik zie het kunstzinnige er namelijk niet zo van in.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:30
Verwijderd
Gedurfd om zulke daden en woorden te hebben wanneer in de discussie van vanmiddag blijkt dat het merendeel van de mensen van dit forum vind dat kunst is wat je er zelf van maakt.
U durft.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 02:15
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
mwuh
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:50
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
ekki schreef:
ik vind dit meer wat voor de kantine: daar past het naar mijn mening beter. ik zie het kunstzinnige er namelijk niet zo van in.
dat jij er het kunstzinnige niet van inziet betekent niet dat het geen kunst kan zijn. een prop papier is voor de meeste mensen een stuk afval, voor sommigen kan het echter kunst wezen. dus doe niet zo moeilijk en haal dit topic uit dat BrEeZaH-forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.