Oud 02-08-2003, 21:40
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
hay,
ik zit met het probleem dat als ik ergens boos over ben of als iets mij gekwetst heeft, ik dat niet tegen mijn vriend durf te zeggen.
Ik probeer dan zo kortaf mogelijk te doen zodat hij het dus snel doorheeft...maar dat lukt niet altijd...net zoals nu

goed...mijn vriend is al 2 middagen zijn band aan het plakken...
ik had hem al eerder vertelt dat hij dan maar een nieuwe band moest gaan kopen...maar daar had hij geen zin in.
Toen we binnen zaten 's avonds en mijn mam mij op kwam halen begon zijn moeder over het feit dat hij hij twee fietsen heeft en aan elke fiets 1 band lek is...dus hij gewoon een band om moest wisselen. Toen ik zijn moeder gelijk gaf...en ik hem een kus gaf... zei hij " ach joh daar hebbe we haar ook weer' en toen keek hij heel gemeen. ik vond dat een rot opmerking omdat hij zich afreageerde op mij (ik hoop niet dat jullie mij maar vinden zeiken maar ja ik ziit er nou eenmaal mee)
Ik was gepikeerd en ik zei zo min mogelijk. BIj het afscheid gaf ik m snel een kus en we gingen. Vandaag was ik op msn ook een beetje bot...maar volgens mijn moeder mag ik niet boos op m zijn als hij niet doorheeft dat ik boos ben....
en tsjah het vreet me een beetje op..

Ik weet niet hoe ik het hem moet vertellen.... Ik vind t ook zo raar dat we bv dan afgesproke om iets 'savonds wat te gaan doen...we hebben het dan niet helemaal vast gesteld... maar het was dan wel de bedoeling....dan zegt hij dat hij iets gaat doen en dan doet hij dat ''s avonds, gaat ie smiddags wat leuks doen en dan zit ik dus alleen savonds omdat ik er dan te laat achter kom dat ik dus savonds alleen zit....

maar ja hoe kan ik hem nou subtiel brengen dat ik me hieraan erger.....
alvast bedankt
liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2003, 21:47
Verwijderd
Het beste is, denk ik, gewoon om te zeggen
"Ik vond het vervelend wat je gister/eergister zei"
Hij zegt dan natuurlijk "Wat bedoel je?"
Dan antwoord jij "Dat je 'ach joh daar hebbe we haar ook weer' zei en gemeen keek toen ik het met je moeder eens was"
Hij "Oh, dat"

... en dan ben je erover aan het praten, en ik neem aan dat jullie er dan wel uit komen. Het enige wat hij moet doen is sorry zeggen en beloven dat hij zal proberen zoiets niet weer te doen, toch?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:05
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
key ik ga me vast voorbereiden want hijs nu kranten aan het rondbrengen en als hij dan trug is...hmz
vind t beetje eng...maar ja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:11
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
succes! ik vind ook dat je het moet zeggen, gewoon eerlijk zijn en je ook een beetje terug houdend houden, dat werkt meestal ook wel
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:37
Rubke18
Rubke18 is offline
Vertel ff hoe het is gegaan *ben benieuwd*
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:59
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-08-2003 @ 21:47:
Het beste is, denk ik, gewoon om te zeggen
"Ik vond het vervelend wat je gister/eergister zei"
Hij zegt dan natuurlijk "Wat bedoel je?"
Dan antwoord jij "Dat je 'ach joh daar hebbe we haar ook weer' zei en gemeen keek toen ik het met je moeder eens was"
Hij "Oh, dat"

... en dan ben je erover aan het praten, en ik neem aan dat jullie er dan wel uit komen. Het enige wat hij moet doen is sorry zeggen en beloven dat hij zal proberen zoiets niet weer te doen, toch?
jha daar ben ik het mee eens
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:59
Thomas
Thomas is offline
Een jongen is geen ruimtewezen. Zeg het gewoon eerlijk, dat lijkt me veruit het beste.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 17:14
Liefde & Relatie Dringend hulp nodig!
Anoniem345
6 02-09-2012 06:04
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 20:08
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 11:55
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.