Oud 06-04-2005, 16:22
AlCoHoLLiC
AlCoHoLLiC is offline
Heey mensen,

Nu ik hier alles leuk zit door te lezen vraag ik me toch wat af of er mensen zijn die ook echt het eindexamen nodig hebben om een voldoende te staan.
Oftewel kun je met je eindexamens ook nog wat goed maken?

Ik sta er op dit moment zo voor:

Wiskunde: 5.3
Scheikunde: 5.7
Natuurkunde: 7.1
Biologie: 6.1

Zoals je ziet moet ik wiskunde of scheikunde ophalen en biologie niet verprutsen.. Ik ben een ongelofelijke domoor in wiskunde dus dat zie ik niet zo zitten maar zit er een goede kans in om met dezecijfers voor mn profiel te slagen?
__________________
<<<<<<??BieRtJe??>>>>>>
Advertentie
Oud 06-04-2005, 16:26
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Je mag voor 1 van die vakken een onvoldoende halen (een 4 zelfs en dan ook nog voor een niet-profielvak een 5) dus dat moet wel lukken denk ik.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 06-04-2005, 16:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vorig jaar met mijn CE mijn gemiddelde cijfers voor alle vakken gelijk gehouden, behalve Nederlands, daar steeg ik een punt en bij Engels daalde ik een punt. Al mijn profielvakken (deed N&G) bleven gelijk. Als je er goed voor leert en veel oefent met oude examens en vooral de stukken herhaald die je op je SE niet goed beheerste kan je best nog wel wat ophalen volgens mij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-04-2005, 16:55
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Natuurlijk kan je een 5,7 voor wiskunde halen.
Oud 06-04-2005, 17:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 06-04-2005 @ 17:26 :
Je mag voor 1 van die vakken een onvoldoende halen (een 4 zelfs en dan ook nog voor een niet-profielvak een 5) dus dat moet wel lukken denk ik.

Hoe het voor vwo zit weet ik niet, maar voor havo geldt: Maximaal twee verliespunten. dus 1x een 4, of 2x een 5.

Ik sta er op dit moment als volgt voor:

GS: 5.8
AK: 6.0
EC: 6.6
NL: 8.0
DU: 7.9
EN: 8.1

Moet eigenlijk te doen zijn dus.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-04-2005, 17:11
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik sta er wel goed voor op het moment dus heb niets 'goed te maken'. Wel sta ik een 4,nogwat voor Engels maar daar heb ik heel het jaar geen reet aan gedaan, vind het echt een stom vak. Maak me ook geen zorgen voor het examen, een 2,5 oid voor engels moet wel te doen zijn toch
Verder wil ik wel dingen ophalen als bv een 8,nogwat voor mn eco naar een 8,5 halen en zo nog wat vakken net iets hoger dan ik sta, iets met 3 tiende is zo zonde
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 06-04-2005, 17:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik hoef niks in te halen want ik sta nog geen onvoldoendes (ik krijg nog wat cijfers terug en daarvan verwacht ik maar 1 onvoldoende en ik heb nog een herkansing).

Voor het posten van je cijfers kun je hier terecht.
__________________
Oud 06-04-2005, 22:58
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef op 06-04-2005 @ 17:22 :
Heey mensen,

Nu ik hier alles leuk zit door te lezen vraag ik me toch wat af of er mensen zijn die ook echt het eindexamen nodig hebben om een voldoende te staan.
Oftewel kun je met je eindexamens ook nog wat goed maken?

Ik sta er op dit moment zo voor:

Wiskunde: 5.3
Scheikunde: 5.7
Natuurkunde: 7.1
Biologie: 6.1

Zoals je ziet moet ik wiskunde of scheikunde ophalen en biologie niet verprutsen.. Ik ben een ongelofelijke domoor in wiskunde dus dat zie ik niet zo zitten maar zit er een goede kans in om met dezecijfers voor mn profiel te slagen?
met je examens kun je een boel goedmaken. ik ging er gemiddeld met een punt lager in dan ik eruit kwam alleen voor nederlands kwam ik er door mn examen met een 8 ipv een 9 afgerond uit, maar de rest was allemaal zo'n punt hoger. dus moet lukken!

[edit] dit klonk best opschepperig als ik het terug lees. niet zo bedoeld, met nederlands ging ik gewoon goed het examen in, voor de rest met 6'en 7'ens en een 8 ofzo[/edit]
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-04-2005, 09:04
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Het examen schijnt (als je goed geleerd hebt) niet zo moeilijk te zijn.
Ik bedenk me nu pas, dat waarschijnlijk de gewone toetsen net zo moeilijk zijn, maar die neem ik altijd wat minder serieus. Dus als je gewoon goed leert dan lukt het echt wel.
*Zei men zeer hoopvol *
__________________
WOEi !
Oud 07-04-2005, 11:44
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 07-04-2005 @ 10:04 :
Het examen schijnt (als je goed geleerd hebt) niet zo moeilijk te zijn.
Ik bedenk me nu pas, dat waarschijnlijk de gewone toetsen net zo moeilijk zijn, maar die neem ik altijd wat minder serieus. Dus als je gewoon goed leert dan lukt het echt wel.
*Zei men zeer hoopvol *
De se's op mijn school schijnen zels moeilijker te zijn dan het examen, dus dat is dan ook weer mooi meegenomen

Verder hoop ik gewoon dezelfde cijfers te halen waarmee ik erin ga, moet ik geloof ik alles rond de zeven houden. Moet te doen zijn
Oud 07-04-2005, 19:28
Ivo
Ivo is offline
Voor de exacte vakken schijnen de SE's op de meeste scholen op hoger niveau te liggen dan de eindexamens. De TS moet er voor zorgen dat ie niet lager haalt dan een 5,3 voor scheikunde. Bij de rest is er wel wat speling, tenzij de TS een voldoende nodig heeft voor wiskunde bij de vervolgopleiding.
Oud 25-04-2005, 13:54
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
wiskunde --> examens oefenen!!

ik bedoel de stog is precies het zelfde, het is moeilijk om totaal andere vragen te maken..als je mr oefend ku je al ver komen

voorbeeld om je op te vrolijken --> meisje stond een drie, is keihard gaan werken, oefenen oefenen, oefenen...en toen heeft ze een 8 gehaald
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Veel onvoldoendes, tips gevraagd!
Timo2307
5 26-06-2011 15:50
Algemene schoolzaken leerplichtambtenaar-1e keer al boete?
silentbob
9 17-03-2010 22:24
Algemene schoolzaken Een 1.9 voor mijn P.O. door een ander.
Ceespop
14 31-01-2008 19:01
Eindexamens 2007 Fikse cijferdaling...
o0*Y*0o
70 26-06-2007 14:04
Algemene schoolzaken Profiel(keuze) EM
Verwijderd
17 04-04-2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.