Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2005, 11:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-07-2005 @ 11:30 :
Het blijven zaken waarvan een dokter op redelijk korte termijn weet wat hij moet doen. Jouw fysieke gesteldheid wordt eerst getest en daarna wordt er ook nog eens onderzocht of je bijzonder slecht reageert op bepaalde bestanddelen.

Waar jij op doelt is het innemen van een bepaald medicijn over een aantal jaar en ja, dat heeft altijd z'n gevolgen. Een 'verhoogde kans' is niet meer dan dat. En door een keer vliegen, TV kijken of iets dergelijks heb je ook een verhoogde kans op kanker, maar daar maak je je toch ook niet druk om?

Het gaat om langdurige blootstelling aan iets. En dat is juist wat ze daar willen onderzoeken. Ze kijken of ze de vervelende gevolgen van een medicijn zoveel mogelijk kunnen reduceren.
mwa, toch zou ik niet graag medicijnen testen. heb zelf tijdje geleden telefoontje van de dokter gehad, erg leuk, dat ik per se meteen moest stoppen met een medicijn dat ik al jaren gebruik. (diclofenac, ontstekingsremmende pijnstiller, helpt uitstekend tegen chronische pijn in spieren en gewrichten, in mijn geval nekpijn). bleek dat je, tijdens gebruik, iets van 10x zoveel kans had op een hartstilstand als zonder gebruik van t medicijn. en dat medicijn is dus dan al lang getest en zo, maar dat heeft dan dus niet zoveel geholpen. en t bleek toch echt om een effect te gaan dat veroorzaakt werd door stoffen die het lichaam verlaten wanneer je met t medicijngebruik stopte, dus die testende mensen liepen hetzelfde risico.

(overigens erg vervelend, aangezien ik nog geen vervangende medicijnen heb loop ik hele dagen met nogal chronische vervelende nekpijn rond. die diclofenac hielp namelijk wel heel erg goed... )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2005, 11:42
Verwijderd
Als je de bijwerkinen moet geloven wordt je van élk medicijn zieker dan dat het je beter maakt, dus dat zal wel loslopen. En ik geloof niet dat je er zieker van wordt dan hooguit flink overgeven. Vervelend maarja, hoort erbij.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-07-2005 @ 12:42 :
Als je de bijwerkinen moet geloven wordt je van élk medicijn zieker dan dat het je beter maakt, dus dat zal wel loslopen. En ik geloof niet dat je er zieker van wordt dan hooguit flink overgeven. Vervelend maarja, hoort erbij.
Je kan bijv. ook suikerziekte of dystarieve dyskinesie (willekeurige bewegingen van oog of tong geloof ik) krijgen van bepaalde medicijnen.

En medicijnen moet je eigenlijk vermijden als je ze niet nodig hebt.

Van lachgas loop je een sterk verhoogde kans om een gehandicapt kind te krijgen, had ik laatst gelezen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 12:13
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ze willen bijvoorbeeld kijken welke bijwerkingen een medicijn heeft. Als die te sterk zijn (bijvoorbeeld je wordt ontzettend misselijk, diarree, huiduitslag die ontzettend jeukt, hartkloppingen, hoofdpijn etc), dan wordt het medicijn niet goedgekeurd.

Dus je kunt wel degelijk ziek worden van die medicijnen.

Maar voor hetzelfde geld merk je er niks van, dan is het wel makkelijk verdienen ja

Dat is dus het risico waar je zo goed voor wordt betaald.

Onthoud wel dit: je kunt altijd ten alle tijden stoppen met het onderzoek, als je dat wilt. Je krijgt dan vaak nog wel een gedeelte van het geld
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!

Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 12:15.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 03:29
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Je kunt als je goed bent kan schrijven, een boek of artikel schrijven...

JK Rowling (nu de rijkste vrouw van Engeland) was tien jaar geleden nog een bijstandsmoeder, die in haar vrije tijd werkte aan haar boek..de rest is gechiedenis.........
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 08:07
Verwijderd
Ja, dat van JK Rowlign wist ik al Maar ik heb al eens geprobeerd om iets te schrijven en dat leek nergens op. (Het is nog wel te vinden op het letteren-forum als je het echt wil zien )
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 09:14
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-07-2005 @ 13:13 :
Dat is dus het risico waar je zo goed voor wordt betaald.
Tot op zekere hoogte klopt dit. Het betaald goed omdat je een bepaald risico loopt (en omdat er weinig aanbod is in proefpersonen). Het is echter niet zo dat als je meer betaald krijgt voor een onderzoek, het onderzoek ook risicovoller is. De betaling is gekoppeld aan de duur van het onderzoek en niet aan het risico.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 09:44
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-07-2005 @ 12:42 :
Als je de bijwerkinen moet geloven wordt je van élk medicijn zieker dan dat het je beter maakt, dus dat zal wel loslopen. En ik geloof niet dat je er zieker van wordt dan hooguit flink overgeven. Vervelend maarja, hoort erbij.
mwah, aan diclofenac zijn mensen overleden, dus dat liep niet echt los.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 11:54
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 20-07-2005 @ 10:44 :
mwah, aan diclofenac zijn mensen overleden, dus dat liep niet echt los.
Hoezo? Dat medicijn gebruik ik nu namelijk.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 20-07-2005 @ 12:54 :
Hoezo? Dat medicijn gebruik ik nu namelijk.
Ik neem aan dat dat tijdens de testfase is gebeurd
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 14:19
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Wawl schreef op 20-07-2005 @ 12:54 :
Hoezo? Dat medicijn gebruik ik nu namelijk.
zou ik toch maar even met je dokter overleggen. ik moest er nl. mee stoppen, wegens verhoogde kans op hartstilstand. vreemd dat je dokter dat niet zegt trouwens.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:13
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Laurens schreef op 20-07-2005 @ 14:49 :
Ik neem aan dat dat tijdens de testfase is gebeurd
Mjah, dat mag ik wel hopen.
Citaat:
MightyMarcel schreef op 20-07-2005 @ 15:19 :
zou ik toch maar even met je dokter overleggen. ik moest er nl. mee stoppen, wegens verhoogde kans op hartstilstand. vreemd dat je dokter dat niet zegt trouwens.
Ik gebruik het nu, in de vorm van zetpillen, voor het tegengaan van niersteenpijnen. En over die hartstilstand; dat kan ik me voorstellen. Krijg wel het idee dat mijn hart minder snel klopt als ik het heb gebruikt. Heb hierover overigens niet met mijn dokter overlegd, want ik kreeg het voorgeschreven door een arts uit het ziekenhuis. Het is ook slechts voor tijdelijk gebruik, totdat de nierstenen eruit zijn gekomen.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 20-07-2005 @ 10:14 :
Tot op zekere hoogte klopt dit. Het betaald goed omdat je een bepaald risico loopt (en omdat er weinig aanbod is in proefpersonen). Het is echter niet zo dat als je meer betaald krijgt voor een onderzoek, het onderzoek ook risicovoller is. De betaling is gekoppeld aan de duur van het onderzoek en niet aan het risico.
De betaling is idd gekoppeld aan de duur van het onderzoek, maar ook aan de mate van invasiviteit. Zo krijg je voor 2 uur vragenlijsten invullen, toch echt minder dan voor een bronchoscopie die even lang duurt
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 20-07-2005 @ 12:54 :
Hoezo? Dat medicijn gebruik ik nu namelijk.
Diclofenac wordt echt veel gebruikt. Maak je niet direct zorgen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 08:54
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Zelf kleding, sieraden, tasjes, schilderijen, kaarten of wat dan ook maken en online proberen te verkopen
Je eigen webwinkeltje beginnen evt. of gewoon alles op marktplaats oid zetten.

Of dreads leren zetten en in je vrije tijd voor kapster spelen.

Cursus (of het jezelf leren ntl) webdesign/photoshop/illustrator/php oid volgen en daar proberen wat mee te verdienen.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 15:51
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Enquêtes op internet invullen voor geld.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:11
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-07-2005 @ 16:51 :
Enquêtes op internet invullen voor geld.
oh waar dan?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:13
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Roos schreef op 20-07-2005 @ 16:53 :
De betaling is idd gekoppeld aan de duur van het onderzoek, maar ook aan de mate van invasiviteit. Zo krijg je voor 2 uur vragenlijsten invullen, toch echt minder dan voor een bronchoscopie die even lang duurt
ja, omdat het meer ongemak oplevert. Niet omdat het risicovoller is.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-07-2005 @ 18:11 :
oh waar dan?
Dat werkt toch niet
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 15:20
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
doezel schreef op 26-07-2005 @ 15:53 :
Dat werkt toch niet
Ik heb, een aantal jaar geleden, toch ongeveer 300 gulden gewonnen met het invullen van enquetes.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 21:07
Verwijderd
Er is een organisatie (Sport Works) die zoeken altijd nog mensen voor het inzetten bij grote sportevenementen, dan zou je kunnen denken aan grote paardrijevenementen en dat je dan de toeschouwers op toegangsbewijzen moet controleren.
Misschien is dat wat?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-07-2005 @ 18:11 :
oh waar dan?
Stel je er niet te veel bij voor; via opinionbar heb ik 10 euro verdient enne via een andere site eveneens 10 euro... (in 1 jaar tijd 20 euro zet geen spreekwoordelijke zoden aan de dijk)

Toch zijn er actievere mensen dan ik die er aardig wat geld mee binnenslepen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 17:51
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Wawl schreef op 26-07-2005 @ 16:20 :
Ik heb, een aantal jaar geleden, toch ongeveer 300 gulden gewonnen met het invullen van enquetes.
Ik €20 verdient met het invullen (bij intomart gfk).
Gewonnen zijn ntl hogere prijzen, want dat is geen garantie, gewoon mazzel
Maar dan kun je ook gewoon aan álle prijsvragen meedoen die je tegenkomt op het internet en in tijdschriften, je kunt er vast niet van leven, maar wie weet als je veel geluk hebt toch een aardig zakcentje
Ik heb gister €10 op straat gevonden, denk dat ik dat maar vaker ga doen. (de grond goed in de gaten houden dus)
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Fleur schreef op 28-07-2005 @ 18:51 :

Ik heb gister €10 op straat gevonden, denk dat ik dat maar vaker ga doen. (de grond goed in de gaten houden dus)
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Een gemakkelijke oplossing en ik moet er niks voor doen, al is succes ook niet gegarandeerd
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 22:00
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Doe een briefje van € 50,- in de grond, geef t water, zeg tegen mij waar je het begraven hebt of niet..en dan zorg ik ervoor dat het verdubbeld... In het verleden behaalde successen bieden echter geen garantie voor de toekomst!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:46
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 26-07-2005 @ 15:53 :
Dat werkt toch niet
Nou ja, niet werken. Laten we het er op houden dat je enorm veel enquêtes in moet vullen om überhaupt iets uitgekeerd te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:49
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Laurens schreef op 02-08-2005 @ 20:46 :
Nou ja, niet werken. Laten we het er op houden dat je enorm veel enquêtes in moet vullen om überhaupt iets uitgekeerd te krijgen.
Dat valt best mee. Bij Nipo gaat t bij mij redelijk hard.
Had t eerste jaar zo'n 100 euro aan bonnen...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:22
Angmar
Angmar is offline
leer websites ontwerpen, ooit es 50 euro mee verdiend eigenlijk 100 euro maja, moest delen met iemand anders terwijl ik al het werk gedaan had en hij er eigenlijk nx van kende eh! maja, het was een relatie van hem en hij vroeg m'n hulp, ohja
__________________
Roses are red, violets are blue, most poems rhym, but this one doesnt...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 09:03
wdekreij
wdekreij is offline
Site maken voor 100 euro?

Zorg dat je contacten krijgt bij wat grotere bedrijven, kun je met gemak 1500 vragen..

Verder weet ik nog een heel originele manier van geld verdienen, maar die ga ik hier niet rondvertellen.. Kan je iig wel vertellen dat ik er zo'n 300~350 dollar per maand aan overhoud als ik er nu niets meer aan doe (krijg ik nu nog 11 maanden lang 300~350 dollar dus)..

Ik ga er wel meer tijd in stoppen en hoop naar de 1000 dollar te kunnen gaan (but remember, je moet er in 1e instantie wel tijd en geld in willen en durven investeren).
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 17:21
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
wdekreij schreef op 03-08-2005 @ 10:03 :
Site maken voor 100 euro?

Zorg dat je contacten krijgt bij wat grotere bedrijven, kun je met gemak 1500 vragen..

Verder weet ik nog een heel originele manier van geld verdienen, maar die ga ik hier niet rondvertellen.. Kan je iig wel vertellen dat ik er zo'n 300~350 dollar per maand aan overhoud als ik er nu niets meer aan doe (krijg ik nu nog 11 maanden lang 300~350 dollar dus)..

Ik ga er wel meer tijd in stoppen en hoop naar de 1000 dollar te kunnen gaan (but remember, je moet er in 1e instantie wel tijd en geld in willen en durven investeren).
Lekker nuttig die info als je er niet bij vertelt waar het om gaat
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 22:04
-RoB-
Avatar van -RoB-
-RoB- is offline
jonk je moet gewoon mee gaan met de nieuwste rages als je nu geld wilt verdienen moet je airbags stelen
voordelen
- gemakkelijk 60/80 p/s mee te verdienen
- Makkelijk te verwijderen
- Veel vraag




je kunt ook 3 folder wijken nemen en 150 euries per maand verdienen ^^ maar dat is nie zo cool
__________________
(B) * denkt graag in het weekend met mate * (B)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 01:20
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
wdekreij schreef op 03-08-2005 @ 10:03 :
Site maken voor 100 euro?

Zorg dat je contacten krijgt bij wat grotere bedrijven, kun je met gemak 1500 vragen..

Verder weet ik nog een heel originele manier van geld verdienen, maar die ga ik hier niet rondvertellen.. Kan je iig wel vertellen dat ik er zo'n 300~350 dollar per maand aan overhoud als ik er nu niets meer aan doe (krijg ik nu nog 11 maanden lang 300~350 dollar dus)..

Ik ga er wel meer tijd in stoppen en hoop naar de 1000 dollar te kunnen gaan (but remember, je moet er in 1e instantie wel tijd en geld in willen en durven investeren).
is dat niet iets waar je zogenaamd een eigen bedrijf runt..? je moet dan nieuwe leden gaan werven die weer voor jouw gaan werven. Om te gaan joinen is er een introductie cursus... Onstond oorspronkelijk in Engeland waar dat een succes is, in Nederland is het nog redelijk nieuw? Je kantoor is gewoon waar je wilt werken??

soort van pyramyde iets dus..? iig ik werd een keer in scheveningen door iemand aangesproken die me zoiets wou aansmeren . moest je aanvankelijk ook investeren en het bedrag dat je zou terrug verdienen verdiende je snel genoeg terrug. Toen ik hoorde van dat investeren haakte ik al af
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 12:29
Lindaa
Avatar van Lindaa
Lindaa is offline
internet enquetes voor ged invullen, zijn verschillende sites die dat doen, niet dat je er echt rijk van wordt
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 13:44
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
bank beroven
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 18:05
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
als je een kerel zou zijn dan zou je je kwakkie kunnen verkopen

tja ga tippelen ofzo verdien je vast veel mee
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja vooral in Amerika is er een hele markt voor eicellen. Voor mijn eicel zou een echtpaar zo 10.000 euro neerleggen: er zijn dan ook veel jonge vrouwen die op deze manier hun studie betalen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Angmar schreef op 02-08-2005 @ 23:22 :
leer websites ontwerpen, ooit es 50 euro mee verdiend eigenlijk 100 euro maja, moest delen met iemand anders terwijl ik al het werk gedaan had en hij er eigenlijk nx van kende eh! maja, het was een relatie van hem en hij vroeg m'n hulp, ohja
LOLLERSKATES, ik hoop dat het niet meer dan 1 uur werk is geweest dan. Zoals al eerder gezegd, stap eens op grotere bedrijven af als je portfolio indrukwekkend genoeg is en je werkervaring dus ook in orde is kun je makkelijk 5k+ verdienen per site, dat vaak neerkomt op ong 60 euro bruto p/u en ja ik spreek uit ervaring
Plotseling is de belastingdienst dan helaas wel je beste vrind ;(
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 04:49
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-08-2005 @ 21:00 :
Ja vooral in Amerika is er een hele markt voor eicellen. Voor mijn eicel zou een echtpaar zo 10.000 euro neerleggen: er zijn dan ook veel jonge vrouwen die op deze manier hun studie betalen.
Dat zag ik ook op TV........
Gekke Amerikanen....


Maar ik zou zeggen: wat let je?
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 21-08-2005 @ 05:49 :
Dat zag ik ook op TV........
Gekke Amerikanen....


Maar ik zou zeggen: wat let je?
Mijn genen zijn niet te koop.


Ik ga overigens binnenkort een broncho-alveolaire lavage ondergaan voor 200 euro, yeah
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 18:23
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
@ TS: In Antwerpen is er aan de Oudaan een enquetebureau (telefoonnummer:03 231 06 67) waar je je kan inschrijven. Afhankelijk van je profiel wordt je maandelijks (ofzo) gebeld om langs te komen voor één of andere promotie-actie. Ik moest eens komen voor de nieuwe reclamespot van Sprite. Geluld dat ik daar heb, niet normaal Vragen als "als Sprite een planeet zou hebben, hoe zou die er dan uit zien? Zouden er mensen wonen? Of enkel dieren? Zou het er warm zijn? Of koud?" enzovoorts. Duurde anderhalf uurtje en ik kreeg 20 euro. Makkelijk verdiend toch...
Ik heb trouwens gereageerd in je topic op Vraag en Aanbod
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 22:28
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-08-2005 @ 13:49 :
Mijn genen zijn niet te koop.


Ik ga overigens binnenkort een broncho-alveolaire lavage ondergaan voor 200 euro, yeah

Houden zo


een wat?
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 08:38
wdekreij
wdekreij is offline
Via internet kun je op velen manieren geld verdienen.. Manieren waarbij je eerst kennis op moet doen en daarna moet investeren, en het daarna dubbel en dwars terug verdient (als je de juiste manier met de vergaarde kennis om gaat tenminste )..

En er zijn manieren waardoor je heel makkelijk eenmalig een leuk extratje verdient en daarna (vrij langzaam) steeds wat meer.. Voordeel: je hoeft geen kennis te vergaren en nix te investeren, enkel wat gratis enquette's invullen en wat gratis offerte's etc aanvragen..

Hoe krijg je daar geld voor dan? bijv. op www.qixmail.nl als je daar bent ingelogd in het menu bij "gratis aanmelden op site's", daar krijg je geld voor allerlei aanmeldingen.. Totaal voor ruim 25 euro maar lang niet alles is zomaar mogelijk (bijv. testrit voor auto aanvragen), maar voor 15 euro aan dingen aanvragen lukt makkelijk En ze betalen al vanaf 8 euro uit dus je hebt sowieso uitbetaling als je genoeg aanmeld

Daarna verdien je niet zo heel veel meer, meer een klein zakcentje extra
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 16:50
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 22-08-2005 @ 23:28 :
Houden zo


een wat?
Dan schuiven ze eerst dit ding je longen in:


En dan zien ze zoiets


Dan laten ze water in je longen lopen, zuigen dat weer op voor onderzoek.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 24-08-2005 @ 17:50 :
Dan schuiven ze eerst dit ding je longen in:
[afbeelding]

En dan zien ze zoiets
[afbeelding]

Dan laten ze water in je longen lopen, zuigen dat weer op voor onderzoek.
Lijkt me niks. En: water in je longen?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 19:10
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Door je mail te openen kun je ook geld verdienen via euroclix

het gaat niet echt snel, per mailtje krijg je 2 clix en je moet er 1000 hebben voor 10 euro.
Maar ach het is verder geen moeite.

Soms krijg je nog aanbiedingen om aan enquetes mee te doen of producten te kopen daar kun je dan extra clix mee verdienen.

En nieuwe leden aanbrengen verdient ook extra clix, dus als iemand dit idee ook wat vind. Denk dan even aan mij Kan ik je als nieuw lid aanbrengen
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 19:47
Laurents_V
Laurents_V is offline
Citaat:
Bruut schreef op 17-08-2005 @ 19:05 :
als je een kerel zou zijn dan zou je je kwakkie kunnen verkopen

tja ga tippelen ofzo verdien je vast veel mee

Hej , weet een van jullie een bureau waar je dat "kwakkie" kan verkopen dan, en hoe oud je moet zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:02
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-08-2005 @ 17:50 :
Dan schuiven ze eerst dit ding je longen in:
[afbeelding]

En dan zien ze zoiets
[afbeelding]

Dan laten ze water in je longen lopen, zuigen dat weer op voor onderzoek.
Dat zijn één van de engste foto's die ik ooit in mijn leven heb gezien, maar hoe kan ik me hiervoor opgeven?

Lijkt me wel nobel, want je helpt de medische wetenschap, overwint je angsten en voorziet jezelf in een inkomen....
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #54 deel 2
TopDrop
372 04-01-2009 14:52
Psychologie De kracht van je onderbewuste
gewoonmax
14 05-02-2007 08:06
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 21:52
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe diep jij je geloof uit?
Verwijderd
100 06-09-2004 16:34
Levensbeschouwing & Filosofie Literatuurbesprekingen
Verwijderd
17 15-07-2004 15:06
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.