Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 19:44
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Heb je ook een vakantiebaantje? Hoe laat ga jij je bedje uit en hoe zorg er ervoor dat dit niet heel vervelend is?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 20:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb een bijbaantje dat ik in de vakantie gewoon aanhoud. Als ik eens vroeg op moet (zoals vanmorgen) ga ik gewoon niet te laat naar bed (wat betekent: heel duidelijk zijn tegen sommige mensen die het liefst na elven bellen ). Soms is in slaap komen dan wat lastig, maar een enkel glas alcohol (nee, echt niet meer) kan helpen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:15
Verwijderd
Ik moet op z'n vroegst om 09:00 beginnen en dus om 08:45 aanwezig zijn.. Dat betekent dat ik dus uiterlijk om 08:25/30 weg moet..

En dat hou ik wel vol Dat is gewoon mijn naar-school rooster
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:25
Verwijderd
Gewoon niet elke avond tot twee uur 's nachts aan de zuip zitten en jezelf niet toestaan steeds weer de wekker een paar minuten verder te zetten. Dan is elk normaal mens in staat om gewoon om half acht op te staan. Bovendien merk je het na een week al niet meer.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:46
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik moet elke dag weg om tien voor acht.
Ik heb normaal nooit verplichtingen 's ochtends, dus is het ietsje vroeger dan normaal (normaal probeer ik altijd voor 9 uur mn bed uit te zijn). Maar gewoon niet te laat naar bed proberen te gaan..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:53
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Het voelt voor mij niet echt als vakantie, want ik werk ook 5 dagen per week, maar gelukkig wisselt het, soms moet ik om 09:00 beginnen, soms om 10:00 en als ik geluk heb om 12:00. Dus dat is niet echt vroeg. Ik slaap eigenlijk hetzelfde als normaal, maar dan ongeveer anderhalf uur langer, meestal tot halfacht-negen uur.

Als ik echt moe ben dan ga ik 's middags even liggen, helpt wel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:02
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2005 @ 21:25 :
Gewoon niet elke avond tot twee uur 's nachts aan de zuip zitten en jezelf niet toestaan steeds weer de wekker een paar minuten verder te zetten. Dan is elk normaal mens in staat om gewoon om half acht op te staan. Bovendien merk je het na een week al niet meer.

Nope, gewoon op tijd beginnen met zuipen zodat je ook op tijd kunt slapen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:11
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Damn, jullie vinden 6.30 al vroeg op staan .
Ik moet 6 dagen in de week 4.30/4.40 opstaan
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:18
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 11-07-2005 @ 22:11 :
Damn, jullie vinden 6.30 al vroeg op staan .
Ik moet 6 dagen in de week 4.30/4.40 opstaan
Wow... hoe wordt jij op tijd wakker en maak je het dragelijk voor jezelf?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik werk de komende 3 weken veel extra bij mijn huidige werk omdat ik cde enieg vulploegleider ben die niet op vakantie is.
Maar gelukkig en dat scheelt vullen we 's avonds, omdat ik wel wat uren wil maken werk ik zo vanaf 13 of 14 uur, dus dfat is niet heel moeilijk om wakker te worden en op tijdop te staan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 22:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik moet voor mijn werk (de dagdienst althans) om 6:15 opstaan.
Gewoon opstaan! Ik vind het niet kunnen om te laat te komen, en wil ook niet met nat haar en zonder ontbijt daar aankomen, dus ik moet wel opstaan.

Ik sta overigens liever vroeg op, dan ben ik om 15u klaar mte werken en heb je nog wat aan je dag
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 22:50
Verwijderd
Fulltime job en ik sta gewoon elke dag tussen 6:30 en 6:45 op, 7:30 beginnen. Is voor mij 3 minuten fietsen dus heb 's morgens alle tijd om wakker te worden. Lig er tussen 24:00 en 0:30 in, dus heb me 6 uur slaap wel en in het weekend wat meer. Valt makkelijk vol te houden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 23:47
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Ik moest het halfjaar dat ik op HBO zat 7 uur 's ochtends op de het station staan. Dus iets van 6.15 opstaan. Het is best goed te doen. Maar je moet niet te laat naar bed gaan.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 06:11
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-07-2005 @ 23:39 :
Ik moet voor mijn werk (de dagdienst althans) om 6:15 opstaan.
Gewoon opstaan! Ik vind het niet kunnen om te laat te komen, en wil ook niet met nat haar en zonder ontbijt daar aankomen, dus ik moet wel opstaan.

Ik sta overigens liever vroeg op, dan ben ik om 15u klaar mte werken en heb je nog wat aan je dag
mjuh ik ook
sta om 6:45 op en begin om 7:30
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 09:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 11-07-2005 @ 22:11 :
Damn, jullie vinden 6.30 al vroeg op staan .
Ik moet 6 dagen in de week 4.30/4.40 opstaan
Uhm, dat je zo vroeg op moet is vervelend voor je hoor, maar dat neemt niet weg dat halfzeven ook behoorlijk vroeg is.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 09:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als ik vóór 8 uur op moet staan, ben ik tot 2 uur 's middags in ieder geval chagrijnig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 09:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
kslaap ongeveer 5,5-6,5 uur per dag ofzo. kdoe een ochtendkrant, maar ik heb savonds geen enkele behoefte om dan maar vroeg te gaan pitten, dus zijn het meestal nachten van 12:00-5.30
wel is het zo, dat als ik dan niet moet werken bijmn vakantiebaan (ikea) dat ik om 7 uur weer terug mn bed induik
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vorig jaar in de pluk gewerkt en dan moest ik om 7.15 uur beginnen. Het was een half uur fietsen dus ik stond om 5.45 uur op en dat vond ik echt wel vroeg. Ik houd erg van uitslapen maar als ik ergens heen moet kan ik echt wel vroeg uit mijn bed komen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2005, 10:33
Verwijderd
Ik heb drie vakanties werk gehad dat om zeven uur begon inclusief fietsen (twintig minuten). Wil je ontbijten en douchen dan moet je dan ook wel om zes uur opstaan. Overigens is dat hetzelfde tijdstip dat ik opsta als ik om half negen college heb. Niets moeilijks aan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik dien 5 dagen per week 's ochtends om 5.15 uur op te staan Laat ik nu net iemand zijn die niet op tijd naar bed kan gaan.. In de vakantie zijn mijn nachten kort en mijn wal-gehalte relatief hoog. G'lukkig duurt mijn vakantiewerk nog maar 3 weken
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:56
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 11-07-2005 @ 22:18 :
Wow... hoe wordt jij op tijd wakker en maak je het dragelijk voor jezelf?
nou jah..De grootste fout die mensen maken is "eventjes" weer op bed te gaan liggen , en tjah; dat is echt zeer verleidelijk.

Wat ook misschien helpt, is je wekker op een afstand hebben, zodat je moet opstaan om hem uit te zetten.Zo doe ik het; en ga rechtstreeks naar te badkamer
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:59
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-07-2005 @ 10:01 :
Uhm, dat je zo vroeg op moet is vervelend voor je hoor, maar dat neemt niet weg dat halfzeven ook behoorlijk vroeg is.
Jaaah, natuurlijk !
Maar als je gewend bent om om 4:30 op te staan,
denk je toch wel: tjee, kon ik maar om 6:30/7:00 uur op staan.
Maar neej, neemt zeker niet weg dat dat ook vroeg is
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 11:02
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb 2 banen: 4 dagen moet ik 6.45 op en 7.30 de deur uit.
Bij mijn andere baan werk ik van 18.00 of 19.00 tot 23.45 of 00.45 .
Vervelende is dan als ik 's ochtends weer vroeg op moet, want ik wil altijd 8 uur slapen, maar dat lukt dus nooit
Maar ik spring altijd wel mijn bed uit gewoon, ik haat verslapen .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:41
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-07-2005 @ 10:01 :
Uhm, dat je zo vroeg op moet is vervelend voor je hoor, maar dat neemt niet weg dat halfzeven ook behoorlijk vroeg is.
Als je een goed ritme hebt is er niets aan de hand dus 21:45 slapen 04:20 opstaan. Dat lijkt me wel te doen, alleen krijg ik het idee dat bijna niemand een echt ritme heeft.


Ik moet als ik ga werken om 06:15 opstaan, meestal ga ik rond 00:00 naar bed en als ik naar mijn werk heel moe ben ga ik even op bed liggen met de tv aan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:31
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik werk 4 dagen per week in een verzorgingstehuis van 07.30-13.00. Moet op die dagen om 06.30 opstaan omdat het ook nog iets van 20-25 minuten fietsen is. Als ik nog heel slaperig ben als ik opsta wordt ik meestal wel wakkerder van het fietsen, en meestal heb ik alleen moeite met opstaan na een vrije dag. hoewel ik niet echt een ochtendmens heb vind ik mn uren wel goed zo, heb tenminste de rest van de dag de tijd om andere dingen te doen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2005, 17:54
Verwijderd
ik werk 5 dagen (of met uitzondering 6) in een schuur waar ik aan de lopende band zit. we beginnen om 7:00 en we zijn klaar om 17:30. lange dagen dus. ik ga dan om 6:00 mijn bed uit. en hoe laat ik erin ga, dat ligt eraan. aangezien ik ook nog eens op tournee ben met een muziekachtig iets, kan dat varieren van 22:00 tot 1:30. en inderdaad, neem een glaasje alcohol, dan slaap je sneller. en verder vind ik het onmogelijk om vroeg opstaan leuk te vinden. maar ik heb dan ook een ochtendhumeur
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Als ik vroeg moet werken, zet ik m'n wekker om half 7 en zorg ik dat ik lekker de tijd heb voor de dingen die ik 's ochtends altijd doe.
Je moet je eigen ritme vinden, sommige mensen staan liever op het laatste moment op en sommige hebben liever wat meer tijd. Ook is op tijd naar bed gaan wel handig.
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Kleine aanvulling
A.s. zaterdag moet ik met uitzondering om 10 uur beginnen, in verhouding opzich wel laat. maar jah de avond ervoor stappen met onze vaste groep dus dat word dan uurtje of 3 's nachts voor ik thuis en voor ik in bed lig en slaap kwar tvoor 4 en dan wel om half 9 uiterlijk opstaan, gewoon rustig op gang komen met wat tv kijken enzo
Maar dat is voor mijn doen vroeg, ook wel eens om half 7 ofzo begonnen maar jah dan zat ik me wekker om 5 uur en sta ik om half 6 op lekker rustig in bed beetje wakker worden
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:03
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 12-07-2005 @ 17:41 :
Als je een goed ritme hebt is er niets aan de hand dus 21:45 slapen 04:20 opstaan. Dat lijkt me wel te doen, alleen krijg ik het idee dat bijna niemand een echt ritme heeft.


Ik moet als ik ga werken om 06:15 opstaan, meestal ga ik rond 00:00 naar bed en als ik naar mijn werk heel moe ben ga ik even op bed liggen met de tv aan.
Wauww .
Zo'n kijk op het vroeg staan heb ik dus ook! .

En dat 2de klinkt me ook bekend in de oren .
Meestal als ik van m'n "werk" terug kom, kan ik haast niet slapen. Maar met de TV aan op bed wel dus .
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:14
Verwijderd
Ik wordt opgeroepen als ik moet werken, dus regelmaat is er helemaal niet. Vandaag begonnen om 14.15 en morgen om 07.30.. das wel een verschil. Vroeg opstaan vind ik echt maar het scheelt dat het niet elke dag is..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:21
qghp
qghp is offline
Mn wekker gaat iets voor 5en en ik zit om kwart over 5 op de fiets, wekke gaat, 2 minuten gaat de 2de en dan gewoon opstaan en koud water in je gezicht gooien
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:32
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik moet om 8 uur beginnen, maar hoef maar tot 12 uur, dus kan daarna wel weer uitrusten...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:12
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb deze vakantie een krantenwijk, dus dat betekent om uiterlijk 5:15 opstaan. Helaas ben ik een ongedisciplineerde zak hooi die ook nog eens aan een soort van slapeloosheid lijdt, slaap vaak niet voor 2:00 ook al ga ik om 23:00 in mijn bed liggen. Maar goed, gewoon opstaan, 6:30 thuis, hond uitlaten en weer verder slapen tot een uur of 11.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:26
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Deze week werken van 06.00u tot 14.00u (dus 05.00u opstaan)

Volgende week van 14.00u tot 22.00u (dus uitslaaaapen)

waarom wil je dit eigenlijk weten?

vervelend is het niet hoor(vroeg opstaan)

tot 22.00 werken is veel vervelender
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:40
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Mijn bijbaantje is in de bakkerij. En daar moet ik uiteraard altijd vroeg beginnen. Ik moet meestal om 5.30 of 6.00 uur beginnen. Ik ga gewoon net als anders door de week naar bed, anders kan ik toch niet slapen. En ik heb een hekel aan wakker liggen. Dan maar moe gelijk in slaap vallen, is veel lekkerder!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:06
Verwijderd
Ik hou niet van vroeg opstaan.
Gelukkig hoef ik dat ook bijna nooit.

Ik werk gewoon daar waar ik normaal ook altijd werk, en ik hoef maar iets van 1 keer per maand echt vroeg te beginnen, om 7 of 8 uur. Verder altijd pas om 11 uur.
En dan sta ik om 9 uur op.
En soms moet ik tot 4 uur 's nachts werken, en dan slaap ik natuurlijk helemaal uit.

En als ik om 7 of 8 uur moet beginnen sta ik om half 6 of half 7 ofzo op, en dan probeer ik de avond ervoor niet al te laat naar bed te gaan, en natuurlijk mn wekker zetten, en als ie dan afgaat zet ik em altijd 9 minuten later, en in die 9 minuten probeer ik altijd wakker te worden.
En als ik toch niet wakker ben, gaat gelukkig mn wekker nog een keer, en dan dringt meestal wel tot me door dat ik echt op moet staan.
Want ik wil natuurlijk niet te laat op mn werk komen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2005, 23:06
Folkmann
Avatar van Folkmann
Folkmann is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 11-07-2005 @ 20:44 :
Heb je ook een vakantiebaantje? Hoe laat ga jij je bedje uit en hoe zorg er ervoor dat dit niet heel vervelend is?
Als ik vroeg op moet staan zet ik natuurlijk altijd mijn wekker, dan lig ik nog een beetje slaperig in mijn bed naar het plafond te kijken en tel ik hardop tot 10. Dan sta snel op, doe ik even wat ochtend gymnastiek en ben ik rijp voor de dag.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 06:15
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 13-07-2005 @ 23:40 :
Ik ga gewoon net als anders door de week naar bed, anders kan ik toch niet slapen. En ik heb een hekel aan wakker liggen. Dan maar moe gelijk in slaap vallen, is veel lekkerder!
Juistt!!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 07:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik sta iedere ochtend vet gaar op (om half 8) Toen ik naar school ging had ik daar helemaal geen last van, en stond ik soms zelfs nog eerder op. En ik ga wel gewoon om uiterlijk 11 uur slapen (en dan slaap ik dus ruim 8 uur). Maar ja, ik hoef nog maar 7 dagen te werken en dan heb ik EINDELIJK vakantie, pfff!!!! Ben het ook zoooo zat. Waar zit de fucking uitdaging, tjee.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 08:08
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-07-2005 @ 08:11 :
Ik sta iedere ochtend vet gaar op (om half 8) Toen ik naar school ging had ik daar helemaal geen last van, en stond ik soms zelfs nog eerder op. En ik ga wel gewoon om uiterlijk 11 uur slapen (en dan slaap ik dus ruim 8 uur). Maar ja, ik hoef nog maar 7 dagen te werken en dan heb ik EINDELIJK vakantie, pfff!!!! Ben het ook zoooo zat. Waar zit de fucking uitdaging, tjee.
Jij moet nodig op vakantie mevrouwtje
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 08:57
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik sta 4 dagen in de week tussen 6:40 en 9:00 op, afhankelijk van de tijd waarop ik moet beginnen.
Meestal sta ik om half 8 op en dan ben ik brak tot een uur of 11, kan mijn ogen nauwelijks open krijgene en voel me duf en slap (net als nu dus).
Vaak slaap ik tussen 1 en half 3 even
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 12:15
Nyawa
Ben ik even blij dat de bieb pas om 10.00 uur opengaat .
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 14:12
koelieboelie
koelieboelie is offline
als je voor 7 uur op moet, vooral geen tv kijken tijdens je ontbijt, want dan is er bijna alleen maar teksttv en die telsell, dan lijkt het echt net of je de enige bent die zo vroeg op moet
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 15:12
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gelukkig werk ik niet meer in de kas en hoef dus niet elke dag om 6 uur meer op te staan.

Ik had mijn kleren altijd op de stoel naast het bed klaarliggen en de wekker ver van mijn bed zodat ik hem niet uitsloeg. Verder ben ik een ochtendmens dus heb er weinig problemen mee.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 16:50
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Elke ochtend om zes uur gaat mijn wekker. Om half zeven (of soms kwart voor zeven) in de auto en dan rond 7u op kantoor. Lekker doorscheuren door gebrek aan files. En dan op tijd weer naar huis natuurlijk.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 17:24
Sandersss
Sandersss is offline
Ik sta om 7uur op, half 8 ga ik weg, ongeveer om kwart voor 8 ben ik er en om 17.00uur ben ik vrij.

Volgende week ga ik ergens anders werken, begin ik om 9uur tot 18.00uur, of om 12.00 tot 20.00 of van 13.00 tot 21.00 ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 17:33
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Ik moet om 8 uur op mijn werk zijn en het duurt een half uur om daar te komen, dus ik ga om kwart over 7 weg (moet inklokken dus kan het me niet veroorloven een paar minuten te laat te komen). Als ik me 's morgens nog moet douchen gaat de wekker om kwart over 6, als het niet hoeft om half 7. Ik ga om 11 uur richting bed in de hoop om voor 12 uur te slapen en dat lukt steeds beter
Ik heb mn ritme helemaal overhoop moeten gooien, want ik was gewend om om een uur of 2 naar bed te gaan en er rond een uur of 1 uit te komen, dus nu de eerste dagen is het nogal wennen en eigenlijk te moe zijn, maar dat komt wel goed Dit ritme is ook wel beter natuurlijk
En het voordeel van vroeg beginnen is dat ik wel ook om half 5 al klaar ben en om 5 uur thuis
__________________
♪ VNV Nation ♪
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 18:59
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 12-07-2005 @ 20:03 :
Wauww .
Zo'n kijk op het vroeg staan heb ik dus ook! .

En dat 2de klinkt me ook bekend in de oren .
Meestal als ik van m'n "werk" terug kom, kan ik haast niet slapen. Maar met de TV aan op bed wel dus .
Ja inderdaad, glas drinken erbij, schoenen uit ventilator aan en ff liggen, ik val ook vaak met de tv aan in slaap.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:19
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 14-07-2005 @ 19:59 :
Ja inderdaad, glas drinken erbij, schoenen uit ventilator aan en ff liggen, ik val ook vaak met de tv aan in slaap.
Hahah, Idd .

Als je een slechte ritme hebt; slaap je vaak in de middag ook; waardoor je 'S avonds niet kan slapen, en vervolgens 'S ochtends vroeg je bed uit moet. Damn.. Wat is dat vervelend
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:42
Mara
Mara is offline
Mijn baan begint op z'n vroegst om 7:45. Moet ik dus rond 7:30 aanwezig zijn, dus dan moet ik om 6:30 m'n bed uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Vroeg opstaan : een hel voor mij!
koelieboelie
39 28-06-2008 15:13
De Kantine Jouw dag #5
PixelDansje
79 17-02-2008 17:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
Verwijderd
500 22-05-2007 13:51
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86
Verwijderd
492 21-02-2007 20:49
Algemene schoolzaken Ik zie tegen mijn stage op :(
KiMZz
40 21-11-2006 16:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Azïe toon medeleven in MSN
Verwijderd
90 03-01-2005 15:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.